home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 56 Udprint
Forfatter Emne: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik  (Læst 182587 gange)
sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #30: 19 Dec 2008, 22:09 »

Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #31: 19 Dec 2008, 22:14 »


Fed computer, men hvis der kommer et Blu-ray drev i, i stedet for almindelig DVD drev er den helt opdateret til fremtiden, og du kan se film i den bedste kvalitet!  Thumbs Up

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

andersfa123
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #32: 19 Dec 2008, 22:20 »

Ved du hvorfor at min computer er meget langsom til at starte op?
Den er hurtig normalt men det er kun når den starter op. Selvom man formatere den er den stadig langsom.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #33: 19 Dec 2008, 22:25 »

Hej Yakushin, først og fremmest fed tråd!
Jeg har lige 3 spørgsmål.
- Jeg står og skal på efterskole her om et halvt år, og jeg har kun en stationær computer. Kan du anbefale en bærbar computer til mig, det er stortset ligegyldigt hvad den koster men har sat omkring 10.000 - 11.000 kr af til den. Den skal gerne kunne game, men også så der er plads skoleopgaver osv.
Og mit andet spørgsmål:
- Kan man sætte Blu-ray drev i en bærbar computer, og følger det med computeren eller skal man selv sætte det i?..

- Og hvad vil du tro en oplader til en bærbar computer koster så den kan fungere i en bil, i et cigarstik?
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #34: 19 Dec 2008, 22:29 »

Ved du hvorfor at min computer er meget langsom til at starte op?
Den er hurtig normalt men det er kun når den starter op. Selvom man formatere den er den stadig langsom.
Har det samme problem, min kan sagtens tage 3-5 minutter om at starte op, mens min søsters bærbar er 30 sekunder om det Shockeret.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #35: 19 Dec 2008, 22:34 »

hVAD MENER du med operatør Opstemt ?
Operatør er et teleselskab som Sonofon, Telia osv. Det skulle gerne stå på din telefon når du har din baggrund fremme.

tak for den gode respons... Smiley

Det kan være skinnerne som drevet sidder i ikke er sat ordentlig sammen, ikke nogen stor fejl men det er helt sikkert en garantisag, jeg har set det før.

Computeren fra Sony er fantastsik, kan kun anbefles, men er sikker på, at du kan finde den til en noget bedre pris... Kig fx på sonycenter.dk

/Yakushin
Det snakkede vi også om det kunne være med skinnerne der. Han havde det samme problem for nogen måneder siden. Computeren kunne ikke registrere dvd drevet, så han måtte sende den til reparation. Så satte de et nyt drev i, men det må godt nok ikke være sat ordenligt i så Smiley.

Jeg siger mange tak!
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #36: 19 Dec 2008, 22:41 »

Vil lige spørge om noget mere:

Har du en mus eller noget du kan anbefale til min bærbar? Har i øjeblikket denne: http://keesoon.com/images/LOG-M-v150.gif

Mangler nemlig en ny mus.

Og kunne du svare mig på om min HP Pavillion Dv6700 med 1, 8 ghz Dual Core processor fra AMD Athlon, 250 gb harddisk, 2 gb ram og Nvidia GeForce 8400Ms grafikort, kan køre Call Of Duty - World At War? Det skal lige siges den har ikke problemer med Call Of Duty Modern Warfare.

/AFC
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #37: 19 Dec 2008, 22:44 »

Det link du henviser til, er ikke tilgængeligt står der.

/AFC
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #38: 20 Dec 2008, 13:20 »

Ved du hvorfor at min computer er meget langsom til at starte op?
Den er hurtig normalt men det er kun når den starter op. Selvom man formatere den er den stadig langsom.

Måske fordi den starter alt for mange ting op samtidig, hvis du har et hav af logoer ved siden af dit ur ned i højre hjørne, kan det være derfor. Så Prøv at slå alle dem fra, som du ikke bruger, det kunne hjælpe på problemet.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #39: 20 Dec 2008, 13:28 »

Hej Yakushin, først og fremmest fed tråd!
Jeg har lige 3 spørgsmål.
- Jeg står og skal på efterskole her om et halvt år, og jeg har kun en stationær computer. Kan du anbefale en bærbar computer til mig, det er stortset ligegyldigt hvad den koster men har sat omkring 10.000 - 11.000 kr af til den. Den skal gerne kunne game, men også så der er plads skoleopgaver osv.
Og mit andet spørgsmål:
- Kan man sætte Blu-ray drev i en bærbar computer, og følger det med computeren eller skal man selv sætte det i?..

- Og hvad vil du tro en oplader til en bærbar computer koster så den kan fungere i en bil, i et cigarstik?

Med det beløb, som du har afsat til en compute, kan du få en rigtig fed maskine, som kan det meste. Sony FW serie af bærbare computere er designet til underholdning, og har en god 16" skærm og Blu-ray drev. De kan fåes for omking 10.000 kr., også har du en computer som kan alt.

Man kan sagtens sætte et Blu-ray drev i en bærbar, men det er ekstrem dyrt på nuværende tidspunkt, så det kan ikke anbefales. Mange computere har heldigvis fået det som standard efterhånden.

Sidste gang jeg så efter 12V ladere lå de omkring et pris på 600-700 kr. i butikspris, men kan helt sikkert findes billigere over nettet.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #40: 20 Dec 2008, 13:39 »

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #41: 20 Dec 2008, 13:40 »

Hey Yakushin
Hvordan med priser på fladskærme? Falder de yderligere i januar?
Og er nogen af "billig" modellerne noget værd - eller skal man hellere betale ekstra for f.eks. Panasonic, selvom den også er billig ift f.eks. Pioneer?
- JS
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #42: 20 Dec 2008, 13:42 »

Vil lige spørge om noget mere:

Har du en mus eller noget du kan anbefale til min bærbar? Har i øjeblikket denne: http://keesoon.com/images/LOG-M-v150.gif

Mangler nemlig en ny mus.

Og kunne du svare mig på om min HP Pavillion Dv6700 med 1, 8 ghz Dual Core processor fra AMD Athlon, 250 gb harddisk, 2 gb ram og Nvidia GeForce 8400Ms grafikort, kan køre Call Of Duty - World At War? Det skal lige siges den har ikke problemer med Call Of Duty Modern Warfare.

/AFC


En super gaming mus er en Logitech G5 med en vejledende pris på 479 kr., den kan jeg varmt anbefale. Millimeter præcis, og ligger rigtig godt i hånden. Der er et link til den her: http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/&cl=dk,da&page=1&filter=364&sort=0

Men hensyn til om din computer kan køre spil, kan du faktisk selv teste på siden http://www.systemrequirementlab.com/ under "Can you run it", der kan du bare vælge et spil fra listen, så vil den fortælle om computeren er god nok, og evt. hvad den mangler. Denen side kan bruges til alle spil, og på den måde kan man altid se, og spillet kan spilles, før det købes.  Thumbs Up

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #43: 20 Dec 2008, 13:46 »


Jeg synes især Sonyen ser rigtig fornuftig ud, igennem mine år i branchen, synes jeg ikke at Mac giver nok kvalitet for pengene.

Men hvis jeg var dig, ville jeg ikke købe hjem fra udlandet, det er noget bøvl med garantien og rep., hvis uheldet nu skulle være ude.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #44: 20 Dec 2008, 13:53 »

Hey Yakushin
Hvordan med priser på fladskærme? Falder de yderligere i januar?
Og er nogen af "billig" modellerne noget værd - eller skal man hellere betale ekstra for f.eks. Panasonic, selvom den også er billig ift f.eks. Pioneer?
- JS

Hvis priserne falder i Januar, er det først og fremmest grundet udsalget. Men ingen tvivl om der vil komme et prisfald i løbet af foråret på de nuværrende modeller, da de er ved at være "gamle", og nye TV lanceres normalt i maj/juni måned. Så de modeller som står i butikekrne nu, skal sælges ud, så  derfor vil det give et prisfald.

Jeg ville holde mig langt væk fra diverse butikkers billig modeller, hold dig til de kendte mærker, der får du bedst valuta for pengene, og fx Panasonic som du selv nævner, giver kvalitets TV til rigtig fornuftige penge. Har du planer om, at få ren digitalt TV sagnal i hjemmet, så sørg for at TV´et har indbygget DVB-T og C tuner i Mpeg 4 udgaven, så er du også sikret til efter 2012.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 56 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010