home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Leeds United  (Læst 13908 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #15: 16 Jan 2016, 15:58 »

Somsagt så hvis i gerne vil være garanteret en sugardaddy så er der et save på SIgames forum (kan godt give link hvis det er) hvor en rigmand pumper penge ind i Leeds fra 2016 (efter første sæson går jeg ud fra)
Logged

SvennoRivaldo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #16: 16 Jan 2016, 16:01 »

Kalenderen siger d. 1. februar 2017! Efter en sløj start, hvor jeg lå og rodede rundt omkring nedrykningen er skuden vendt, og det blev i januar til sejre over bl.a. Tottenham og Liverpool med 1-0 i begge kampe, samt en lækker 4-1 sejr over Hull. I FA cuppen spillede jeg dog kun 1-1 mod Luton, hvorfor jeg skal ud i en omkamp, hvor jeg hellere så at reserverne havde kørt den sikkert i land så vi kunne spare på kræfterne. I øjeblikket er vi over al forventning placeret som nr. 8 i Barclays.



Vi er begyndt at få lidt mere tur i den ift. at få prikket bolden i kassen, og Steven Fletcher har scoret 8 mål i 14 (7) kampe, Moussa Dembélé har scoret 6 mål i 13(4) kampe. Jeg er ikke helt tilfreds, så det kom belejligt da bestyrelsen stillede 267 mio. til rådighed til januar transfers. Jeg havde en række spillere i kikkerten, men endte med Richairo Zivkovic fra Ajax som jeg måtte slippe 127 mio for. I januar vinduet endte jeg samtidig med at sælge Sol Bamba, Lee Erwin samt Gaetano Berardi.

En række spillere fortjener særligt at blive fremhævet;
Sam Bryan med et snit på 7.90.
Manuel Lanzini med et snit på 7.62.
André Carrillo med et snit på 7.54.
Lewis Cook med et snit på 7.53.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2016, 21:18 af SvennoRivaldo » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #17: 16 Jan 2016, 16:21 »

Hvem blev du overtaget af SvennoRivaldo? Smiley

Jeg ser frem til hvis der ligger og venter 267 mio. kr. i januar! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

SvennoRivaldo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #18: 16 Jan 2016, 21:30 »

Hvem blev du overtaget af SvennoRivaldo? Smiley

Jeg ser frem til hvis der ligger og venter 267 mio. kr. i januar! Smiley

Et konsortium med en Terry Robinson i front - har aldrig hørt om manden anyway.  Smiley

Ja, de lunede godt til en lidt tynd trup.. Jeg formåede dog ikke at hive andre ind udover Zivkovic, selvom jeg ellers godt kunne have brugt en venstre fløj og en starting CB.
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #19: 21 Jan 2016, 17:52 »

Er også startet op med Leeds og er flyvende Opstemt Så jeg regner stærkt med allerede at rykke op den første sæson. Jeg har egentlig ikke foretaget de store
transfers, har købt forsvarsspilleren Luke Ayling for 11 mio., da jeg ikke kunne holde på Bellusci. Derudover har jeg lejet Rolando Aarons fra Newcastle og han er vanvittig med en gennemsnitteslig bedømmelse på 7,97.


I marts kom der en Japansk Sugar-Daddy til, han investerede knap en halv milliard, opgraderede træningsfaciliteter og har givet mig et vanvittigt transfer og lønbudget som følge af oprykningen til Premier League, så jeg ser virkelig frem til transfervinduet åbner



Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #20: 21 Jan 2016, 18:44 »

Lyder mega fedt - jeg vil følge med i udviklingen og er spændt på hvordan du får forvaltet pengene Smiley Thumbs Up
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #21: 21 Jan 2016, 20:41 »

Er også startet op med Leeds og er flyvende Opstemt Så jeg regner stærkt med allerede at rykke op den første sæson. Jeg har egentlig ikke foretaget de store
transfers, har købt forsvarsspilleren Luke Ayling for 11 mio., da jeg ikke kunne holde på Bellusci. Derudover har jeg lejet Rolando Aarons fra Newcastle og han er vanvittig med en gennemsnitteslig bedømmelse på 7,97.


I marts kom der en Japansk Sugar-Daddy til, han investerede knap en halv milliard, opgraderede træningsfaciliteter og har givet mig et vanvittigt transfer og lønbudget som følge af oprykningen til Premier League, så jeg ser virkelig frem til transfervinduet åbner




Chris Wood ser da vild ud som komplet angriber! Jeg er lige startet med Leeds og alle angribere har kun 2 streger til egnethed som komplet angriber.... Har du bare spillet med dem og trænet dem til KA?
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #22: 22 Jan 2016, 15:29 »

Chris Wood ser da vild ud som komplet angriber! Jeg er lige startet med Leeds og alle angribere har kun 2 streger til egnethed som komplet angriber.... Har du bare spillet med dem og trænet dem til KA?
Ja, jeg har både trænet og spillet med ham som komplet angriber. Han startede også kun med et par streger ved mig
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #23: 22 Jan 2016, 15:37 »

Lyder mega fedt - jeg vil følge med i udviklingen og er spændt på hvordan du får forvaltet pengene Smiley Thumbs Up
Har smidt penge på en del spillere som du kan se, synes der var for mange spillere som ikke havde niveauet til PL, specielt det centrale forsvar. Var ellers også ude efter en del argentinske og brasilianske talenter, men det kneb med arbejdstilladelsen Sur

Jeg er også på jagt efter en angriber, men har ikke så mange penge tilbage, så jeg venter på at få flere penge, eller lave et godt salg Smiley
 
« Seneste Redigering: 22 Jan 2016, 15:41 af brau » Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #24: 22 Jan 2016, 15:50 »

Solid start, men tvivler på det holder i længden Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #25: 22 Jan 2016, 16:02 »

Har smidt penge på en del spillere som du kan se, synes der var for mange spillere som ikke havde niveauet til PL, specielt det centrale forsvar. Var ellers også ude efter en del argentinske og brasilianske talenter, men det kneb med arbejdstilladelsen Sur

Jeg er også på jagt efter en angriber, men har ikke så mange penge tilbage, så jeg venter på at få flere penge, eller lave et godt salg Smiley
 

Solide handler må man sige !  Cool Thumbs Up

Smider du lige et SS op af dine start 11'er? Smiley
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #26: 22 Jan 2016, 16:46 »

Solide handler må man sige !  Cool Thumbs Up

Smider du lige et SS op af dine start 11'er? Smiley

Mangler virkelig en angriber mere, Sanabria har fået en dårlig start og er en hel del skadet.

Nu har det lykkedes mig at få en angriber mere, og fik Richairo Zivkovic til 90 mio. så jeg er godt tilfreds  Grin
Nappede lige Anwar El Ghazi for 95 mio. efterfølgende.
Begge handler var mulige, da jeg opjusterede forventningerne fra overlevelse til midt i tabellen og fik derfor ca. 240 mio. til spillerkøb.

Er i øvrigt blevet tilbudt job fra Swansea, Southampton og Roma, men har takket nej.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2016, 19:49 af brau » Logged

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #27: 24 Jan 2016, 15:49 »

Somsagt så hvis i gerne vil være garanteret en sugardaddy så er der et save på SIgames forum (kan godt give link hvis det er) hvor en rigmand pumper penge ind i Leeds fra 2016 (efter første sæson går jeg ud fra)
Kunne være fedt med et link!
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #28: 24 Jan 2016, 16:09 »

Kunne være fedt med et link!


http://community.sigames.com/showthread.php/441788-FM16-Tycoon-Saves Der er lidt forskellige derinde bla Leeds
Logged

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #29: 24 Jan 2016, 20:58 »

Hvilken taktik bruger jer der har succes? kan sku ikke rigtig få det til at fungere, og holdet har store problemer med at score mål..
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010