home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Leeds United  (Læst 13863 gange)
kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #30: 25 Jan 2016, 10:26 »

Hvilken taktik bruger jer der har succes? kan sku ikke rigtig få det til at fungere, og holdet har store problemer med at score mål..

Jeg spiller med en 4-1-2-3 opstilling, som fungerer super godt! Jeg rykkede op på en forholdsvis sikker 1. plads i første sæson. Anden sæson gik over al forventning og blev til en 6. plads i første sæson i Premier League. Nu har jeg så spillet 4 kampe i tredje sæson, og det er blevet til 10 point indtil videre.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #31: 25 Jan 2016, 11:20 »

Det blev til en 5. plads med Leeds og dermed playoffs, men rendte ind i min onde ånd - Brighton og i særdeleshed deres angriber Tomer Hemed, som sørgede for 2 mål selvom han var den eneste spiller jeg bad mit hold lukke helt ned.. .. Et samlet nederlag på 2-3 over to kampe afsluttede vores sæson i Championship.

De tre bedste gennemsnit er Den venstre centrale midtbanespiller, Alex Mowatt - 7,86, flydende playmaker, Casper Sloth - 7,69 og højreback - Sam Byram - 7,63.

Topscorer blev min venstre kant - indvendige angriber Stuart Dallas med 22 mål i 46(2) kampe og Højre kant - fløj Jordan Botaka med 18 mål i 47(2) kampe.

Det der primært skal arbejdes på er defensiven - der går simpelthen for mange mål ind - det kan forklares ved offensive wingbacks og en 16-årig (nu 17) målmand, der i øvrigt laver nogle vanvittige redninger! Han kan varmt anbefales - Donnarumma fra AC Milan! Wink Jeg vil nok trække mine backs en smule da vi har store problemer med kontraer over kanterne, men ellers vil jeg ikke ændre ret meget til næste år.

Opstilling 4-1-2-2-1 med kanter - har ændret fra wingbacks til Backs da der var for stor usikkerhed bagtil, og det ser ud til at have virket - 1-0 sejr over Liverpool i træningskamp godt nok, men er generelt tilfreds indtil videre.

Jeg har desværre ikke fået nogen form for millioner, så har måttet klare mig med det allerede eksisterende budget. Der er dog skiftet en del ud i truppen op til den nye sæson, så nu må vi se om det kan hjælpe klubben tilbage i Premier League - handler kommer senere, da jeg ikke har adgang til spillet lige nu.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #32: 08 Feb 2016, 09:50 »

Jeg tænker det er ved at være tid til at høre lidt om Leeds igen, selvom jeg endnu ikke er igennem anden sæson, så synes jeg vi skal have lidt gang i tråden her i gen. Smiley

Jeg er nået til midten af marts - det betyder et transfervinduer, regentime, og opdatering på taktikker og resultater.

Ungdomsfaciliteter er opgraderet således de nu er enestående, og jeg selv har fået taget National-A kurserne.

Transfers ud:
Meget kort - ikke ret mange solgt for værdier - Scott Wootton blandt andet sendt væk for 0 kr. da kontrakten udløb og han aldrig bliver brugt. Belluschi, Bianchi og Chris Wood er sendt afsted for samlet 50 mio.kr. da jeg har vurderet at få bedre spillere ind for mindre.

Transfers ind:
Har været noget mere spændende end afgangene. En del talenter er kommet til - både med og uden arbejdstilladelse, men jeg håber de med tiden får denne. Blandt andet Daniel Dionisi fra Columbia venter jeg mig meget af. Derudover er Quintero fra Porto kommet til for 20 mio.kr. - han mangler også arbejdstilladelse, så han er sendt til Rio Ave i Portugal, hvor han mangler tre sæsoner for at være "Europæer".

Af lejede spillere skal nævnes: Kalinic (Fiorentina) - topscorer på nuværende tidspunkt, Bielik (Arsenal) god gardering både i forsvaret og på den defensive midt, Niang, (AC Milan) har været god som indskifter på fløjene men ellers ikke, Avdijaj (Schalke04) brugt som indskifter på de offensive pladser, Brad Smith (Liverpool) har specielt været god på højre back når Byram var for træt, på trods af han er venstre back.

Så har vi fra starten af sæsonen fået tilgang af følgende på frie transfers: Jonathan Mensah (Evian), Bakary Kone (Lyon), Tom Carroll (Tottenham), Nicola Leali (Juventus), samt købt Ryan Bennett fri for 5 mio. kr. fra Norwich.

Det betyder en opstilling der ser ud som følger:

Målmand: Donnarumma - VIDUNDERDRENG/Leali - cupkampene
Højre back: Sam Byram/Brad Smith
Centerforsvarer: Ryan Bennett/Jonathan Mensah
Centerforsvarer: Bakary Kone/Krystian Bielik
Venstre back: Charlie Taylor - assistkonge/Brad Smith
Defensiv midt: Lewis Cook/Bielik
Midtmidt: Alex Mowatt/Tom Carroll
Midtmidt: Casper Sloth/Bentancur - leje
Højre kant: Jordan Botaka/Niang
Venstre kant: Stuart Dallas - habil målscorer/Sheyi Ojo
Angriber: Kalinic/Avdijaj

Herudover er der skrevet under med Julian Green fra næste sommer, så vi er ihvertfald styrket på kanterne, og derudover overvejer jeg Marko Marin, men jeg er usikker på hvor god han er og mine spejdere giver ham kun 1½ stjerne (jeg synes dog hans egenskaber er noget bedre). Er der nogen der har erfaring med ham? Derudover har jeg en forkærlighed for Antonio Valencia, som lige nu er til salg for 40 mio.kr. Han er godt nok ved at være et par og tredive, men synes han er vanvittig! Smiley

Af taktiske finurligheder er der ikke sket så meget - backs er backs som tidligere beskrevet, og mentaliteten ændres fra offensiv til kontrolleret eller kontra, alt efter om vi er favoritter, underdogs, eller hvordan vi lige skal spille - kontra fungerer oftest som underdog og hvis vi skal have modstanderholdet frem på banen. Jeg lovpriser mine hurtige kanter!! Smiley

Vi har fået to rigtig fornuftige regens i år - begge offensive kanter som kan spille OM både på kanter og i midten (SS skal nok komme senere - hvis der skulle være ønsker om dette). Den ene har 3½ guldstjerne og 1 sort så altså 4½ stjerne i alt. Den anden har 4+1 stjerne, så ham forventer jeg mig meget af. Begge er trukket op i A-truppen og får sporadisk spilletid. Vi er dog ude af alle turneringer udover ligaen, så det er  primært når vi er foran med et par stykker i ligaen.

Vi kom til femte runde i FA-cup hvor vi rendte ind i et 2-1 nederlag ude mod Chelsea, og havde forinden slået West Ham 1-0 i 4. runde ligeledes på udebane, så jeg vurderer denne turnering som godkendt (målet fra bestyrelsen var 4. runde). Carling-cuppen var skuffende hvor vi røg ud til Wycombe i første kamp.

Ligaen derimod har været noget mere opløftende! Vi ligger nummer 1 efter 37 kampe, kun med QPR på slæb til at kæmpe om titlen. Vi er over 10 point foran nummer 3 så jeg tør godt love oprykning. QPR har det dog med at drille og vi er på nuværende tidspunkt kun adskilt af et enkelt point. Vi scorer masser af mål (15 flere end det hold der har scoret næstflest - QPR), men der går stadig for mange ind, så der arbejdes fortsat på det defensive aspekt af taktikken. Dette skal være i orden når vi rykker op!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #33: 25 Feb 2016, 16:00 »

Hvordan genererer I indtægter i Championsship? Jeg tænker der er jo hverken tv-penge eller præmiepenge eller andet Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #34: 25 Feb 2016, 16:01 »

Hvordan genererer I indtægter i Championsship? Jeg tænker der er jo hverken tv-penge eller præmiepenge eller andet Smiley

Der er præmiepenge i Capital One Cup og FA Cup. Også gode indtægtsmuligheder for tilskuerindtægter
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United
« Svar #35: 26 Feb 2016, 19:35 »

Hvordan genererer I indtægter i Championsship? Jeg tænker der er jo hverken tv-penge eller præmiepenge eller andet Smiley

Det gør man ikke... Man kører med underskud indtil man rykker op. Sad, but true.
Selvom man har en rig ejer, der måske skyder penge ind i klubben i slutningen af hver sæson, vil man stadig køre med underskud indtil man kommer i PL. Sådan er det bare.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #36: 26 Feb 2016, 20:18 »

Det gør man ikke... Man kører med underskud indtil man rykker op. Sad, but true.
Selvom man har en rig ejer, der måske skyder penge ind i klubben i slutningen af hver sæson, vil man stadig køre med underskud indtil man kommer i PL. Sådan er det bare.

Delvist enig omend... Det er muligt at sortere fornuftigt i truppen så det giver et minimalt overskud. Det er dog klart mest profitabelt at rykke op i Premier League, hvor pengene til gengæld så ruller ind uden større indsats. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #37: 22 Jun 2016, 16:51 »

Efter forskellige spil med både Valencia, Man Utd, Leicester osv er jeg også startet ud med Leeds.
Planen er lidt, at jeg ikke vil være i en klub for lang tid, men hele tiden finde nye udfordringer - nu må vi se hvad den del ender med Smiley

Jeg har kun lavet to handler:
Allesandro Del Piero (Fri)
Jordan Rossiter (Leje)

Del Piero er pensioneret nu, hvor jeg er i starten af november måned.

I Ligaen ligger jeg med i toppen, pt nr. 3 med 1 point op til førstepladsen.
Vi trak Arsenal i Liga Cuppen, hvor vi spillede 0-0 i ordinær tid og slog dem ud på straffespark - nu skal vi møde West Ham.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010