home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 42236 gange)
mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #60: 08 Dec 2015, 17:13 »

Så siger datoen snart 1. November 2016, så jeg er godt inde i 2. sæson, og vil derfor lige komme med en lille update.

Jeg har op til sæsonen spenderet lige knap 1. milliard og solgt for 350. Ind er kommet en masse talenter samt 2 klassespillere direkte til start 11'eren, nemlig Kurzawa og Dybala. Alle mine handler kan ses her


Går virkelig meget op i min talentudvikling, og synes efterhånden det er ved at bære frugt. Maitland-Niles er permanent i 1. holdstruppen og gør det super godt. Bielik er backup for Coq og derudover har jeg lejet en masse af talenterne ud til gode klubber med god mulighed for udvikling.
Kan kun anbefale jer at holde øje med Hollandske Donyell Malen som hvertfald i mit spil udvikler sig med lynets hast og som jeg er sikker på er fremtidens mand i angrebet.
Jeg er spændt på fremtiden og jeg skal ikke handle ind, udover talenter den kommende år efter planen. Nu skal de unge drenge spilles ind.

I ligaen har jeg fået en god start med 21 point for 9 kampe. 6 vunde og 3 uafgjorte. United er suveræne og fører ligaen med 25 point.
I CL er jeg havnet i gruppe med Bayern, Celtic og Salzburg. Smadrede Bayern 3-0 hjemme for derefter at tabe i Skotland.. Salzburg blev besejret hjemme kampen efter. Skal have den 1. plads.!
I Carling cuppen er jeg videre til kvartfinalerne med reservehold efter sejre over henholdsvis Everton og Aston Villa og i denne turnering har især nyindkøbet Julian Brandt imponereret. (Forresten et kæmpe scoop til den pris!) Crystal Palace venter på Emirates i Kvartfinalen.

Min stærkeste opstilling må nok se således ud -


Hvis i har spørgsmål eller ønsker at se ss af noget, så sig endelig til!

Og husk at fortæl om jeres spil i tråden!

EDIT: Sanchez er selvfølgelig 1. valg på OMV og IKKE Walcott som på SS'et.  Wink

Gider du smide ss op af Brandt?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #61: 08 Dec 2015, 17:20 »

Gider du smide ss op af Brandt?
Selvfølgelig. Værs'go:


Til 67,5 mio. synes jeg virkelig han er et røverkøb.
Logged

Arsenal <3

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #62: 08 Dec 2015, 17:35 »

Hvilke forventninger har man i Arsenal i 1. sæson, og hvor mange penge har i fået i transferbudget de følgende sæsoner? Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #63: 08 Dec 2015, 17:38 »

Hvilke forventninger har man i Arsenal i 1. sæson, og hvor mange penge har i fået i transferbudget de følgende sæsoner? Smiley
Bestyrrelsen forventer at man vinder Premier League. Mit mål var selv at spille med om mesterskabet og som minumum top 3. Jeg mener, at jeg havde 7-800 mio. i første sæson og omkring 900 mio. til anden. Har dog lige fået en ordentlig røvfuld penge igen i midten af 2. sæson.

Kan lige nævne, at United fik deres første nederlag i ligaen og hvilken et af slagsen!

Dybala imponerer og er nu på 12 PL mål i 9 kampe.

EDIT: Og for at forbedre min egen talentscouting er jeg blevet landstræner for Englands U/19 hold, hvor jeg pt. er igang med at kvalificere mig til EM, som afholdes efter sæsonen. Så det er også lidt spændende.  Smiley
« Seneste Redigering: 08 Dec 2015, 17:40 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #64: 08 Dec 2015, 17:59 »



EDIT: Og for at forbedre min egen talentscouting er jeg blevet landstræner for Englands U/19 hold, hvor jeg pt. er igang med at kvalificere mig til EM, som afholdes efter sæsonen. Så det er også lidt spændende.  Smiley
Spændende nok måde at opdage specielt engelske talenter, men også de andres lande talenter.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #65: 08 Dec 2015, 19:23 »

Spændende nok måde at opdage specielt engelske talenter, men også de andres lande talenter.
Meget! Følger med i kvalifikationen til EM. Har allerede scoutet og skrevet kontrakt med en ung gut fra Letland af, som kommer til for  2,5 mio. til Januar.
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #66: 09 Dec 2015, 15:57 »

Så er jeg nået til 1. Januar. Halvvejs i 2. sæson og det er tid til at gøre en lille status.

I ligaen har jeg gjort det glimrende og jeg skulle få mit første Premier League nederlag d. 20 December først. 2-1 ude mod West Ham som på daværende tidspunkt lå sidst..
På Emirates smadrer vi alt modstand og kører 9-1-0. Mens det på udebane ser helt anerledes ud med 2-6-1.
Efter 19 kampe ligger vi på en udemærket 3 plads med 5 point op til United på 1. pladsen.
Dybala er topscorer i ligaen med 17 kampe 18 mål.

I Champions League røg jeg ud efter hjemmenederlag i sidste runde til Celtic.. Så jeg sluttede kun nummer 3 og skal dermed spille EL til foråret.. Skuffet
Jeg må ærlig indrømme, at jeg nok undervurderede Celtic både hjemme og ude, og med svære kampe op til og efter, så fik nogle spillere en pause i CL hist og her.. Skuffende med Exit..

I Carling cuppen er jeg i semifinalen med reserveholdet hvor Reading venter over 2 kampe. Jeg håber, at de unge drenge samt reserverne kan spille sig hele vejen til guldet.

Ærger mig meget over, at min taktik er så svingene fra hjemmebanen til udebanen, da jeg hjemme virkelig spiller den slags fodbold jeg gerne vil, med hurtige kombinationer og possesion, mens jeg på udebane bliver presset noget mere..
Min defensiv ser heller ikke ligeså stærk ud som sidste år, på trods af, at det kun er Kurzawa der er ny i bagkæden, og han roterer meget med Gibbs.

« Seneste Redigering: 09 Dec 2015, 15:59 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #67: 10 Dec 2015, 14:43 »

Første sæson var en eklatant fiasko for mit Arsenalhold. Jeg beholdt Wenger som sportschef udfra devisen at "Wenger knows best" ;-)
Han kvitterede med at købe Sadio Mané. Jeg lader Wenger stå for at byde på spillere, men forbeholder mig ret til at sige nej tak til dem.
Sæsonen bød udover det på indkøb af:

Rui Pedro
Kristoffer Ajer
Lewis Cook
Andrija Zivkovic
Thiaga Maia

Jeg skilte mig af med:

Flamini
Arteta
Cambpell
Per M
og en række andre på leje.

Jeg blev nummer 5 og var mm fra en fyreseddel, men reddede den i sæson 2 ved at hive 13 point i de første 5 kampe. Røg ud af første knockoutrunde i CL og tabte finalen i CapitalOne tll Chelsea. Blev dog det mest scorende hold i PL, men til gengæld var der i den grad pbent hus i den anden ende.

Indtil 2. sæson var det klart at der skulle sættes prop i. Det resulterede i, at jeg hentede Bernat til venstre back og jeg fik Rulli på fri transfer til at erstatte Cech. Jeg købte udover det Jonny til at være backup på backs'ne. Hentede en række talenter udover det.
I vinterpausen gik Wenger shop-amok og hentede:

Kostas Manolas
Icardi ( der skulle hentes een da Giroud var ude i 2-3 måneder )

Udover det kom Lincoln endelig til klubben efter at være blevet købt i starten af første sæson.

Ligger i skrivende stund på en 2. plads i PL - 1 pt efter City. Er stadig med i FA cup og skal nu møde Valencia i 2 knockout runde af EL.

Kan indtil nu konstatere at:

Giroud er vanvittig og at jeg muligvis har et gedigent mancrush på ham
Özil er i bedste fald middelmådig.
K6 er fremragende.
Bellerin er muligvis den bedste højreback i spillet og helt igennem fantastisk.

Jeg glæder mig til at få mine talenter hjem og se hvad de kan:

Maitland-Miles
Reine-Adelaide
Bennacer
Zelalem

Det er disse 4 jeg glæder mig mest til.

Det er et ganske fængende spil jeg har fået gang i nu og jeg er heldigvis langt fra den fyreseddel, som formentlig lå i bestyrelsens skuffe ved slutningen af sæson 1.
Logged

Klausen89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #68: 11 Dec 2015, 11:17 »

Så blev min 2 sæson spillet færdig. Det var en god sæson, dog med lidt overraskelser.

Jeg vandt premier league med 94 p 30-4-4 nr. 2 blev newcastle der lagde hårdt ud i første halvdel af sæsonen. nr. 3 man utd med city lige i hælene.

Jeg vandt også FA cuppen hvor jeg stillede et ungt hold, vandt 2-0 i finalen mod southampton.

Jeg røg dog tidligt ud af Chl, da jeg sluttede nr. 2 i min pulje mødt jeg Real madrid i første knockout, vandt 3-1 hjemme i første kampe, men tabte 4-1 i forlænget spilletid, dog skal det siges at mit hold spillede virkelige elendigt, så det var fuld fortjent at jeg røg ud.

Nu til overraskelserne.

Min topscorer i denne sæson blev Danny Wellbeck som scorede 22 mål, dog skal det siges han fik en del lette kampe hvor han scorede 3-4 mål som venstre kant.

I forhold til assist var Özil fantastisk og lagde op til hele 20 mål, lige efterfulgt af både bellerin og Gaya som lagde op til omkring 18 mål.

Min backs er alt for det her hold, de spiller med en gennemsnit karakter på omkring 8 dvs. bellerin spillede en hele sæson med 8,12, og vandt også goldenboy.

Årets spiller i england Mesut Özil, Årets manager, mig, topscorer diego Costa, Gaya vandt spillernes unge spiller.

Udover det fik jeg i anden sæson før vinter transfer en ordentlig røvfuld penge som jeg brugte på at købe nyt til forsvaret, og pga. skader købe til midten og offensiven.

Transfer ind:
Lincoln 24 mil
Embolo 142 mil
Tielemans 140 mil
Romagnoli 600 mil.

Solgt:
Giroud 80 mil

Jeg glæder mig til at komme tilbage i Chl, og prøve at vinde den. Det må være mit store mål for 3. sæson. Udover det har jeg en alt for bred truppe, så der skal sælges lidt ud, og nogen af de unge der har været på udlån skal prøve at slå igennem på holdet.

Den stærkeste opstilling hedder:

                                        Cech/szczesny
Bellerin/Chambers-Romagoli/Koscielny-Laporta/Rugani-Gaya/Gibbs

                Coquelin/Lucas Romero-Ramsay/Neves/Tielemans

Chamberlain/Barbosa/Zirkovic-Özil/Wilshere-Alexis/Chamberlain/wellbeck
             
                                     Aboubakar/Embolo

Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #69: 11 Dec 2015, 14:25 »

Bruger/brugte i også Olivier Giroud som targetmand?
Han er jo et monster!
Logged

Supra Societatem Nemo

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #70: 11 Dec 2015, 15:22 »

Har startet mit andet save med The Gunners nu. Med erfaring på Regionalt plan. Er PT i Marts 2018.



Jeg har en alt for stor trup og skal ha lavet lidt dollars efter sæsonen, selvom jeg har et transfer budget på over en milliard. Har været helt oppe lidt over 2 milliarder.  Opstemt



PT går det strygende med 12 sejre i de seneste 12 kampe.



Har vundet lidt af det hele. Mit mål er at vinde PL 5 gange i streg - måske 10  Grin



Var på ingen måde meningen, at jeg ville sælge Santi, men havde en ide om at jeg ville have så mange engelske spillere som muligt. Derfor jeg gik lidt offensivt på Barkley i Januar og fik ham for 405 mill + Debuchy. Lidt meget, men han er alle pengene værd.  Thumbs Up



Giroud havde spillet en rigtig god sæson, men solgte ham da jeg fik muligheden for Zlatan! Hvem siger nej til ham?! Han er nu U-21 spillende-træner i klubben.



Senest købte jeg Vietto. Han er guld som skarpretter. Wilshere var alt for skadet og jeg havde ikke rigtig mod på mit mål med engelske spillere længere, så han røg sammen med Welbeck for en rigtig fin pris!





Tjaa det var vel det indtil videre!  Smiley
« Seneste Redigering: 11 Dec 2015, 18:23 af matv » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #71: 11 Dec 2015, 18:31 »

Vildt du kunne få så mange penge for Per, taget hans alder i betragtning :-)
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #72: 12 Dec 2015, 15:24 »

Så er første vindue næsten smækket i. Jeg har handlet lidt (for meget) ind. Pengene er dog blevet investeret godt synes jeg. Jeg har valgt at investere i ungdommen, imens jeg hovedsageligt har solgt 'erfarne' spillere fra.

Ind er kommet:

John Stones
Gabriel Barbosa (Kommer dog først til nytår)
Kristoffer Ajer (lejet ud igen)
Ruben Neves
Emanuel Mammana
Youri Tielemans
Arianit Ferati (lejet til klubben, med håbet om at hente ham permanent, dog uden klausul)

Ud er der røget:
Arteta
Mertesacker
Cambell
samt en del lejeaftaler af talenter, og forventer at flere kommer de sidste 2 dage i vinduet.

Jeg forsøger desuden at sende Flamini ud, og jeg har et bud på Fiorentinas Babacar som jeg overvejer at acceptere.

På førsteholdet har jeg pt beholdt Bielik og Crowley, da jeg tænker at der faktisk er mulighed for at give dem et indhop eller flere i CC eller FA. Men hvis ikke det lykkes så lejer jeg dem nok ud til januar.

Charity Shield tabte jeg desværre til Chelsea på straffespark og ligaens tre første kampe hedder 1-1-1 med en målscore på 6-4, så der er noget der skal trænes.
Logged

Mathiasj97
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #73: 12 Dec 2015, 16:46 »

Jeg er i gang med 3 sæson med Arsenal. Jeg har en valgt en alternativ opstilling 4-1-2-3, og jeg kan love jer den er god.
Bellerin spiller bare fantastisk.
I de to første sæsoner vandt jeg stort set alt.
Det eneste indkøb jeg lavede i første sæson var Reus, han spillede fremragende. Han er så blevet skiftet ud med Neymar.
Jeg overvejer lidt at sælge Higuain også købe Dybala. Jeg har Lewandowsko, men han har brækket benet.
Efter første sæson solgte jeg Giroud til Real Madrid for 250 mio.

Jeg kan klart anbefale jer at spille med denne Taktik!

* Skærmbillede 2015-12-12 kl. 16.34.16.png (420,19 KB - hentet 198 gange.)
Logged

Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #74: 14 Dec 2015, 17:16 »

MESTERSKABET kom i hus i 2. sæson. Det blev neglebidende spændende og det endte med en scoring i overtiden i den sidste kamp, som blev vundet med 3-2. Giroud satte afgørende kasse. Jeg var dog afhængig af hjælp fra Newcastle, som slog City i deres sidste kamp.
FA cuppen kom også i hus, mens det desværre blev til et smalt nederlag til Chelsea i Europa League.

Icardi, som blev købt af Wenger da Giroud var ude i 3 måneder, overtog rollen som førsteangriber og har faktisk gjort at Giroud er blevet solgt da det ikke blev til nok spilletid.

Indtil 3. sæson hentede jeg:

Ricardo Rodriguez og Julian Draxler

Wenger stod for at hente Kenny Tete og en regen.

Jeg solgte:

Cazorla
Cech
Mané

og udlejede en lang række talenter.

Efter vinterpausen ligger jeg på en solid førsteplads i PL. Jeg fører med 11 point ned til Liverpool og har kun tabt 2 kampe. Jeg er i finalen i Carling Cup'en, stadig med i FA cup'en og står foran en knockout runde mod Juventus i CL.

Profilerne i denne sæson har uden tvivl været: Øzil, Icardi, Bellerin og så naturligvis Alexis. Overraskelsen må nok siges at være Chamberlain, som bare leverer hver gang han får chancen.
Der er ligeledes kommet ny førstemålmand i denne sæson. Szezcny, som kun spillede een kamp i sæson 2 har fået chancen og grebet den med solide præstationer. Jeg blev ganske enkelt træt af, at Rulli var så ustabil.

Udover en rigtig god start 11 og nogle solide backups så er der også masser af talenter på vej op igennem truppen. Min reserveangriber er f.eks. en 17 årig engelsk regen, som leverer rigtig fint når han får chancen.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010