home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM17: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17: Hvem skal jeg være?  (Læst 86337 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #30: 05 Nov 2016, 14:17 »

En spændende midterklub i Holland eller Belgien. Hvem skal jeg være?
Standard var æ nå' for mæ'

Lokeren! De har ikke prøvet at vinde noget siden Preben Elkjærs tid i klubben, med en trup der rummer mange nationaliteter, kan det med lidt finesse, blive en spændende udfordring at prøve på at vinde ligaen for første gang siden starten af 80'erne, og samtidigt prøve at få en mere belgisk trup.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Aunsbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #31: 08 Nov 2016, 15:28 »

Jeg plejer at have ret fede spil i Frankrig. Jeg har i tidligere versioner været Marseille og Lyon, og nu skal jeg prøve landet af en eller flere gange i FM17.
Men hvem skal jeg være? Jeg vil ikke PSG og nok heller ikke Monaco.
Derimod vil jeg gerne være et hold, der har en ret god fransk talentmasse - altså både førsteholdsspillere og ungdomsafdeling - (ikke for mange italienske og andre "underlige" nationaliteter"), og så skal det gerne være et hold med potentiale i til at udvikle dem (altså enten fra topplacering til mesterskab, fra midterplacering til europæisk eller fra lavere rækker til oprykning en eller flere gange).
Kom gerne med forslag og forklaringer til hvilke hold, jeg skal vælge - og eventuelle tips til hvordan jeg skal spille med dem...
På forhånd tak
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #32: 08 Nov 2016, 15:56 »

Auxerre eller Lens! Nogle af Frankrigs store talentfabrikker, men som har kæmpet med at få resultaterne de senere år - der vil være behov for oprykninger for at komme til tops igen, men god grobund for at udvikle klubben efter eget ønske! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #33: 08 Nov 2016, 16:03 »

Jeg plejer at have ret fede spil i Frankrig. Jeg har i tidligere versioner været Marseille og Lyon, og nu skal jeg prøve landet af en eller flere gange i FM17.
Men hvem skal jeg være? Jeg vil ikke PSG og nok heller ikke Monaco.
Derimod vil jeg gerne være et hold, der har en ret god fransk talentmasse - altså både førsteholdsspillere og ungdomsafdeling - (ikke for mange italienske og andre "underlige" nationaliteter"), og så skal det gerne være et hold med potentiale i til at udvikle dem (altså enten fra topplacering til mesterskab, fra midterplacering til europæisk eller fra lavere rækker til oprykning en eller flere gange).
Kom gerne med forslag og forklaringer til hvilke hold, jeg skal vælge - og eventuelle tips til hvordan jeg skal spille med dem...
På forhånd tak

Jeg har to forslag fra Ligue 2.

Der er altid Le Havre som er en solid talentfabrik, men i Frankrig vil der altid være nationaliteter fra deres tidligere kolonier, men oftest med dobbeltstatsborgers kab.

Min personlige favorit er dog Auxerre, som også er en notorisk talentfabrik og derudover kan man tilføje en ekstra dimension, hvis man vælger at lave en Guy Roux-challenge, da han var i klubben i 44 år i træk. Slå den! Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #34: 08 Nov 2016, 16:14 »

OGC Nice = Balotelli Smiley
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #35: 11 Nov 2016, 22:49 »

nogen der er gået i gang med Auxerre?? overvejere dem sku lidt Smiley

vil gerne finde en klub som man har muligheder med..     i gang med  dansk 2 division, men sådan et hold kan man jo aldrig føre til en topklub..

Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #36: 12 Nov 2016, 13:36 »

Jeg har lidt svært ved at få gang i et spil der varer længere end en enkelt sæson, måske der er lidt inspiration at hente her Smiley

Jeg kan godt lide at bygge noget op, startende med en mindre klub, i en mindre liga, men jeg har det med at miste interessen så snart jeg begynder at spille med i toppen, da spillet bliver ret forudsigeligt der. Nu er jeg f.eks. begyndt med nyoprykkede Jönköping i Sverige, men bare tanken om at være med i toppen og hvor lidt udfordring der så er får mig til at miste lysten. Jeg synes ikke om at spille i de 4 største ligaer, og den franske er lidt udvandet for mig efterhånden..

Nogen gode råd? Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #37: 12 Nov 2016, 13:47 »

Hvad med Kina, Brasilien eller Argentina..? Der er nogle spændende udfordringer derude.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #38: 12 Nov 2016, 13:58 »

Jeg har lidt svært ved at få gang i et spil der varer længere end en enkelt sæson, måske der er lidt inspiration at hente her Smiley

Jeg kan godt lide at bygge noget op, startende med en mindre klub, i en mindre liga, men jeg har det med at miste interessen så snart jeg begynder at spille med i toppen, da spillet bliver ret forudsigeligt der. Nu er jeg f.eks. begyndt med nyoprykkede Jönköping i Sverige, men bare tanken om at være med i toppen og hvor lidt udfordring der så er får mig til at miste lysten. Jeg synes ikke om at spille i de 4 største ligaer, og den franske er lidt udvandet for mig efterhånden..

Nogen gode råd? Smiley

Hvorfor ikke bare skifte klub i stedet for at starte nyt save hver gang.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #39: 16 Nov 2016, 21:46 »

Hvis jeg for fat i det nye FM ( er pt i gang med både fm14 og fm16 )  så tror jeg at det kunne være fedt ved at prøve følgende hold.
1. AaB fordi det er mit ynglingshold
2. Vendsyssel FF fordi nu bor man tæt på
3. Vejgaard fordi vores ikke hjælpe en del af Aalborg man ikke havde regnet med deroppe
4  Kolding IF fordi det er fra min fødeby
5  Albinoleffe
Ellers så ved jeg det ikke, er der nogen der kan komme med bud. det skal helst være små hold man ikke rigtig regner for nået og som har en lille historie bag sig og som ikke er så kendt udover i det rigtig lokal område 
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #40: 20 Nov 2016, 23:35 »

Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #41: 21 Nov 2016, 08:40 »

Interessant, men virkelig også en sær liste..
Logged

Tasla
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #42: 21 Nov 2016, 16:28 »

Jeg ved ikke hvilken klub jeg skal vælge...

Eneste jeg ved det skal være i England dov i en lavere liga
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #43: 21 Nov 2016, 16:51 »

Jeg ved ikke hvilken klub jeg skal vælge...

Eneste jeg ved det skal være i England dov i en lavere liga

Crewe er en klassiker, gode faciliteter(og et af Englands bedste akademier) og har ikke levet op til tidligere tiders præstationer eller deres potentiale. Derudover har de haft en legendarisk manager i form af Dario Gradi (Crewe, 1983-2008), der sammen med Guy Roux(Auxerre) har været en af de længst siddende managers i Europa.

Det er en udfordring.  Thumbs Up
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #44: 21 Nov 2016, 16:58 »

Jeg ved ikke hvilken klub jeg skal vælge...

Eneste jeg ved det skal være i England dov i en lavere liga

Portsmouth er en god udfordring Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010