home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Greater Manchester
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Greater Manchester  (Læst 27958 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Greater Manchester
« : 16 Jul 2016, 12:52 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
INTRO

Kan det lade sig gøre at vinde Premier League og Champions League med et hold udelukkende bestående af spillere fra egen region? Jeg har tænkt mig at prøve, og holdet bliver Manchester United.

Regionen hedder Greater Manchester, som består af Bolton, Bury, Oldham, Rochdale, Stockport, Tameside, Trafford, Wigan, Manchester og Salford.


Målet er at vinde alt med et hold kun bestående af spillere, der er født i Greater Manchester, og det kommer til at tage nogle år, for det vrimler ikke med den slags.

Lad os starte med at tage et kig på de spillere, jeg har at arbejde med fra start af:

MANCHESTER
- Marcus RASHFORD
- Joe ROTHWELL
- Ro-Shaun WILLIAMS
- Tyrell WARREN
- Demetri MITCHELL
- Devonte REDMOND
- Tyler BLACKETT (udlejet)
- Kieran O'HARA (udlejet)

ROCHDALE
- Donald LOVE

SALFORD
- Oliver BYRNE
- Callum GRIBBIN
- Jake KENYON

STOCKPORT
- Will KEANE
- Josh HARROP

14 spillere fra Greater Manchester gemmer sig på førsteholdet, U21-holdet og U18-holdet. Jeg tror allerede nu, at jeg kan afskrive Blackett og O’Hara som kommende førsteholdsspillere i Manchester United, mens spillere som Kenyon, Redmond, Byrne, Love og Rothwell også får det svært. Der er helt klart størst forventninger til Rashford, Williams, Warren og Gribbin, mens Harrop, Keane og Mitchell ligger midtimellem.

Nu gælder det om at støvsuge markedet for brugbare spillere fra Greater Manchester.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #1: 16 Jul 2016, 12:57 »

Meget spændende udfordring og wow en af slagsen... Huh

Mon ikke du kan bruge en del af de penge du får for spillersalg på at renovere ungdomsfaciliteter osv Smiley Derudover bør du nok investere en del (tid) i at finde de bedste trænere - også til ungdomsholdene Opstemt

Følger helt klart med og håber du opdaterer snart igen... Opstemt
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #2: 16 Jul 2016, 14:12 »

Fedt projekt. Har overvejet lignende projekter, men har altid fundet det for uoverskueligt. For man kan vel ikke rigtig opsætte ens scouting ud fra de kriterier, kan man?
Logged

Isolation

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #3: 16 Jul 2016, 15:39 »

dine regens i de fleste tilfælde ville være Greater Manchester, mine 2 ungdoms hold består næsten udelukkende af spillere fra Greater Manchester, tror jeg har 1 eller 2 fra liverpool området og 3-4 fra europa.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Greater Manchester
« Svar #4: 16 Jul 2016, 18:37 »

Dertil kommer alle klubberne i greater Manchester vil have regens på samme måde og der er flere store klubber
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Greater Manchester
« Svar #5: 17 Jul 2016, 10:52 »

Lyder som en fed udfordring. Jeg følger helt sikkert med Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #6: 17 Jul 2016, 15:45 »

Fedt projekt. Har overvejet lignende projekter, men har altid fundet det for uoverskueligt. For man kan vel ikke rigtig opsætte ens scouting ud fra de kriterier, kan man?

Nej, det mener jeg ikke, at man kan. Smiley

Dertil kommer alle klubberne i greater Manchester vil have regens på samme måde og der er flere store klubber

dine regens i de fleste tilfælde ville være Greater Manchester, mine 2 ungdoms hold består næsten udelukkende af spillere fra Greater Manchester, tror jeg har 1 eller 2 fra liverpool området og 3-4 fra europa.

Synes ikke, jeg oplevet at så mange, som du siger, er fra Greater Manchester. Vi får at se.

Det bliver svært, for der er ikke mange, der kommer til at blive til verdensklassespille re, som jeg jo har brug for i United. Jeg skal have nogle, som bliver lige så gode som Martial, Memphis, Rooney, De Gea - ellers er jeg fucked.

Godt at høre, I alle læser med!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #7: 17 Jul 2016, 16:17 »

Hvordan finder du spillerne så..? Sidder du helt lavpraktisk og går ind på alle spillernes profiler eller kan man søge efter et eller andet der kan bruges (har ikke lige FM åbent)?

God jagt ihvertfald!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #8: 17 Jul 2016, 16:17 »

Hvordan kan du se om spillerne kommer fra det område?
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #9: 17 Jul 2016, 16:30 »

Står vist under nationalitet Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #10: 17 Jul 2016, 21:38 »

Hvordan finder du spillerne så..? Sidder du helt lavpraktisk og går ind på alle spillernes profiler eller kan man søge efter et eller andet der kan bruges (har ikke lige FM åbent)?

God jagt ihvertfald!  Thumbs Up

Man kan søge på Place Of Birth i spillersøgningen. Ellers går jeg også ind på de klubber, der kommer fra området. Smiley

Hvordan kan du se om spillerne kommer fra det område?

Står under Information -> Nationalities.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #11: 18 Jul 2016, 13:59 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
INDKØB

Jeg har været en tur på Greater Manchester-markedet, hvor jeg har fundet mig fire nye spillere:

Ryan Nyambe (Manchester)
Nyambe kan udvikle sig til at bæst af en forsvarsspiller, som kan fungere både i midten og på højre side. Nyambe er som 17-årig et fysisk pragteksemplar. Han er aggressiv og arbejdsom, men har brug for at arbejde med den mentale del af sit spil: Sin rolighed, sine beslutninger, sin koncentration og sin placeringsevne.

Zach Clough (Manchester)
Jeg har ikke skulle kigge langt for at finde Clough, som er hentet i Bolton. Den lille angriber er super spændende. Han skal være den engelske Messi for mig. Han kommer til at skulle fungere som min tilbagetrukkede angriber i min 4-4-2. Han er hurtig, driblestærk og en god afslutter.

Michael Keane (Stockport)
Keane er tilbage i vante omgivelser efter tre sæsoner andetsteds. Som 22-årig er der stadig udviklingspotential e, og han burde kunne spille sig til en plads i midterforsvaret mange år frem.

Cameron Brannagan (Salford)
Født i Salford, men med opvækst i Liverpool. Brannagan er hentet for 1,8 millioner pund hos ærkerivalerne og forhåbentlig kan vi gnide yderligere salt i det kæmpe sår, som Sir Alex langsomt og smertefuldt har påført Liverpool, ved at udvikle Brannagan til en stor spiller.

Fire nye spillere, og vi er dermed oppe på 16 spillere fra Greater Manchester, som spiller i klubben i denne sæson.

Leon Osman var også med i overvejelserne, da han kunne bruges som en glimrende tutor, men jeg fravalgte ham, da jeg ikke kunne se ham få meget spilletid.

Danny Welbeck er en spiller, jeg kan overveje i fremtiden. Han er ude med en skade det næste halve år, men han er helt klart værd at overveje til vinter.

Danny Drinkwater, Jordan Rhodes og Phil Jagielka er andre habile spillere, som jeg kunne have hentet. Det bliver ikke i denne omgang.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #12: 18 Jul 2016, 14:49 »

Glæd dig til at få gang i Zach Clough! Han er fremragende og målfarlig. Hentede ham i Tottenham og som 23-årig blev han topscorer i Champions League, netop som dyb angriber Smiley
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #13: 18 Jul 2016, 18:12 »

ville lige gøre opmærksom på at Cameron Borthwick-Jackson er rendyrket Manchester spiller. Place of Birth Manchester
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #14: 18 Jul 2016, 23:17 »

Glæd dig til at få gang i Zach Clough! Han er fremragende og målfarlig. Hentede ham i Tottenham og som 23-årig blev han topscorer i Champions League, netop som dyb angriber Smiley

Han er nemlig klasse!

ville lige gøre opmærksom på at Cameron Borthwick-Jackson er rendyrket Manchester spiller. Place of Birth Manchester

Ja, tjekkede også op på ham, men i spillet er han åbenbart unknown, så det her spil bliver uden ham desværre.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010