home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23471
  1 Bruger, 1149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aria123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137754 gange)
lejones
Landsholdsspiller

Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #240: 17 Dec 2016, 20:20 »

Du kan enten gøre det under 'personalets ansvarsområder' eller (vist nok) også når assistenten melder om snarligt kontrakudløb

Fandt ud af det men de skrev kun samme kontrakt igen. giver ingen mening

22
Landsholdsspiller

« Svar #241: 18 Dec 2016, 01:02 »

Ja det lyder sært. Post evt. SS Smiley

I øvrigt nogen der har prøvet at score i slutminutterne? Har lagt en hel del timer i dette års FM allerede, men har stadig til gode at score efter 87. minut. Har tilgengæld lukket masser af mål ind sent. Har min taktik mistænkt for at være skyldig, nogen der evt. kan bekræfte en sammenhæng mellem højt tempo og pres, og så evne til at spille fodbold i slutminutterne? Det lyder jo logisk Smiley

andersnomanni
Lilleputspiller
*

« Svar #242: 19 Dec 2016, 11:46 »

Ja det lyder sært. Post evt. SS Smiley

I øvrigt nogen der har prøvet at score i slutminutterne? Har lagt en hel del timer i dette års FM allerede, men har stadig til gode at score efter 87. minut. Har tilgengæld lukket masser af mål ind sent. Har min taktik mistænkt for at være skyldig, nogen der evt. kan bekræfte en sammenhæng mellem højt tempo og pres, og så evne til at spille fodbold i slutminutterne? Det lyder jo logisk Smiley

Jeg vil ikke hverken be- eller afkræfte dig, men jeg har dog i mit save med Silkeborg IF, "ofte" oplevet at score i slutminutterne, og jeg spiller en meget kontra baseret taktik, hvor jeg ikke går på pres, men står nede og afventer modstanderes fejl, inden jeg slår til..
i mine ører giver det dog god mening, da spillerne burde være "trætte" efter 87 minutter med højt pres og tempofyldt fodbold Smiley

Glory Glory Man Utd!

22
Landsholdsspiller

« Svar #243: 19 Dec 2016, 13:55 »

Ja okay, det ville også være sært hvis IKKE de blev påvirkede..

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #244: 19 Dec 2016, 21:44 »

Er der en der kan forklare mig hvordan jeg i første sæson med spurs får afvide jeg på hjemmebane har sat tilskuer rekord med 90.000 tilskuere når spurs har plads til 32.xxx? Vi er ikke flyttet ind på andet stadion endnu

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #245: 19 Dec 2016, 22:39 »

Er der en der kan forklare mig hvordan jeg i første sæson med spurs får afvide jeg på hjemmebane har sat tilskuer rekord med 90.000 tilskuere når spurs har plads til 32.xxx? Vi er ikke flyttet ind på andet stadion endnu
"hjemmekamp" på Wembley?

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #246: 19 Dec 2016, 22:57 »

"hjemmekamp" på Wembley?
Nej vi er stadig på White hart lane.. Giver ingen mening

Forlan
Ynglingespiller

« Svar #247: 20 Dec 2016, 07:27 »

Nej vi er stadig på White hart lane.. Giver ingen mening

Prøv at google hvor Tottenham spiller deres hjemmekampe i CL i sæsonen 2016/17 IRL...

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #248: 20 Dec 2016, 14:17 »

Der må være en "stavefejl" i FM, for de har spillet på Wembley, som er det eneste stadion med plads til de 90k.

cartoon
Reserveholdsspiller

« Svar #249: 21 Dec 2016, 07:25 »

Dumt spørgsmål, hvorfor kan man kun give advarsler i den danske superliga ved dårlig præstationer ?

kaasie
Lilleputspiller
*

« Svar #250: 21 Dec 2016, 14:00 »

Nogen der ved om det er muligt at starte et nyt spil, med "virkelighedens" resultater.
Således at Chelsea har 43 point for 17 kampe i England, fx.

På forhånd tak.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #251: 21 Dec 2016, 18:07 »

Det er det ikke nej spillet starter jo før sæsonen der er ingen måde du kan få ind som ligaen står pt Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #252: 21 Dec 2016, 18:30 »

Jo der er Smiley jeg faldt over en side forleden, hvor man kunne netop det. Tror det var gennem et program man downloadede, som så sørgede for at alt var opdateret til dags dato i de store ligaer, inkl. skader osv.

Mindre ligaer og internationale kampe var dog ikke med, og blev vist autogenereret.

Kan heller ikke huske hvor jeg faldt over det, måske her: https://www.reddit.com/r/footballmanagergames/

Ellers så kan en hurtig googlesøgning nok være behjølpelig Smiley

fck-drengen
Gæst

« Svar #253: 21 Dec 2016, 21:51 »

Er jeg den eneste der oplever at sælger konsekvent lægger en 40% videresalgsklausul - som ikke er til forhandling - som modbud ?
Efter updaten sker dette konsekvent og jeg vil meget hellere betale lad os sige 20 mio mere her og nu for at slippe for den som jeg har gjort hidtil.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #254: 22 Dec 2016, 01:26 »

Er jeg den eneste der oplever at sælger konsekvent lægger en 40% videresalgsklausul - som ikke er til forhandling - som modbud ?
Efter updaten sker dette konsekvent og jeg vil meget hellere betale lad os sige 20 mio mere her og nu for at slippe for den som jeg har gjort hidtil.

Jeg formoder der er tale om ungdomspillere ? er i alt fald der jeg oplever det, men det er vel også ret realistisk ?

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010