home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Leeds United  (Læst 13862 gange)
hsvhsv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Leeds United
« : 02 Jan 2016, 10:46 »

Vi mangler en tråd om denne gamle kæmpe, der ligger og roder rundt på 2. klasse.

Er der andre der spiller med Leeds. har i succes med dem?

Er selv startet med dem og målet er selvfølgelig at få Leeds tilbage hvor de hører til, i toppe af engelsk fodbold og få succes i Europa. Første halvsæson er overstået og ligger på en godkendt 4. plads. Det er noget bedre end jeg havde turde håbe på. Desværre er jeg dog røget ud af både, FA Cup og Carling Cup.
Der er ikke det store transferbudget til rådighed, til gengæld en fin trup med masser af talent. Af nævneværdige spiller kan jeg bla. nævne.
-Sam Byram
-Lewis Cook
-Alex Mowatt
-Tom Adeyemi (Lejet i Cardiff)

Grundet det lille transferbudget syntes jeg det er svært at finde spillere der kan løfte holdet nævneværdigt.
Ind har jeg hentet

-Gai Assulin (fri transfer)
-Stephan Petersen (AGF 1,5 mio.)
De fugngerer primøært som reserver til fløjene, hvor Suart Dallas og Jordan Botaka gør det fortrinligt.

Andre der har gang i nogle spændende spil med Leeds?
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #1: 02 Jan 2016, 13:13 »

Først sæson med Leeds endte med oprykning til Premier League, efter en 5. plads, som gav Play-off slutspil.

Stillingen så således ud:
3. Burnley 78 point
4. QPR 77 point
5. Leeds 77 point
6. Bristol City 77 point
7. Wolves 76 point
8. Brighton 76 point

Inden første sæson handlede jeg således:
Ind:
Brandon Barker (Leje i Man City)
Marcus Rashford (Leje i Man Utd)
Jordan Rossiter (Leje i Liverpool)
James Forrester (1,9 i Celtic - vinter transfer)
Stephen Kelly (Fra)

Ud:
Mirce Antenucci (6,5 Calgliari)
Giuseppe Belussci (16 Burnley)
Casper Sloth (5,5 Wigan)
Gaetano Berardi (9,5 Sparta Prag)

Sam Byran, Alex Mowatt og Lewis Cook var vanvittig for mig. Men Stuart Dalls var bare endnu bedre.

Sæson 2:

Handler:
Ind:
Britt Assombalonga (20 i Nottm Forrest)
Henri Lansbury (14 i Nottm Forrest)
Lee Cattermole (40 i Sunderland)
Zach Clough (50 i Bolton)
Tom Thorpe (8,5 i Rotherham)
Ben Pearson (6 i Man Utd)
Jack Hobbs (8,5 i Nottm Forrest)
Ryan Shawcross (50 i Stoke)
Jack Butland (55 i Stoke)
Brandon Barker (Leje i Man City)

Ud:
En masse skrammel, men intet nævneværdigt, udover en spansk regen, som røg til Sevilla for 8 + klausuler.

Ligger nummer 16 efter 6 runder i sæson 2.
Logged

hsvhsv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #2: 02 Jan 2016, 19:02 »

Hvem brugte du som angriber/e i første sæson? Kan se du solgte Mirco Antenucci... Min topscorer er Stuart Dallas, som du ganske rigtigt skriver, er vild.
Mangler en torjeager på toppen. Syntes hverken Mirco Antenucci, Chris Wood eller Lee Erwin har brugt igennem.
Bedst for mig er dog Mirco Antenucci. Spiller med en enkelt dybdeliggende angriber på toppen.

Fik du et stort transferbudget til 2. sæson? store handler du har lavet...
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #3: 02 Jan 2016, 21:03 »

Jeg spiller Leeds. Alt ved klubben tiltalte mig:

- En gammel storklub, som tabelmæssigt ligger helt forkert i forhold til størrelse og historie
- Ung spillertrup, som der kan bygges videre på og evt. suppleres med transferer ude fra
- Et gammelt stadion, som er muligt at udbygge eller måske bygge nyt af.

Har spillet en halv sæson og ligger nummer 4, hvilket er ret flot synes jeg.

Startede ud med at skifte i mellem 4-4-2 og 4-1-2-1-2 med direkte spil. Resultaterne var som sådan fine, men jeg kunne ikke lide, at mine resultater i høj grad kom på tilfældigheder. Flere gange måtte jeg redes af min målmand og andre gange mistede jeg kontrollen med kampen og smed en smal føring væk.

Jeg sadlede derfor om, at spillede med samme taktik, som jeg gør i mit Arsenal-spil. 4-1-2-3 med brede wings og fokus på boldbesiddelse. Siden da har jeg ikke tabt og spillet har været rigtig flot.

Næste kamp: Man Utd. i Capital One Cup-semifinalen. Slog Everton ud i kvartfinalen 3-2 efter forlænget spilletid.
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #4: 02 Jan 2016, 21:26 »

Hvem brugte du som angriber/e i første sæson? Kan se du solgte Mirco Antenucci... Min topscorer er Stuart Dallas, som du ganske rigtigt skriver, er vild.
Mangler en torjeager på toppen. Syntes hverken Mirco Antenucci, Chris Wood eller Lee Erwin har brugt igennem.
Bedst for mig er dog Mirco Antenucci. Spiller med en enkelt dybdeliggende angriber på toppen.

Fik du et stort transferbudget til 2. sæson? store handler du har lavet...

Chris Wood brugte jeg mest. Dog ikke med den store succes.

Jeps, store handler. Flere af dem måtte jeg også tilbyde procenter ved næste handel osv.

Det skal så siges at udskiftningen var for stor, og ved nytårstid er jeg blevet fyret. Suverænt sidst i ligaen.
Logged

SvennoRivaldo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #5: 09 Jan 2016, 21:13 »

Inspireret af denne tråd kastede jeg mig ud i et save med Leeds United, som gik over al forventning! Efter 15/16 sæsonen var Leeds at finde på 1. pladsen i The Championship, efter at slået føreholdet Hull med 2-0 et par kampe inden sæsonafslutningen. Spillets første transfervindue var ikke aktiveret, hvorfor eneste indkøb i 2015 var en gammel Leeds kending i form af keeperen Paul Robinson som primært agerede som reserve til Marco Silvestri. Dertil kom Louis Reed fra Sheffield United som eneste januar transfer.

Jeg må tilslutte mig de øvrige i denne tråd, og sige at Lewis Cook (snit i første sæson 7.30) simpelthen er outstanding. Dertil kommer midtbane kammeraten Alex Mowatt (7.33), højrebacken Sam Byram (7.52) samt venstrebacken Charlie Taylor (7.59). Lidt overraskende havde Casper Sloth en kanonsæson med et snit på 7.42 og 13 mål i 44 kampe. Jeg bøvlede lidt med at finde en fast startende angriber men endte med en konstellation hvor Mirco Antenucci nettede 14 gange, og Chris Wood fungerede som en slags super-sub med 13 mål til følge.

Ovenpå det flotte oprykning har jeg foretaget en række handler som skal sikre mig overlevelsen i Premier League. De offensive kompetencer i truppen er én af de større ufordringer, hvis man ser bort fra Stuart Dallas som leverer ganske fornuftigt, hvorfor der også er investeret betydeligt heri:
Jores Okore (45 mio fra Aston Villa)
Tiltænkt en starter rolle ved siden af Liam Cooper/Giuseppe Belussci i det centrale forsvar.
Cheik M'Bengue (Fri fra Stade Rennais FC)
M'Bengue skal primært fungere som backup for en helt suveræn Charlie Taylor på venstrebacken og aflaste denne når nødvendigt.
Steven Fletcher (Fri fra Sunderland)
Vil sammen med Moussa Dembélé kæmper om den enlige plads i angrebet, hvilket skubber Chris Woods ned som tredjevalg.
Manuel Lanzini ( 47 mio fra Al-Jazira)
Ovenpå Casper Sloth's imponerende sæson kunne det virke unødvendigt, men jeg kunne simpelthen ikke dy mig. Lanzini har fremragende stats og kan endvidere bidrage med dødboldskompetencer . Han går direkte ind i start elleveren som holdets fremskudte playmaker på den offensive midtbane og sendet Sloth ud på bænken.
Mikel Arteta (Fri fra Arsenal)
Arteta er gjort til holdets anfører efter Sol Bamba, som jeg ikke forventer vil opnå meget spilletid. Arteta vil spille på den centrale midtbane sammen med Lewis Cook som er første mand på holdkortet. Arteta vil dog dele pladsen med Alex Mowatt som jeg forventer vil få rigeligt med spilletid tords indkøbet af Arteta.
Moussa Dembélé (100 mio fra Fulham)
Konkurrere med nyindkøbte Steven Fletcher om startpladsen i angrebet.
Cican Stankovic (35 mio fra RB Salzburg)
Smider Silvestri ud på bænk pladsen, og Paul Robinson ned som tredjevalg på keeper pladsen.
Demarai Gray (Leje fra Liverpool)
Demarai Gray er et kæmpe talent som jeg rent faktisk havde i kikkerten tidligere i løbet af sommeren '16, men Liverpool løb med den permanante underskrift.
André Carrillo (Fri fra Sporting CP)
Carrillo blev truppens absolut bedst betalte spiller, da jeg til min store overraskelse opdagede at han ikke var interesseret i at forlænge med Sporting CP. Jeg måtte kæmpe med Chelsea og Liverpool om underskriften, hvorfor jeg valgte at strække mig langt for min nye starter på højre kanten.
Lucas Piazón (Leje fra Chelsea)
Er lejet fra Chelsea som backup for Carrillo.

Eneste nævneværdige afgang er Mirco Antenucci som jeg valgte ikke at forlænge med.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2016, 21:27 af SvennoRivaldo » Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #6: 10 Jan 2016, 12:52 »

Jeg blev fyret i 2. sæson i mit Leeds save. Ellers det fedeste save jeg havde haft.

Overvejer at starte op med dem endnu engang.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #7: 10 Jan 2016, 14:06 »

Hvis der er nogle der er interesserede så er der en på SIgames forum der har lagt et savegame op (2016) hvor Leeds er blevet overtaget af en sugardaddy som pumper penge ind i klubben Smiley
Logged

SvennoRivaldo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #8: 10 Jan 2016, 17:59 »

Starten på eventyret i Premier League har været lidt bumpy. Holdet udfordres, og marginalerne er ikke rigtig på vores side. Det har kniber med at få puttet bolden i kassen. Moussa Dembélé er vendt skadet hjem fra en landsholds samling med det franske U21 hold, og er ude de næste to måneder. Steven Fletcher har taget over for en skadet Dembélé, men det kniber forsat med målene. Pt. overvejer jeg, hvorvidt der skal hentes en ny angriber ind i januarvinduet, selvom der i den grad er lavvande i kassen.

Lyspunktet har været Lewis Cook som har forsat hvor han slap, hvilket har resulteret i en udtagelse til det engelske A-landshold i en alder af 19 år.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #9: 12 Jan 2016, 08:17 »

Så er jeg også startet op med denne gamle traditionsklub. Efter en håndfuld mislykkede saves, som ikke rigtig har fanget mig, tror jeg at Leeds kan være holdet der kan få mig rigtigt igang med FM16.

Jeg tænker at stille i 4-1-2-2-1 med to indvendige angribere og en targetman i support, efter at have læst de ovenstående kommentarer - Dallas og Botaka har været helt ustyrlige i preseason på hver deres kant.

Taylor og Byram på backs er sat til backs - angreb, da det er dem der skal bringe bredden ind på holdet - derfor er Tom Adeb...... sat som Boldvindende defensiv midtbanespiller i forsvarsmode.

Jeg forsøger at sælge de aldrende spillere, da jeg gerne vil satse på ungdommen, som de fleste andre i Leeds, hvorfor Antenucci er solgt til Brighton for 8,75 mio. kr. Dette frigjorde kapital til at hente et af spillets største talenter til klubben - Donnarumma fra AC Milan - så jeg inden længe har en klassemålmand til at tage helt over efter Silvestri.

Udover disse handler er der ikke sket så meget indtil videre - transfervinduet er dog ikke slut endnu (1. august er jeg kommet til). Der er spillere der er røget ud på fri transfer og enkelte er hentet ind på fri transfer, herunder Nattestad som backup i forsvaret - håber at sælge Sol Bamba inden lukketid.

Herudover er Liverpool blevet moderklub for Leeds, hvilket har betydet en lejeaftale til Jordan Rossiter og Jake Sinclair som backup på henholdsvis defensiv midt og angriber.

Får jeg solgt flere spillere vil der blive plads til enten Patrick Banggaard eller Lincoln alt efter hvem det er der bliver solgt (Bamba/Bianchi).
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

SvennoRivaldo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #10: 12 Jan 2016, 21:37 »

Så er jeg også startet op med denne gamle traditionsklub. Efter en håndfuld mislykkede saves, som ikke rigtig har fanget mig, tror jeg at Leeds kan være holdet der kan få mig rigtigt igang med FM16.

Jeg tænker at stille i 4-1-2-2-1 med to indvendige angribere og en targetman i support, efter at have læst de ovenstående kommentarer - Dallas og Botaka har været helt ustyrlige i preseason på hver deres kant.

Taylor og Byram på backs er sat til backs - angreb, da det er dem der skal bringe bredden ind på holdet - derfor er Tom Adeb...... sat som Boldvindende defensiv midtbanespiller i forsvarsmode.

Jeg forsøger at sælge de aldrende spillere, da jeg gerne vil satse på ungdommen, som de fleste andre i Leeds, hvorfor Antenucci er solgt til Brighton for 8,75 mio. kr. Dette frigjorde kapital til at hente et af spillets største talenter til klubben - Donnarumma fra AC Milan - så jeg inden længe har en klassemålmand til at tage helt over efter Silvestri.

Udover disse handler er der ikke sket så meget indtil videre - transfervinduet er dog ikke slut endnu (1. august er jeg kommet til). Der er spillere der er røget ud på fri transfer og enkelte er hentet ind på fri transfer, herunder Nattestad som backup i forsvaret - håber at sælge Sol Bamba inden lukketid.

Herudover er Liverpool blevet moderklub for Leeds, hvilket har betydet en lejeaftale til Jordan Rossiter og Jake Sinclair som backup på henholdsvis defensiv midt og angriber.

Får jeg solgt flere spillere vil der blive plads til enten Patrick Banggaard eller Lincoln alt efter hvem det er der bliver solgt (Bamba/Bianchi).

Fedt med flere som giver sig i kast med et Leeds United save. Hvordan i alverden har du fået tilknyttet Donnarumma?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #11: 13 Jan 2016, 12:18 »

Fedt med flere som giver sig i kast med et Leeds United save. Hvordan i alverden har du fået tilknyttet Donnarumma?

Jeg bød på ham med det samme, og fik min sportsdirektør til at forhandle kontrakten med ham. Smiley Havde jeg haft to mio mere at købe for havde jeg tilknyttet Vlad Dragomir fra Arsenal også. :/ - Det kan altså godt anbefales at lade en anden forhandle kontrakter! Opstemt

Donnarumma har allerede efter 10 kampe slået Silvestri af - som 16-årig.. Smiley

Jeg handlede ikke i øvrigt, så tidligere udmelding er stadig gældende. Jeg havde en sløj start og var nede som nr. 21 men er nu at finde på 11-pladsen - over forventningerne på 15-pladsen. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #12: 14 Jan 2016, 14:06 »

Er der nogle af jer som er blevet overtaget endnu? 

Hvis ja, fik I så nogle penge at købe for eller ?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #13: 15 Jan 2016, 23:32 »

Er der nogle af jer som er blevet overtaget endnu? 

Hvis ja, fik I så nogle penge at købe for eller ?

Jeg er netop blevet overtaget efter den første halve sæson af Lo Monaco og han har skudt 30 mio. kr. i klubben - dog ingen af dem går til spillerindkøb. Men jeg har da fået lov til at blive i jobbet! Smiley

EDIT: Bad om transfer- og lønbudget og fik begge dele - der er nu 25 mio. kr. til at handle for, og får ligeledes opgraderet ungdomsfaciliteter! Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Jan 2016, 23:34 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

SvennoRivaldo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #14: 16 Jan 2016, 15:42 »

Jeg er netop blevet overtaget efter den første halve sæson af Lo Monaco og han har skudt 30 mio. kr. i klubben - dog ingen af dem går til spillerindkøb. Men jeg har da fået lov til at blive i jobbet! Smiley

EDIT: Bad om transfer- og lønbudget og fik begge dele - der er nu 25 mio. kr. til at handle for, og får ligeledes opgraderet ungdomsfaciliteter! Opstemt

Leeds blev også overtaget i første halvsæson som jeg var ansat. Inden overtagelsen var der spekulationer om, hvilken manager konsortiet vil bringe med sig. Resultaterne flaskede sig dog, og jeg beholdte jobbet. Jeg fik ikke bevilliget ekstra midler til spillerindkøb, men ungdomsfacilitetern e blev opgraderet som følge af overtagelsen.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010