home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!  (Læst 20248 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« : 24 Nov 2015, 21:46 »

Velkommen til min blog om det tidligere storhold og klubben hvor selveste Ferenc Puskás startede sin karriere!

Bloggen eller følg mit save om mand vil, kommer til at handle om min vej til at føre Klubben Budapest Honved tilbage til toppen af ungarsk fodbold og vippe topklubberne Debrecen, MTK, Videoton og ikke mindst Ferencváros af pinden. Hvis det kommer så vidt vil næste skridt være at blive en fastbestandel i europæisk bold.

Ovenstående skal ske via ungarnske spillere. Helst talenter der enten kommer igennem klubben eller hentet i meget tidlig alder. Jeg vil dog ikke gå ud og sælge ud så udrensningen vil ske løbende.

Det vil udelukkende omhandle FM, da jeg ikke er til for meget udenoms snak   Cool



« Seneste Redigering: 26 Dec 2015, 15:48 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
LUTZ
« Svar #1: 24 Nov 2015, 21:46 »

Lutz challenge!

Manager profil start



opdateret managerprofil (opdateres hver sæson juli) anno 2019



Årets manager: 2018/19 (Sky bet league 2)

Mesterskaber:

Cupturneringer:

Andre trofæer: Svenske 2. division 2015, Sky Bet League 2 2018/2019

Tidligere klubber: Sylvia
« Seneste Redigering: 06 Jan 2016, 22:40 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #2: 24 Nov 2015, 21:47 »

Efter at have gennemgået truppen og klubben, kan jeg desværre konstatere følgende:

De klart bedste spillere i truppen er IKKE ungarnske  Skuffet

Økonomien er ok. 16 mio på balancen og masser af lønbudget at hygge med  Thumbs Up

Klubbens bestyrelse forventer at klubben bare skal overleve i divisionen.

Det samme gør bookmakerne:

« Seneste Redigering: 24 Nov 2015, 23:12 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #3: 24 Nov 2015, 21:54 »

Følger med !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #4: 24 Nov 2015, 23:12 »

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #5: 25 Nov 2015, 06:21 »

Spændende at læse om en gammel storklub - en sovende kæmpe. Held og lykke
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #6: 25 Nov 2015, 08:55 »

Jeg er helt klart med her. er faktisk et projekt jeg selv havde lidt kig på. plus at UNgarnsk fodbold fylder meget for mig da jeg kender flere Ungarnske FM spillere Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #7: 25 Nov 2015, 18:28 »



Transfermarkedet er der ikke meget at berette om, da der kun er hentet marginal spillere samt et par talenter på fri transfer.

Efter at have gennemgået truppen og testet lidt forskellige taktiske tilgange hvor især forsvaret voldte mig problemer er jeg endt i følgende formation:



Træningskampene gik som vinden blæser da jeg lidt havde bidt mig fast på en 4-1(dm)-2-2-1.

Efter skiftet til 5-2-1-2 taktikken, overgangen kom efter vi formået at lave et tyveri ved højlys dag mod Videoton.
Herefter gik det over al forventning og det har kastet en 1. plads af sig efter 7 kampe  Cool Især den problemfyldte defensiv er blevet forbedret Thumbs Up



Kispest - Videoton 1-1, Vasas - Kispest  0-1, Kispest - Haladas 3-0, Paks - Kispest 0-1, Kispest - Diosgyör 2-0, Békéscsaba - Kispest 3-0, Puskás Akadémia - Kispest 1-1

Cupturneringen har vi spillet første runde mod en klub uden for ligasystemerne og reserverne kunne sikkert sende os videre med 0-4.

Månedens spiller bliver vores højre wingback Ikenne-King. Desværre er han blevet skadet i 3-4 uger  Sur


Bestyrelsen har netop gået med til at forbedre ungdomsfacilitetern e for kr. 2,75 mio., så der er fremgang at spore i klubben  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #8: 25 Nov 2015, 18:30 »

Spændende at læse om en gammel storklub - en sovende kæmpe. Held og lykke

Takker  Smiley

Jeg er helt klart med her. er faktisk et projekt jeg selv havde lidt kig på. plus at UNgarnsk fodbold fylder meget for mig da jeg kender flere Ungarnske FM spillere Smiley

Så er det da bare om at komme i gang Wink Der er alt for lidt ungarnsk fodbold herinde  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #9: 25 Nov 2015, 18:37 »

Bubbles - Har du nogen erfaring med Puskas akademi som er med i spillet ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #10: 25 Nov 2015, 18:42 »

Bubbles - Har du nogen erfaring med Puskas akademi som er med i spillet ? Smiley

Nej jeg har aldrig givet mig i kast med dem. Men umiddelbart ser de jo også spændende ud med fornuftige ungdomsfaciliteter og et stadion fra 2014  Smiley

Det kan være daim9900 har ?

EDIT: Jeg har faktisk kun haft et meget kort save i Ungarn i 15 eller 14, så har ikke så meget erfaring i det ungarnske  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #11: 25 Nov 2015, 19:52 »

Nej. Har Heller Ingen erfaring med den. Havde et kort spil med Ferencvaros i betaen  da dem jeg kender holder med dem Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #12: 25 Nov 2015, 21:37 »



September 2015

Der er blevet spillet en enkelt cup kamp ude imod Kazincbarcikai fra den 3. bedste række. Lidt skuffende skulle reserverne ud i straffespark for at sende os videre til næste runde Huh

Det ruller forsat derud af i ligaen  Smiley



Kispest - MTK 2-0, Ujpest - Kispest 1-1, Kispest - Debrecen 1-0

Jeg er især glad for sejren over Debrecen, som burde kunne kører os over, men defensiven er forsat hård for modstanderne at nedbryde Thumbs Up

Månedensspiller bliver denne gang Gergely Délzeg, der har scoret 3 mål i de tre kampe der spillet i ligaen!

« Seneste Redigering: 26 Nov 2015, 17:58 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #13: 26 Nov 2015, 17:55 »



Oktober 2015

Måneden bød på 4 liga kampe og 2 cup kampe.

Cup kampene blev sikkert vundet henholdsvis 1-3 0g 1-4, så vi er nu klar til 5 runde af turneringen Smiley

I ligaen skulle vi møde Ferencváros, Vasas, Videoton og Haladás. Det blev en måned vi helt vil glemme, da det kun blev til en sejr over Vasas (Rival).



Ferencváros - Kispest 2-0, Kispest - Vasas 2-0, Videoton - Kispest 2-1, Haladás - Kispest 0-0

Månedens spiiller bliver wingbacken Zoltán Pollák
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #14: 26 Nov 2015, 20:27 »



November 2015

Jeg tog fejl med hensyn til cuppen. 4 runde skulle afgøres over 2 kampe og det blev til endnu en 4-1 sejr over Putnok og dermed en samlet 8-2 sejr. I kvartfinalen har vi trukket Debrecen, så eventyret slutter med stor sandsynlighed der.

I ligaen har jeg ikke meget at brokke mig over  Smiley 2 sejr i 3 kampe og endnu en placering i toppen af tabellen. Desvære ser det ud som om vi har et hold, som taktikken bare ikke virker imod. 0-2 nederlag på hjemmebane til Békéscsaba som vi nu har tabt 2 gange til med en samlet målscore på 0-5.


Kispest - Paks 2-0, Kispest - Békéscsaba 0-2, Kispest - Puskás Akadémia 2-1
 

Månedens spiller tilfalder den offensive midt Filip Holender , som har scoret 3 mål i de 3 ligakampe Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010