home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2017 feature video
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2017 feature video  (Læst 26721 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #30: 04 Okt 2016, 15:21 »

Jeg håber bare det bliver mindre OP, at spille med kanter. I seks sæsoner spillede mine offensive fløjspillere med over 8.00 i snit, og med en Fremskudt Angriber på toppen var han garant for 25+ mål pr. sæson. Da jeg så skiftede over til wingbacks blev de begge nomineret (og blev 1 og 2) til Ballon d'Or. Modsat er det aldrig lykkedes mig at lave en taktik med indvendige angribere, eller hvor 10'eren er i fokus.. Men 80% af gangene enten mine spillere eller AI'en gik over kanten og slog et tidligt indlæg var der mål. Lidt ensformigt efter min smag.

Du rammer lige præcis min beef med FM.

Spillet virker til tider lidt for firkantet. Forstået på den måde, at rammer man den rigtige taktik, så er der garant for succes uanset hvad man gør - men prøver man at eksperimentere med alternative systemer eller justerede varianter af en taktik, så er det nærmest dømt til at gå galt. Jeg savner de gamle dage, hvor der var mange veje til succes, og hvor det virkelig var sjovt at sammenligne taktikker indbyrdes. Siden 2012-13 stykker (kan ikke huske præcis hvornår), hvor kampmotoren fik et overhaul synes jeg slet ikke spillet har samme charme på banen.

Nu spillede jeg ikke FM16, så det kan meget vel være, at der er sket en ændring til det bedre, men ud fra hvad jeg har hørt, er det ikke tilfældet. Fingers crossed for at jeg genfinder spilleglæden med FM17 - det er i al fald forudbestilt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #31: 04 Okt 2016, 20:10 »

Du rammer lige præcis min beef med FM.

Spillet virker til tider lidt for firkantet. Forstået på den måde, at rammer man den rigtige taktik, så er der garant for succes uanset hvad man gør - men prøver man at eksperimentere med alternative systemer eller justerede varianter af en taktik, så er det nærmest dømt til at gå galt. Jeg savner de gamle dage, hvor der var mange veje til succes, og hvor det virkelig var sjovt at sammenligne taktikker indbyrdes. Siden 2012-13 stykker (kan ikke huske præcis hvornår), hvor kampmotoren fik et overhaul synes jeg slet ikke spillet har samme charme på banen.

Nu spillede jeg ikke FM16, så det kan meget vel være, at der er sket en ændring til det bedre, men ud fra hvad jeg har hørt, er det ikke tilfældet. Fingers crossed for at jeg genfinder spilleglæden med FM17 - det er i al fald forudbestilt.

Naah FM16 er det samme, i år er backs virkelig OP.
Og Wings er også gode, jeg har også god erfaring med Komplette angribere i år, formation og spillestil har ændret sig lidt efter patches, men meget ensformigt, har dig haft held med flere taktikker end normalt.

Har haft mest succes med 4-2-3-1, men har også haft succes med 4-2-2-2 (uden angribere) og 4-4-2 i år. Så lidt variation er der plads til, oog stadig mange af de samme spillerroller Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #32: 05 Okt 2016, 08:12 »

Jeg synes nu ikke jeg har haft problemer med forskellige taktikker. Jeg har været omkring 4-4-2 diamant, 4-3-3 smal, 4-2-3-1 bred og 4-1-2-2-1 med wings OG indvendige angriber, og fælles for alle disse er at det har fungeret i de klubber jeg nu engang var i, så synes ikke helt argumentet med at det er ensformigt holder. Men jeg er meget enig i at et par gode wingbacks og eller kanter der kan slå indlæg er guld værd i FM16 - men absolut ikke den eneste vej til succes. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #33: 14 Okt 2016, 08:51 »

Jeg har nu været igennem den sidste nye video på 31.42 minutter, og må sige at jeg er endnu mere spændt på at få åbnet op for FM17 end jeg allerede var.

Jeg synes det virker som om at de virkelig har forsøgt at gøre noget for at det skal blive endnu mere realistisk og endnu mere Manager-orienteret end det har været tidligere. Dertil lagt at de forskellige visninger er blevet meget mere dynamiske, intuitive og nemme at gå til, så tror jeg at vi kan se frem til en af de FM-spil jeg kommer til at spille mest, såfremt det lever optil de forventninger jeg synes videoen lægger op til! Smiley

Den kan findes på Sigames' hjemmeside, eller Youtube.
« Seneste Redigering: 14 Okt 2016, 08:54 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #34: 14 Okt 2016, 08:57 »

Jeg er enig, det virker absolut som om spillet uden for banen er blevet endnu stærkere, og jeg glæder mig til at prøve kræfter med det. Hvor jeg før var lunken og lidt skeptisk i forhold til, om jeg skulle genfinde FM-glæden, så er jeg nu lunken og lidt spændt.

En lækker lille feature-film. Men igen - det er ME'en der afgør om spillet bliver en ultimativ succes, for udenfor kampene er FM fænomenalt. Man har dog lov at håbe, når nu AI'en har fået sådan en opjustering, som Miles bedyrer!

Og så må jeg sige, at jeg nyder at høre Miles fortælle. Efter så mange år med den mand bag roret skal en lille klump synkes, når han en dag ikke er med mere
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #35: 14 Okt 2016, 09:09 »

Jeg har nu ikke de store problemer med ME'en i 16 og skulle den bare have været uændret var det også fint med mig, men kan godt forstå dem der siger det modsatte.

Med hensyn til Miles er han helt igennem en fantastisk personlighed, som man slet ikke er i tvivl om elsker det han laver! Lad os håbe han er ved roret af FM-skibet i mange år endnu, da en stor del af sjælen i FM-oplevelsen kommer fra hans hænder. Jeg kan kun klappe i mine hænder over hans præstationer igennem årene, og falde ind i koret af lovprisning over hele FM-crewet og i særdeleshed ham! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #36: 14 Okt 2016, 10:35 »

Jeg har slet ikke rørt FM16, så må indrømme, at jeg ikke ved noget om den i forhold til FM15. Men fra FM12-13 stykker til FM15 var jeg meget skuffet over ME'en, og derfor "boycuttede" jeg det sidste år. Men nu kan jeg sgu ikke undvære det mere crazy

Så jeg krydser fingre og håber at det er blevet bedre!

Angående Miles, så mindes jeg stadig de gamle reklamer om fåreavleren xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #37: 14 Okt 2016, 10:45 »

Jeg har slet ikke rørt FM16, så må indrømme, at jeg ikke ved noget om den i forhold til FM15. Men fra FM12-13 stykker til FM15 var jeg meget skuffet over ME'en, og derfor "boycuttede" jeg det sidste år. Men nu kan jeg sgu ikke undvære det mere crazy

Så jeg krydser fingre og håber at det er blevet bedre!

Angående Miles, så mindes jeg stadig de gamle reklamer om fåreavleren xD

Okay fair nok. Smiley Så må du endelig lige fortælle hvad oplevelsen er når du kommer så langt at du får testet FM17 ordentligt. Smiley

Der skal du nok lige opfriske min hukommelse - fåreavleren?! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #38: 14 Okt 2016, 11:07 »

Skal nok give mit besyv med, når FM17 skal vurderes Wink

Blandt andet den her: https://www.youtube.com/v/BnDcIoPFP_E xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #39: 14 Okt 2016, 11:11 »

Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #40: 14 Okt 2016, 11:28 »

Ahhh, havde helt glemt dem!  Grin Ja enig! De er fede! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #41: 14 Okt 2016, 20:15 »

Nu kom lancerings videon i går, hvad er folks indtryk, personligt er jeg lidt skuffet, ser dog ud som om at spillerne bliver mindre forudsigelige med dobbelt så mange valgmuligheder som tidligere.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #42: 14 Okt 2016, 21:07 »

Nu kom lancerings videon i går, hvad er folks indtryk, personligt er jeg lidt skuffet, ser dog ud som om at spillerne bliver mindre forudsigelige med dobbelt så mange valgmuligheder som tidligere.

Hvori ligger dine skuffelser..? For personligt kunne jeg ikke være mere uenig i din betragtning - jeg er meget fortrøstningsfuld. Synes det virker noget mere gennemarbejdet end flere tidligere år, på mere eller mindre alle aspekter. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #43: 14 Okt 2016, 23:28 »

Hvori ligger dine skuffelser..? For personligt kunne jeg ikke være mere uenig i din betragtning - jeg er meget fortrøstningsfuld. Synes det virker noget mere gennemarbejdet end flere tidligere år, på mere eller mindre alle aspekter. Smiley

Alt for meget fokus på medier, grafik og unødvendige ting så som social media.
Alt for lidt fokus på match engine, ingen nye spillerroller, og ingen nye træningselementer.

Som jeg ser det er der 3. keystones for FM.
1. Match engine
2. Taktik delen
3. Truppen, herunder manmanagement og træning.

ser ikke de helt store forbedringer på et eneste af de 3 punkter, men håber da at du har ret, og at jeg bare er pesimist,
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2017 feature video
« Svar #44: 15 Okt 2016, 10:05 »

Alt for meget fokus på medier, grafik og unødvendige ting så som social media.
Alt for lidt fokus på match engine, ingen nye spillerroller, og ingen nye træningselementer.

Som jeg ser det er der 3. keystones for FM.
1. Match engine
2. Taktik delen
3. Truppen, herunder manmanagement og træning.

ser ikke de helt store forbedringer på et eneste af de 3 punkter, men håber da at du har ret, og at jeg bare er pesimist,


Jeg har fået prøcis samme indtryk som Dehli har. Ser også Social media delen som værende fuldstændig identisk med det vi har i forvejen, bare at vi nu ikke får det i vores indbakke.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010