home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1223 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137605 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #270: 31 Dec 2016, 13:29 »

prøver lige igen med det her spørgsmål Smiley

Hvofor kan man kun udstikke advarelser til sine spiller ved dårlige præstationer i den danske superliga ?

Du kan ikke give bøder i den danske superliga - Heller ikke ved f.eks. røde kort.
Om det er en fejl, eller om der rent faktisk er regler imod det i Danmark, det er jeg ikke klar over...

STAAL
Ynglingespiller

« Svar #271: 01 Jan 2017, 19:35 »

prøver lige igen med det her spørgsmål Smiley

Hvofor kan man kun udstikke advarelser til sine spiller ved dårlige præstationer i den danske superliga ?

Jeg mener at dansk lovgivning forbyder firmaer at give ansatte bøder.

Jeg fandt dette da jeg prøvede at undersøge dit spørgsmål.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/Danske-klubber-maa-ikke-give-boeder/

cartoon
Reserveholdsspiller

« Svar #272: 02 Jan 2017, 15:09 »

Jeg mener at dansk lovgivning forbyder firmaer at give ansatte bøder.

Jeg fandt dette da jeg prøvede at undersøge dit spørgsmål.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/Danske-klubber-maa-ikke-give-boeder/

Tak for svaret Smiley

Faktisk lidt plat  ticked off

sorte
Juniorspiller
**

« Svar #273: 07 Jan 2017, 15:19 »

Nogen der ved om/hvordan man kan sende en ny spiller på sprogkursus hvis ikke det er en mulighed lige da man købte ham? For har lige købt en spiller som jeg havde lovet at han skulle på sprogkursus, men da jeg så købte ham var muligheden til at gøre det der ikke?

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #274: 08 Jan 2017, 17:51 »

Jeg har lovet en af mine spillere orlov pga. hjemve.

Hvordan sender jeg spilleren på orlov?
« Seneste Redigering: 08 Jan 2017, 18:09 af frandseen » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #275: 08 Jan 2017, 19:38 »

Nogen der ved om/hvordan man kan sende en ny spiller på sprogkursus hvis ikke det er en mulighed lige da man købte ham? For har lige købt en spiller som jeg havde lovet at han skulle på sprogkursus, men da jeg så købte ham var muligheden til at gøre det der ikke?

Hvis spilleren rent faktisk ikke kan sproget, så gå ind på ham, oppe under udvikling vil der være mulighed for at sende ham på sprogkursus.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #276: 09 Jan 2017, 19:44 »

Hvordan kan det være at hvis man køber en f.eks 16 årige spiller at der står han så kun kan blive nations egen avl? Det er OB jeg spiller med.

Det undre mig bare for det plejer da at være klub egen avl når de kommer til i sådan en ung alder

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #277: 11 Jan 2017, 17:06 »

Hvordan kan det være, at mine spillere ikke stiger i værdi?? Jeg er i gang med 3. sæson med RB Leipzig og mine spilleres værdi er uforholdsmæssigt lave. De to første sæsoner er det blevet til medaljer og eksempelvis Selke som bliver Bundesliga topscorer og scorer på alt og alle, men fortsat kun er 39 millioner værd. Det er seriøst problem, når storklubber vil købe mine spillere.

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #278: 13 Jan 2017, 15:48 »

Hvor mange her spiller fm touch? Er der nogen der ved hvordan man lærer sine spillere PPM's i Fm touch? Jeg kan se at ens assistent træner kan gøre det af sig selv men så burde man da også selv kunne?

cartoon
Reserveholdsspiller

« Svar #279: 13 Jan 2017, 22:09 »

Jeg købte en spiller fra en afrikansk klub, aftaler transfersum med klubben + en videreslags klausul, sælger så spilleren videre 1 år efter til en anden klub og betaler så videresalgs klausulen, henter spilleren tilbage 3 år efter på en fritransfer. Men under klausuler skal jeg endnu engang betale videresalgsklausul til den afikanske klub.

Har p.t 2 eksempler på spillere som jeg har hentet transferfrit tilbage, efter havde købt dem og solgt dem og hente dem tilbage igen, hvor der står jeg skal betale videresalgs klausuler til første klub..

er det en bug ?

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #280: 14 Jan 2017, 10:27 »

Hvis spilleren rent faktisk ikke kan sproget, så gå ind på ham, oppe under udvikling vil der være mulighed for at sende ham på sprogkursus.

Jeg står i den situation at jeg har en spiller (Dembele, spiller med Dortmund) som jeg i forbindelse med en kontraktforhandling har lovet at sende på et intensiv sprogkursus, men jeg kan ikke se at jeg har nogle som helst muligheder for det - så nu står jeg lidt i den situation at han på et tidspunkt bliver sur fordi jeg har brudt mit løfte. Tager jeg fejl, eller kan jeg reelt ikke sende en spiller fra mit hold på sprogkursus med mindre han er helt ny eller slet ikke taler sproget?

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #281: 14 Jan 2017, 18:11 »

Har lige fået mine talenter, bliver han rigtig god?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #282: 14 Jan 2017, 19:05 »

Jeg står i den situation at jeg har en spiller (Dembele, spiller med Dortmund) som jeg i forbindelse med en kontraktforhandling har lovet at sende på et intensiv sprogkursus, men jeg kan ikke se at jeg har nogle som helst muligheder for det - så nu står jeg lidt i den situation at han på et tidspunkt bliver sur fordi jeg har brudt mit løfte. Tager jeg fejl, eller kan jeg reelt ikke sende en spiller fra mit hold på sprogkursus med mindre han er helt ny eller slet ikke taler sproget?

Det er ikke en fejl, han er sendt afsted. Det bliver de automatisk, når det er et forhandlingsløfte Thumbs Up

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #283: 15 Jan 2017, 12:16 »

Har lige fået mine talenter, bliver han rigtig god?

Det er svært at bedømme om han bliver god - Der går rigtig mange ting ind i udviklingen af et talent. Hvordan er hans personlighed (under information). Er han målrettet, afbalanceret, professional eller hvordan? Derudover kommer også hvordan man træner ham. Lader du ham bare passe sig selv, eller pålægger du en rolle som du mener han skal spille? Så er der jo også tutor. Hvis han ikke har den ønskede personlighed, så kan man give ham en mentor der kan oplære ham udenfor banen for at ændre på denne, så han måske bliver mere fokuseret på fodbold. Hvis han har den rigtige, så kan man give ham en metor for at udvikle hans spil på banen, der skal personlighederne dog passe sammen. Til sidst er der også de kampe han spiller. Smider man ham for hurtigt ud i for stort et pres kan det være svært for ham at håndtere. Men give ham sulten af at komme længere kan også være gavnlig, så måske skal han træne med første holdet men spille kampe for u18? Eller blot blive på u18 et par år til han er mere moden?

Med dette sagt, så har han nogle ganske habile mentale egenskaber, der godt kan tyde på han bliver god. Men det sker kun med den rigtige pleje, de rigtige faciliteter og den rigtige træning.

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #284: 15 Jan 2017, 14:50 »

Tak for svaret Boxx. Jeg vil ikke bruge tutor, fordi jeg ikke har nogen der har 20 i målrettethed og den går nedad hvis jeg bruger en tutor med mindre end det.

Hans personlighed er ekstremt målrettet. Jeg går udfra det er en rigtig god personlighed at have, hvilke er dårlige?

Min plan var at han sulle træne med u19 første sæson, men det kan godt være han skal rykkes op til 1. holdet.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010