home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1279 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137599 gange)
fck-drengen
Gæst

Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #255: 24 Dec 2016, 01:03 »

Jeg formoder der er tale om ungdomspillere ? er i alt fald der jeg oplever det, men det er vel også ret realistisk ?
Ja, der er tale om ungdomsspilere, og ja en videresalgsklausul er realistisk... Men 40%!! hver gang ? Ifølge diverse medier(hvis man kan regne med dem) er det ofte videresalgsklausule r på omkring 10-15% man taler om, og desuden virker det lidt urrealistisk at jeg ikke kan omgå de der klausuler ved at forhøje mit bud med eksempelvis 40mio.
Jeg oplevede fx dette: De kom med et modbud der hed 10mio kontant og 40% videresalgsklausul. Jeg bød 50 mio kontant uden videresalg og de afslog buddet.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #256: 27 Dec 2016, 20:40 »

Kan det virkelig passe man ikke får mere end 19,4 mio for at vinde superligaen?

ernemann
Ynglingespiller

« Svar #257: 27 Dec 2016, 22:35 »

Kan det virkelig passe man ikke får mere end 19,4 mio for at vinde superligaen?

Du får beløb 3 gange på sæson efter 13, 26 kampe og efter sidste kamp Wink

Andreas LBK
Lilleputspiller
*

« Svar #258: 28 Dec 2016, 00:53 »

Jeg er først lige begyndt at spille FM17 nu. Allerede ved første kamp i spillet bemærkede jeg en ændring i hårfarvernes kontrast, forstået på den måde at lysebrun hårfarve er blevet decideret mørkebrun, og den mørkebrune er blevet meget mørkebrun/nærmest sort. I starten tænkte jeg, at det kunne skyldtes vejret (solskin), men dette er ikke tilfældet.
Det er måske lidt i "flueknepper"-kategorien, men man vil jo gerne have det så realistisk som muligt.
Andre der har bemærket dette?

DonJakobsen
Ynglingespiller

« Svar #259: 30 Dec 2016, 00:28 »

Hey freaks.

Håber i kan hjælpe mig her. Om det så bliver til en løsning eller forklaring må vi jo se.

Spiller med FCK i FM og da der var 6 måneder tilbage af Lasse Vigens kontrakt ville jeg prøve at skrive kontrakt med ham, men den mulighed var der ikke.
Har så ventet 6 måneder til hans kontrakts slut-dato og kan heller ikke tilbyde ham en kontrakt nu. Skal afgive bud før jeg kan tilbyde kontrakt til ham.
Kontrakten udløb d. 30/6 og datoen hedder 31/6 nu.
Kan det passe at det fungerer sådan eller er det en fejl eller gør jeg noget forkert?

Edit: Har selv fundet svar via sigames forum. Det er i forbindelse med brexit og bosman reglen. Nu ved i andre det også Shockeret
« Seneste Redigering: 30 Dec 2016, 00:58 af DonJakobsen » Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #260: 30 Dec 2016, 15:26 »

Hvor kan jeg se om spilleren er god med begge ben selvom der står han er kun højre? han er nemlig blevet trænet i at bruge det kolde ben med succes. Det står bare ingen steder inde på spilleren

Forlan
Ynglingespiller

« Svar #261: 30 Dec 2016, 15:46 »

Det bliver et langt år...

sorte
Juniorspiller
**

« Svar #262: 30 Dec 2016, 17:46 »

Hvor kan jeg se om spilleren er god med begge ben selvom der står han er kun højre? han er nemlig blevet trænet i at bruge det kolde ben med succes. Det står bare ingen steder inde på spilleren

Gå ind på spilleren-> Udvikling-> Taktik - Derinde kan du se det  Smiley

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #263: 30 Dec 2016, 19:38 »

Hey freaks.

Håber i kan hjælpe mig her. Om det så bliver til en løsning eller forklaring må vi jo se.

Spiller med FCK i FM og da der var 6 måneder tilbage af Lasse Vigens kontrakt ville jeg prøve at skrive kontrakt med ham, men den mulighed var der ikke.
Har så ventet 6 måneder til hans kontrakts slut-dato og kan heller ikke tilbyde ham en kontrakt nu. Skal afgive bud før jeg kan tilbyde kontrakt til ham.
Kan det passe at det fungerer sådan eller er det en fejl eller gør jeg noget forkert?

Edit: Har selv fundet svar via sigames forum. Det er i forbindelse med brexit og bosman reglen. Nu ved i andre det også Shockeret

Ja der må da være noget ruskravene galt, hvis du er nået til en dato der hedder 31/6.  Thumbs Up

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #264: 31 Dec 2016, 09:54 »

Jeg har lejet Kuki i 2 sæsoner, og aftalen indeholder en valgfri klausul på 6.5 mio, som jeg kan indløse. I første sæson i Sekunda Division ville han selvfølgelig ikke skifte pga., at han havde større ambitioner end at spille i den liga, hvilket er forståligt. Jeg er dog rykket op, og vil forsøge at indlæse klausulen, da jeg kun har ham 1 år endnu, men han vil stadig ikke skriver under permanent pga., at han vil spille Europa League. Nogen der har et forslag til, hvad jeg kan gøre for at få ham hentet permanent til klubben? Smiley

* Skærmbillede 2016-12-31 kl. 09.53.48.png (84,29 KB - hentet 44 gange.)

22
Landsholdsspiller

« Svar #265: 31 Dec 2016, 10:55 »

Øg klubbens omdømme og dit forhold til ham Smiley

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #266: 31 Dec 2016, 11:34 »

Øg klubbens omdømme og dit forhold til ham Smiley

Jeg har ham kun i 10 måneder endnu, så det er begrænset, hvor meget jeg kan nå at øge klubbens omdømme, men overrasker voldsomt i ligaen i nuværende sæson, så håber lidt på, at det kan hjælpe. Det kan godt være, at det er et meget dumt spørgsmål, men hvordan forbedrer jeg mit forhold til ham? Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #267: 31 Dec 2016, 11:38 »

Ros hans præstationer etc Wink

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #268: 31 Dec 2016, 11:43 »

Ros hans præstationer etc Wink

Okay tak for hjælpen! Smiley

cartoon
Reserveholdsspiller

« Svar #269: 31 Dec 2016, 13:02 »

prøver lige igen med det her spørgsmål Smiley

Hvofor kan man kun udstikke advarelser til sine spiller ved dårlige præstationer i den danske superliga ?

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010