home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM17: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: FM17: Hvem skal jeg være?  (Læst 86326 gange)
Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #165: 08 Aug 2017, 23:15 »

du har lige givet mig lyst til at spille med Juventus, som mit sidste save Smiley

tak Maestrodk.

Jamen selv tak :-)
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #166: 09 Aug 2017, 13:53 »

Ville gerne starte i den tyske 3. bundesliga med denne opdatering, som egentlig blot giver en opdatering af spillet:

https://sortitoutsi.net/football-manager-data-update

Hvem kan i anbefale?

Overvejede selv Rostock, som jeg tidligere har spillet lidt med i forbindelse med challengerne herinde på sitet. Måske nogen kunne udvide min horisont evt. med en klub med noget historie?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #167: 09 Aug 2017, 15:53 »

Jamen selv tak :-)

Btw, til info - så valgte jeg også Juventus i sidste ende. Opbygningen af klubben, generationsskiftet og forsøget på at erobre Europa trak mere end Barca akademi.

Barca har vundet for meget i de sidste 10-15 år til at gøre udfordringen stor nok - et andet spil måske.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #168: 09 Aug 2017, 20:42 »

Btw, til info - så valgte jeg også Juventus i sidste ende. Opbygningen af klubben, generationsskiftet og forsøget på at erobre Europa trak mere end Barca akademi.

Barca har vundet for meget i de sidste 10-15 år til at gøre udfordringen stor nok - et andet spil måske.

giv gerne en update inde i klubtråden Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #169: 10 Aug 2017, 20:06 »

Leder efter et spændende spil men det der med at finde det rigtige hold er svært. Er ikke så kritisk, så egentlig frisk på at høre jeres forslag. Tænker selv på noget Fiorentina, Deportivo, Leeds, Blackburn, Bremen, Kaiserslautern altså lidt "Sleeping Giants", men er også klar på hold der er lavere placeret.

Kom med forslag så ser vi om det fanger  Thumbs Up
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #170: 10 Aug 2017, 21:58 »

Leder efter et spændende spil men det der med at finde det rigtige hold er svært. Er ikke så kritisk, så egentlig frisk på at høre jeres forslag. Tænker selv på noget Fiorentina, Deportivo, Leeds, Blackburn, Bremen, Kaiserslautern altså lidt "Sleeping Giants", men er også klar på hold der er lavere placeret.

Kom med forslag så ser vi om det fanger  Thumbs Up

Hvis jeg skal være lidt fræk, betragter du så Fiorentina, Deportivo, Blackburn og Kaiserslautern, som "Sleeping Giants"? Ingen af klubberne er kæmpe store. Jeg vil endda sige, at Blackburn og Kaiserslautern er relativt små klubber, som har været heldige at vinde en titel eller to - altså når man ser på traditioner, opland m.m.

Leeds er spændende. Bring dem tilbage til 60'erne/70'erne, hvor de havde hårde drenge, som Bremner, Norman Hunter og Jack Charlton.

Newcastle er en kæmpeklub på fan-siden.

Glasgow Rangers er vel også oplagt.

Feyenoord?

Inter/Milan??

Hamburger SV?



Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #171: 10 Aug 2017, 22:31 »

Hvis jeg skal være lidt fræk, betragter du så Fiorentina, Deportivo, Blackburn og Kaiserslautern, som "Sleeping Giants"? Ingen af klubberne er kæmpe store. Jeg vil endda sige, at Blackburn og Kaiserslautern er relativt små klubber, som har været heldige at vinde en titel eller to - altså når man ser på traditioner, opland m.m.

Leeds er spændende. Bring dem tilbage til 60'erne/70'erne, hvor de havde hårde drenge, som Bremner, Norman Hunter og Jack Charlton.

Newcastle er en kæmpeklub på fan-siden.

Glasgow Rangers er vel også oplagt.

Feyenoord?

Inter/Milan??

Hamburger SV?





Nok ikke ligefrem sleeping Giants men Kaiserslautern da trods alt vundet 4  mesterskaber i Tyskland, så helt lille er de jo ikke Wink Er også meget frisk på Leeds - de er rigtig spændende og har også noget historie samt egne talenter bag sig Wink
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #172: 11 Aug 2017, 10:04 »

Nok ikke ligefrem sleeping Giants men Kaiserslautern da trods alt vundet 4  mesterskaber i Tyskland, så helt lille er de jo ikke Wink Er også meget frisk på Leeds - de er rigtig spændende og har også noget historie samt egne talenter bag sig Wink

Altså hvis jeg var i dine sko, så ville jeg nok vælge Leeds. Det er et interessant genopbygningsprojek t.

Se evt. filmen "The Damned United", hvis du vil lære lidt om storhedstiden i klubben.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #173: 23 Aug 2017, 14:19 »

Jeg tænker, at jeg vil igang med det sidste spil i fm17. Jeg tænker, at det skal være en svær Challenge. Har overvejet at starte med et klub- og landshold fra et lille land ala Gibraltar, Wales, San Marino, Malta eller andet. Men er åben for forslag!
Jeg har også overvejet at starte med et engelsk klub laaaaaangt nede i rækkerne og spille dem så langt op..

Hvad synes i kunne være spændende og hvorfor? Smiley
Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #174: 23 Aug 2017, 14:35 »

San Marino, som du selv foreslår, er altid spændende! Så er jeg ihvertfald glad læser hvis du eventuelt deler lidt om det! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #175: 23 Aug 2017, 14:42 »

San Marino, som du selv foreslår, er altid spændende! Så er jeg ihvertfald glad læser hvis du eventuelt deler lidt om det! Opstemt


Tænker du San Marino klubben som befinder sig i det italienske ligasystem eller et hold fra ligasystemet i San Marino?  Wink
Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #176: 23 Aug 2017, 15:07 »

Tænker klubben (og landsholdet) må være udfordring nok i sig selv. Smiley Men har du mod på endnu sværere udfordring, så giver du den bare gas! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #177: 23 Aug 2017, 17:09 »

Det blev dog Salford City der bliver mit sidste og forhåbentlig lange save i FM17. Havde også et fremragende, men kort save sidste sæson med dem. Så nu skal det være! Klubben er jo eget af rigmanden Peter Lim. Phil Neville, Gary Neville, Paul Scholes, Nicky Butt og Ryan Giggs. Klubben har aldrig været højere end Vanarama National League North, hvor de befinder sig nu.

Jeg starter helt fra scratch. Så uden nogen trænerlicenser og med lavest muligt omdømme. Det skal nok blive spændende!  Grin
« Seneste Redigering: 23 Aug 2017, 17:11 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #178: 10 Sep 2017, 13:07 »

Måske forkerte forum, men kunne ikke finde et bedre alternativ.
Mit sidste og nuværende save i 17'.
Jeg har været igang med Milan i nu 3 sæsoner, det har kastet 3 serie A titler af sig, 3 cup titler og 1 championsleague.
Jeg er den 3 bedste klub i verden, kun overgået af de to spanske giganter. Dertil er jeg også rykket op som den 11. rigeste klub i verden.

Jeg er derfor i et dilemma nu, skal jeg fortsætte med Milan og bare være dominerende og handle ind for sjov(da jeg ikke ser mange steder at forstærke mit hold, uden at hver spiller koster 1mia)

eller skal jeg sige op/søge nye jobs?
Jeg har overvejet at søge hos Barcelona, da deres manager er usikker for tiden, ligedeles er Chelsea og Liverpool søgende efter ny manager.
Min anden overvejelse går på, at tage en mindre klub, eller en landstræner tørn..

Hvad ville i gøre?
« Seneste Redigering: 10 Sep 2017, 13:14 af jakob95kp » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #179: 10 Sep 2017, 16:17 »

Hvis du fortsat har motivationen ville jeg blive i Milan for at blive den bedste klub i verden.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010