home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Greater Manchester
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Greater Manchester  (Læst 27985 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #15: 19 Jul 2016, 14:47 »

Jeg ville helt klart overveje at hente Jordan Rhodes. Han er godtnok lidt oppe i årene, men han er garant for mange mål. Ham og Clough oppe foran kunne være virkelig giftigt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #16: 19 Jul 2016, 19:04 »

Dælme nogle spændende spiller du har hentet!

Glæder mig til at se hvordan spillet kommer til at gå for dig, for det du har gang i er jeg helt tosset med  Opstemt Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #17: 19 Jul 2016, 22:56 »

Jeg ville helt klart overveje at hente Jordan Rhodes. Han er godtnok lidt oppe i årene, men han er garant for mange mål. Ham og Clough oppe foran kunne være virkelig giftigt

Skal bestemt ikke udelukke, at han bliver hentet! Smiley

Dælme nogle spændende spiller du har hentet!

Glæder mig til at se hvordan spillet kommer til at gå for dig, for det du har gang i er jeg helt tosset med  Opstemt Thumbs Up

Det er godt at høre!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #18: 19 Jul 2016, 23:00 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
UDVIKLING OG FORBEDRING

Jeg har 16 spillere, som skal have al mulig fokus og pleje i denne sæson. Alt potentiale skal udnyttes. Det gælder om at skabe de bedste rammer for de unge lokale drenge.

Jeg har hentet fire nye trænere til staben for at øge kvaliteten af træningen. Jeg råder over 21 trænere i alt, og det tal kommer sikkert til at blive større med årene, ligesom kvaliteten også vil øges, når jeg får afsat nogle af de svageste led i trænerstaben og erstattet dem med nogle af de bedste i verden.

Det er også vigtigt at have øje for de kommende youngsters. Hver sæsons youth intake bliver et højdepunkt, hvor alle fingre krydses for, at der kommer noget af kvalitet fra Greater Manchester. Jeg har ansat en Head of Youth Development i Huw Jennings. Jennings har det jeg skal bruge: 20 i Working With Youngsters, 18 i Judging Player Potential og personligheden Fairly Professional.

Klubben har et fremragende ungdomssetup i forvejen, men det kan stadig udvikles en smule, og det vil jeg gøre så snart, jeg kan.

Gode tutors vægter jeg rigtig højt. Gode tutors er i mine øjne spillere med høj professionalisme. Det har Daley Blind, Antonio Valencia, Phil Jones, Chris Smalling, Marcos Rojo, Michael Carrick og Ander Herrera blandt andre. De kommer til at spille en stor rolle, inden jeg sælger dem videre for at gøre plads til Greater Manchester-spillere. De skal overføre deres personlighedstræk til mine yngre spillere, og i nogle tilfælde må de også meget gerne overføre nogle af deres Preferred Moves. Det er eksempelvis tilfældet med Mata, som er tutor for Gribbin, hvis rolle bliver en bred playmaker på højre side af min firemandsmidtbane. Mata har Tries Killer Balls Often, Cuts Inside From Left Wing og Comes Deep To Get Ball, og de tre moves må han gerne lære Gribbin.

Personligheden er vigtig for at kunne udvikle sit potentiale, men spilletid er vigtigere. Mine unge spillere er endnu ikke klar til at bære et United-hold, som skal spille med om mesterskabet, og derfor bliver der ikke meget spilletid i første sæson. Men jeg vil altid sørge for at have nogle af dem med på bænken eller måske i startopstillingen. Det kommer an på vigtighed af kamp og modstander. Hvis de ikke er med førsteholdet, er det vigtigt, at jeg sørger for, at de spiller fast for u-holdene.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #19: 22 Jul 2016, 18:23 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
AUGUST: CLOUGH PYNTER PÅ SVÆR START

Det har ikke været nogen nem start på den nye sæson i Manchester United. Vi kunne ikke åbne Aston Villa op hjemme på Old Trafford på åbningsdagen og måtte nøjes med 0-0. Birmingham-holdet var relativt ufarlige og havde ikke et eneste skud indenfor rammen, men vores seks skud indenfor rammen og ene åbne chance var ikke tilfredsstillende.
MÅNEDENS GM-SPILLER
ZACH CLOUGH
2 (2) kampe / 1 mål / 9 nøgleafl.

Michael Keane startede i midterforsvaret imod Villa og var eneste GM-spiller, og han fik genvalg i anden runde imod Everton, hvor Zach Clough også fik sin debut som indhopper efter 70 minutter. Keane var igen med til at holde nullet, mens Martial og Mata med et mål hver i den anden ende var med til at sikre en meget fin 2-0-sejr på Goodison.

Everton ude var en svær kamp, men vores næste to ligakampe har været endnu sværere. Først tabte vi hjemme 1-2 til Arsenal på to straffesparksmål af Cazorla, hvilket var meget frustrerende. På den anden side skabte vi slet ikke nok selv til at vinde kampen. Sidste kamp i august bød et besøg i London, hvor Chelsea ventede. Guus Hiddinks mandskab var klart bedst, og de var da også kommet foran ved Diego Costa. Men en effektiv slutspurt fra os betød, at vi endte med tre point. Shaw udlignede efter 71 minutter, inden indskiftede Zach Clough kunne sende de medrejsende United-fans i ekstase med sit vindermål i minut 89.

Vi har også formået at spille os videre til Champions League-gruppespillet, men det var langt, langt fra en dans på roser. Tyrkiske Fenerbahce var modstanderen, og jeg var egentlig meget godt tilfreds med det 1-1-resultat, vi fik med hjem fra syden. Clough fik sin første startplads her, mens Rashford også fik sine første minutter sin indskifter. Hjemme kunne vi ikke lukke kampen. Unge Josh Harrop havde ellers været med til at bringe os i front, da han med et forrygende indlæg fandt Martial, som scorede til 1-0, men igen endte det 1-1, og Schweinsteiger var blevet udvist kort før den forlængede spilletid startede. Ingen hold skabte noget, og kampen gik i straffespark. Her var vi til gengæld iskolde foran de 72.000 tilskuere på Old Trafford: Vi scorede på fire, og Fenerbahce brændte deres sidste to. Olympiakos, Bayern og Roma venter i en meget svær gruppe, som desværre ikke umiddelbart giver meget plads til spilletid til mine GM-gutter. Det samme kan siges om Capital One Cup, hvor Arsenal ude venter.

Det har ikke været en overbevisende start, men med avancement til CL-gruppespillet og syv point efter tre ud af fire svære kampe i Premier League er jeg kommet helskindet ud af augustmåned.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #20: 22 Jul 2016, 22:50 »

Lyder som en fin start, godt at det ikke bare ender 3-0 fra starten  Tunge Smiley

Tænkte lige på en ting, ville det ikke være smart at få en masse samarbejdklubber fra området? Smiley Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #21: 24 Jul 2016, 15:52 »

Lyder som en fin start, godt at det ikke bare ender 3-0 fra starten  Tunge Smiley

Tænkte lige på en ting, ville det ikke være smart at få en masse samarbejdklubber fra området? Smiley Thumbs Up

Det er en idé. Klubben vil dog ikke tillade det foreløbig.  Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #22: 24 Jul 2016, 18:10 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
SEPTEMBER: DE UNGE SEJRER PÅ EMIRATES

Vi sluttede august af med to sejre, og den sejrsstime udbyggede vi med yderligere fire sejre i september. Leicester spolerede lidt af festen ved at udlignede vores 2-0-føring og ende vores stime, inden vi sluttede måneden af med en fantastisk 2-0-sejr over Bayern.

Vores lunkne spil fortsatte ind i starten af september, da vi kun med nød og næppe besejrede Norwich med 1-0 på et sent straffesparksmål af kaptajn Rooney. Men den efterfølgende kamp, 2-1 ude imod Olympiakos, var god. Rigtig god. 19 afslutninger, 14 indenfor rammen, fire åbne chancer og seks halve vidner om en klassepræstation. Keane og Clough var med som indskiftere.
MÅNEDENS GM-SPILLER
ZACH CLOUGH
3 (3) kampe / 4 assists / 20 nøgleafl.

Imod Bournemouth fik Demetri Mitchell sine første Manchester United-minutter. Han kom ind i minut 56 og skulle ikke bruge mere end tre minutter på at kreere et mål med hans bold til Martial. Rashford, Clough og Keane fik også minutter i en tilfredsstillende 2-1-sejr.

Clough diskede op med to oplæg i vores skuffende pointtab imod Leicester, og han havde ligeledes en fod med i Bayern-sejren med sit assist til Martials 2-0-mål, men månedens højdepunkt var 4-3-sejren over Arsenal i Capital One-Cup.

Byrne fik debut på kassen, Love spillede højre back, Mitchell var på venstre kanten, Rashford og Clough udgjorde angrebet, og Harrop og Brannagan fik 25 minutter på midtbanen, da vi tog en fornem sejr med hjem fra London. Mitchell kom på tavlen, Rashford kom på tavlen - to gange - og Love og Clough var begge i oplæggerens rolle. Nu venter Crystal Palace i næste runde, og de unge skal helt sikkert have chancen igen.

Maksimum point i CL og 14 point efter syv ligakampe er en godkendt start.

Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #23: 24 Jul 2016, 19:53 »

pisse fedt Toby Opstemt jeg kunne godt tænkte mig at se liga tabellen hvis du vil gøre mig den glæde Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #24: 25 Jul 2016, 00:38 »

pisse fedt Toby Opstemt jeg kunne godt tænkte mig at se liga tabellen hvis du vil gøre mig den glæde Smiley


Den kommer til næste update.  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #25: 25 Jul 2016, 11:37 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
OKTOBER: RASHFORD GRIBER CHANCEN

September båd på fem sejre og en uafgjort kamp - oktober var næsten lige så god med tilsvarende antal sejre men et enkelt nederlag.
MÅNEDENS GM-SPILLER
MARCUS RASHFORD
3 (2) kampe / 1 mål / 1 assist
18 nøgleafl. / 10 driblinger

Det var Newcastle, der var for stor en mundfyld for os på dagen. De besejrede os med 3-1 på St. James’ Park, efter Memphis ellers havde givet os en pauseføring. Ryan Nyambe fik sine første førsteholdsminutter, men det var en anden Greater Manchester-spiller, Marcus Rashford, som høstede roser efter kampen. Med et oplæg og 10 nøgleafleveringer havde han en strålende kamp, som kunne have været endnu bedre, hvis han havde omsat en af sine seks afslutninger til mål.

Det var også Rashford, der scorede oktober måneds eneste mål scoret af en GM-spiller - og han gjorde det oven i købet på sin 18 års fødselsdag. Det kom på et yderst vigtigt tidspunkt: Hjemme imod nummer 19 West Brom havde vi gevaldige problemer med at skabe store chancer. Efter 77 minutter tog jeg et sats og hev kaptajn Wayne Rooney ud til fordel for Rashford, som efter 85 minutter kunne knalde bolden i netmaskerne efter oplæg af Zach Clough til slutresultatet, 1-0. Vi havde ikke kunne tåle et pointtab hjemme imod Baggies.

Oktober bød også på videre avancement i Capital One Cup, efter Nyambe, Keane, Harrop, Mitchell, Rashford, Brannagan og Gribbin var med til at vinde 2-1 over Crystal Palace, mens vi fortsatte CL-formen med en 2-0-sejr over Roma, hvor Gribbin fik sin første kamp, og i Premier League nød vi to populære sejre. Først vandt vi på en svær udebane i Southampton, inden vores ærkerivaler fra City fik et 3-1-nederlag med hjem fra Old Trafford.

Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #26: 25 Jul 2016, 12:49 »

Ser godt ud, med tanke på du har skiftet ud truppen på flere pladser Smiley
Lige et hurtigt spørgsmål, hvordan får du linket skjult med tekst?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #27: 25 Jul 2016, 15:24 »

Ser godt ud, med tanke på du har skiftet ud truppen på flere pladser Smiley
Lige et hurtigt spørgsmål, hvordan får du linket skjult med tekst?

Således:

Kode:
[url=link]RASHFORD ER NICE[/url]

Hvis du citerer mit indlæg, kan du også se, hvordan jeg har gjort.  Thumbs Up
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #28: 25 Jul 2016, 16:49 »

Således:

Kode:
[url=link]RASHFORD ER NICE[/url]

Hvis du citerer mit indlæg, kan du også se, hvordan jeg har gjort.  Thumbs Up
Tak Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #29: 26 Jul 2016, 10:13 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
NOVEMBER: CLOUGH HELT PÅ ANFIELD

Rooney og Clough viste sig at være et forrygende makkerpar, da vi hentede tre populære point på Anfield i starten af november. To gange i første halvleg stod Rooney for oplæg til Clough, som kunne score sit andet og tredje sæsonmål.
MÅNEDENS GM-SPILLER
ZACH CLOUGH
4 (1) kampe / 2 mål
1 assist / 25 nøgleafl.

Men det har ikke været lutter triumfer i november. Vi kunne ikke hamle op med Stoke på Britannia, hvor vi tabte 2-1, mens en tur til Rom endte med et 4-2-nederlag. Siden har vi spillet 1-1 imod Olympiakos, hvilket betyder, at vi er videre til næste runde i Champions League. Vi har to point mere end nummer to Bayern, som vi gæster i sidste gruppekamp.

To sene mål af Schneiderlin og Blind gav os en vigtig 2-1-sejr over Tottenham hjemme på Old Trafford, og efter 14 runder er vi nummer to efter den store overraskelse West Ham. Tottenham og City følger efter med et point færre end os.

Jeg har formået at forbedre vores Junior Coaching, så den nu er Exceptional. Der er omkring tre måneder til mit første youth intake…

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010