home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  En dansk invasion i Spanien - taktiske råd modtages med kyshånd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: En dansk invasion i Spanien - taktiske råd modtages med kyshånd  (Læst 5816 gange)
owlsinthebag
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En dansk invasion i Spanien - taktiske råd modtages med kyshånd
« Svar #15: 25 Jan 2016, 23:09 »

haha ja ja.. Det er jeg skam helt med på.. Smiley
Ville bare lige give en heads up på, at det virker til at vise fremskridt Wink
Logged

Més que un club

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En dansk invasion i Spanien - taktiske råd modtages med kyshånd
« Svar #16: 26 Jan 2016, 10:15 »

Jeg har gjort mig nogle tanker omkring din taktik:

Passer det sammen at spille bredt samtidig med, man vil udnytte midten?
Er det fornuftigt at have 3 playmakere i en "kontra"-taktik?

Der er mere, jeg ser som iøjnefaldende, men små bidder ad gangen gør ofte større underværker Smiley
Logged

owlsinthebag
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En dansk invasion i Spanien - taktiske råd modtages med kyshånd
« Svar #17: 26 Jan 2016, 23:35 »

Nu kan jeg desværre ikke finde ud af at uploade billeder her i kommentarfeltet.. Men..!

Det er her på det seneste gået over al forventning. en 6. plads i ligaen efter 14 kampe, og det med kun 2 point op til 3. pladsen.
En del har ændret sig rent taktisk, hvor jeg nok har måtte opgive håbet om at spille boldbesidende fodbold. Jeg har ihvertfald ligaens laveste procentsats. Fred være med det.. Angrebet fungerer upåklageligt med en dybdeliggende angriber og en skyggeangriber. Jeg benytter mig af Yussuf Poulsen på skyggeangriberen, og han er med 10 mål i 14 kampe nummer 2 på topscorerlisten.

Min idé med at lade 2 brede midtbanespillere være de kreative kræfter, fungerer også rigtigt godt. Jeg spiller med to offensive brede playmakere, hvor jeg primært har brugt Sisto og Nicolai Thomsen/Lucas Andersen. Det er dem som laver mine assists, og de kommer ikke kun via indlæg.

Centralt på banen benytter jeg en felt-felt midtbanespiller og en dybdeliggende playmaker(her er jeg dog en smule usikker på om det er det rigtige) i form af Pierre emil og Lasse Vigen/Ruben Neves.

Jeg spiller med offensive backs, som holder bredden når mine "kanter" rykker ind i banen.
Jeg har ofte ændret lidt i holdindstillingerne, for at tilpasse mig kampens forløb, og min skyggeangriber bliver jævnligt erstattet af en def. midt, når jeg vil køre et resultat hjem.

Om jeg spiller kontra/kontrollerende/offensiv - direkte eller blandet retter jeg ofte til alt efter modstander og situationen i kampen. Jeg spiller altid med "spil op fra forsvar" og "udnyt fløje" samt "søg overlap". Derudover lader jeg mine spillere spille så frit som muligt, med massere af bevægelighed.

Jeg lukker ikke mange mål ind. 16 i 14 kampe, hvoraf de 6 af dem, var inden jeg rettede taktikken til.

Slutteligt vil jeg konkludere at Westers taktiske råd omkring den dybdeliggende angriber virkelig har givet pote.

Nu kommer jeg så til mit næste spørgsmål/diskussionsemne.
Hvordan håndterer i jeres træning? - Træner i positionstræning individuelt efter taktikken, eller hvordan? Her er jeg nok lidt grøn i gamet, da træningsfunktionen aldrig er den jeg har benyttet mest.

Sidste spørgsmål: Hvor meget lytter i til jeres assistent, under kampene? Smiley
Logged

Més que un club

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En dansk invasion i Spanien - taktiske råd modtages med kyshånd
« Svar #18: 27 Jan 2016, 07:22 »

Jeg træner mine spillere individuelt efter taktikken
Jeg lytter aldrig til min ass. manager og bruger heller ikke modstander instruktioner.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En dansk invasion i Spanien - taktiske råd modtages med kyshånd
« Svar #19: 27 Jan 2016, 07:38 »

Jeg træner også til taktikkens positioner.

Under kampene kan det ære nyttigt at høre på sin assistent! Laver dine backs massere af indlæg, der bare bliver clearet, har jeg haft succes med at sætte dem på support, sådan de ikke laver overflod af indlæg og afleverer til tiden mere simpelt på banens sidste tredjedel Smiley
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010