home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  4 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge - FM 16
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge - FM 16  (Læst 78407 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #150: 03 Mar 2016, 14:20 »

Så kom jeg igennem 1. sæson (2026/2027) med West Ham og fik taget dem fra 20. pladsen til 7. pladsen i ligaen samt triumf i FA Cuppen, og dermed Europæisk fodbold til næste sæson.

Med venlig hilsen


Scott McCray
Manager for Skotland (igang med EM kval)
Manager for West Ham

Stærkt arbejde og tillykke med det første trofæ i det engelske  Thumbs Up

Jeg regner med at genoptage mit eksisterende save eller starte forfra snart  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #151: 13 Mar 2016, 15:07 »

Så er jeg kommet igang med mit nye forsøg med at gennemføre denne herlige challenge. Nok en gang har jeg taget skikkelsen af Acair Breckenridge.

De første 100 dage i East Stirlingshire gik noget bedre ind sidste gang  Thumbs Up



Den 16 februar 2016 tikkede der et job tilbud ind fra Raith. Det blev der takket ja til med stor fornøjelse  Smiley



Raith ligger næstsidst i ligaen med 7 point op til at klare sig fri fra nedrykning. De er fuldtidsprofessione lle, så der skulle være mulighed for at få holdet til at præstere bedre ind under den tidligere manager  Thumbs Up


« Seneste Redigering: 13 Mar 2016, 15:13 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #152: 14 Mar 2016, 10:11 »

Den resterende del af sæsonen er færdigspillet.

Raith havde ganske som ventet underpræsteret under den tidligere manager, så overlevelse kunne uden større problemer sikres  Thumbs Up

I løbet af overlevelsen faldt der sågar en månedens manager titel af til Acair  Smiley Jeg havde håbet på at første trænerlicens kunne sikres, men økonomien sejler i klubben, så der er absolut ikke noget at gøre godt med.

Forventningerne til sæsonen fra bestyrelsen er en midt i rækken. Truppen er dog blevet enige om at playoff må være målet. Dette var gode nyheder, da jeg næppe tror økonomien holder til endnu en sæson uden Ladbrokes PL bold.

Jeg vender tilbage med nyheder når 2017 står for døren! 
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #153: 16 Mar 2016, 23:34 »

Det går intet mindre ind forrygende i Raith.



Det er primært takket være spillere på leje at vi klare os så godt. Det bliver spændende om dampen kan holdes oppe, så job jagten til fase 3 kan igangsættes  Smiley


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #154: 19 Mar 2016, 00:13 »

Det blev til en sten sikker oprykning  Thumbs Up



Jeg var meget tæt på at blive i klubben, men Aberdeen ville hive mig til job samtale, så jeg gamblede og forlod stillingen. Desværre valgte de en anden manager, så nu står den på job jagt  Opstemt

Der har desværre ikke været mulighed for at sikre mig et træner licens, hvilket kan gøre det noget besværligt at få en god klub.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2016, 00:16 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #155: 19 Mar 2016, 14:23 »

Der skulle gå helt indtil marts 2018 før den rigtige stilling var ledig. Der var tilbud tidligere fra Patrick Thistle og Kilmarnock, men det virkede ikke som et reelt skridt op af stigen.

Acair er nu manager for Hearts  Thumbs Up



Stillingen ved overtagelsen ser således ud:

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #156: 01 Apr 2016, 21:02 »

Dejligt at se at der er andre der er igang med denne challenge,

Jeg har lige afsluttet sæson 2027/28, da der var 10 kampe tilbage af sæsonen så alt lyst ud med lå på en sikker 4. plads med udsigt til at gå på 1. pladsen hvis jeg vandt mine udstående kampe :-), var i semi-finalen i FA-Cuppen og i finalen i UEFA-Cuppen mod Valencia, desværre var min trup for tynd til at spille 7 kampe på 15 dage og da 4/5 af mine resterende kampe i ligaen var på udebane og 3 af dem mod TOP 5 hold, endte sæsonen uden noget som helst og jeg endte på en 5. plads, hvilket jeg ville have været glad for før sæson star.

Sommerpausen er gået med EM og der nåede jeg til kvart-finalerne hvor storebror England blev en for stor mundfuld, ellers et godkendt resultat, tager lige 2. år til som landstræner i håb om at jeg kan kvalificerer mig til VM.

Derudover gik sommeren med at tro at jeg ville blive nød til at starte fase 4 forfra da, vi fik ny ejer og han i første omgang gerne ville have en anden manager, men heldigvis mente han at jeg var den rette til jobbet og jeg kunne komme igang med forberedelserne til den nye sæson, hvor målet er CL-kval.

Vi ses,

Scott McCray
West Ham og Skotland
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #157: 10 Jun 2016, 23:44 »

Desværre har jeg ikke kunne forsætte mit eksisterende save, så det er blevet til et nyt forsøg Rullende Øjne Jeg må håbe at 3. gang er lykkens gang  Thumbs Up

Mangerprofilen er den samme (Acair Breckenridge)



Tiden i East Stirlingshire er gået fantastisk  Cool



Nu går klubjagten for til at på begynde fase 2!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #158: 11 Jun 2016, 01:31 »

Det blev Livingston der får fornøjelsen af Acair. De ligger aktuelt sidst i championship med 2 point op til overlevelse efter 25 kampe.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #159: 12 Jun 2016, 23:14 »

Overlevelsen blev nemt sikret med Livingston  Cool



Nu står den nye sæson for døren. Målet er playoff plads  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #160: 14 Jun 2016, 21:54 »

Målet var playoff pladser, men det skulle hurtigt vise sig at spillerne i Livingston mente det skulle være anerledes. Efter 36 spillerunder kunne klubben løfte trofæet i championship og derved sikrer oprykning til bedste række  Thumbs Up



Som om ovenstående ikke var nok, så snuppede vi også challenge cuppen  Cool



Nu er stillingen opsagt og forhåbentlig dukker der noget interessant op snart  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 14 Jun 2016, 21:59 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #161: 14 Jun 2016, 23:13 »

Jeg er også startet den challege igen i år, sidste år gik jeg død i det i fase 4 efter at vundet et par mesterskaber med Aston Villa. Jeg er lige gået i gang med fase 3, så må heller vise lidt SS frem.


Efter fase 1 var overstået med de 100 dage, sagde jeg op og søgte efter et nyt job. Muligheden kom da Falkirk sæsonen efter havde fået en dårlig start, valgte og fyre træneren. Jeg søgte og fik jobbet, endte på en anden plads, langt efter Hibernian. Men efter playoff mod Kilmarnock & Hamilton var opryking i hus.


Her i starten af januar af sæsonen 17/18 fyrede Aberdeen deres træner, så jeg skyndte mig at slå til. Er glad for det var netop Aberdeen som Sir Alex selv var manager i.
Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #162: 15 Jun 2016, 00:27 »

Aberdeen som Sir Alex selv var manager i.

Fedt du er på igen  Smiley

Jeg er endt op i Hearts


De ligger aktuelt nr. 7 med 4 point op til europa pladserne.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #163: 15 Jun 2016, 00:41 »

Så kom de første to titler i hus, desværre ikke ligaen som Celtic løb med ganske forventet.

Liga cup:


Pokal cup:
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #164: 15 Jun 2016, 15:48 »

Første mesterskab i hus:
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010