Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1097 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen 2016
#61 - El Requexón
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
14
Forfatter
Emne: #61 - El Requexón (Læst 51635 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
Sv: #18 - El Requexón
«
Svar #45:
06 Apr 2016, 17:40 »
Det første resultat var vildt, men at du gør det igen, og så så overbevisende, det er jo bare sindssygt. Flot flot arbejde
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
Le Sygnok
Blogmester
«
Svar #46:
06 Apr 2016, 18:35 »
Citat af: Crazy-Poul 06 Apr 2016, 17:40
Det første resultat var vildt, men at du gør det igen, og så så overbevisende, det er jo bare sindssygt. Flot flot arbejde
Mange tak. Jeg er også pavestolt over præstationen, hvor især Barcelona kampene var et tidligt højdepunkt for mig i FM16.
Le Sygnok
Blogmester
«
Svar #47:
06 Apr 2016, 18:37 »
Citat af: spurvendk 06 Apr 2016, 16:16
Du får altid så irriterende gode resultater i de projekter du skyder igang! Det er virkelig imponerende - hatten af for det.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der nu skal ske - hvor det må forventes at modstanden bliver nogle takker sværere.
Jeg er jo også en garvet FM spiller efterhånden. Men ja, lige det her er jo gået helt eminent. Det bliver dog ganske interessant med den nye sæson, hvor niveauet hos diverse hold i den grad stiger.
Jeg har set tilbage på din gennemgang af din 4-1-2-2-1 taktik i Goias bloggen, og har lige nogle enkelte spørgsmål som jeg ikke håber gør noget jeg spørg om herinde. Vi er enige om at der er 8 holdinstrukser, hvoraf de fleste af navnene går igen i FM16. Jeg kan dog ikke finde den der hedder "Skærm mere af", men jeg går ud fra at det er "Pres mere på"? Så er jeg også lidt i tvivl om "Skub højere op". Er det "defensiv linje" også "højere"? Også har du slet ikke valgt nogle personlige spillerinstrukser?
Hvis det er aaaaalt for forvirrende, kunne du jo med fordel lige genskabe den i FM16 i løbet af 1 min
hehehehehehehe
Jeg skal nok få lavet de to efterspurgte taktikker i FM16, uploade dem og PM'e dem til dig. Jeg satser på du har det i morgen formiddag.
«
Seneste Redigering: 09 Apr 2016, 09:30 af Le Sygnok
»
spurvendk
Lilleputspiller
«
Svar #48:
06 Apr 2016, 20:00 »
Citat af: Le Sygnok 06 Apr 2016, 18:37
Jeg er jo også en garvet FM spiller efterhånden. Men ja, lige det har er jo gået helt eminent. Men ja, det bliver ganske interessant med den nye sæson, hvor niveauet hos diverse hold i den grad stiger.
Jeg skal nok få lavet de to efterspurgte taktikker i FM16, uploade dem og PM'e dem til dig. Jeg satser på du har det i morgen formiddag.
Mange tak!
Le Sygnok
Blogmester
«
Svar #49:
06 Apr 2016, 20:38 »
#19 - Status på første sæson
Efter vores nedsabling af Barcelona ‘B’ på hele 9-4, så var oprykningen hjemme. Men trods oprykningen var i hus, så manglede der fortsat to kampe - to kampe om 2. Division B titlen.
Her skulle vi op imod Murcia, der havde vundet samlet 4-2 over Bilbao.
Første opgør var en umådelig chancefattig en af slagsen. Trods der var hele 30 skud på mål, så var der blot tre skud inde for rammen, og ingen af disse gik i mål, og dermed endte kampen
0-0
på vores bane.
Men vi har en helt vanvittig udebaneform gennem denne sæson, hvor den for 20 kampe hedder 15 sejr, 5 uafgjorte og 0 nederlag - og den flotte stime blev fortsat mod Murcia, hvor vi tog kontrollen i returkampen og vandt
2-0
.
Dermed viste vi os som det bedste hold af de 80 mandskaber i 2. Division B. Det var om noget en præstation, som jeg havde prøvet før, men denne gang var det med en af de klart svageste mandskaber, som jeg nogensinde havde gjort det med. Dog var der sket en yderst flot udvikling hos mange spillere gennem sæsonen.
Årets talenter i Oviedo
Og nu hvor vi snakker udvikling af spillere, så vil jeg her i bloggen hvert år udnævne årets talenter i Oviedo efter hver sæson.
Det kommer til at foregå på den måde, at jeg kårer følgende:
Årets målmand
Årets forsvarsspiller (CB, RB, LB, WBR, WBL)
Årets midtbane (DM og CM, RM, LM)
Årets angriber (OMC, OMH,OMV og ST)
Når disse fire titler er uddelt, så kårer jeg årets talent i Oviedo, som altså er den bedst præsterende af de fire, og dermed den mest prestigefyldte titel.
Der er dog to kriterier, der skal opfyldes for at man kan blive blandt mine overvejelser til disse priser:
1. Man skal være regensspiller
2. Man må højest være 20 år ved sæsonens udgang
Sidst skal det også siges, at jeg prioriterer præstationer på førsteholdet over udvikling. Så trods en spiller har lavet en enestående udvikling, så vil jeg mere kigge efter hvordan de har præsteret på førsteholdet, da jeg helst vil belønne de unge spillere, der formår at slå igennem på klubbens førstehold. Men lad os se hvordan det er gået.
Årets målmand
Angående årets målmandstalent, så har der ikke været det store at rafle om. Vores faste målmand er ikke en regensspillere, og har derfor ikke været med i mine betragtninger.
I stedet er årets målmand i klubben blevet
Gerardo Moso
, som er holdets andetvalg til målmandspostionen og gennem sæsonen har fået 6 pokalkampe. Han har gennemgået en ganske fin udvikling med 1-2 i flere mentale og fysiske egenskaber. Dog er det kun blevet til +1 i nogle af målmandsegenskabern
e - her havde jeg gerne set en lidt bedre udvikling. Men det går bestemt fremad for vores eneste 5-sjernede målmandsregens.
Årets forsvar
Før sæsonen, så havde jeg sat samtlige penge på, at
Javier Vargas
ville vinde titlen, som årets forsvar. Han var den af vores regens med den højeste CA rating ifølge mit stab, og da vi blot lukkede 18 mål ind i 38 kampe, så skulle man da tænke at Vargas virkede som det oplagte valg. Men med hans rating på 7,07 gennem sæsonen, så er han dog blevet markant overgået af én.
Hans udvikling kan man dog ikke pille ved. Hvor det er blevet til 1-2 mere i nærmest alle egenskaber, og enkelte mentale egenskaber er endda gået +3 op.
Men når en spiller har overgået Vargas med hele 0,27 - og dermed har et snit på 7,34 for 35 kampe, hvilket er det femte bedste snit på hele førsteholdet, så synes jeg bestemt den fortjente vinder er
Alfonso Jiménez
.
Det har virkelig overrasket mig hvor god Jiménez har været på venstrebacken, hvor han for sæsonen står med ét mål og fire assist. Dertil er hans udvikling virkelig heller ikke langt fra Vargas’.
Dermed en stor overraskelse for mig her i forsvaret. Men det er bestemt kun glædeligt.
Årets midtbane
Det er meget få regensspillere på førsteholdet, som jeg har til (DM, CM, RM, LM) og dermed også yderst få spillere der har været med i mine overvejelser til titlen.
Jeg ville elske at have givet
Cristian Rivera
prisen, da han virkelig har været eminent siden jeg satte ham i CM ’support’ rollen lige inde vinterpausen.
Og med hans snit på 7,64 har han været den med den næsthøjeste rating. Men i og med han ikke er regensspiller, så kan han ikke få titlen som årets midtbane.
I stedet går titlen til
Rubén Reyes
, som har styret midtbanen med hård hånd sammen med Rivera. Gennem 39 kampe har Reyes lavet ét mål og fem assist, hvilket også er ganske tilfredsstillende, og dertil har hans udvikling også været blandt de mest markante gennem sæsonen. Igen har den mest tydelige udvikling dog sat sig ved de mentale og fysiske egenskaber.
Med 39 kampe og et snit på 7,27 for en bare 18 årig spiller. Jeg klager bestemt ikke.
Årets angriber
Det gør næsten ondt at en af disse to spillere, som jeg havde i mine overvejelser til årets angriber, ikke modtager prisen, for hold op hvor har de begge fortjent den.
Først har vi
Ignacio Salcedo
, der var min tidelige favorit til prisen, da han diskede op med assists på stribe og dertil også lavede et fint antal mål.
33 kampe blev det til gennem sæsonen, hvor han lavede fem mål og hele 14 assist. En rating på 7,57, hvilket også taler sit tydelige sprog. Så har han fra start også været under Cervero’s vinger og lært af ham, hvilket også har sat sit tydelig præg. En virkelig flot udvikling, hvor der både er set minimum +2 i flere tekniske, mentale og fysiske egenskaber.
Men med en rating på 7,68, så er der én spiller i truppen, der lige har gjort det dét bedre end de øvrige spillere og denne spiller er
Julio Sierra
. Da vi var fremme ved vinterpausen var Salcedo min favorit, men gennem efteråret har Sierra ganske enkelt være helt outstanding.
I alt er det blevet til 39 kampe, hvor han har disket op med 12 mål og 14 assist.
Særligt hans udvikling i det mentale og de fysiske egenskaber har været yderst imponerende. Og han har altså været en evig trussel fra hans rollen som ’Skyggeangriber’ på OMC positionen, hvor han også er den spiller i ligaen, der har lavet
flest nøgleafleveringer
.
Årets talent
Så skal vi sidst have kåret årets talent i Oviedo, hvor det altså står mellem følgende spillere:
Gerardo Moso
Alfonso Jiménez
Rubén Reyes
Julio Sierra
Her kan det ikke være den helt store overraskelse at prisen ender med at gå til
Julio Sierra
- og imens jeg sidder og skriver dette, så går det op for mig, at Sierra ikke engang er fyldt 17 år endnu. Fuldstændig vanvittigt at en spiller på bare 16 år har været så afgørende for os gennem hele sæsonen, og har været så stabil som han har været. Hans værdi er også gået fra 690k til 12M. Umådelig glad for dette unge stortalent.
Afrunding på første sæson
Dermed er det sidste ved at være skrevet om første sæson med klubben, som altså er endt langt over forventning.
Jeg havde uden tvivl satset på, at vi kunne blande os om top placeringerne allerede fra denne sæson, men at vi har sikret oprykning i så overbevisende stil, det havde jeg på ingen måde forstillet mig.
Men med den udvikling, som flere af mine unge spillere har præsteret gennem sæsonen, så skal der ikke herske tvivl om, at vi nu også står med et noget bedre mandskab end vi gjorde for ti måneder siden.
Normalt så fortager jeg mig dog den helt store opgradering, når oprykningen til Liga Adelante er i hus, men dette kan jeg selvfølgelig ikke gøre gennem dette savegame med mine regler om kun akademi spillere, så jeg er meget spændt på at se, hvordan det kommer til at gå os i den kommende sæson.
Svartovich
Gæst
«
Svar #50:
06 Apr 2016, 20:42 »
Citat af: Le Sygnok 06 Apr 2016, 18:37
Wow, det service det der
Le Sygnok
Blogmester
«
Svar #51:
06 Apr 2016, 23:03 »
Citat af: Svartovich 06 Apr 2016, 20:42
Wow, det service det der
Man skal jo være god ved de få læsere vi har tilbage her på FMblogscenen.
Le Sygnok
Blogmester
«
Svar #52:
07 Apr 2016, 08:26 »
Du får altid så irriterende gode resultater i de projekter du skyder igang! Det er virkelig imponerende - hatten af for det.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der nu skal ske - hvor det må forventes at modstanden bliver nogle takker sværere.
Jeg har set tilbage på din gennemgang af din 4-1-2-2-1 taktik i Goias bloggen, og har lige nogle enkelte spørgsmål som jeg ikke håber gør noget jeg spørg om herinde. Vi er enige om at der er 8 holdinstrukser, hvoraf de fleste af navnene går igen i FM16. Jeg kan dog ikke finde den der hedder "Skærm mere af", men jeg går ud fra at det er "Pres mere på"? Så er jeg også lidt i tvivl om "Skub højere op". Er det "defensiv linje" også "højere"? Også har du slet ikke valgt nogle personlige spillerinstrukser?
Hvis det er aaaaalt for forvirrende, kunne du jo med fordel lige genskabe den i FM16 i løbet af 1 min
hehehehehehehe
Så skulle der gerne være sendt taktikker afsted i din retning.
spurvendk
Lilleputspiller
«
Svar #53:
07 Apr 2016, 09:50 »
Citat af: Le Sygnok 07 Apr 2016, 08:26
Så skulle der gerne være sendt taktikker afsted i din retning.
Det er der! Det er jeg glad for - tak
Le Sygnok
Blogmester
«
Svar #54:
07 Apr 2016, 11:38 »
Citat af: spurvendk 07 Apr 2016, 09:50
Det er der! Det er jeg glad for - tak
Perfekt. Og det var så lidt da. Held og lykke med savet.
Le Sygnok
Blogmester
Sv: #19 - El Requexón
«
Svar #55:
07 Apr 2016, 12:48 »
#20 - Niveauet i Liga Adelante
Efter vores oprykning før sommerpausen, så er vi nu blandt de 22 hold, der befinder sig i Spaniens næstbedste række.
Trods vores meget unge hold i sidste sæson, så blev vi alligevel seedet til at blive 6’er i ligaen. Her fra i år af, der har bookmakerne dog væsentligt mindre til overs for os.
Nu ved jeg godt, at det langt fra er de fleste, der kender til niveauet i Liga Adelante, og derfor vil jeg gennem denne update give en kort vurdering af ligaens 21 øvrige mandskaber.
Der er noteret et tal ud fra hvert hold, hvilket er deres medieprognose. Jeg er relativt enig i de vurderinger, som bookmakerne er kommet med, dog er der enkelte hold der godt kunne byttes rundt, men dog ikke nogen, der falder uden for deres kategori.
Men lad os se nærmere på vores 21 modstandere gennem den kommende sæson.
Favoritter til nedrykning
22: Llagostera
- Har mistet en vanvittig mængde spillere på fri transer. Halvdelen af holdets spillere er "grå spillere". Bliver braget ned i 3. Divisionen - konkurs lige om hjørnet?
21: Racing
- Dårligere end os. Ikke meget, men vi er foran.
20: Gimnastic
- Meget tæt på vores niveau.
19:
Real Oviedo
18: Murcia
- Er foran os, men ikke meget. Vi viste os dog bedre end dem over de to finaleopgør om 2. Division B titlen før sommerpausen.
Ligaens øvrige bundhold
17: Albacete
- Profiler er ikke bedre end vores, men truppen er markant bredere.
16: Valladolid
- Profiler lidt bedre end vores, men ikke en specielt bred trup.
15: Mirandes
- Bedre end os, men virker hverken til at foran Albacete eller Valladolid.
14: Ponferradina
- To rigtig gode profiler, men virker derudover til at være efter de tre forgående hold.
13: Lugo
- Igen et hold, jeg ikke vil vurdere til at være foran hverken Valladolid eller Albacete.
Midterhold
12: Alcorcon
- Rigtig solidt bredt mandskab, dog heller ikke de store profiler.
11: Bilbao
- Uden tvivl det bredeste mandskab indtil videre, men da der er snak om et ‘b’ hold, mon ikke en del bliver udlejet. Heller ingen markante profiller.
10: Mallorca
- Her ses en tydelig niveau forskel fra de øvrige ovenstående hold. Gode profiler og rigtig godt bredt mandskab.
9: Tenerife
- Et par profiler. Kæmpe talent i Jorge på 20 år, der samtidig er holdets bedste spiller. Lidt smal trup.
8: Numancia
- Flere gode profiler, samt et virkelig bredt mandskab. Kan sammenlignes en del med Mallorca.
7: Alaves
- Har nogle gode offensiv spillere. Samt en klasse målmand i Pacheco. Dog er truppen smal.
Bejlere til oprykningspladserne
6: Castilla
- Super målmand i Dragowski på 19 år. Bliver forhåbentlig udlejet igen i år. Derudover flere gode profiler og bredt mandskab. Håber de bliver svækket af udlejninger.
5: Eibar
- Top 5 vurderet mandskab ses tydeligt. Rigtig store profiler. Dog er truppen lidt smal.
4: Barcelona ’B’
- Vanvittige profiler i form af Samper, Grimaldo, Tabata, Douglas. Derudover meget bred trup. Bliver forhåbentlig svækket af udlån ligesom Castilla.
Titelfavoritterne
3: Sporting Gijon
- Inden at have kigget på top 2 mandskaberne, så er det bedste hold her. Vanvittig mange gode spillere. Ligner et sikkert top 3 mandskab.
2: Almeria
- Meget bredt mandskab, som klart bør slutte omkring top placeringerne. Ville dog placering Sporting over Almeria.
1: Las Palmas
- Ligner meget Almeria, måske nok lidt breddere i truppen. Det gør dog Sporting til min favorit til titlen.
Det tyder altså på, at vi kommer på lidt af en opgave her i Liga Adelante. Jeg tror dog bestemt på, at vi kan blande os i den kategori, som jeg beskriver som ’ligaens øvrige bundhold’, hvis vi kan finde noget af det spil frem, som vi viste gennem sidste sæson. En ting er i hvert fald sikkert og det er, at vi kommer til at få markant mere modstand til mit unge hold i år.
«
Seneste Redigering: 07 Apr 2016, 13:18 af Le Sygnok
»
QuesT
Reserveholdsspiller
Sv: #20 - El Requexón
«
Svar #56:
07 Apr 2016, 15:25 »
Dejlig blog LS.
Har slet ikke haft tid til at komme igennem dine opdatering før i dag
Men det er nu dejlig læsning.
Tillykke med den flotte sæson.
Hvordan går din økonomi, og har du fundet nogle tutorer, og hvordan er dine trænere samt ungdomstrænere?
Jeg tænkte på om du har et billede at din taktik, hvad de forskellige positioners roller er?
Men igen en super dejlig blog.
Du er absolut med i toppen igen i år.
spurvendk
Lilleputspiller
«
Svar #57:
07 Apr 2016, 16:02 »
Citat af: QuesT 07 Apr 2016, 15:25
Dejlig blog LS.
Hvordan går din økonomi, og har du fundet nogle tutorer, og hvordan er dine trænere samt ungdomstrænere?
Jeg tænkte på om du har et billede at din taktik, hvad de forskellige positioners roller er?
Det ville jeg faktisk ogå sætte pris på at se.
Le Sygnok
Blogmester
«
Svar #58:
07 Apr 2016, 16:57 »
Indlæg#12 i bloggen er om min taktik. Indlægget er nederst på side 2, hvis det er.
Der er et billede af min taktik med roller. Rollerne på det screenshot er følgende:
Målmand - “forsvar”
Central forsvarer - “forsvar” x2
Back - “support” x2
Dybdeliggende playmaker - “forsvar”
Central midtbane - “support”
Fløjspiller - “support” x2
Skyggeangriber - “angreb”
Dybdeliggende angriber - “support”
Angående økonomien, så hedder den +16,6M efter første sæson, så det er jo ganske fornuftigt.
Angående trænere, så havde jeg lov til fem trænere + én assistent.
Dertil også tre U19 trænere, samt én manager til U19, én HoYD og én U19 assistent.
Med dette har jeg fået sat følgende sammen.
Førsteholdstrænere
U19 trænere
Angående tutorer, så droppede jeg faktisk denne regel, der gav mig lov til at hente spillere ude fra, så længe de blot agerede som tutorer. Jeg vil gerne komme ind på hvorfor, lidt senere i bloggen.
Citat af: QuesT 07 Apr 2016, 15:25
Dejlig blog LS.
Mange, tak. Det glæder mig at høre, at du synes om det.
Håber det er til at følge med ude på den anden side. Jeg vil som nævnt dog gerne nå en hel del sæsoner med dette projekt her i blogkonkurrencen, så I får et godt indblik i hvordan mit projekt forløber, og hvordan de unge spillere udvikler sig undervejs, og det er derfor, at der er en god mængde fart på herinde.
Le Sygnok
Blogmester
«
Svar #59:
07 Apr 2016, 18:12 »
#21 - Optakt til anden sæson
Sommerens transfervindue er ved at lukke i. Jeg skal dermed så småt til at starte op på min første sæson i Liga Adelante. Inden da skal vi dog lige se, hvad sommeren har budt på.
Kontraktforlængelse
r
Trods det er nogle meget unge spillere, så kan det hurtigt ende med at blive en trup, som bliver yderst velbetalt.
Dette er grundet, at der kun kan gives op til 2-årige forlængelser til vores helt unge spillere, så står jeg og er nødsaget til at forlænge med en stor del af mine spillere hver sommer, hvilket gør mine talenter meget hurtigt stiger markant i løn.
Denne sommer har det især drejet sig om Rivera (gået fra 9,5k til 24k) og Salcedo (gået fra 10k til 31k).
Jeg kunne dog godt nok sagtens have forhandlet dem længere ned, men det har været nødvendigt at skrue lønnen op, for at jeg har kunne sætte den obligatoriske frikøbsklausul i vejret, som ellers ville være alt for lav.
Nu er det jo ikke sådan at to unge spillere med en løn på henholdsvis 24k og 31k, er noget der er ved at vælte vore lønbudget, men fortsætter den her tendens, så kan det nu alligevel gå hen og blive dyrt. Jeg håber at jeg snart kan begynde at tilbyde længere kontrakter.
Forventningerne til første sæson i Adelanten
Jeg blev lettere skræmt da jeg så bestyrelsens forventninger, som minimum krævede en midterplacering i ligaen. Jeg havde håbet ’undgå nedrykning’, da vi jo var seedet til de laveste placeringer.
Men efter at have set nærmere på ligaens niveau i sidste updage, tror jeg dog det er muligt med en placering oppe omkring midten af tabellen.
Jeg tror dog alligevel det kan gå hen og blive rigtig svært, hvis vi først rammer ind i en dårlig stime, og skal kæmpe med at få vendt moralen, hvor vi næppe vinder på dagen, hvis vi ikke spiller op til vores niveau og gerne mere til.
Bestyrelsen vil gerne have os til 4. Runde i pokalen. Her har vi trukket bookmakernes favorit til titlen i vores liga (Las Palmas), så bestyrelsen skal næppe forvente den målsætning opfyldt, da jeg ingen intentioner har om at stille i stærkeste opstilling her.
Opgradering af faciliteter?
Der er snakket med bestyrelsen om at opgradere de forskellige faciliteter der påvirker vores youth intake. Her var der dog ikke gensidig enighed om det projekt mellem mig og bestyrelsen, så dette må vente.
Interesse og transfers
Trods vi leveret en enestående sæson før sommerpausen, så har der faktisk været overraskende lidt bud på vores spillere.
De bud der endeligt er kommet har været yderst lave, og dermed er samtlige bud blevet afvist.
Følgende bud er blevet modtaget:
Interesse for Rivera og Diegui. Forsvandt efter kontraktforlængelse
r. Højeste bud 5,5M for Rivera (vurderet til 5,75M).
Olympiakos med 4- og 5M bud på Sierra (vurderet til 12M). På sidstedagen af transfervinduet bød de en sidste gang 5,75M. Sierra’s værdi var her steget til 14M, så det blev igen pænt afvist.
170k bud på vores 2. Målmand Moso. Viser fin tegn på udviking og bør få mere spilletid i denne sæson, trods Moya stadig er en god sjat foran med de nuværende niveau. Der blev derfor også takket pænt nej til det tilbud.
Venskabskampe
0-1 nederlag til Rayo. Seedet til at blive 15’er i liga BBVA. Skudstatestik 6-17 til Rayo. Ganske fornuftig kamp.
3-0 sejr over Urraca fra Tecera Division (4. Divisionen i Spanien). 25-4 hed skudstatistikken. Fin kamp uden at være pragende.
3-1 sejr over Valladolid. Som nævnt i forrige updates, så har de bedre profiler end os, men ikke nogen speciel bred trup. De var dog næsten i stærkeste opstilling og med en skudstatistik på 19-5 til os, samt 58% boldbesiddelse, er jeg vanvittig glad for dette resultat.
3-2 sejr over Compostela. Blev 7’er, da vi lå i række med dem sidste år. Skudstatistik 12-6 til os. Måtte gerne have været noget mere overbevisende. Men heller ikke nemt, når de scorer på de to skud de har inden for rammen gennem kampen.
6-0 sejr over Lenense. Ligger i det der svarer til 5. Divisionen i Spanien. Skudstatistik på 26-2. Fin kamp, men det var vel også forventet med en sejr i den klasse. Fint morale boost inden starten på Liga Adelante.
Dermed er sommerens transfervindue ved at lukke i, og det lader altså ikke til at blive noget problem at holde fast i vores profiler, hvilket glæder mig rigtig meget.
Jeg er derfor nu så småt klar til at tage hul på min anden sæson, hvor vi fra denne sæson af skal forsøge at overleve i Liga Adelante - og gerne lidt til.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »