home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 65472 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Manchester United
« : 20 Okt 2016, 21:05 »

Som vanen tro, er mit første spil med Manchester United. Grundet deres store økonomi og gode spillermateriale er det en hurtig måde at lærer de nye features at kende.

Overblik:
Den første sæson er nu gennemspillet, hvilket har været en rodet en af slagsen. Det startede fremragende med 8 ud af 10 mulige sejrer kun et nederlag på Broen og en uafgjort mod Sunderland. Startede ud en velkendt 4-3-3 med brede kanter. Desværre blev resultaterne ikke ved, dette medførte et taktik skifte til en 3-4-1-2 med wingbacks. I starten en kæmpe succes med masser af mål dette sluttede også med 5 nederlag i streg. Slutningen af sæsonen blev afsluttet med en 4-4-1-1 som medførte en solid slutspurt.

Turneringer:
Premier League endte med en 3. plads, 10 point efter mestrene fra Arsenal. Røg ud i 3. runde af FA Cup til Stoke og i 4. runde til Aston Villa i Liga cuppen. Men det blev til to titler til den United første stik blev taget mod Leicester i Charlity shield, mens Monaco blev besejret i Europa League.

Transfers:
Selv om jeg tidligere beskriver United's spillermateriale som godt, er der et par enkle position jeg synes der stillet dårligt. Særligt højre backen hvor jeg gik efter en ny spiller. Valget faldte på Danilo fra R. Madrid, han var sat til salg for 60 Mio. Fred fra Shaktar blev også købt for 110 Mio. Antonio Valencia, Michael Carrick og Marouane Fellani blev alle solgt i sommertransferen.

Henover efteråret blev flere spiller utilfreds med manglende spilletid, særligt Morgan Schneiderlein og Bastian Schweinsteiger fik stort set intet. De blev begge sat til salg hvor Schneiderlein blev solgt til Everton for 300 mio. Mens Bastin ikke havde nogen bud på sig. Igennem hele sæsonen har min tanke være at Zlatan kun skulle være i klubben denne ene sæson, derfor var jagten allerede i efteråret indstillet på at finde en afløser eller en back-up spiller og satse på Rashford alt efter prisen. Lukaku var utilfreds i Everton og var sat til salg for 200 mio. Så han blev hentet sidst i januar transferen.

Næste sæson:
Hen over sommeren skal der findes en taktik, der er mere vedholdende end de tidligere. Dette vil gøre det muligt at vinde ligaen. På transfersiden leder jeg efter en stærkt defensiv orienteret midtbanespiller.
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #1: 20 Okt 2016, 22:11 »

3 pladsen det sku udmærket.

Har spillet 6 Pl kampe med United selv.
1 uafgjort mod Bournemouth.  1 nederlag til luderpool på hele 4-1!  derefter blev jeg nød til at fiske nogle gamle taktikker frem :p

har nu hevet 4 sejre hjem i træk  bla. mod Arsenal  og så lige tabt mod Watford 1-0  men det var sku uheldigt Wink

Spiller med en 4-1-2-3 Asymetrisk OM(V) Kontrolleret og Frit     prøv den af Smiley


Har selv solgt Fellaini og Valencia da han vil til Kina og tjene penge -.-
Købte så Mario Fernandes til venstre back og lejet Felix Passlack fra Dortmund som må være et af de største talenter i dette års FM Opstemt

Ang. en stærk defensiv midtbanespiller.   prøv og omskole Phil Jones han har stats til den position.  ellers Christoph Kramer


Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #2: 21 Okt 2016, 13:11 »



Ang. en stærk defensiv midtbanespiller.   prøv og omskole Phil Jones han har stats til den position.  ellers Christoph Kramer




Endte med at bruge 355 millioner, mulighed for at transfer ryger op på 455 for Eric Dier. Muligvis lidt for meget, men spiller med engelsk nationalitet koster bare lidt ekstra.
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 23 Okt 2016, 14:43 »

Så vinder man Premier League i første sæson :-D
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 23 Okt 2016, 15:14 »

Hvilken taktik bruger i med United? Samt spilleroller.
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 26 Okt 2016, 17:48 »

Så fik jeg spillet min 1 sæson færdig.
Det blev til en 4 plads a point med Arsenal som fik 3 pladsen.  22 V  9 U  7 T

Det godt nok svært og finde en god taktik som bare virker.
Der var flere gange jeg smed point væk fordi jeg gik ned i en Defensiv i 85 min.  for at lukke helt af, men det gav bagslag xD
en 4. plads er sku lidt skuffende.

Mine indkøb blev   Mario Fernandes 137 mio    Han var også den som spillet bedst 7.51 34 kampe.    Han kom også på Verdens Årets hold 
Vinterkøb:   Mauro Icardi  265 mio Han har gjort det rigtig fint.   7(5) kampe  10 mål  ikke så dårligt Smiley

Wayne Rooney spillet som i virkeligheden desværre xD  så han blev lejet ud til Villarreal og har spillet 14 kampe og scoret 2 mål for dem.   Så han er desværre færdig Skuffet
Zlatan gjorte det meget pænt med 26 kampe 12 mål   men hans tid er ovre ;=
Bastian Schweinsteiger skal også bare væk, han fik sin chance men greb den aldrig og så koster han  2 mio om ugen det jo grotesk
Marco Rojo skal også bare væk han har ikke fået 1 eneste kamp da han har været rigtig meget skadet.


Ellers må jeg se hvad Transfer vinduet byder på, der flere spillere som ikke levere op til forventningerne:
Depay
Mata
Lindgard
Schneiderlein

Så jeg klar til at sælge Smiley

Tror jeg vil prøve og jagte  Lewandowski som erstatning for Zlatan Smiley  men overvejere også lidt Kasper Dolberg hvad jeg har læst mig til så har FM gjort ham til en af de bedste wonderkids i spillet :p

Min Taktik blev   4-1-2-3 DM  og  4-1-4-1 DM Asymetrisk OM(V)    og den sidste er en taktik jeg leger lidt med  lige nu er det en 4-3-3 Smal  1 dm

Pogba fik en Felt til felt rolle. men gjorte aldrig et godt indtryk.  Men i FM 16 skulle han også lige have 1 sæson til at spille sig ind på holdet. Håber han går amok i sæson 2 Opstemt





« Seneste Redigering: 26 Okt 2016, 17:50 af lundo88 » Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 26 Okt 2016, 18:47 »

Så fik jeg spillet min 1 sæson færdig.
Det blev til en 4 plads a point med Arsenal som fik 3 pladsen.  22 V  9 U  7 T

Det godt nok svært og finde en god taktik som bare virker.
Der var flere gange jeg smed point væk fordi jeg gik ned i en Defensiv i 85 min.  for at lukke helt af, men det gav bagslag xD
en 4. plads er sku lidt skuffende.

Mine indkøb blev   Mario Fernandes 137 mio    Han var også den som spillet bedst 7.51 34 kampe.    Han kom også på Verdens Årets hold 
Vinterkøb:   Mauro Icardi  265 mio Han har gjort det rigtig fint.   7(5) kampe  10 mål  ikke så dårligt Smiley

Wayne Rooney spillet som i virkeligheden desværre xD  så han blev lejet ud til Villarreal og har spillet 14 kampe og scoret 2 mål for dem.   Så han er desværre færdig Skuffet
Zlatan gjorte det meget pænt med 26 kampe 12 mål   men hans tid er ovre ;=
Bastian Schweinsteiger skal også bare væk, han fik sin chance men greb den aldrig og så koster han  2 mio om ugen det jo grotesk
Marco Rojo skal også bare væk han har ikke fået 1 eneste kamp da han har været rigtig meget skadet.


Ellers må jeg se hvad Transfer vinduet byder på, der flere spillere som ikke levere op til forventningerne:
Depay
Mata
Lindgard
Schneiderlein

Så jeg klar til at sælge Smiley

Tror jeg vil prøve og jagte  Lewandowski som erstatning for Zlatan Smiley  men overvejere også lidt Kasper Dolberg hvad jeg har læst mig til så har FM gjort ham til en af de bedste wonderkids i spillet :p

Min Taktik blev   4-1-2-3 DM  og  4-1-4-1 DM Asymetrisk OM(V)    og den sidste er en taktik jeg leger lidt med  lige nu er det en 4-3-3 Smal  1 dm

Pogba fik en Felt til felt rolle. men gjorte aldrig et godt indtryk.  Men i FM 16 skulle han også lige have 1 sæson til at spille sig ind på holdet. Håber han går amok i sæson 2 Opstemt







Prøv Pogba af en dybeliggende rolle på midtbanen, ville vædde min hat du får succes med på den måde. Smiley
« Seneste Redigering: 26 Okt 2016, 18:57 af cartoon » Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 26 Okt 2016, 19:26 »

og så droppe min fremskudt playmaker ?     for man kan da ikke bruge en  Dybdeliggende playmaker ved siden af en fremskudt playmaker. har aldrig virket Smiley
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 29 Okt 2016, 00:42 »

Så har jeg sluttet Transfer vinduet. og jeg godt tilfreds Smiley

Tilgang :
- Robert Lewandowski 570 mio
- Eric Dier 440 mio
- Dele Alli 500 mio

Afgang:
- Jesse Lingard 255 mio  West Ham
- Matteo Darmian 200 mio Wolfsburg
- Morgan Schneiderlein 265 mio  Ac milan
- Ander Herrerar 265 mio  Alt Bilbao
- Adan Januzaj  107 mio Torino
- Wayne Rooney 60 mio Everton
- Guillermo Varela 80 mio Hoffenheim

Der blev købt for 1,4 mia og solgt for 1,1 mia.
Brugte 37 mio på lønninger  før sæsonen . den er nede på 32 mio nu.

Det var et noget anderledes vindue frem for hvad man er vant til fra de gamle FM! Dennegang bød city eks. 970 mio for Marco Verratti men det blev afvist.
Hazard blev solgt for  880 mio til Bayern
860 mio Griezman til City.
Så klubberne er begyndt og bruge en del penge som i virkeligheden .
- Jeg fik selv tilbudt 970 mio for Martial    Real Madrid bød.   Men jeg Afviste da jeg gerne selv vil prøve ham af Smiley


Ellers en spændende sæson jeg går i møde, Har vundet alle mine venskabskampe  6 sejre  31 mål - 0 lukket ind  sejre over bla. Bayern og BMG.
Nu starter PL  det blir godt .       håber jeg Peace

Har også kastet nogle unge talenter op i 1 hold truppen satser på dem i denne rækkefølge:

Brothwick-Jackson 
Ro-Shaun Williams
Lee Oconnor
Angel Gomes
Tahith Chong


Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 29 Okt 2016, 01:02 »

Hvordan er Callum Gribbin i år?
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 29 Okt 2016, 11:29 »

Hvordan er Callum Gribbin i år?

Han er slet ikke på samme niveau som i Fm16.
Han kan ramme 3 stjerner iflg. Talentspejderne
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 30 Okt 2016, 15:36 »

Må sige det køre for mig efter først sæson er overstået.    https://gyazo.com/e12c7ed28b26bbe4758414a862a6bc13

7 kampe er spillet målscore 25-4   

Spiller statistik    https://gyazo.com/99734e9ebda47d78e41c5fbfda55cafa
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 31 Okt 2016, 16:26 »

Så er jeg ved at downloade spillet og jeg kan på ingen måde vente på at komme i gang... Det bliver AWESOME! Første klub bliver som altid Manchester United - Den klub jeg elsker mere end nogen anden. Allerede nu ved jeg, at det bliver Kasper Dolberg fra Ajax, der skal være mit første indkøb og jeg satser på, at Zlatan vil hjælpe ham på vej mod storhed.

Hold KÆFT, hvor jeg glæder mig!
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 31 Okt 2016, 18:51 »

Zlatan går amok!!

Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 31 Okt 2016, 20:53 »

Godt og se der flere som spiller United!


Elalso: Kom i gang xD     og fedt du satser på Dolberg Opstemt han bliver vild tror jeg Wink

Khaine:  Slap nu af  hvordan bruger du Zlatan ? xD
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010