home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!  (Læst 20252 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #30: 26 Dec 2015, 15:49 »

Fedt du er tilbage med SAF Challange! Glæder mig til at følge med nu igen Smiley

Jeg må desværre erkende at SAF spillet lige aktuelt ikke fanger mig, så jeg er i færd med at sætte et nyt scenarie op Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Journey man
« Svar #31: 26 Dec 2015, 15:56 »

Efter at have sikret mesterskabet meget tidligt og SAF spillet ikke fanger mig pt., er disse lagt på hylden. Jeg har nu givet mig i kast med journey man spil. Jeg har lavet manageren udfra tilfældighed generator.

Det første der skulle bestemmes var antal af nationaliteter. Jeg satte derfor nummer generatoren til at finde et tal mellem 1-2. Det blev til 2 nationaliteter.

Herefter skulle nationaliteterne bestemmes. Jeg har alle lande med fra Europa (34 nationer), så jeg satte generatoren til at vælge 2 tal i mellem 1 og 34.

De to nationaliteter blev Serbisk og Fransk. Det hele er nu sat op og navnet på den nye fremstormene manager er Dejan Fontaine.

Alle ledige jobs er blevet søgt og der er kommet et hav af tilbud. Efter at have sorteret lidt i dem er jeg nået ned på 3.

Werder Bremen 2 (3. bundesliga, Berwick (skotske league 2) samt Sylvia (svenske 2. division).

Beslutningen skal snart tages, da jobbet i Berwick er blevet udskudt en enkelt gang.

« Seneste Redigering: 26 Dec 2015, 16:12 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #32: 26 Dec 2015, 15:59 »

Jeg smider opdateringer omkring manager profil, eventuelle priser og trofæer i 2. indlæg i tråden Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #33: 26 Dec 2015, 16:12 »

Efter at have kigget nærmere på de 3 klubber, har jeg besluttet at takke ja til jobbet i Sylvia. Den primære grund er at de aktuelt ligger nr. 1 i den svenske 2. division syd.

Nu må vi se om jeg kan følge op på den tidligere managers succes!



EDIT:

Her er stillingen ved overtagelsen Smiley

« Seneste Redigering: 26 Dec 2015, 16:15 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #34: 26 Dec 2015, 20:01 »

Min første tid i Sylvia er spillet og klubben er nu sikret oprykning!

Den nuværende kontrakt løber til november 2016 og jeg forventer  at prøve holdet af i en større liga før fremtiden bestemmes  Cool



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #35: 27 Dec 2015, 17:17 »

Der er nu gået et år siden Dejan Fontaine startede sin karriere  Smiley

Klubben er stadig Sylvia hvor det går mere ind acceptabelt i den svenske 1. division nord og kontakten er derfor blevet forlænget med et enkelt år (november 2017).



Klubbens bestyrelse og den økonomiske situation har tilladt at første trænerlicens er blevet sikret Thumbs Up



For de interesseret er manager profilen blevet opdateret i indlæg 2!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #36: 27 Dec 2015, 22:25 »

Sæsonen er nu færdigspillet i det svenske og det var med et yderst tilfreds stillende resultat  Thumbs Up Vi var kort med i kampen om playoff men holdets kvalitet var ikke stor nok, så jeg måtte stille mig tilfreds med en 4. plads. Holdet var godt hjulpet på vej af den vores nytilkomne angriber Seth Rudolph.



Det var tæt på at jobbet blev skiftet ud med både vinderne af divisionen Assyriska og superetta holdet Ljungkilde, men begge klubber trak stikket grundet kompensationen der skulle betales til den nuværende klub.

Til trods for ovenstående har klubben tilladt at endnu et trænerlicens kan sikres  Thumbs Up

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #37: 29 Dec 2015, 01:34 »

2. år er nu gennemspillet og derved første del af sæsonen i det svenske.



Holdet indtager aktuelt en 6. plads, hvilket jeg som sådan er tilfreds med, da medieprognosen siger 7. pladsen. Men holdet svinger ekstremt meget og det lader til at Sylvia og jeg har noget et max. Klubben har derfor fået af vide at kontrakten ikke bliver forlænget.

Landskrona ser ud til at være interesseret i at tegne en kontrakt nu og her, så det kan være at der bliver et klub skifte snart. Hvis man kigger på stillingen kan man se at de ligger i samme division som Sylvia (2 point efter). Det tiltalende ved klubben er den generelt er væsentlig bedre.

Her er et par sammenligninger for at illustrere det:










Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #38: 29 Dec 2015, 23:55 »

Landskrona trak stikket i sidste øjeblik, så det blev til en hel sæson mere i Sylvia. Hvilken en det så også blev.

Holdet spillede forrygende i 2. halvdel af sæsonen og vi kunne sikre os playoff kampe om oprykning. Det lykkedes endvidere at vinde disse også så endnu en oprykning er sikret. Pludselig var der tvivl at spore om der skulle takkes ja til en kontaktforlængelse alligevel.





Efter lange overvejelser er det blevet besluttet at der skulle findes nye græsgange. Indtil videre er der blevet tilbudt job i Barnet (sidst i league 2) og Benfica 2. Jeg må indrømme at jeg troede oprykningen ville kunne give mig et job i nedre halvdel af den bedste svenske række, dette er dog indtil videre ikke tilfældet  Huh

Vender tilbage når der er en ny arbejdsgiver Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #39: 30 Dec 2015, 14:04 »

Der skulle gå 4 måneder før der et nyt job blev en realitet!

Holdet der får fornøjelsen af Dejan Fontaine er Accrington Stanley. Ambitionerne var noget højere, men måtte erkende at tiden i Sylvia ikke betød så meget som jeg troede! Opstemt



Stillingen ved overtagelsen:



Der er ingen forventninger i første omgang i klubben, så det bliver spændende hvad de forventer når den nuværende sæson er afsluttet!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #40: 30 Dec 2015, 21:28 »

Første de få kampe der var tilbage i sæsonen, da skiftet Accrington blev gennemført er nu spillet  Smiley

Der blev kun tabt en kamp siden jeg kom til roret, så jeg er bestemt tilfreds med kampene. Det betød også at vi fik sneget os op på en 14. plads Thumbs Up



Efter sæsonen kom denne glædelige nyhed:



Den nye ledelse meddelte straks efter overtagelsen at de gerne så at trænerlicensen blev forbedret Smiley Dejan er derfor ved at sikrer sig national A licens Thumbs Up



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #41: 04 Jan 2016, 15:10 »

Selvom jeg slet ikke er tilfreds med at SAF challange blev droppet.

Så må jeg sige at din nye karriere tiltaler mig, jeg følger spændt med, og er spændt på hvordan det går I din 2.sæson i Accrington  Stanley går Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #42: 05 Jan 2016, 18:47 »

Datoen siger d. 2. januar og det er blevet tid tid til en lille update fra Accrington Stanley  Thumbs Up

Vi er desværre ude af Johnstones Paint Trophy og Capital One cuppen. Vi stillede noget naivt med fuld reserve hold og det var de bestemt ikke klar til.

FA cuppen er en anden historie Smiley Vi har sendt Notts County og Carlisle (begge fra league 1) ud af turneringen. I tredje runde venter Ipswich fra Championship. Heldigvis er det hjemme på the Crown Ground, så vi har da en lille chance Smiley



I ligaen går det over alt forventning! Vi indtager halvvejs i sæsonen 2. pladsen og der er bestemt forhåbninger om min. en playoff plads efterhånden. Dette er tiltrods for vi er blevet seedet som nummer 15 i ligaen Thumbs Up



Her er lidt stats pr. 2. januar for 1. holds truppen.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #43: 05 Jan 2016, 18:50 »

Bonus info:

Den tidligere klub Sylvia er rykket ned med et brag fra Superettaren, så det ser ud som om det var en god idé at forlade klubben med udelukkende succes i bagagen Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Jan 2016, 19:55 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bubbles - Fra Kispest til challenges Journey man - Følg mit save!
« Svar #44: 06 Jan 2016, 23:13 »

Første fulde sæson er nu færdigspillet i Accrington  Smiley

Hvis vi lige runder det taktiske, så har jeg bibehold formationen fra Sylvia (klassisk 4-3-3). Det har været med stor succes at den blev implementeret i Accrington.

Vi starter med FA cup eventyret. Kampen mod Ipswich hjemme på The Crown Ground var åbenbart en formsag og The Tractor Boys blev sendt hjem med et 2-0 nederlag Thumbs Up
Næsterunde var forhåbningen at trække en af det helt store hold, men vi måtte "nøjes" med Southampton. Premier League holdet sendte os sikkert ud i egen hule med 3-1. Det var trods alt et hæderligt nederlag og holdet kunne tage hjem med stoltheden i behold!


I ligaen fortsatte det fremragende spil og vi kunne med 2 runder igen løfte trofæet i Sky Bet League 2. Dette medførte at kontrakten naturligvis blev forlænget med en sæson, for at se hvad det kan ende med på et højere niveau Smiley Ligaen var ikke blevet vundet, hvis jeg ikke havde haft 2 spillere der har spillet intet medmindre ind fantastisk Smiley Ladies and gentlemen I present for you Mr. Hazeldine and Mr. Yiadom



Det har selvfølgelig ikke kun været Hazeldine og Yiadom der har imponeret, så her er lidt stats for sæsonen!


Ovenstående resultater kastede den første årets manager af sig og samtidig har bestyrelsen tilladt at endnu et trænerlicens (kontinentalt C) kan sikres Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Jan 2016, 23:36 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010