home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 45802 gange)
pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Odense Boldklub
« : 19 Okt 2016, 11:47 »

Så er vi igang med det nye manager.

Jeg er igen i år startet et spil med Striwerne og hvilken spændende trup. en lille gennemgang af truppen vil fortælle en del om det projekt de har gang i, i Ådalen. virkelig begrænsede "klasse" spillere fra starten: Izunna, Jönsson, Grytebust, Makrini og Festersen som de mest markante. især Izunna og Makrini har nogle stats der virkelig indbyder til at spille en aggressiv og boldvindende taktik og er virkelig noget jeg overvejer.

Talenter i massevis, jeg vil tage et lille udpluk af de talenter der render rundt i Ådalen og fortælle lidt om deres forcer og deres mangler:
Det største og mest indlysende talent i truppen er uden tvivl Jens Jakob Thomasen, en Fremskudt playmaker som skal arbejde en del med sine afleveringer og første berøring for virkelig at gøre sig gældene, dog en spiller man skal satse på da han virkelig har udviklings potentiale.

Hasan Kurucay: en central forsvars spiller som man skal gøre alt for at holde glad. han er meget ambitiøs men, manglende spille tid kan hurtigt gøre ham utilfreds men kan virkelig udvikle sig til en konge forsvar i superligaen, da de fysiske stats allerede er godt med samt hans tekniske stats er ret gode for en 19 årige forsvars spiller, dog mangler den mentale del lidt og er primært det der skal fokuseres på.

derudover er der Alexander Molberg, Mads Jørgensen, Jonas Hansen, Oliver Lønfeldt og Julius Eskesen som alle vil gøre sig gældende i fremtiden med den rette udvikling.

jeg var ikke et tvivl om min spille stil da jeg startede, men har måtte justere den lidt grundet manglende kvalitet i truppen. Planen var længe at jeg skulle være et bold besiddende hold, hvor jeg vil udnytte den centrale del af banen. i en 4-2-3-1 hvor kanterne trækker ind i banen og skaber overtallet. dog syntes jeg ikke helt det lykkedes, trods rollen som indvendige angriber og med ordren spil smalt, så holder de stadig bredden i banen og slår mange indlæg, så skal forsøge at tweake lidt på taktikken så det lykkedes. Desværre mangler truppen en playmaker med høje stats i aflevering, dog håber jeg på at udvikle JJT, og har derfor ikke købt nogen ny spiller.

Har solgt et par spillere og har i alt tjent 9,75 mil.
Rasmus Festersen har forladt klubben da han ville skifte til en større klub, og 5,5 mil plus diverse klausuler gjorde jeg solgte ham.
Tingager solgt for 2 mil
Oliver Lund solgt for 1.6
Thomas Mikkelsen 750K

ind er istedet kommet
Oliver Knudsen(AAB) på en fri transfer da han var amatør til at erstatte Oliver Lund som reserve
Federico Macheda (Fri Transfer) erstatning for Thomas Mikkelsen og Festersen
Kagisho Dikgacoi (Fri Transfer) hentet til midtbanen for at give den lidt bredde
Matt Macey (Arsenal) lejet for sæsonen for at give lidt konkurrence til Grytebust i målet

Transfervinduet er netop lukket og er godt tilfreds med truppen.
i Ligaen er tingene da også gået lidt over forventning. jeg har spillet 7 kampe og har vundet 3, spillet 2 uafgjort og tabt 2,
hvilket bringer mig op på en 5 plads i ligaen. bedste spiller har været Kenneth Emil Petersen i forsvaret som virkelig har været vigtigt hvilket også giver sig til kende da han er den spiller der har lavet flest vigtige tacklinger i ligaen.



Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #1: 19 Okt 2016, 15:45 »

Jeg er også gået i gang med OB som det første save.

Indtil videre har det været lidt blandede bolsjer  Skuffet
Er nået frem til vinterpausen og ligger lige pt nr 7, dog er der kun 3 point op til nr 2, så ligaen er tæt!
Har 5 kampe endnu, til at prøve at nå mesterskabs gruppen, som må være målet! Dog kan det vise sig at blive lidt svært at jeg ikke helt har fået styr på taktikken endnu, dog har jeg en del succes med en 4-4-1-1.

Af transfers er der ikke sket det helt vilde:
Ind:
Tuncay Şanlı hentet på fri - må siges at have været et godt køb med 21 kampe og 9 mål, udmærket kortsigtet løsning.
Rasmus Bach også på fri - hentet ind pga. salg af falkesgaard.

Ud:
Thomas Mikkelsen 1.1 mio - Fik ikke noget spilletid
Michael Falkesgaard 1 mio - for godt til at afslå
Rasmus Festersen 6 mio - igen for godt til at afslå, selvom han på det tidspunkt bombede løs.

So far har jeg satset meget på ungdommen hvor især Julius Eskesen og Hasan Kurucay har fået spilletid.
Men udover Tuncay Şanlı har også Mathias Greve imponeret som har scoret 10 mål i 16 kampe (6 af dem var to hattricks)

Nu må vi se om jeg kan nå mesterskabsgruppen  Thumbs Up
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #2: 19 Okt 2016, 16:30 »

det lyder ikke værst. er selv nået frem til vinter pausen, og der er dælme blevet skiftet godt ud i truppen AK bombede for mig hele efterårs sæsonen hvilket, logisk nok, også betød han var yderst eftertragtet af andre klubber. 3 klubber bød på ham Spartak Moskva, Celtic og Dijon.
Fik forhandlet Celtic op på samlet set 20 milioner, og skulle derfor ud at hente en ny top angriber, han blev hentet i Vejle fra 1. division, Mario Álvarez som i 10 kampe havde scoret 6 mål og lagt op til et enkelt. måtte smide 1.1 mil for ham men håber han bliver pengene værd. derudover har jeg lejet Jack Harper som skal agere erstatning i angrebet da Federico Macheda skuffede helt vildt og efter 10 kampe havde scoret 1 mål mod et 2. divisions hold følte jeg mig nødsaget til at skippe ham afsted da han kostede mig 152k om måneden.

situationen er næsten den samme hos mig ang. ligaen, jeg ligger pt. nr 7 med 5 kampe igen, dog a' point med 6 pladsen, målet for forårs sæsonen er ligeledes at blive en del af mesterskabsgruppen, mit program er blandet skal møde 2 hold fra toppen, 2 hold fra midten og 1 bundhold.
forhåbentligt kan min nye angribere slå til og fortsætte stimen.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #3: 20 Okt 2016, 14:58 »

så er sæsonen færdig spillet. den blev yderst nervepirrende, efter transfer vinduet lukkede i januar valgte bestyrelsen at sælge godt og grundigt ud, de accepterede tilbud på ikke mindre end 3 spillere som jeg ikke kunne protestere imod, så Mathias Greve, Kenneth Emil Petersen og Falkesgaard blev alle solgt til meget små beløb. hvilket virkelig var et problem da jeg ikke havde mulighed for at gå ud og erstatte dem, så med en noget amputeret trup måtte jeg forsøge at forfølge drømmen om et mesterskabsgruppen og dette skulle også lykkedes.

Grundspillet blev sluttet af på okay maner, 3 sejre og 2 irreterende uafgjort, hvor jeg i overtiden begge gange lukkede mål ind. det betød lige akkurat jeg fik sikret en 6. plads, og med 10 kampe i slutspillet og med 5 sejre og 5 nederlag fik jeg lige præcis overhalet AGF og fik en fin 5 plads i ligaen, dog med et noget svækket mandskab.

Positivt fra første sæson. Álvarez har vist sig at være en god gevinst, han var længe om at komme i gang, men 8 mål i 15 kampe er okay i hans første halve sæson, andet steds slog Hasan virkelig til i efterårs sæsonen grundet salget af KEP, havde jeg ikke andre end Tverskov og Hasan, og de gjorde det faktisk okay.
Som altid så fik jeg skrevet kontrakt med nogle transferfrie spillere, i Januar trådte 2 spillere til på fritransfer Daniel Björnquist fra Örebro og Flamur Kastati fra Aalesunde begge spillere imponerede fint, især Kastrati med 7 mål og 2 assist i 14 kampe, imponerede rigtig fint.

I sommer transfer vinduet er der ligeledes blevet hentet et par spillere på fri, her har jeg gået lidt mere efter at få lidt danske spillere ind i truppen og ind er hentet Marco Larsen, Robert Skov og Mikkel Hedegaard. selvfølgelig skulle jeg også bruge lidt af mit 12 mil. store transfer budget, så jeg hentede en forsvars spiller i Tromsø, nemlig Simen Wangberg til 3 mil. som med sine 188cm og med 16 i hovedstød styrke og springkraft skal hjælpe mig med at forsvare mod indlæg da det i første sæson var største assist område for modstanderen hele 24 ud af 56 fra fra indlæg, så derfor skal jeg til den nye sæson have fokuseret lidt mere på defensiven i første sæson, hvilket også har betydet jeg at har valgt en mere defensiv tilgang for mine backs så jeg kan afværge situationen inden den opstår.

Men jeg er ret optimistisk, og håber igen på en placering i øverste halvdel. forhåbentligt i mesterkskabsgruppen igen.
Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #4: 20 Okt 2016, 16:28 »

Godt gået at du nåede mesterskabs gruppen  Thumbs Up
især med tanke på salgende af de 3 spiller  Huh
Men så er det godt at høre Hasan kan træde til når det gælder Opstemt
Har du holdt fast i din 4-2-3-1 taktik igennem hele sæsonen?  Smiley
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #5: 20 Okt 2016, 17:40 »

Jeg har spillet i min 4-2-3-1 hele sæsonen er du startet med at træne en 4-1-2-2-1 fpr at have noget at veksle lidt imellem 😊
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #6: 01 Nov 2016, 17:34 »

Jeg er startet op med OB som bliver det første hold jeg skal forsøge mig med i Fm17. Indtil videre handler det om at skabe en taktik frem til på fredag, hvor det går løs med et seriøst spil. Derfor er alt uden om det taktiske gjort uden de store overvejelser...

Men indtil videre går det super godt og jeg er meget spændt på at se hvad jeg kan få ud af OB holdet. Som udgangspunkt syntes jeg at de har et stærkt hold, men at det specielt er midtbanen og backsene som halter bagefter. Dette har jeg blandt andet kompenseret for i min taktik, som i kan se nedenunder.. Derudover besidder OB også et række spændende talenter, som jeg glæder mig til at se hvad man kan udvikle dem til.


Min største udfordring med det taktiske, var at finde en mellemvej mellem at styrke midtbanen og samtidigt udnytte de gode angribere i truppen. Det endte dog med at jeg valgte at fokusere på at styrke defensiven og gå på kompromis i offensiven ved kun at spille med en mand på toppen, på trods af at være i besiddelse af tre stærke angribere.

(dette er også blevet postet i tråden "taktikker ?")

4-1-4-1


Analyse delen:
Den første del er at analysere holdets styrker og svagheder. Her kom jeg frem til, at det primært er defensiven og i særdeleshed midtbanen som er OB's svageste led, mens man i angrebet er relativt stærkt besat med Festersen, Jönsson og AK. Derfor blev det hurtigt klart for mig, at midtbanen enten skulle forstærkes, eller at taktikken skulle tilgodese at holdet er knap så stærkt besat her. Men da klubben har begrænset med midler, så valgte jeg sidstnævnte og har derfor valgt at spille med 5 mand på midtbanen, med en boldvindende midtbanespiller placeret på den defensive midtbane.

Taktikken:
På mål har jeg en ganske almindelig målmand. Som udgangspunkt er der ingen særlige evner som skal fremhæves, andet end at han skal være allround stærk og gerne kompensere for forsvarets mangler.

I forsvaret har jeg to almindelige centrale forsvarsspillere, suppleret af to wingbacks. Begge wingbacks er sat til "standard", så det er vigtigt at de arbejder begge veje.

På midtbanen har jeg som sagt en boldvindende placeret på den defensive midtbane. Foran ham har jeg en felt-til-felt, som faktisk har fungeret overraskende godt, med 3 scoringer i syv kampe fra denne position (forskellige målscorere).
På den anden centrale midtbane har jeg en fremskudt playmaker "Angreb", som skal være den spilstyrende og være iscenesætteren til de offensive kræfter.

På kanterne har jeg to fløjspillere "angreb" og helt på toppen har jeg en fremskudt angriber. Umiddelbart lægger jeg enormt stor vægt på at angriberen skal være god teknisk til at kunne holde i bolden, derfor er en spiller som Rasmus Festersen også blevet solgt, da han ikke var god nok på den parameter.

Holdinstruktioner:
Først og fremmest, så er holdet sat til "kontra" og sat til at spille frit.


Spil aggressivt
Spil mere direkte


- Disse to instruktioner læner sig meget op af holdets styrker og svagheder. Størstedelen af mine spillere har gode egenskaber i aggressivitet, så dette vil jeg naturligvis gerne udnytte. Og vedr. afleveringer, så er mit hold ikke de bedste på det felt og egner sig ikke til at holde bolden i egne rækker. Derfor satser på på et mere direkte spil.

Udnyt midten
Vær mere disciplinerede
Slå tidlige indlæg


- Disse tre egenskaber er mere taktisk orienteret. Udnyt midten er valgt, da jeg spiller med 3 centralt placeret midtbanespillere og det vil jeg naturligvis gerne udnytte. At være mere disciplineret er valgt som et ekstra led i at styrke defensiven, som jeg ser som det svage punkt på holdet.
Og den sidste indstilling, at slå tidlige indlæg, er valgt da jeg primært kommer fra en dybere position fra banen, og spiller mere direkte end boldbesiddende. Så det vil være svært for mig, at komme til baglinjen hver gang, så derfor satser jeg på tidlige indlæg.

V.2
I nogle kampe har jeg valgt at sætte den defensive midtbane op som en offensiv midtbane "support", for at give noget ekstra offensivt. Det er specielt i de kampe hvor jeg på forhånd er favoritter, eller hvis jeg føler der skal noget andet til rent taktisk for at vippe det over til min egen fordel. Men jeg foretrækker at starte ud med en defensiv midtbane.



Resultater:

1-1 Silkeborg (h)
1-0 Lyngby (u)
3-1 AaB (u)
3-0 Viborg (h)
3-0 FC Nordsjælland (h)
3-0 Esbjerg (u)
3-0 AC Horsens (u)

6 sejre i streg ud af syv kampe i alt. Den første kamp mod Silkeborg er den eneste jeg ikke har vundet, men 95% af alle mine debut kampe i en sæson ender også uden sejr og jeg har endnu ikke forstået hvorfor. (gælder både FM15, 16 og 17) Så der hviler en lille forbandelse over mig på det område....

Jeg har dog endnu til gode at møde de største hold som FCK, FCM og Brøndby. Så jeg glæder mig til at se min taktik imod de hold. Men jeg har trods alt slået AaB 3-1 på udebane, så jeg er rimelig optimistisk på det punkt.

Transfers:
Jeg har solgt Thomas Mikkelsen, Rasmus Festersen, Joan Edmundsson og Frederik Tingager da jeg enten mente at de ikke var gode nok til holdet, eller at de simpelthen ikke passede ind.

Ind har jeg hentet Connor Randall på leje fra Liverpool, Yoshimar Yotun fra Malmø, Nicolaj Madsen fra SønderjyskE og Robert Skov fra Silkeborg. Alt i alt fine transfers til at supplere truppen til at opnå mere bredde og kvalitet. Men som udgangspunkt ikke nogle transfers der har revolutioneret holdet.



Så det var en gennemgang af min trup, der gør at jeg har 19 point ud af 21 mulige og en målscorer på 17-2 for 7 kampe.
Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #7: 07 Nov 2016, 17:56 »

Nu da det fulde spil udkom, valgte jeg at starte forfra med OB

Efter at have rodet lidt med nogle taktikker i betaen, er jeg kommet frem til en 4-3-1-2 som må siges at virke rimelig godt!
Den til godeser også OB's trup, da de er stærke på angriber/offensiv midt. positioner og har også en del midtbanespiller som passer ind.

Er nået til vinterpausen og ligger noget overraskende på en 3 plads med 32 point hvor Randers ligger på 4 pladsen også med 32 point, dog er brøndby og FCK stukket af i toppen. Det er især pga mine angribere, som alle score når de på banen

Af transfers er der foretaget følgende:
Ind:
Connor Randall - Lejet fra Liverpool da jeg manglede en højreback
Gedion Zelalem - Lejet fra Arsenal da jeg manglede noget bredde på midten

Ud:
Thomas Mikkelsen - 1,05 mio kr
Mohamed El Makrini - 2,5 mio kr
Izunna Uzochukwu - 5,25 mio kr

Så alt i alt en godkendt start, dog har jeg ramt et formdyk lige inden pausen, hvor det virker som om modstanderne har luret min taktik...

Kampe:
http://imgur.com/a/PLch1
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #8: 08 Nov 2016, 11:16 »

Jeg er også startet på et nyt OB spil, efter at spillet er udkommet. og indtil videre går det ganske forrygende i det odenseanske..


Taktikken:
Jeg spiller med nøjagtig samme 4-1-4-1 formation, som den jeg har beskrevet lidt tidligere i tråden og som jeg testede af i Beta'en.


Transfers:

Køb:
Adam Johansson 140k, fra Gôteborg         Jeg missede at få fat i Randall fra Liverpool, så Johansson blev mit alternativ.
Nicolaj Madsen, 3.5m, fra SønderjyskE      Havde brug for en ekstra felt-til-felt midtbane spiller til holdet.
Robert Skov, 2.2m fra Silkeborg               Stort talent, som jeg ganske enkelt ikke kunne lade passere.


Skiftet ved vinterpausen:
Sinan Keskin, fri transfer                          God playmaker fra Ajax's akademi. Han har dog en bekymrende skadeshistorik.

Lejeaftaler:
Yoshimar Yotun, lejet i Malmø FF               Havde brug for en ekstra spiller på venstrekanten.

Salg:
Frederik Tingager, 1.4m til S.C Ashdod       Spilleren er ikke god nok, og havde brug for pengene.
Joan Edmundsson, 2,2m til Osijek              Spiller kun med 1 angriber, så han kom i overskud.
Rasmus Festersen, 3.25m til BATE             Spiller kun med 1 angriber, så han kom i overskud.
Thomas Mikkelsen, 600k til Fredericia         Spilleren er ikke god nok, og havde brug for pengene.

Skiftet ved vinterpausen:

Jonas Hansen, 142k til Maccabi Haifa          Havde brug for at slippe af med unødvendige lønudgifter

Lejeaftaler:
Jens Jacob Thomasen til Hobro                  Havde godt af at få noget regelmæssigt spilletid efter sin lange skadesforløb
Mathias Thrane til Nykøbing FC                  Havde brug for at slippe af med nogle lønomkostninger + han fik ingen spilletid.



Liga:
Jeg startede hårdt ud i ligaen med 5 overbevisende sejre i træk, inden en slem periode på syv kampe med blot to sejre og fem nederlag ødelagde den gode stemning i truppen. Jeg fik det dog heldigvis vendt igen og er nu inde i en periode på ti kampe med otte sejr og to uafgjorte. Min seneste sejr faldt over et særdeles formstærkt FCK mandskab, hvor jeg hjemme i Odense vandt med to:nul. Sejren gør at jeg er placeret på andenpladsen med 48 point - Tre point efter FCK på førstepladsen.

Og apropos FCK, så har de været stærke for dansk fodbold i denne sæson, da de sammen med FCM og SønderjyskE alle fik kvalificeret sig til EL gruppespillet. FCK tog dog skidtet videre og kom videre fra gruppespillet, hvor de efterfølgende slog CSKA Moskva og nu venter Olympiakos i stedet. FCK var også inde i en periode på 15 superliga kampe uden nederlag, inden de altså tabte deres seneste opgør mod mig.


Pokalen:
I pokalen er der ikke så meget at berette om. VSK Aarhus og FC Sydvest er indtil videre blevet slået ud og i 4. runde venter FCK på udebane. Så der venter os en hård opgave i Telia Parken.


Profilerne:
De 3 største profiler på mit hold, er mine to angribere AK87 og Rasmus Jönsson. Begge har haft skadesperioder i sæsonen, men tilsammen har de scoret 17 mål i 24(5) kampe. Den sidste og måske også den største profil på holdet i øjeblikket er Jacob Barrett Laursen, der har scoret seks gange og lagt op til ti assists.

De største skuffelser har indtil videre været Sinan Keskin, Jeppe Tverskov og Sten Grytebust.


Økonomi:
Økonomien i klubben er ikke vandvittig god. Lønbudgettet er overskredet med 3 millioner kr. ud af et samlet budget på 31.6 millioner kr. Samtidigt har klubben pr. 3 marts 2017 et underskud på 23.4 millioner kr.
Heldigvis ligger jeg godt til i ligaen og kan forvente nogle gode præmiepenge.
Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #9: 09 Nov 2016, 09:43 »

Så nåede jeg til enden i første sæson!

Det blev til en meget tilfredsstillende 3 plads. Her skulle vi så spille mod Nordsjælland om europæisk deltagelse og efter en 3-2 sejr, skal vi nu ud i Europa!

Gennem hele sæsonen holdt jeg fast i min 4-3-1-2 taktik og den må siges at have virket, trods vores lige formdyk før vinterpausen, så kom holdet rigtig godt igen efter pausen.

Årsagen til at jeg ender på 3 pladsen, må være mine offensive spillere - Da der blev spillet med 2 angriber og en offensiv midt bag dem, blev der roteret en del:
Rasmus Festersen - 16 mål
AK Jacobsen - 14 mål
Rasmus Jönsson - 10 mål
Mathias Greve - 10 mål
hvilket vil sige i alt 50 mål fra de 4 spillere, som må siges at være godkendt!

I pokalen røg vi ud i 4. runde til brøndby, da det var i vores dårlige periode, slog dog brøndby næsten alle gange i mesterskabsgruppen, så fik da min hævn Opstemt

Økonomien er i skrivende stund på minus 3 mio på kontoen men det ser lyst ud hvis vi kan holde os i toppen af ligaen og sikre også europæisk deltagelse   Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #10: 10 Nov 2016, 14:37 »

Det er godt at høre det går godt for jer herinde.

Jeg er selv startet med OB men hold op det køre dårligt.. jeg ligger godt til i bunden og kommer nok til at kæmpe om ikke at rykke ned..

Mit forsvar sejler
Logged

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #11: 10 Nov 2016, 20:39 »

Hvordan holder I på spillerne? Alle mine vil væk...
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #12: 10 Nov 2016, 20:52 »

Alle mine ville også væk efter 1 sæson, lovede dem også at jeg ville acceptere et rimeligt bud på dem. Jeg var bare så heldig at der ikke var nogen som bød, hvad jeg forlangte og så gik det i sig selv igen. Kan måske også have noget at gøre med, jeg er i europæisk nu?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #13: 10 Nov 2016, 21:42 »

Så klaskede man da lige FCK med 0:7 i Pokalturneringen..  Hattrick af AK og Robert Skov     Peace
Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #14: 10 Nov 2016, 21:51 »

Så klaskede man da lige FCK med 0:7 i Pokalturneringen..  Hattrick af AK og Robert Skov     Peace

Shit! Godt klaret!  Opstemt

Har selv lige haft en 3 kampe hvor den stod på Brøndby, standard Liege og FCK - Slog brøndby 2-5 og Liege 1-5 men tabte 5-2 til FCK  ticked off
De er sgu for stærke for mig  Skuffet
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010