home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1374 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  #61 - El Requexón
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: #61 - El Requexón  (Læst 51528 gange)
spurvendk
Lilleputspiller
*

Sv: #52 - El Requexón
« Svar #165: 25 Apr 2016, 11:08 »

Altså jeg har ikke opgraderet stabet siden jeg ramte La Liga. Her gav jeg det hele en større overhaling, hvor alle trænere på mit førstehold og U19 hold var til minimum 4 stjerner i samtlige træningskategorier. Dertil fik jeg også hevet en fin HoYD ind - jeg har dog ikke lige FM åbent, men jeg vil gerne finde et billede af min HoYD frem, når jeg får åbnet savet igen, hvis det er.
Mange tak. Der bliver taget rgitig hul på sjette sæson her senere i dag kan jeg fortælle.
Jeg kunne godt tænke mig at høre og se lidt om dit personale, hvis det er noget du føler for at fortælle om.
Du inspirerer mig virkelig til at spille spillet på en lignende måde.

Le Sygnok
Blogmester

« Svar #166: 25 Apr 2016, 11:45 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre og se lidt om dit personale, hvis det er noget du føler for at fortælle om.
Hmm. Ikke som så. Altså jeg har selvfølgelig blot ansat personale efter de klassiske egenskaber, som der er brug for. Hvis du er på jagt efter mere bonusinfo end dette, så mener jeg det er indlæg#5-7 i La Lezama bloggen, der fremgår alle vigtige egenskaber for trænere.

Du inspirerer mig virkelig til at spille spillet på en lignende måde.
Fedt! Det er altid sjovt, når man kan motivere andre brugere til lignende savegames, så det glæder mig at høre.

Le Sygnok
Blogmester

« Svar #167: 25 Apr 2016, 12:44 »

#53 - Vores fjerde sæson i La Liga står for døren

August måned er ved at nå sin ende. Dermed er La Liga opstarten lige om hjørnet, og samtidig er endnu et transfervindue ved at lukke i, hvilket altid er en glædelig ting her i Oviedo.

Sommertransfervindu et
Det er jo ikke noget nyt, at jeg ikke bryder mig om transfervinduerne i dette savegame, da den eneste funktion det har er at ødelægge truppens humør.

Det er dog begyndt at se markant bedre ud på dette punkt i forhold til tidligere.
Jovist så har jeg da fortsat modtaget utallige bud på mine spillere, og trods jeg skulle få et fedtet bud på 10-25M for en af mine største talenter, og jeg fortæller klubben at 800M kan gøre det, så forhindrer det ikke klubben i at komme igen to dage efter med et bud, der måske er 1-5M højere.

Sådan forløbet sommerens transfervindue sig gerne hen over de 60 dage, hvor det er åbent, og jeg er efterhånden begyndt at vente til at svare på diverse bud indtil deadline, hvor jeg ikke kan trække den længere. Dermed modtager jeg markant færre bud hen over en sommer, da jeg oftest ender med kun at takke nej til diverse bud én gang om ugen.

Men hvor det tidligere har givet umådelig dårligt humør i truppen, så er mit hold efterhånden begyndt at håndtere det yderst pænt, hvor kun meget få spillere får dyk i moralen.
Men hvor der tidligere var snak om moralen faldt i bund, så er det kun her en meget lille ændring, hvor der ikke skal meget til at få den tilbage på sporet, og det gør altså mine transfervinduer noget mere håndterlige.

Forventningerne til årets La Liga
Og måske det ikke går holdet på som tidligere, da man ligesom mig måske har fået forhåbningerne op for, at dette kan blive sæsonen, hvor vi leverer årets overraskelse.

Godt nok er vi stadig kun seedet til at blive 13’er i La Liga, men med min lidt mere kontrabaserede 4-1-2-2-1 taktik, der gjorde vi kun har indkasseret tre nederlag i de seneste 17 La Liga kampe, så har jeg fået håbet op for, at vi kan levere langt bedre end den 13. plads, som vi er seedet til.

Som minimum vil jeg gerne have dette bliver året, hvor vi slutter i top 10. Jeg har dog fået en mindre drøm om, at vi måske kan snige os lidt højere op og kan vi først præstere dette, så er der bestemt mulighed for at vi kan ende med at blande os om Europa pladserne. Ingen tvivl om at det vil gå hen og blive vanvittig svært, og vi skal bevise en helt anden stabilitet i ligaen end vi hidtil har vist, men jeg tror på at dette kan blive vores år.

Le Sygnok
Blogmester

Sv: #53 - El Requexón
« Svar #168: 25 Apr 2016, 18:54 »

#54 - Oviedo er flyvende i La Liga

Jeg kaldte før sæsonen, at dette kunne blive vores år - når jeg sagde dette, så var det dog ikke ment i det omfang, som det er blevet til efter de første 10 runder. Jeg har en forventning om, at vi måske kunne holde os omkring 6-10 pladsen, men indtil videre er det gået over alt forventning.

Tilbage til en tidligere taktik
Det var dog ikke fordi, at det hele startede ud med lyn og torden for os. Først blev det til 0-0 ude imod Espanyol. I den måske kedeligste kamp, jeg har oplevet gennem mine seks sæsoner i dette savegame.
Godt nok er Espanyol seedet til at blive 6’er, men det var alt andet end imponerende i sæsonåbneren.

Bedre var spillet bestemt i den efterfølgende kamp - og så alligevel ikke. 19 skud fik vi på mål, men som jeg tidligere har oplevet med holdet, så har vi altså det umådelig svært oppe foran, da vi har et yderst begrænset udvalg af spillere, der kan sparke bolden i mål.
I stedet blev det en ægte ”FM-klassiker”. Levante havde ét skud inde for rammen, og det var nok til at give dem en 0-1.

Herfra gik jeg med tanken om, at gå tilbage til min 4-2-3-1 taktik, for at få en ekstra spiller at gøre med oppe foran. Det havde tidligere slet ikke fungeret i La Liga, men som mit forsvar var vokset gennem de sidste år, så turde jeg godt ofre min defensive midtbane, for et ekstra offensivt kort.

Dog var næste kamp imod Real Madrid, og her ville jeg nødigt undvære min defensive midt. Samtidig skulle jeg dog også få bevist denne dag på Bernabeu, hvad det var min kontrabaserede 4-1-2-2-1 kunne.
Det blev en fuldstændig uforglemmelig aften, da vi tog den flotteste sejr gennem mine fire sæsonen i La Liga, da vi sejrede 3-0. En kamp, hvor vi lukkede ned for Madrid’s superstjerner i offensiven, imens vi var knivskarpe i den anden ende.

Det gik ikke helt så optimalt i den efterfølgende kamp, da vi forsøgte os med kontrabold ude mod Atletico Madrid. Her blev det til ét 0-2 nederlag, og vi stod altså med fire point efter fire kampe, men så skete der ellers noget i Oviedo.

4-2-3-1 taktikken - et gensyn med ’Skyggeangriberen’
Efter to svære udekampe imod de to Madrid klubber, så så kampprogrammet noget mere overkommeligt ud fremadrettet, og jeg besluttede mig for at teste min 4-2-3-1 taktik igen.

Her lagde vi umådelig godt fra land, trods vi kunne have været mere skarpe på toppen, men vi skabte flere store chancer i forhold til hvad vi plejede, og allerede den første kamp, hvor vi var tilbage med ’skyggeangriberen’, så blev manden i denne rolle også MotM, da Vázquez spillede til 9,0 i vores 2-1 sejr over Osasuna.

Et nyt stjerneskud i Oviedo
Jeg kan jo lige så godt sige det som det er - Vázquez har været fuldstændig magisk i rollen som skyggeangriber, trods det ikke engang er hans foretrukne rolle på OMC positionen, men jeg er faldet pladask for denne rolle i FM, hvor jeg aldrig har oplevet at få så meget ud af noget spillermateriale. Både med Sierra tidligere og nu også Vázquez.

Men det er faktisk ikke Vázquez, der er snak om, når jeg beskriver ’et nyt stjerneskud i Oviedo’. Her drejer det sig i stedet om vores 18 årige målmand Julián José.
For efter vores sejr imod Osasuna, så rød vores målmand Gerardo Moso ud med en mindre skade. Han var dog allerede klar igen til den efterfølgende kamp imod Celta, men da jeg først havde set skaden var tikket ind, så havde jeg fået tanken om, at Julian José skulle have sin debut for førsteholdet, og bemærk gerne hvordan det er gået ham, når vi kigger nærmere på de efterfølgende fem ligakampe.

Højtflyvende Oviedo
I kampen efter Osasuna opgøret, så var det Celta der gæstede os, hvor der var liga debut til Julián José i Oviedo målet.
Vi kommer planmæssigt i front efter 31 minutter, og efter 45 minutter, så bliver vi også 11 imod 10, da Morganella modtager sit andet gule kort.
VI kan slet ikke få lukket kampen, trods vores overtal, og i stedet må vi søge til hjælp hos den bare 18 årige JJ i målet, der disker op med flere gode redninger, der sikrer ham et cleansheet og dermed holdet en 1-0 sejr - MotM blev dog for anden gang i træk skyggeangriberen Vázquez.

Om Vázquez var træt af dårlige afslutninger efter han havde serveret sine offensive holdkammerater chancer på chancer ved jeg ikke, men han tog i hvert fald sagen i egen hånd i den efterfølgende ligakamp, hvor han på egen hånd savede Getafe over på 45 minutter.
Først sparkede han os på 1-0 og 2-0, og derefter sendte han i to omgange Arnáiz alene med Getafe’s målmand, der heller ikke svigtede. 4-0 efter 45 minutter. To mål og to assist fra vores skyggeangriber. Et resultat der holdte hjem gennem anden halvleg.

Vázquez var fortsat ikke færdig med at brillere. I en relativ tæt kamp ude imod Malga, der viste han sig dog som forskellen på de to mandskaber, da han scorede begge mål i kampen, og sikrede os tredje sejr på stribe.
Dette blev også hans tredje kamp på stribe, hvor han forlod banen som MotM, og sørme om det ikke også blev tredje kamp på stribe, hvor JJ forlod banen med et cleansheet.

Heller ikke Villarreal havde det store at skulle have sagt imod vores 4-2-3-1 taktik. For en gans skyld skinnede Salcedo igennem, hvor han blev kampens store oplevelse, da vi sejrede 2-0, og dermed endnu et cleansheet til unge Julián José.

En lidt anonym kamp fra Vázquez skulle der dog blive rettet op på, da vi mødte ærkerivalerne fra Sporting Gijón. Vázquez var tilbage med ét mål og ét assist, samt en rating på 9,0, da Gijón blev udspillet med hele 4-0. Dog blev MotM Jesús Arnáiz, der ligeledes spillede en pragtkamp.
Gijón kom dog til flere store chancer, men det lader ikke til Julián José vil lade det første mål gå ind på ham uden kamp, der endnu engang diskede op med flere store redninger, som endte med at give ham det femte cleansheet på stribe.

Den bedste placering hidtil
Med vores vanvittige stime efter vi er gået tilbage til 4-2-3-1 taktikken, så er vi nu er finde helt oppe på 2. pladsen i ligaen, hvor vi også er holdet med den næstbedste målscorer.

Profilerne
Hvor længe vi kan fortsætte det her spil ved jeg ikke, men det er helt utroligt at følge holdet for tiden. Ser man på spillerstatistikker, så er der heller ikke noget at sige til, at vi ligger placeret, hvor vi gør.

Ramón Vázquez har været outstanding i hans rolle som ’Skyggeangriber’ - intet mindre. Han er både delt 3’er på topscorerlisten. Han er den i ligaen med det højeste snit og dertil også 2’er på assistlisten i ligaen - og så er han sørme også den mest chanceskabende spiller i ligaen. Ufatteligt, hvad man kan få ud af den her rolle.

Jesús Arnáiz var også den af mine angribere, der gjorde bedst figur af sig selv i sæsonoptakten, og dermed forsøgte jeg ham som førstevalg til angrebet - og dette har jeg ikke fortrudt, hvor han kun er overgået af den 36 årige Cristiano Ronaldo på topscorerlisten.

Et snit på 7,04 lyder jo ikke ligefrem af nogen profiler, men nej, hvor er jeg imponeret over vores nye målmand Julián José. Han er kun overgået af tre målmænd på listen over målmænd med flest assist, og det er vel og mærke målmænd, der alle har spillet 10 ligakampe, hvor unge JJ blot har spillet fem ligakampe - fem kampe der vel og mærke alle har kastet cleansheet af sig.

Jeg er vanvittig spændt på at følge resten af sæsonen, hvor vi lige nu virker noget nær ustoppelige. I næste opgør venter der dog lidt af en kamp, da vi skal en tur til Camp Nou. Ingame er kampen om to dage og jeg har ikke taktisk fundet ud af, hvad jeg taktisk set gør endnu. Jeg har virkelig lyst til at bruge min 4-2-3-1 taktik, selvom det kan bide os gevaldigt i røven, at vi er uden en DM - og med tanke på vores kamp på Bernabeu, så burde jeg måske stille op i den kontrabaserede 4-1-2-2-1 taktik. Alligevel har jeg dog svært ved at gå væk fra den taktik, der har sikret os 15 point fra de sidste fem opgør, hvor det dertil også er blevet til fem cleansheets.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2016, 18:56 af Le Sygnok » Logged

Snowflake
Ynglingespiller

Sv: #54 - El Requexón
« Svar #169: 25 Apr 2016, 22:01 »

Simpelthen imponerende LS!!

Hvordan ser dine offensive roller ud i din 4-2-3-1?
Leger selv med Skyggeangriber, og føler ikke jeg får helt nok ud af min angriber.

Le Sygnok
Blogmester

« Svar #170: 26 Apr 2016, 08:45 »

Simpelthen imponerende LS!!

Hvordan ser dine offensive roller ud i din 4-2-3-1?
Leger selv med Skyggeangriber, og føler ikke jeg får helt nok ud af min angriber.

Offensiven så i første omgang følgende ud:

OMH: Kantspiller 'support'
OMV: Kantspiller 'support'
OMC: Skyggeangriber 'angreb'

ST: Flask 9'er 'support'

I denne sæson, der er mine to bedste kanter dog begge højrekantspillere. Dermed ser konstellationen følgende ud:

OMV: IA 'support'

Le Sygnok
Blogmester

« Svar #171: 26 Apr 2016, 11:31 »

#55 - Vinterpause i La Liga

Siden seneste update er de to sidste måneder af efterårssæsonen blevet færdiggjort, hvor det her er blevet til syv ligekampe.

Jeg skal love for at vi var kommet flyvende for land i den nye sæson, hvor vi ved seneste update lå placeret som 2’er i La Liga. Her var vi kun overgået af Real Madrid, som havde vundet alle deres kampe på nær én - et nederlag som vi havde givet dem.

Og efter de første 10 kampe, så så vores utrolige form kun ud til at fortsætte. I to omgange var vi foran på Camp Nou, men helt til slut måtte vi se os tilfredse med ét point, da vi ikke kunne holde Barcelona fra fadet. En kamp der endte 2-2 og som også blev 18 årige JJ’s første kamp, hvor han ikke kunne forlade banen med et cleansheet.

Runden efter blev det igen til uafgjort, da vi hjemme spillede 0-0 mod Valencia. Det var om noget igen et fint resultat. Dog kunne vi sagtens have været mere effektive oppe foran, men igen skulle vi nok også sætte pris på, at vores forsvar havde en solid dag.

Men et formdyk skulle det også blive til. For de tre efterfølgende kampe imod Betis, Sociedad og Deportivo kastede blot to point af sig, og jeg frygtede lidt her, at vores modstandere var begyndt at have luret hvordan de skulle lukke ned for vores taktik.

Men vi kom tilbage på sporet med en meget sikker 2-0 sejr over Granada.
Men netop som det hele så godt, så må jeg sige at jeg igen er gået noget nervøs til vinterpause igen. For trods vi planmæssigt bragte os i front i efterårssæsonens sidste kamp mod Recreativo, og de allerede efter 9 minutter modtog et rødt kort, så kunne vi intet præstere offensivt gennem nærmest hele kampen.
Først i slutminutterne lykkedes det at få lukket kampen med Vázquez scoring til 2-0, men det var altså alt andet end overbevisende, hvor Recreativo havde chancer i løbet af anden halvleg for at løbe af sted med point, trods de var en mand i undertal.

Og med disse seneste syv kampe, som vi regner med i det samlede ligaregnskab, så er vi gået til vinterpause med en helt utrolig 3. plads i La Liga.

Efterårets kampe

Det mest interessante forår er om hjørnet i Oviedo
Og med denne efterårssæson så går vi altså nu lidt af en forårssæson i møde, hvor vi skal gennem de resterende 21 ligakampe.

Der skal dog ikke herske tvivl om, at jeg virkelig synes vi er begyndt at vise tegn på, at vi næppe kan køre samme form, som vi lagde ud med, gennem hele sæsonen, hvor vi blandt andet blot fik samlet fire point i fem kampe pludselig og seneste kamp mod Recreativo viste også tydeligt, at vi altså har nogle rutineproblemer på mit unge mandskab.

Men ærligt så tror jeg at hvis vi blot finder en mindre form for stabilitet frem igen, så kan vi ende ud med at levere en overraskelse, der er langt større end den, jeg havde forudset.

QuesT
Reserveholdsspiller

Sv: #55 - El Requexón
« Svar #172: 26 Apr 2016, 14:04 »

Jeg har lige talt mig til at JJ har 9 Clean sheets, kan det virkelig passe?

For så er han vel 1'er på den liste i ligaen?

Men det kan godt gå hen og blive rigtig godt Smiley

Le Sygnok
Blogmester

« Svar #173: 26 Apr 2016, 17:43 »

Jeg har lige talt mig til at JJ har 9 Clean sheets, kan det virkelig passe?

For så er han vel 1'er på den liste i ligaen?

Men det kan godt gå hen og blive rigtig godt Smiley
Det stemmer. Han var dog overgået af én. Husker ikke hvem det var, men han havde så også spillet samtlige ligakampe indtil videre.

Le Sygnok
Blogmester

« Svar #174: 26 Apr 2016, 19:48 »

#56 - En af de større sensationer i europæisk fodbold kan være på vej

Tilbage i 2015/16 sæsonen, så blev en af de største sensationer til dato leveret, da Leicester gjorde op med de pengestærke klubber, hvor man på helt utrolig vis tog Premier League trofæet foran samtlige af de store engelske klubber, der sidder inde med spillermateriale i milliardklassen.
Det er dog næppe et nyt sensationsmesterska b, der er under opsejling, men alligevel er der en lilleputklub i Europa, der bare fortsætter med at imponere uge efter uge.

For ligesom med Leicester i 2015/16 sæsonen, der præsterede hver eneste runde, så var det hele tiden blot et spørgsmål om, hvornår marginaler ikke længere ville være på deres side, og man herfra var sikker på, at de nok ville dumpe ned gennem tabellen.

Det samme er blevet forudsagt i 2021/22 sæsonen i Spanien, hvor det unge Real Oviedo mandskab i den grad har blandet sig med giganterne fra Spanien. Her er det nemlig fast inventar at Real Madrid og Barcelona spiller sig til CL pladserne, imens de to resterende har vekslet mellem Atletico Madrid, Sevilla og Valencia.
Siden 2015/16 sæsonen, så er det kun lykkedes én gang for ét øvrigt mandskab, at spille sig til en CL plads - dette skete i 2017/18 sæsonen, hvor Athletic Club snød Atletico Madrid på målstregen og tog 4. pladsen.

Og i denne sæson ser det ud til at gå ganske som det hele plejer, da Real Madrid, Valencia, Barcelona og Sevilla igen ligger placeret i toppen - men så alligevel er der lidt af en overraskelse med her.
For helt tilbage fra 8. spillerunde af, der har Oviedo blandet sig i kampen om top 5 placeringerne, men gentagende gange er det blevet forudsagt, at det var et spørgsmål om tid før Oviedo ville dumpe ned gennem tabellen, men faktum er nu efter 28 spillerunder, at Oviedo fortsat ligger og kæmper med om CL pladserne imod de spanske giganter.

Der resterer nu ti runder af La Liga. Der kan næppe være tvivl om, at Real Madrid løber afsted med mesterskabet for tredje år i træk, men her bliver det ellers spændende at følge hvem der løber afsted med de tre øvrige CL pladser.
Lige pt. står den mellem fire mandskaber (Valencia, Barcelona, Sevilla og Real Oviedo). Favoritterne må fortsat siges at være de tre førstenævnte, men spørgsmålet er om Real Oviedo’s unge mandskab kan fortsætte med at imponere - kan man dette, så kan en af de største overraskelser i europæisk fodbold være på vej.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: #56 - El Requexón
« Svar #175: 26 Apr 2016, 20:02 »

Det sgu en fornem bedrift du er ved at opnå (endnu en fristes man til at sige). Det kunne være vildt hvis Oviedo skal i CL efter sommeren Opstemt

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Le Sygnok
Blogmester

« Svar #176: 26 Apr 2016, 21:36 »

Det sgu en fornem bedrift du er ved at opnå (endnu en fristes man til at sige).
Tak. Men ja, jeg er også selv pavestolt over sæsonen indtil videre. Det har virkelig været over alt forventning, hvor 4-2-3-1 taktikken virkelig har imponeret.

Det kunne være vildt hvis Oviedo skal i CL efter sommeren Opstemt
Jeg går benhårdt efter det. Det skal ikke være nogen hemmelighed.

Snowflake
Ynglingespiller

« Svar #177: 27 Apr 2016, 08:12 »

Offensiven så i første omgang følgende ud:

OMV: Kantspiller 'support'

I denne sæson, der er mine to bedste kanter dog begge højrekantspillere. Dermed ser konstellationen følgende ud:

OMV: IA 'support'

Tak! Det lyder spændende med en falsk 9'er.
Har kørt en del Komplet Angriber (support), men føler jeg mangler at min angriber præsterer også. Vil prøve F9.
Desuden synes jeg at have mest succes med wings - også selvom deres foretrukne ben passer til IF. Men vil prøve at give det en chance igen.

Det er simpelthen fantastisk klaret! Jeg tror du ender i top-3!

QuesT
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 27 Apr 2016, 10:12 »

Det kunne være så vildt hvis din sidste update på lørdag er at du løfter trofæet med de store øre eller La liga titlen, antager begge dele vil være svært at nå, men jeg tror på det Smiley

Håber du kommer i CL så du kan beholde dine talenter Smiley

Le Sygnok
Blogmester

« Svar #179: 27 Apr 2016, 11:35 »

Tak! Det lyder spændende med en falsk 9'er.
Har kørt en del Komplet Angriber (support), men føler jeg mangler at min angriber præsterer også. Vil prøve F9.
Desuden synes jeg at have mest succes med wings - også selvom deres foretrukne ben passer til IF. Men vil prøve at give det en chance igen.
Det virker jo også overraskende godt med kantspillere i taktikken. Men så længe du bare spiller med det du har spillere til, så skal det nok give det bedste resultat.

Det er simpelthen fantastisk klaret! Jeg tror du ender i top-3!
Mange tak! Jeg håber virkelig, jeg kan sikre en CL billet. Utroligt nok, så er jeg pludselig kommet til et punkt, hvor jeg vil blive lettere skuffet hvis det ikke sker, selvom jeg startede ud med en sæson, hvor jeg håbede vi lige kunne snige os med i EL.

Det kunne være så vildt hvis din sidste update på lørdag er at du løfter trofæet med de store øre eller La liga titlen, antager begge dele vil være svært at nå, men jeg tror på det Smiley
Det kommet desværre ikke til at ske.
Jeg havde fra bloggens begyndelse i tankerne at spille 5-7 sæsoner, og her omkring update 40 begyndte jeg at skrue op for tempoet, da jeg var begyndt at spille på sjette sæson, og gerne ville have den syvende med i bloggen.
Desværre så har jeg haft vanvittig travlt den seneste uge, og det har derfor ikke været muligt for mig at få den syvende spillet, og dermed er vi i gang med den sidste sæson - og der er ikke nogen der når Real Madrid i denne sæson.

I stedet har jeg valgt at trække den sidste sæson ud, så afgørelsen først kommer på lørdag. Jeg vil dog godt afsløre at spændingen omkring sidste sæson i den grad bliver værdig som en afslutter.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010