home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM17: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17: Hvem skal jeg være?  (Læst 86298 gange)
mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
FM17: Hvem skal jeg være?
« : 18 Okt 2016, 11:22 »

Det nye FM venter lige omkring hjørnet! Jeg er som altid helt ekstatisk og kan slet ikke vente til kl. 20.30 i aften!
Men det store spørgsmål er altid hvem man skal starte ud med?
Jeg har flere bolde i luften (det er i øvrigt næsten de samme hver år)
- Man Utd, med så mange profiler burde man kunne føre dem tilbage til toppen af europæisk fodbold!
- Milan, flere spændende unge spillere. Skal også føres tilbage til tidligere storheds tid
- AGF, her ligger mit hjerte, så det giver sig selv
- Røde Stjerne, havde måske mit livs spil med dem i '16 - skal man genprøve det?
- Newcastle, skal føres tilbage i PRL hvor de hører hjemme
- Nice, BALOTELLI
- Nottingham Forrest, BENDTNER

Blot nogle af de hold jeg har i tankerne. Derudover skal jeg helt sikkert også have et game i USA i år :-)
Hvem skal i være derude, og hvorfor?
HOLD KÆFT JEG GLÆDER MIG!!  Grin Grin Opstemt Opstemt
« Seneste Redigering: 18 Okt 2016, 13:15 af mads_madsen » Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #1: 18 Okt 2016, 11:58 »

Plejer altid at starte med OB, men sidste år blev jeg bidt af LLM, så tror jeg skal starte ud med et eller andet spændende hold i bunder af England, hvem ved jeg dog ikke endnu
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #2: 18 Okt 2016, 13:15 »

Jeg smider nogle flere bolde i luften:
- Wigan, WILL GRIGG's on fire!!
- New York FC, Lampard, Pirlo, Villa - så mange legender, det skal fandme prøves
- RB Leipzig, så mange talenter + Yussuf Poulsen
- Las Palmas, Gran Canaria + Livaja + KEVIN PRINCE BOATING
- Nomade save, skift min. 1 gang pr sæson
- Salford City, LLM, tidligere Man Utd legender står bag klubben
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #3: 18 Okt 2016, 13:24 »

- Salford City, LLM, tidligere Man Utd legender står bag klubben

Hvad med FC United? En stor gruppe United-fans der oprettede klubben i protest over Glazer familiens indtog i klubben. Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #4: 18 Okt 2016, 13:33 »

Starter altid med en klub jeg kender ud og ind og ikke skal bruge så lang tid på at kende de forskellige spillere. Det giver mig mere tid til at udforske de nye aspekter af spillet og fordybe mig lidt i nogle andre ting.

Så mit første save er med Striwerne
Logged

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #5: 18 Okt 2016, 13:36 »

Hvad med FC United? En stor gruppe United-fans der oprettede klubben i protest over Glazer familiens indtog i klubben. Wink
Kunne også være en mulighed. Var faktisk i England og se en kamp med FC. United for et par år siden, og købte i den forbindelse også en FC. United spillertrøje - så der er gode relationer, det er altid vigtig for mine spil  Grin
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #6: 18 Okt 2016, 13:39 »

Hov - Glasgow Rangers skal sgu da også have chancen! :-D
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #7: 18 Okt 2016, 13:46 »

Ah ja Rangers er da også et god bud at starte med, samme er AFC Wimbledon
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #8: 18 Okt 2016, 14:48 »

Så blev det langt om længe bestilt.. Forventer at betaen bliver 2 ugers hygge med enten Chelsea, City, United eller Real. Så kan man lige prøve de nye features af, og så ender det som regel i et save, hvor jeg køber for 1mia + pr. sæson, og sælger for knap det halve :p

Men ellers så skal jeg have de obligatoriske med Inter og OB (Det er forfærdeligt at se dem i denne forfatning), og så får Fredensborg også et skud i år! Derudover har Torino, Bologna og Stoke nogle spændende trupper som skal have et forsøg. Og så ender det som regel med at det er et helt syvende hold som jeg får størst succes med.
Logged

Radapo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #9: 18 Okt 2016, 16:38 »

Jeg starter med Ulvene fra Heden. Når det fulde spil kommer, starter jeg med et LLM England hold.
Generelt hvordan har folk det så med, at starte et beta-save, som man regner med at være meget langsigtet? Jeg tør ikke rigtig, før det fulde spil. Men hvis der kommer opdateringer (undtagen dem i db), så tæller de vel alligevel med i igangværende saves? Så kan man i teorien ikke godt, starte med et save, man regner med bliver 20-50 år langt?
Logged

"If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice."

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #10: 18 Okt 2016, 16:50 »

Jeg starter med Ulvene fra Heden. Når det fulde spil kommer, starter jeg med et LLM England hold.
Generelt hvordan har folk det så med, at starte et beta-save, som man regner med at være meget langsigtet? Jeg tør ikke rigtig, før det fulde spil. Men hvis der kommer opdateringer (undtagen dem i db), så tæller de vel alligevel med i igangværende saves? Så kan man i teorien ikke godt, starte med et save, man regner med bliver 20-50 år langt?

Jo det kan du sagtens - rettelser af spiloplevelsen bliver også rettet i de saves du opretter inden den endelige version bliver frigivet. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #11: 18 Okt 2016, 16:54 »

Jeg skal helt sikkert starte med Brøndby, hvor jeg vil bruge mere tid på det taktiske end tidligere. Nu skal der forsøges at indføre den spillestil, som Zorniger indtil videre har ført i Brøndby. Derudover skal det hele gøres i takt med strategi 6.4 (http://brondby.com/files/PDF/Strategi%206.4.pdf), hvor blandt andet 50% af A-truppen skal komme fra masterclass.

Udover Brøndby skal Newcastle selvfølgelig have en chance ;-)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #12: 18 Okt 2016, 17:27 »

Starter som altid med BIF og når jeg så efter 6-18 måneder føler jeg har oplevet nok af betaens fejl, bruger jeg nok resten af tiden på at scoute interessante spillere og få et overblik over hvem der er værd at kigge på fremadrettet. Og så skal der nok lige tages et spil hvor der uden hæmninger købes spillere til BIF med de rette egenskaber, bare for at se hvor hurtigt CHL kan vindes (min rekord fra 15 og 16 siger 2 sæsoner hver gang, men de starter jo heller ikke med CHL deltagelse eller har gjordt de år...)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #13: 18 Okt 2016, 19:12 »

Må helt sikkert være BIF.
Og dog... her i Betaen kunne jeg forestille mig at køre med et stort hold i enten engelsk eller spansk fodbold. Ren leg og forsøge med taktikker.
Når de værste bugs er væk, så starter jeg et dybdegående spil igang med Brøndby!

Men Leverkusen kunne være et sjovt hold at prøve af. Dejlig gang presfodbold. Liverpool skal også have et forsøg.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #14: 18 Okt 2016, 19:24 »

Sidder allerede og er i gang med et mindre skribleri til en blog, som nok kommer til at foregå i det engelske. Ellers så skal BIF self have chancen. Kommer dog først igang når der kommer et licens fix så jeg kan se det tyske landshold i mit game. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010