home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Greater Manchester
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Greater Manchester  (Læst 28029 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #45: 11 Aug 2016, 15:34 »

Fed blog!

Gribben er blevet en stjerne i PL i mit spil Smiley Han er 25 år., og er landsholdspiller og fast mand ved mig Smiley Så han er værd at udvikle på Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #46: 11 Aug 2016, 17:28 »

Må man spørge ind til hvilke lande og ligaer osv. kunne godt overveje at lave et ligne save bare med Arsenal Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #47: 18 Aug 2016, 14:52 »

Det satme stærkt gået  Thumbs Up Peace

Ja, tak!  Smiley

Fed blog!

Gribben er blevet en stjerne i PL i mit spil Smiley Han er 25 år., og er landsholdspiller og fast mand ved mig Smiley Så han er værd at udvikle på Smiley

Gribbin er helt sikkert en af de store håb!

Må man spørge ind til hvilke lande og ligaer osv. kunne godt overveje at lave et ligne save bare med Arsenal Smiley

Hvilke ligaer jeg har loadet? Øverste i Spanien, Italien og Tyskland og de to øverste i England.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #48: 18 Aug 2016, 14:55 »

Flere updates til folket! Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #49: 18 Aug 2016, 14:57 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
7. AUGUST - 15. OKTBOER: WELBECK MELDER SIN ANKOMST

Vi er et par måneder inde i min anden sæson i Manchester United, og det har været en blandet omgang bolsjer.

Danny Welbeck tog overskrifterne med hans fem mål imod Stoke, da vi senest bankede Stoke 5-1 på Old Trafford. Den tilbagevendte favorit havde allerede et hattrick efter 20 minutter, og uret havde kun lige rundet en time, da Welbeck havde nettet fem.
BEDSTE GM-SPILLER
DANNY WELBECK
4 (2) kampe / 7 mål

Welbeck var langt fra den eneste GM-spiller i den kamp. Demetri Mitchell og Ryan Nyambe havde også begge forrygende kampe med to oplæg hver. Keane og Jagielka udgjorde midterforsvaret, mens Rashford var Welbecks makker i angrebet. Brannagan, Redmond og Clough kom ind fra bænken.

Welbeck scorede også to mål imod Newcastle i Capital One Cup - en anden opløftende kamp - og er nu topscorer med syv mål. En udekamp imod Newcastle var ikke en super lodtrækning, men jeg valgte at stole på mine unge spillere alligevel. Byrne, Nyambe, Keane, Holland, Brannagan, Mitchell, Redmond, Clough, Rashford og Warren var også med i 2-1-sejren. 11 spillere fra Greater Manchester var med i en sejr på St. James’ Park - meget positivt!

Vi ligger nummer seks i ligaen, men har kun tre point op til nummer et, mens vi med en sejr og et nederlag har fået en blandet start i Champions League. Vores 1-0-sejr over Atlético var meget vigtig.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #50: 23 Aug 2016, 22:25 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
15. OKTBOER - 1. DECEMBER: PÅ ET HÆNGENDE HÅR

Jeg var begyndt at mærke et lille pres på mine skuldre, da Atlético Madrid bragte sig foran med 1-0 på Vicente Calderón i sidste gruppekamp. Vi var pisket til sejr. Vi skulle vinde. Ellers ville det være exit i en ellers overkommelig gruppe, som udover spanierne bød på Olympiakos og Young Boys.

Efter vores 1-0-nederlag hjemme imod Olympiakos var vi nede på 3. pladsen og manglede gruppens sværeste kamp ude imod Atlético. Vores optakt til kampen havde udover kampen imod grækerne været to nederlag imod Everton og West Brom, som betød, at Chelsea kunne stikke af i ligaen, og jeg havde ikke råd til at tabe, da vi besøgte Spaniens hovedstad.
BEDSTE GM-SPILLER
ZACH CLOUGH
6 (2) kampe / 8 mål
2 assists / 38 nøgleafl.

Lucas Vietto scorede efter syv minutter, og så var jeg på skideren. Vi var på vej imod vores fjerde nederlag på stribe. Krise.

Martial udlignede hurtigt, og efter 24 minutter skaffede han også et straffespark, som Mata omsatte til mål. Fire minutter senere øgede Rojo efter et hjørnespark - utrolig udvikling. I starten af anden halvleg fik Atlético en mand smidt ud, inden Clough lukkede og slukkede til 4-1, slutresultatet. Utrolig resultat på et meget vigtigt tidspunkt. Cloughs mål i overtidens tredje minut til 2-1 hjemme imod Young Boys syntes nu ekstremt vitalt.

Vi, Atlético og Olympiakos endte alle på 12 point. Olympiakos trak det korteste strå, vi trak det længste.

Clough har været i målhumør. Han havde slet ikke scoret før 15. oktober, men siden er det blevet til otte mål. Han var blandt andet på tavlen i vores Capital One Cup-kamp imod Arsenal, hvor vi førte 2-0 efter otte minutter. Efter en ekstremt skuffende anden halvleg endte det desværre med, at vi tabte kampen 3-2.


Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #51: 28 Aug 2016, 17:59 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
1. DECEMBER 2016 - 1. FEBRUAR 2017: LOVENDE TAKTER

10 sejre, to uafgjorte og et nederlag siden sidst. Vi er nummer et i ligaen, videre i FA Cup og skal møde Roma i Champions League-ottendedelsfinalen. Det ser lovende ud i Manchester United.

Første kamp i december bød på et opgør imod titeludfordrerne fra Chelsea. To gange var de hurtige til at udligne vores føringer, men til sidst endte det med en 3-2-sejr med Herrera som matchvinder. Clough scorede også sit niende sæsonmål i den vigtige sejr.

Will Jääskeläinen fik sin første optræden for United den 31. december imod Watford. Spillere som Warren og Brannagan spillede også, og jeg var måske lidt for nonchalant, da det endte med et pointtab efter 1-1.

Men Jääskeläinen var igen på kassen imod Chesterfield i FA Cuppens 4. runde. Oliver Byrne havde vogtet buret i 3. runde, hvor vi slog Middlesbrough ud med 3-2. Gribbin var på tavlen dengang, og det var han også imod Chesterfield, som blev slået med 3-0. Mitchell leverede også en enkelt kasse.
BEDSTE GM-SPILLER
RYAN NYAMBE
8 kampe / 3 assists / 2 MoM

Bedste Greater Manchester-mand i de her to måneder - og måske bedste mand i hele sæsonen - er Ryan Nyambe. I Premier League har han i alt spillet 17 kampe, hvilket har kastet imponerende otte assists af sig og en forrygende average rating på 7.84. Han er ved at gøre højre backen til sin egen.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #52: 30 Aug 2016, 09:29 »

CHALLENGE: GREATER MANCHESTER
YOUTH INTAKE 2017

Så blev det atter juleaften.

Da min Head of Youth Development Huw Jennings informerede mig om, at denne John Fisher var “one of the best of his generation”, kunne jeg ikke vente med at se, om han var fra Greater Manchester-området…

Place of birth… MANCHESTER! Ja tak. Fisher, som spiller i midterforsvaret, skulle have en helt masse potentiale, som jeg forhåbentlig kan udnytte.

Udover Fisher var det ikke noget super intake. Der var ret mange danskere, også en meget talentfuld en, men det er som bekendt ubrugeligt.

Men jeg fik da fire mere, to fra Manchester, en fra Sale og en fra Wigan.

Martin Horton er ligesom Fisher midterforsvarer. Han skal arbejde med sin hurtighed, og ellers er han ikke helt skidt. Fornuftige forsvarsegenskaber.

Lewis Macey er højre fløj. 12 i Dribbling lover godt, ligesom hans professionelle personlighed. Men der er stadig meget lang vej til førsteholdet for Macey.

Reggie Dale fungerer på den anden fløj. Han ser også rimelig spændende ud. God fysik og generelt fine attributter.

David McGarry er den mindst talentfulde af de fem. Offensiv midtbanespiller, der udover sin hurtighed, ikke har meget at byde på. Han får selvfølgelig chancen, men der skal trænes igennem på det tekniske og mentale.

Udover mit eget youth intake har jeg også kigget på nogle af de andre klubber i nærheden. Manchester City har fået nogle meget spændende spillere ind, som jeg virkelig håber at kunne hente til klubben i fremtiden. Jeg har også kig på en fra Bolton.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Greater Manchester
« Svar #53: 30 Aug 2016, 11:35 »

Ikke de vildeste talenter, udover Fisher, men fedt alligevel!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

holm8600
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Greater Manchester
« Svar #54: 03 Sep 2016, 15:49 »

lækker blog! super spænde projekt du har gang i!  Thumbs Up

Du har smidt link ind til ham Fisher ved McGarry
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010