home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 42142 gange)
vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #45: 01 Dec 2015, 15:49 »

Når du lige har spillet næste sæson færdig  funny
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #46: 01 Dec 2015, 16:24 »

Jeg tror også jeg starter med Arsenal. Jeg prioriterer dog ikke egne ungdoms spillere osv men går mere ind for effektivitet Smiley samtidig er det mit mål at slå Uniteds rekorder i premier league og blive den største/rigeste klub i verden
Logged

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #47: 01 Dec 2015, 20:31 »

Tænker bare på, at du allerede har større talenter i klubben og at derfor ikke er den store grund til at satse på ham?

Han kommer nok ikke til at blive en del af 1. holds truppen her Smiley
Logged

Klausen89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #48: 01 Dec 2015, 22:49 »


Jeg er virkelig overrasket over hvor god Bellerin han er. Han har præsteret hhv. 7.65 og 7.78 i ligaen i de 2 første sæsoner. 7.57 i indeværende.

Kan varmt anbefale dig at købe José Gaya til venstrebacken. 7.53 i første sæson og 7.74 i indeværende.

Jeg har i de 2 første sæsoner haft virkelig svært ved at få en angriber til at score mange mål, det lader til at jeg har ramt rigtigt med Richairo Zivkovic i tredje sæson - 16 kampe i 13 mål med 7.54 i snit. Hvis han kan holde formen bliver han svær at slå af Smiley

Andrija Zirkovic slog igennem i midten af sidste sæson, da jeg hev ham tilbage fra lån og gav ham chancen - han greb den og har været fast mand på højre kant siden da.

Mit indkøb af Romagnoli på 570 mil syntes jeg selv var lidt vanvittigt, men han er pengene værd lader det til.

Hvem bruger du af klubbens egne unge?
Hvor mange mål har dine angribere scoret?


Logged

Klausen89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #49: 01 Dec 2015, 22:56 »

Jeg købte også Gaya til den anden side, han er startet godt, 3 kampe med et snit på 7,77, nu dog skadet i landsholds pausen, 4 uger..

Jeg endte med at købe mest ind til forsvaret, hvor det blev til Gaya 370 mil, Daniele Rugani til 500 mil (overpris, men skulle have en forsvar, efter salg af Per, og Paulista) Havde egentlig tiltænkt mig Dier, eller Stones, men det var en umulig opgave. Da jeg så har købt Rugani, bliver Dier sat til salg af egen vilje, så det var typisk.

Men i forhold til mål scorede Giroud 21 mål i 31 kampe, og Barbosa 19 mål i 29 kampe. Der er også kommet en del mål fra den offesive del af midtbanen.

Kan ikke lige finde ud af at gå tilbage, men mener at mange af kampen ikke var så overbevisende i forhold til mål, tit var det små sejre med et enkelt, og til tider sent mål. Dog var der også mange overbevisende sejre.
Logged

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #50: 02 Dec 2015, 10:26 »

Jeg købte også Gaya til den anden side, han er startet godt, 3 kampe med et snit på 7,77, nu dog skadet i landsholds pausen, 4 uger..

Jeg endte med at købe mest ind til forsvaret, hvor det blev til Gaya 370 mil, Daniele Rugani til 500 mil (overpris, men skulle have en forsvar, efter salg af Per, og Paulista) Havde egentlig tiltænkt mig Dier, eller Stones, men det var en umulig opgave. Da jeg så har købt Rugani, bliver Dier sat til salg af egen vilje, så det var typisk.

Men i forhold til mål scorede Giroud 21 mål i 31 kampe, og Barbosa 19 mål i 29 kampe. Der er også kommet en del mål fra den offesive del af midtbanen.

Kan ikke lige finde ud af at gå tilbage, men mener at mange af kampen ikke var så overbevisende i forhold til mål, tit var det små sejre med et enkelt, og til tider sent mål. Dog var der også mange overbevisende sejre.

Det virker som om du har fået godt gang i Giroud. Tror jeg lavede den fejl at jeg desperat skiftede rundt uden at give dem chancen for at bide sig fast. Men der var heldigvis andre der scorede målene Smiley

I første sæson lod jeg Wenger tage kontrol over købet af Stones, og så røg han til United.

Må jeg se din nuværende stærkeste opstilling?
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #51: 03 Dec 2015, 21:09 »

 Grin

 <a href="https://www.youtube.com/v/LLLmHYSHP4o" target="_blank">https://www.youtube.com/v/LLLmHYSHP4o</a>
Logged

Klausen89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #52: 03 Dec 2015, 21:52 »

Den stærkeste opstilling må se sådan her ud.

                                   Cech

Bellerin/Chambers - Rugani/Kocielny - Laporta/Mammana - Gaya/Gibbs
         
                  Coquelin/Lucas Romero - Ramsay/Wilshere

Walcott/Chamberlain/Barbosa - özil/Wilshere - Alexis/Chamberlain/Wellbeck

                            Aboukar/Giroud/Barbosa

Det må være den stærkeste opstilling for mit vedkommende. Jeg har et par spiller som rotations spiller, Bl.a. Zikovic på højre kant, Ruben Neves på central midt. Så der er stor rotation på mit hold.
         
Logged

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #53: 04 Dec 2015, 00:35 »

Den stærkeste opstilling må se sådan her ud.

                                   Cech

Bellerin/Chambers - Rugani/Kocielny - Laporta/Mammana - Gaya/Gibbs
         
                  Coquelin/Lucas Romero - Ramsay/Wilshere

Walcott/Chamberlain/Barbosa - özil/Wilshere - Alexis/Chamberlain/Wellbeck

                            Aboukar/Giroud/Barbosa

Det må være den stærkeste opstilling for mit vedkommende. Jeg har et par spiller som rotations spiller, Bl.a. Zikovic på højre kant, Ruben Neves på central midt. Så der er stor rotation på mit hold.
         

Du har efterhåndet fået handlet lidt ind Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #54: 05 Dec 2015, 23:44 »

Hvordan går det i jeres saves? Peace
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #55: 06 Dec 2015, 23:15 »

Så sluttede 1. sæson og jeg kan lige så godt røbe, at de ikke blev til noget sølvtøj... Det må blive næste sæson!
I FA cuppen blev det til nederlag allerede i 4. runde med halvt reservehold mod Sheffield Wednesday over to kampe. I Champions League gik vi sikkert videre fra gruppen som 1'er og trak Benfica, som vel på papiret egentlig var min ønskemodstander. Jeg var dog ufattelig hårdt ramt af skader, og jeg måtte se mig slået over 2 kampe med samlet 3-2..

I Ligaen lå jeg længe og legede med hvor det var sjovt, men Chelsea var simpelthen for stærkte denne sæson. Der skulle gå hele 30 runder før de fik deres første nederlag i ligaen. De vandt med 86 og jeg sluttede nummer 2 med 76 point.

Min topscorer og årets spiller i Premier League blev Alexis Sanchez som formåede at lave 16 mål i 33 ligakampe. Giroud lavede sølle 14 i 31 kampe.

Næste sæsons målsætning er et trofæ af en eller anden slags. Jeg skal ud og have en ny angriber og har Griezmann samt Icardi i tankerne hvor jeg her er mest til sidstnævnte. Har dog forhandlet gennem hele sæsonen med ham, og de kræver over 500 mio. for ham, hvilket jeg ikke er klar til at gå med til..
Jeg regner også med, at skille mig af med en del af de overflødige spillere som Per, Debuchy osv. Rosicky har også takket af da hans kontrakt udløb.
Næste sæson bliver også en spændende sæson set med talentbrillerne på. Mit hold svømmer i kæmpe talenter og især Bielik har udviklet sig rigtig godt og har også fået flere indhop i PL sammen med bl.a. Crowley.
Akpom, Maitland-Niles, Adelaide, Dragowski vender alle sammen tilbage fra succesfulde lejeaftaler og jeg regner med, at de skal indgå i 1. holdstruppen næste sæson. Kristoffer Ajer banker også allerede på efter en sindsyg sæson i Aberdeen og Zekhnini som har spillet i Celtic siden Januar ligeså. De har begge fået debut på det norske landshold i en alder af blot 17 år.

Jeg glæder mig til en spændende 2. sæson!

Hvordan går det jer? Smiley

EDIT: Som bonus info kan jeg også fortælle at mit ungdomshold tabte i Europa Youth League finalen på straffespark til Shitty...
Arsenal og straffespark er åbenbart ikke en god kombination i FM16 med mig som manager. Har selv været i 2 og tabt begge, og jeg brænder også 2/3 spark jeg bliver tildelt. Øv! Men flot alligevel  Smiley
« Seneste Redigering: 06 Dec 2015, 23:17 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #56: 08 Dec 2015, 11:17 »

Kom igang med et save efter jeg fik lavet et på clouden.

Planen er at købe ungt ind til holdet, samt give tiden til talenter.
Ind er indtil videre kommet: Stones, Neves, Barbosa (Desvær med en klausul der holder ham i Brasilien lidt endnu) og Ajer. Leger med tanken om at hente Babacar i Fiorentina som en sidste signing, inden jeg skal til at skilde mig af med nogle spillere også.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #57: 08 Dec 2015, 16:48 »

Så siger datoen snart 1. November 2016, så jeg er godt inde i 2. sæson, og vil derfor lige komme med en lille update.

Jeg har op til sæsonen spenderet lige knap 1. milliard og solgt for 350. Ind er kommet en masse talenter samt 2 klassespillere direkte til start 11'eren, nemlig Kurzawa og Dybala. Alle mine handler kan ses her


Går virkelig meget op i min talentudvikling, og synes efterhånden det er ved at bære frugt. Maitland-Niles er permanent i 1. holdstruppen og gør det super godt. Bielik er backup for Coq og derudover har jeg lejet en masse af talenterne ud til gode klubber med god mulighed for udvikling.
Kan kun anbefale jer at holde øje med Hollandske Donyell Malen som hvertfald i mit spil udvikler sig med lynets hast og som jeg er sikker på er fremtidens mand i angrebet.
Jeg er spændt på fremtiden og jeg skal ikke handle ind, udover talenter den kommende år efter planen. Nu skal de unge drenge spilles ind.

I ligaen har jeg fået en god start med 21 point for 9 kampe. 6 vunde og 3 uafgjorte. United er suveræne og fører ligaen med 25 point.
I CL er jeg havnet i gruppe med Bayern, Celtic og Salzburg. Smadrede Bayern 3-0 hjemme for derefter at tabe i Skotland.. Salzburg blev besejret hjemme kampen efter. Skal have den 1. plads.!
I Carling cuppen er jeg videre til kvartfinalerne med reservehold efter sejre over henholdsvis Everton og Aston Villa og i denne turnering har især nyindkøbet Julian Brandt imponereret. (Forresten et kæmpe scoop til den pris!) Crystal Palace venter på Emirates i Kvartfinalen.

Min stærkeste opstilling må nok se således ud -


Hvis i har spørgsmål eller ønsker at se ss af noget, så sig endelig til!

Og husk at fortæl om jeres spil i tråden!

EDIT: Sanchez er selvfølgelig 1. valg på OMV og IKKE Walcott som på SS'et.  Wink
« Seneste Redigering: 08 Dec 2015, 16:55 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #58: 08 Dec 2015, 16:57 »

Så siger datoen snart 1. November 2016, så jeg er godt inde i 2. sæson, og vil derfor lige komme med en lille update.

Jeg har op til sæsonen spenderet lige knap 1. milliard og solgt for 350. Ind er kommet en masse talenter samt 2 klassespillere direkte til start 11'eren, nemlig Kurzawa og Dybala. Alle mine handler kan ses her


Går virkelig meget op i min talentudvikling, og synes efterhånden det er ved at bære frugt. Maitland-Niles er permanent i 1. holdstruppen og gør det super godt. Bielik er backup for Coq og derudover har jeg lejet en masse af talenterne ud til gode klubber med god mulighed for udvikling.
Kan kun anbefale jer at holde øje med Hollandske Donyell Malen som hvertfald i mit spil udvikler sig med lynets hast og som jeg er sikker på er fremtidens mand i angrebet.
Jeg er spændt på fremtiden og jeg skal ikke handle ind, udover talenter den kommende år efter planen. Nu skal de unge drenge spilles ind.

I ligaen har jeg fået en god start med 21 point for 9 kampe. 6 vunde og 3 uafgjorte. United er suveræne og fører ligaen med 25 point.
I CL er jeg havnet i gruppe med Bayern, Celtic og Salzburg. Smadrede Bayern 3-0 hjemme for derefter at tabe i Skotland.. Salzburg blev besejret hjemme kampen efter. Skal have den 1. plads.!
I Carling cuppen er jeg videre til kvartfinalerne med reservehold efter sejre over henholdsvis Everton og Aston Villa og i denne turnering har især nyindkøbet Julian Brandt imponereret. (Forresten et kæmpe scoop til den pris!) Crystal Palace venter på Emirates i Kvartfinalen.

Min stærkeste opstilling må nok se således ud -


Hvis i har spørgsmål eller ønsker at se ss af noget, så sig endelig til!

Og husk at fortæl om jeres spil i tråden!

EDIT: Sanchez er selvfølgelig 1. valg på OMV og IKKE Walcott som på SS'et.  Wink

Jeg tror du vil en hel del mere ud af Özil, hvis du rykker ham et takt længere op også og smidet Coq op ved siden af Ramsey, som boldvindende midtbanespiller. Ved ikke, men tror det  Smiley

Oog vil nok også foretrække theo på højrekanten til hver en tid.. Tror ox er bedre backup på venstrekant. Eller Adelaide evt.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2015, 16:59 af matv » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #59: 08 Dec 2015, 17:04 »

Jeg tror du vil en hel del mere ud af Özil, hvis du rykker ham et takt længere op også og smidet Coq op ved siden af Ramsey, som boldvindende midtbanespiller. Ved ikke, men tror det  Smiley

Oog vil nok også foretrække theo på højrekanten til hver en tid.. Tror ox er bedre backup på venstrekant. Eller Adelaide evt.
I 1. sæson kørte jeg med Ozil som OMC. Men hele holdet fungerer bedre lige pt. :-)
Walcott spiller også OMH/Angriber. Det var kun i en CC kamp, at han fik chancen som indvendig angriber på OMV.
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010