home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!  (Læst 20258 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #15: 26 Nov 2015, 20:47 »



December 2015

Det var en kort måned, da der er vinterpause fra 15 dec. til 13 feb.

Det blev kun til 2 kampe i ligaen og en enkelt i cuppen imod Debrecen, som endte 0-0 på hjemmebane, i cuppen.
Resultaterne var lidt som ventet, så der er ikke meget at berette om Smiley



Diósgyör - Kispest 0-1, MTK - Kispest 2-0

På en noget billig baggrund bliver wingbacken Loránd Szilágyi , med det højeste gennemsnit i kampene.
« Seneste Redigering: 27 Nov 2015, 01:45 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #16: 26 Nov 2015, 23:51 »



Januar og februar 2016

Der skete ikke meget i januar. Youth intake var der ikke et eneste brugbart talent og der blev kun spillet en enkelt træningskamp hvor vi skuffede med et kryds mod en meget ringere modstander  Sur Transfervinduet var helt stille for os. Ingen solgte og ingen købte spillere.

Februar måned bød på lidt mere interessante ting. Der er spillet 3 træningskampe og 3 liga kampe. Træningskampene gik som forventet med 3 sejre. I ligaen var det en anden snak, da det drejede sig Debrecen, Újpest (topholdet) og Ferencváros. Kampene kastede kun 3 point af sig.



Debrecen - Kispest 2-1, Kispest - Újpest 0-2, Kispest - Ferencváros 1-0

Månedensspiller bliver vores keeper og anfører Szabolcs Kemenes, udelukkende på baggrund af præstationen mod Ferencváros.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #17: 27 Nov 2015, 02:23 »



Marts 2016

Der er blevet spillet hele seks kampe i måneden. 4 ligakampe med kun enkelte sejr over bundproppen Haladás og 2 cup kampe. Første kamp i cuppen var returen mod Debrecen hvor vi spiller 3-3 på deres hjemmebane, så vi kunne avancere til semifinalen  Thumbs Up  I semifinalen ventede Ferencváros hvor første kamp endte 0-0.



Vasas - Kispest 2-0, Kispest - Videoton 1-1, Paks - Kispest 0-0, Kispest - Haladás 2-1

Månedens spiller bliver Kristi Marku. Den albanske midtstopper har levet nogle stabile defensive indsatser samt scoret 2 mål Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #18: 27 Nov 2015, 04:28 »



Sæsonen er blevet færdigspillet og jeg er virkelig overraket over vi kunne spille os til en 3. plads i første sæson. Den anden store overraskelse i sæsonen er Ujpest løb med mesterskabet.


Kispest - Diósgyör 0-1, Békéscsaba - Kispest 0-3, Puskás Akadémia - Kispest 1-2, Kispest - MTK 2-0, Ujpest - Kispest 1-1, Kispest - Debrecen 2-0, Ferencváros - Kispest 3-0

Returen mod Ferencváros i cuppen blev desværre tabt 1-2, så semifinalen blev endestationen for os i denne omgang. Det var helt klart at de satsede på turneringen grundet deres dårlige præstationer i ligaen! Trofæskabet forbliver derfor tomt efter denne sæson.

Følgende kåringer blev foretaget i klubben:


Klubbens bestyrelsen har selv beslutet at forbedre ungdomsfacilitetern e yderligere samt accepteret mit ønske om et trænerlicens  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #19: 28 Nov 2015, 19:58 »



1. august 2016

Der er ikke blevet spillet en eneste træningskamp grundet kvalkampe til EL. Første kamp var mod Xäzär fra Aserbajdsjan, som sikkert blev slået ud 5-2. Næste modstander var AAB (sjovt med lidt dansk modstand  Smiley). Jeg vidste på forhånd at det ville blive en svær modstander, så jeg var en meget tilfreds manager efter 1-0 på hjemmebane. Returen var en vild kamp der endte 4-3 til Aab og vi kunne avancere til næste runde hvor Beroe fra Bulgarien venter.

Første kamp på hjemmebane er blevet vundet 3-1, så jeg er optimitisk Thumbs Up



Der er blevet spillet 3 kampe i ligaen. Det positive er vi er ubesejret og har slået mestrene Ujpest på udebane. Det negative er vi har spillet de andre uafgjort.



Vasas - Kispest 1-1, Kispest - Békéscsaba 1-1,  Ujpest - Kispest 0-1

Der har været lidt aktivitet på transfersiden.

Vi har måtte vinke farvel til vores aldrende playmaker Dusan Vasiljevic og reserve angriberen Richárd Vernes. samlet indkomst kr. 1,5 mio.

Vi har været ude og geninvestere pengene i tre offensive kræfter, der bør forbedre holdet væsentligt. Første mand er playmakeren Tamás Huszák. De 2 andre spillere er Krisztián Simon og Dávid Barczi.

Månedens spiller bliver ny tilkomne Simon, der har præsteret fra start  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 28 Nov 2015, 20:28 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #20: 29 Nov 2015, 12:29 »




August 2016

Vi har måtte vinke farvel til den bedste spiller i klubben Aleksandar Ignjatovic. Truppen var decideret i opløsning grundet mine afvisninger, så jeg måtte lade ham gå for 700.000 Skuffet

Jeg har ikke kunne finde en direkte erstatning på transfermarkedet, istedet har jeg hentet Tibor Heffler til den defensive og centrale midtbane Thumbs Up

Returkampen mod Beroe spillede reserverne og de formået at hive et 2-2 resultat hjem. Op af hatten kom Panathinaikos. De blev desværre endestationen for os. Vi spillede ellers mere eller mindre lige op med dem.


Der er spillet 4 kampe i ligaen og det er blevet til 8 point, hvilket er tilfredsstillende  Smiley Specielt en udebane sejr over Ferencváros lunede godt!


Ferencváros - Kispest 0-1, Kispest - Puskás Akadémia 1-1, Kispest - Kisvárda 2-1, Debrecen - Kispest 1-1

Vi har fået os en samarbejdsklub i form af Tatabánya. De var eneste professionelle klub, der lå i rækken under os, så valget var let  Smiley

Næste update vil komme når vinterpausen banker på.


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #21: 30 Nov 2015, 20:00 »



Første halvdel af sæsonen er overstået og det må siges at være gået over al forventning  Smiley



Jeg regner bestemt ikke med at vi kan beholde 1. pladsen, men går da naturligvis efter det Cool

Cuppen har været en formsag indtil videre mod lavere rangeret modstandere, så der ikke meget at sige udover vi er igang med kvartfinalerne  og Ferencváros er allerede røget ud Thumbs Up

På transfersiden er der kun hentet en enkelte spiller. Den ungarnske landsholdspiller Akos Elek er kommet til på fri transfer!

Den altdominerende spiller for os har været Simon. Han er også begyndt at banke på til landholdet Smiley

<a href="https://www.youtube.com/v/VpAYs7qxXqs" target="_blank">https://www.youtube.com/v/VpAYs7qxXqs</a>
« Seneste Redigering: 30 Nov 2015, 20:31 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #22: 01 Dec 2015, 23:09 »

Der er ikke så meget at sige ind campiones campiones  Smiley Smiley Smiley Smiley



Stillingen

Mesterskabet er kommet meget hurtigere ind ventet, så nu skal vi naturligvis følge op på denne præstation i den kommende sæson  Wink

Cuppen blev også vundet og så endda af en lineup primært bestående af reserve hele vejen igennem  Opstemt

Youth intake var der et par interessante spillere, som vil blive præsenteret i takt med de banker på til førsteholdet.

Der er ligeledes blevet sikret et talent, som jeg forventer mig meget af Smiley

Klubbens årlige rewards endte således:

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #23: 02 Dec 2015, 17:17 »

Efter at have noget målet med mesterskab tidligere ind ventet bliver savet langt på hylden for en stund. Da jeg jeg vil gå i gang med nogle officielle challenges.

Der kommer naturligvis opdateringer herinde Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kispest Budapest - Jagten på den nye Puskás æra
« Svar #24: 02 Dec 2015, 23:01 »

Efter at have noget målet med mesterskab tidligere ind ventet bliver savet langt på hylden for en stund. Da jeg jeg vil gå i gang med nogle officielle challenges.

Der kommer naturligvis opdateringer herinde Smiley

Det bliver ikke en officiel challenge. Jeg har besluttet at fortsætte på mit SAF challenge forsøg. Fase 4 er netop startet hvor jeg har overtaget roret i West Ham, så jagten er sat ind på trofæerne  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges (The SAF way) - Følg mit save!
« Svar #25: 04 Dec 2015, 20:30 »

Første sæson i WHU er færdigspillet og det blev bestemt en acceptabel en af slagsen.

BPL

Overtog holdet da de lå til nedrykning og bestemt tilfreds med at have fået holdet til at spille med om EL pladserne  Cool Desværre endte vi lige udenfor på en 7. plads, men alt i alt tilfredsstillende!

Klubben var allerede spillet ud af liga cuppen ved min ansættelse, så der er ikke meget at berette om der.

FA cuppen var holdet stadig med og det var her vi skulle hente det første trofæ, i min jagt på SAF, skulle hentes  Smiley



Økonomien i klubben er ikke for god, så måtte sælge en af mine bedre rotationsspillere i form af Charly Musonda. Heldigvis fik vi 175 mio. for ham  Smiley
« Seneste Redigering: 04 Dec 2015, 20:34 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges (The SAF way) - Følg mit save!
« Svar #26: 07 Dec 2015, 12:14 »

Fedt du er tilbage med SAF Challange! Glæder mig til at følge med nu igen Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges (The SAF way) - Følg mit save!
« Svar #27: 12 Dec 2015, 23:14 »

Så blev der endelig spillet lidt på SAF spillet lidt  Smiley

Første del af sæsonen er gået og det går udemærket. Vi er videre i begge cupturneringer, vandt EL puljen med Lyon, AZ Alkmaar og Lokomotiv Moskva med lutter sejre.

I BPL går det dog kun ok, da vi ved årsskiftet indtager en 9. plads. Denne placering skulle gerne forbedres da jeg forventer min. en  6. plads i år!



På transfer siden er der sket en del. Vi har solgt for 1,19 mil og købt for 443 mio. Dette har hjulpet meget på den dårlige økonomi i klubben.



Jeg solgte Inigo Martinez til Marseille for 112 mio, da han blev ved med at brokke sig over manglende CL og forstyrrede truppens moral.

Milan valgte at indløse deres købs mulighed for en angriber, der allerede var udlånt da jeg kom til klubben i 2 sæsoner. Ligeledes snuppede de en ubrugelig midtbanespiller.

Sidste salg var den vel nok bedste spiller i klubben Kingsley Coman. Paris kom med et bud på 720 mio. + 50% af næste salg og det var simpelthen for mange penge til jeg kunne takke nej.

Spillerne der er kommet ind er alle umiddelbare forstærkninger, hvilket har gjort truppen bred nok til at spille i flere turneringer. Desværre rev Berahino korsbåndet over kort efter transfer vinduet lukkede, så min AMR/AML dybde har ikke været god nok. Derfor blev Mbappe hentet til klubben.

Arrascaeta, Carter-Vickers, Caulker, Wilshere, Berahino, Halilovic, Barcanescu og Mbappe.

Over and out  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges (The SAF way) - Følg mit save!
« Svar #28: 13 Dec 2015, 00:14 »

Der dukkede lige en mulighed for at hente Sterling til klubben for 200 mio., så han er netop blevet præsenteret i klubben Smiley




Han er helt perfekt efter taktikskifte til 4-2-3-1, da han kan dække alle de offensive pladser Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Dec 2015, 00:15 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges (The SAF way) - Følg mit save!
« Svar #29: 14 Dec 2015, 15:23 »

Godt købmandsskab må man sige Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010