home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 45867 gange)
anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #45: 12 Dec 2016, 15:34 »

Der er kommet en ny bestyrelse.

Nu ved jeg ikke, hvor længe jeg fortsætter i OB. Jeg vil gerne lidt længere i Champions League, men manglende konkurrence i ligaen gør det mindre interessant. Jeg bliver nok i et par sæsoner endnu, og ser hvor klubben er der. Så kan det godt ske, at jeg tager til en anden klub.
Logged

Liverpool F.C

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #46: 13 Dec 2016, 11:17 »

Der er kommet en ny bestyrelse.

Nu ved jeg ikke, hvor længe jeg fortsætter i OB. Jeg vil gerne lidt længere i Champions League, men manglende konkurrence i ligaen gør det mindre interessant. Jeg bliver nok i et par sæsoner endnu, og ser hvor klubben er der. Så kan det godt ske, at jeg tager til en anden klub.

Er bestyrelsen bedre end den gamle så?
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #47: 13 Dec 2016, 14:45 »

Er bestyrelsen bedre end den gamle så?
Det er sgu meget det samme. Har ikke oplevet nogen forskel. Økonomien var også god, inden der kom ny bestyrelse.
Logged

Liverpool F.C

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #48: 15 Dec 2016, 19:00 »

Efter en mindre pause, så er jeg i fuld gang med mit OB save igen, hvor jeg skal jagte mit 3. mesterskab på stribe..

I ligaen er jeg nået 13 kampe frem og fører med to point ned til Brøndby på andenpladsen. Jeg er ubesejret, men fik på trods af det, en lidt skidt start med en del uafgjorte resultater og gør det som sådan stadigvæk. 8 sejre og 5 uafgjorte er det indtil videre blevet til. Jeg har en rigtig stærk defensiv, men det kniber lidt i offensiven og det er uden tvivl noget der skal gøres noget ved snart.

I Champions League er jeg videre til gruppespillet efter sejre over Flora, Dinamo og SK Rapid Wien. I Gruppespillet er jeg havnet i en hård gruppe med Chelsea, AS Monaco og Shakhtar og er også efter de to første kampe uden point. - Desværre lidt ærgerligt taget i betragtning, at jeg har præsteret godt i begge kampe og faktisk var dominerende i hjemmekampen mod Monaco der blev tabt med 0:1.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #49: 18 Dec 2016, 23:08 »




Efter at være røget ud i første knockoutrunde i 19/20 og 20/21, kom jeg til kvartfinalen i 21/22. Nu i 22/23 sæsonen blev det så til titlen. Ambrose med 18 mål undervejs, og 63 mål og 18 assist i alle turneringer i 43 kampe.


Logged

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #50: 19 Dec 2016, 18:08 »



Taktikken.
Logged

Liverpool F.C

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #51: 24 Dec 2016, 08:32 »

Så sluttede min 3 sæson.
Jeg fik endelig mit mesterskab i hus. Jeg røg dog ud af Cuppen allerede i kvartfinalen og i Europa league sluttede jeg som nr 3 i gruppen. Vil sige jeg faktisk gjorde det ret godt mod både Valencia og Hamburg som jeg kun tabte meget smalt til. Plzen kørte jeg over begge gange.

Nu er jeg ved at forbedrede mig til den nye sæson er kommet over venskabs kampene. Jeg er i kval til Champions league.

Jeg har indtil videre hentet thierry ambrose på fri efter han har været lejet ud til mig. Så har jeg hentet baskim kadrii, Daniel Høegh. 2 gamle kendinge som jeg begge har fået på fri transfer og som tæller som egen avl.
Jeg har også hentet Jeppe Højbjerg som erstatning til sten gryteburst.

Regner stadig med der vil ske en del i transfer vinduet.
Målet er selvfølgelig at vinde ligaen igen. Men også at komme i gruppespillet i CL
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #52: 30 Dec 2016, 17:55 »

Var så tæt på at gå videre fra CL gruppen her i min 3 sæson. Jeg sluttede med 8 point hvor jeg spillede sidste kamp om at gå videre mod Anderlecht jeg skulle bare vinde og var også foran men så scorede de selvfølgelig til sidst.
Så jeg røg i EL i stedet. Mon ikke der også er større chance for at vinde den  Thumbs Up
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #53: 23 Jan 2017, 08:32 »

Jeg er nu igang med min 4 sæson med OB og det har kun gået en vej.
Har vundet mesterskabet de seneste 2 sæsoner og sidste år vandt jeg også pokalen.

De seneste 2 år kvalificerede jeg mig til CL. Det glippede dog i år play-OFF endte så i EL i stedet. Allerede efter 4 gruppe kampe var jo videre og spiller min sidste kamp i gruppen mod Braga som ligger nr 1. Vinder jeg kampen går jeg videre som 1.

Klubben er økonomisk godt kørende efter nogle gode salg de seneste sæsoner. I denne sæson solgte jeg min store stjerne i forsvaret selvom han nu også  var blevet egen avl. Fik et bud der løb på 70 mio her og nu og 52 mio i klausuler. Bestyrelsen accepterede og jeg tænkte det var et fair bud, samt spilleren også gerne ville prøve kræfter med noget større..

Jeg har henter 3 spændende angriber denne sæson. Danny ings, richairo zivkovic, Theo walcott.
De 2 første har været fenominale indtil videre..

Jeg har spillet en rigtig god sæson, dog er FCK alligevel foran som bare har været vildt gode indtil videre. De har kun tabt til mig.
Håber dog stadig at vilde ligaen. Men jeg går benhårdt efter EL i år, det er målet.

Danmark ligger godt i rangeringen så næste år er der direkte hold i CL samt et kval hold til CL også. Så selvom jeg nu ikke skulle vinde ligaen, er der stadig mulighed for CL bold..
« Seneste Redigering: 14 Feb 2017, 14:48 af lejones » Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #54: 06 Feb 2017, 09:22 »

Efter den hidtil mest interessante sæson i mit OB save, står jeg uden en eneste titel.

Da jeg ikke kvalificeret mig til CL og derfor skulle spille EL. Valgte jeg at gå benhårdt efter den da det nok er langt mere sandsynligt end CL.

Og ja jeg nåede faktisk helt frem til finalen hvilket var helt fantastisk . I finalen skulle jeg så møde Milan og det endte med et 0-1 nederlag efter en meget jævnbyrdig kamp.

Jeg smed ligaen og Cuppen i håb om sejr i EL og derfor endte jeg helt uden titler. Men jeg synes det var klart den mest spændende sæson.. og nå ja Danny ings røg også lige ud i starten af sæsonen på overdrevet korstbånd. Ude 10-12 måneder  ticked off
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #55: 14 Feb 2017, 08:45 »

Jeg er så småt kommet igang med min 6 sæson.

Jeg endte på en anden plads sidste sæson, så det betød jeg skulle ud i CL kval og der slog jeg galatasaray og skulle så møde man City. Som forventet havde jeg ikke det store at stille op mod dem. Og derfor kunne den danske liga ikke stille op med 2 hold i CL gruppespil.
Pengene havde været super gode ved deltagelse i CL. Men jeg er faktisk ret tilfreds med at ende i EL, da der er større chancerne at vinde den. Jeg har tænkt at prøve at fuldende det eventyr fra sidste sæson hvor jeg nåede finalen. Denne gang skal jeg bare vinde.

Op til den nye sæson, har jeg forsøgt mig med en ny taktik 4-2-3-1 da jeg gerne ville prøve at have kanter/indvendige angriber. Men måtte hurtigt erkende at min nuværende taktik er langt bedre 4-3-1-2.

Jeg ligger pt på en 2 plads 1 point efter Midtjylland efter 8 kampe.

Økonomisk går det strygene, jeg køber spillere billige og sælger videre med stor profit.
Jeg har 170 mio stående til at bruge på spillere og et lønbudget på 4 mio, hvor af jeg kun bruger 2,6 lige nu.

Jeg ser en stor fremtid for klubben og vil blive ved med at bygge på.

« Seneste Redigering: 05 Mar 2017, 08:33 af lejones » Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #56: 18 Feb 2017, 20:50 »

Var der nogen der oplevede at Mikkel Desler blev jagtet so vildt?

Hen er pt. utilfreds på 5 måned men har vil lavet 2 kasser på 18 minutter, man han er sur over at være her.

Nogen der har gode råd, for for at sige det mildt, så er han ham jeg bygger holdet op om..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #57: 05 Mar 2017, 08:39 »

Jeg er så småt igang med sidste fase i 6 sæson.

Ligger pt nr 1. Med 1 point ned til AGF og er i kvartfinalen i EL.
Det er vigtigt at vinde ligaen i år, da jeg ikke har vundet den de seneste 2 år
Udover det så håber jeg selvfølgelig at nå finalen i EL i år igen, men denne gang vil jeg vinde den.

Jeg har fået tilbud om en masse jobsamtaler i store klubber, som jeg har afvist gang på gang.
Der kom dog for nylig et fra Barcelona, og den samtale tog jeg til. Jeg fik svaret godt på alle spørgsmål. Valgte dog at jeg først ville tiltræde efter sæsonen, da jeg mente at jeg ville gøre sæsonen færdig i OB.
Valget faldt dog på Wenger.

Jeg er at finde i OB næste sæson også
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #58: 12 Mar 2017, 08:16 »

6 sæson er afsluttet.

Det blev til en sejr i superligaen samt pokalen.
Udover det nåede jeg til semi finalen i EL hvor jeg i første kamp vandt 4-2 over Tottenham, men så tabte jeg så 4-0 på udebane. Havde eller håbet på at nå finalen som sidste år.

Jeg er godt træt af kamp programmet er så stramt den sidste måned som gør at man får svært ved at vinde det hele. Der er ikke taget højde for at en dansk klub kan nå langt i Europa. I hvert fald ligger de sidste 4-5 liga kampe, med 2 dages mellemrum.
Forstår samtidig heller ikke hvorfor de kampe ikke bliver rykket. Det har jeg da før oplevet at nogle kampe bliver flyttet.

Når det så er sagt så var det alt i alt en super sæson. Nu skal der spilles CL. I næste,
Så må vi se hvad jeg kan gøre der.

Logged

TimBolin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #59: 07 Maj 2017, 00:23 »

Nogle der kan smide deres taktik op? Har nu prøvet 2 save hvor jeg bliver fyret omkring vinter tid. Har prøvet Guldbrands 4-1-4-1 og en 4-3-3. Dog fungerer intet.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010