home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 42226 gange)
duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #30: 01 Dec 2015, 10:04 »

Helt enig med bøvle, der lidt synd. Men fedt ar se du har Ainsley Maitland-Niles som fast mand.
Kunne man evt se et ss af ham? :-)


* Skærmbillede 2015-12-01 kl. 10.04.44.png (1346,7 KB - hentet 224 gange.)
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #31: 01 Dec 2015, 11:22 »

Wow, sikke et bæst han er blevet til!
Logged

Supra Societatem Nemo

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #32: 01 Dec 2015, 12:22 »

Så er jeg nået til Oktober måned i mit Arsenal save. Det går nogenlunde i ligaen. Er ubesejret efter 8 kampe med 5 sejre og 3 uafgjorte. Tabte Charity Shield kampen i straffe til Chelsea..

I Champions League er jeg kommet i en lidt drilsk gruppe synes jeg med Lazio, PSV og Mönchengladbach. Her er det blevet til et 2-0 nederlag hjemme mod Lazio med et reservespækket hold og og 4-3 sejr i Holland mod PSV.
I Capital One cuppen røg jeg ud i straffespark med et reservehold mod Leicester, hvor jeg gav spilletid til et par unge drenge samt de normale reserver..

Jeg har op til sæsonen hentet hele 8 spillere men kun én af dem er købt direkte til førsteholdet, og det i en handel der normalt ikke ligner mig.

Transfers ind
Aymeric Laporte - 370 mio.. Købt til start 11'eren, da jeg gerne ville have en god boldspillende FC ved siden af Kos.
Balanta - 45 mio. (Lejet ud til Fulham) Planen med Balanta er, at han ryger tilbage fra lån til vinter, hvor jeg håber at skippe Per afsted.
Bartlomiej Dragowski - 50 mio. (Lejet ud til Huddersfield i Championship og står fast indtil videre.)
Kristoffer Ajer - 15 mio. (Lejet ud til Aberdeen med stor succes.)
Andrija Zivkovic - 20 mio. (Lejet ud til Lille. Fast mand der)
Rafik Zekhnini - 10 mio. (Lejet tilbage til ODD for resten af sæsonen)
Mile Svilar - 7 mio. (Står på U/18 holdet.)
John Souttar - 18 mio.

Transfers ud
Arteta - 15 Mio til Lille
Flamini - 10 mio. til Lyon
Chambers - 250 mio til Chelsea. Kunne jeg ikke sige nej til.
Joel Campbell - 90 mio. til Watford.
Alex Iwobi - Lejet ud til Aberdeen som fast mand.

Jeg satser meget på talenterne og gør meget ud af at finde en ordentlig lejeklub til dem eller at sørge for at de spiller fast på ungdomsholdene.

EDIT: Har lige fået denne besked.. Håber da ikke det sker!?
« Seneste Redigering: 01 Dec 2015, 12:27 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #33: 01 Dec 2015, 12:48 »

Så er jeg nået til Oktober måned i mit Arsenal save. Det går nogenlunde i ligaen. Er ubesejret efter 8 kampe med 5 sejre og 3 uafgjorte. Tabte Charity Shield kampen i straffe til Chelsea..

I Champions League er jeg kommet i en lidt drilsk gruppe synes jeg med Lazio, PSV og Mönchengladbach. Her er det blevet til et 2-0 nederlag hjemme mod Lazio med et reservespækket hold og og 4-3 sejr i Holland mod PSV.
I Capital One cuppen røg jeg ud i straffespark med et reservehold mod Leicester, hvor jeg gav spilletid til et par unge drenge samt de normale reserver..

Jeg har op til sæsonen hentet hele 8 spillere men kun én af dem er købt direkte til førsteholdet, og det i en handel der normalt ikke ligner mig.

Transfers ind
Aymeric Laporte - 370 mio.. Købt til start 11'eren, da jeg gerne ville have en god boldspillende FC ved siden af Kos.
Balanta - 45 mio. (Lejet ud til Fulham) Planen med Balanta er, at han ryger tilbage fra lån til vinter, hvor jeg håber at skippe Per afsted.
Bartlomiej Dragowski - 50 mio. (Lejet ud til Huddersfield i Championship og står fast indtil videre.)
Kristoffer Ajer - 15 mio. (Lejet ud til Aberdeen med stor succes.)
Andrija Zivkovic - 20 mio. (Lejet ud til Lille. Fast mand der)
Rafik Zekhnini - 10 mio. (Lejet tilbage til ODD for resten af sæsonen)
Mile Svilar - 7 mio. (Står på U/18 holdet.)
John Souttar - 18 mio.

Transfers ud
Arteta - 15 Mio til Lille
Flamini - 10 mio. til Lyon
Chambers - 250 mio til Chelsea. Kunne jeg ikke sige nej til.
Joel Campbell - 90 mio. til Watford.
Alex Iwobi - Lejet ud til Aberdeen som fast mand.

Jeg satser meget på talenterne og gør meget ud af at finde en ordentlig lejeklub til dem eller at sørge for at de spiller fast på ungdomsholdene.

EDIT: Har lige fået denne besked.. Håber da ikke det sker!?


Ser fornuftigt ud. Håber du kan holde lidt på den oprindelige stamme og ikke ender med at skifte det hele ud som jeg har gjort over 3 sæsoner.

Har solgt ud af stort set alle oprindelige Arsenal spillere. Delvist pga tilbud jeg ikke kunne takke nej til og andre jeg bare ikke kunne få til at fungere.

Bellerin er en stjerne uden lige, for guds skyld hold fast i ham Opstemt

Hvem scorer dine mål og hvordan står det til med defensive, er de stabile eller lukker de tit mål ind?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #34: 01 Dec 2015, 12:54 »

Målet er at holde på stammen. Jeg vil gerne køre alle talenterne i stilling. Bielik, Crowley, Iwobi og Adelaide har allerede fået spilleminutter i ligaen grundet skader...

Bellerin spiller helt fantastisk, ja!

Mine mål kommer mest fra kanten af hvor Chamberlain virkelig har spillet fantastisk med 9 kampe 4 mpl og 4 assists i ligaen. Min topscorer er dog Sanchez med 6 mål i alle turneringer.
Defensivt går det faktisk nogenlunde nu synes jeg. Har lukket 6 mål ind i 9 PL kampe. og har lavet 21 mål. 13 af de 21 mål kom dog i de første 3 kampe.. Så siden da har jeg haft lidt problemer med at score..

Min ene angriber i front scorer sjældent.. Giroud er det pt. da Walcott er skadet.. Han kører 8 kampe uden scoring og har hovedeligt brugt ham som Komplet eller Targetmand..
Logged

Arsenal <3

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #35: 01 Dec 2015, 13:36 »

Målet er at holde på stammen. Jeg vil gerne køre alle talenterne i stilling. Bielik, Crowley, Iwobi og Adelaide har allerede fået spilleminutter i ligaen grundet skader...

Bellerin spiller helt fantastisk, ja!

Mine mål kommer mest fra kanten af hvor Chamberlain virkelig har spillet fantastisk med 9 kampe 4 mpl og 4 assists i ligaen. Min topscorer er dog Sanchez med 6 mål i alle turneringer.
Defensivt går det faktisk nogenlunde nu synes jeg. Har lukket 6 mål ind i 9 PL kampe. og har lavet 21 mål. 13 af de 21 mål kom dog i de første 3 kampe.. Så siden da har jeg haft lidt problemer med at score..

Min ene angriber i front scorer sjældent.. Giroud er det pt. da Walcott er skadet.. Han kører 8 kampe uden scoring og har hovedeligt brugt ham som Komplet eller Targetmand..

Du lader til at have de samme problemer som jeg. Målene kommer meget i stimer.

Kan varmt anbefale dig at hive Maitland-Niles op og give ham minutter, han er førstevalg på den centrale midtbane for mig i 3. sæson.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #36: 01 Dec 2015, 13:44 »

Du lader til at have de samme problemer som jeg. Målene kommer meget i stimer.

Kan varmt anbefale dig at hive Maitland-Niles op og give ham minutter, han er førstevalg på den centrale midtbane for mig i 3. sæson.
Maitland-Niles er lejet ud i første sæson, men ham satser jeg skam også på til fremtiden sammen med bl.a. Akpom og forhåbentlig Zelalem.  Smiley
Logged

Arsenal <3

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #37: 01 Dec 2015, 14:38 »

Er der nogle af jer, som har formået at få spillet Vlad Dragomir ind på førsteholdet?
Logged

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #38: 01 Dec 2015, 14:43 »

Er der nogle af jer, som har formået at få spillet Vlad Dragomir ind på førsteholdet?

Nej han er lejet ud igen i år..

* Skærmbillede 2015-12-01 kl. 14.42.11.png (1297,58 KB - hentet 155 gange.)
* Skærmbillede 2015-12-01 kl. 14.42.16.png (525,85 KB - hentet 144 gange.)
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #39: 01 Dec 2015, 14:51 »

Ser ikke ud til han er værd at satse på Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #40: 01 Dec 2015, 15:00 »

Ser ikke ud til han er værd at satse på Wink
Synes nu da, at han ser ganske lovende ud taget sine 19 år i betragtning.
Jeg satser hvertfald på ham i fremtiden i mit Arsenal save.
Logged

Arsenal <3

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #41: 01 Dec 2015, 15:12 »

Tænker bare på, at du allerede har større talenter i klubben og at derfor ikke er den store grund til at satse på ham?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #42: 01 Dec 2015, 15:14 »

I mit spil ser han ud til, at blive kanon god, og jeg er knap halvvejs i første sæson. Han udvikler sig rigtig fint og gør det solidt på U/18 holdet.
Logged

Arsenal <3

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #43: 01 Dec 2015, 15:15 »

Når du kommer længere ind i spillet, kan du så ligge et SS op?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #44: 01 Dec 2015, 15:41 »

Selvfølgelig. Hvor langt fremme vil du gerne se ham i?
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010