home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2017 feature video
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2017 feature video  (Læst 26689 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Football Manager 2017 feature video
« : 18 Sep 2016, 13:08 »

<a href="https://www.youtube.com/v/iqF9OAb318s" target="_blank">https://www.youtube.com/v/iqF9OAb318s</a>

Først kig på Football Manager 2017 hvad tænker folk ?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #1: 18 Sep 2016, 13:12 »

Jeg ved godt vi er inde i en tidsperiode, hvor 3d-kampene får rigtig meget opmærksomhed - men en featurevideo der bruger halvdelen af tiden på at vise hvor "flot" spillet nu er, og kun i helt korte flashes viser at der også er sket noget med resten af spillet ved at skrive 1000+ nye features, er simpelthen fesent Tunge

Jeg overvejer at anskaffe FM, da jeg savner de "gode gamle dage", hvor jeg kunne spille FM konstant og hele tiden. Jeg er blevet fælt skuffet de senere år, hvilket har gjort at jeg slet ikke har ejet FM16 som det første spil siden FM 2006. Jeg håber virkelig at de snart får vendt skuden, så det atter bliver sjovt at spille spillet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #2: 18 Sep 2016, 13:18 »

Jeg er bestemt enig, men problematikken er vel at rigtig mange af mainstream køberne fokusere på grafikken.
Men ja ikke meget info om andet vi får der, men de vil jo gerne holde det meste hemmeligt indtil få dage før beta
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #3: 18 Sep 2016, 14:21 »

Kan også godt mærke at lysten til FM i år har været langt mindre og har egenligt kun haft gang i et enkelt eller to gode saves og har for første gang i mange år heller ikke haft lysten til at skrive en blog, som er noget jeg ellers plejer at finde en lille smule tid til. At grafikken er blevet bedre kan måske rykke en smule i "mainstream" salget hvilket som sådan er positivt men lad os nu se.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #4: 19 Sep 2016, 09:18 »

Jeg tror football manager franchisen er ved at skulle gøre op med sig selv. For jeg er enig i at 3D grafik og i det hele taget grafisk performance er et fokus område, som man kan tolke lidt, så forsømmer motor og det fm er for mange af os gamle fm'ere.
Jeg er ligesom andre i tråden her, ved at stå helt af fm legen. Ikke af lyst. Jeg ville ønske der var et spil jeg rent faktisk gad. Jeg syntes fokus er væk på at gøre spillet brugbart og med features der er gennemtænkt og reelt giver noget til spillet og istedet er 3D grafikken igen det store salgsargument. Skuffende og har imo intet med fm oplevelsen at gøre alligevel. Nu bruger jeg heller ikke 3D, da jeg nok så hoppede på andre spil, hvis det var det vigtigste. Taktik, opsætning, managerlivet er det vigtige. Det smager også lidt af den gamle diskussion fm tit var involveret i med opgaver til manageren. Skal han designe teæningsanlæg/stadion mm eller skulle man ikke bare holde spillet til træningsbanen. Øv siger jeg (igen) og tror igen football manager først købes på tilbud engang i feb/marts.
Det kunne være interessant at se hvilke konsekvenser det her "paradigme" skifte har haft for genren. Der kommer jo hele tiden nye til, men jeg kender trods alt flere der har forladt fm livet, end jeg kender folk der har taget det til sig. Så trist og ønsker mig tilbage til 2003-2006 ca. Der havde spillet nerve og liv for mig:)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #5: 19 Sep 2016, 09:43 »

Jeg tænker ikke der er den store forskel rent grafikmæssigt på de senere versioner, og ej heller den kommende. Jeg synes det virker som om at man har følt et pres om at frigive et eller andet på spillet, uden nødvendigvis at vise en masse features frem allerede.

Jeg tror vi spillere skal afvente situationen indtil midten af oktober til næste offentliggørelse, da jeg tro der er langt mere om hvad spillet egentlig har at byde på til den tid. De 31 sekunder som den video her tager, giver ikke ret meget ny information - efter min mening.

Jeg er enig i at der er områder der helt sikkert kan arbejdes på, og vi ved jo ikke om det også er det man har valgt at gøre til denne omgang. Jeg er lige så enig i at grafik ikke giver det store til mit save, andet end at jeg altid ser kampene i 3D, da jeg synes det giver noget ekstra frem for at sidde og kigge på "klodser" der beskriver kampen - jeg er manager for klubben - jeg sidder ikke og lytter til kampen i radioen! Og jeg har været med siden 97/98 så er ikke en af de unge der har opdaget spillet indenfor de senere år... Wink

Jeg personligt kan ikke vente til det bliver den 4. november, da jeg stærkt tvivler på at man vælger at se helt bort fra det oprindelige koncept og går mod nye markeder. Slå nu lige koldt vand i blodet. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #6: 19 Sep 2016, 11:14 »

At sige der ikke udvikles på andet end 3d er totalt forfejlet er jo blot det mam vælger at fremvise. Er helt forskellige typer folk der laver 3d og kampmotor også resten af spillet. Dem der laver 3d kan kun finde ud af den del og omvendt. Derudover er holdet bag nok en gang rekord stort.
De screenshots vi hurtigt ser fremlægger da også en lang række nye forbedringer ?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #7: 19 Sep 2016, 11:17 »

Foreslag til hvor man kan købe det, med adgang til beta version?
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #8: 19 Sep 2016, 11:17 »

At sige der ikke udvikles på andet end 3d er totalt forfejlet er jo blot det mam vælger at fremvise. Er helt forskellige typer folk der laver 3d og kampmotor også resten af spillet. Dem der laver 3d kan kun finde ud af den del og omvendt. Derudover er holdet bag nok en gang rekord stort.
De screenshots vi hurtigt ser fremlægger da også en lang række nye forbedringer ?

Enig! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #9: 19 Sep 2016, 11:18 »

Foreslag til hvor man kan købe det, med adgang til beta version?

Man venter og ser hvad FMFreaks kommer med af muligheder! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #10: 19 Sep 2016, 11:18 »

Foreslag til hvor man kan købe det, med adgang til beta version?

Vi skal nok komme med et god tilbud her på siden  Smiley
Det trækker dog ud ds sega kæmper en brav kamp for at presse prisen højt op i markedet og helst ser vi sælger for 55 euro ca 410 kroner
« Seneste Redigering: 19 Sep 2016, 11:24 af Sunbao » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #11: 19 Sep 2016, 11:26 »

Vi skal nok komme med et god tilbud her på siden  Smiley
Det trækker dog ud ds sega kæmper en brav kamp for at presse prisen højt op i markedet og helst ser vi sælger for 55 euro ca 410 kroner

Det vil jeg glæde mig til Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #12: 19 Sep 2016, 12:04 »

Det vigtigste spørgsmål er nok engang: Vil der endelig blive åbnet op for at man kan bruge editorfiler i FM Classic?

Eller det hedder vel FM Touch af en eller anden tosset årsag nu.
Logged



Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #13: 19 Sep 2016, 12:21 »

Det vigtigste spørgsmål er nok engang: Vil der endelig blive åbnet op for at man kan bruge editorfiler i FM Classic?

Eller det hedder vel FM Touch af en eller anden tosset årsag nu.

Gætter på det er en rugende nej, da fm touch, er til dem der vil ha det simpelt uden alle de fede nye ting Peace
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #14: 19 Sep 2016, 12:39 »

Gætter på det er en rugende nej, da fm touch, er til dem der vil ha det simpelt uden alle de fede nye ting Peace

Det gætter jeg også på, men muligheden for editorfiler vil jo ikke på nogen måde påvirke dem der ikke har lyst til at bruge dem Tunge
Logged



Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010