home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge - FM 16  (Læst 78410 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #135: 14 Dec 2015, 18:38 »

Deja vu!

Halvdelen af sæson er gået og jeg har måttet afvise 6 jobsamtaler fra klubber i de lavere rækker i England. Endelig kom tilbuddet, da en af de øverste klubber begyndte at vise dårligt spil.

Felix Magath blev fyret, og han står i spidsen for Hearts. Som nogle vil bemærke, var de også det hold jeg gennemførte fase 3 med i FM15. Håber jeg kan genskabe succes med klubben!

Så John McTavish skal til Hearts i fase 3
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #136: 24 Dec 2015, 22:58 »

Endnu en sæson er afsluttet, vi endte i den nedre halvdel igen og tabte finalen i cuppen  Sur, Jeg har stadig ikke fundet den helt perfekte taktik, hvor jeg kan finde et passende leje, havde en god periode med en 442 opstilling, hvor jeg havde et gennemsnit på 25 chancer mod mål, men kun 5 indenfor rammen og dermed tabte kampe :-(,

Ny angriber er lånt med 16 i finishing, og vi har nu taget hul på sæson 20/21 hvor en kval. til Europa er målet, Celtic er stadig helt urørlige i ligaen og har nu vundet ligaen 10 år i streg, derfor er Euro kval et must før mesterskab så jeg kan tiltrække nogle bedre spillere, når alt dette er sagt, så har jeg det stadig sjovt med denne challenge og satser på et par sæsoner her i juledagene,

GOD JUL

Cool Cool Cool Cool

/Joykilr
Manager for St. Johnstone
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #137: 25 Dec 2015, 16:45 »

Endnu en sæson er overstået i Hammers og det vel en godkendt en af slagsen Thumbs Up

EL blev vundet, men den tæller desværre ikke med udover at klubbens omdømme er forbedret!

Snuppede en 4. plads i ligaen hvilket jeg er yderst tilfreds med. Der er dog langt op til de tunge drenge!

Liga cuppen blev vundet, så et gældende trofæ er sikret  Thumbs Up FA cuppen var en skidt omgang!

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #138: 27 Dec 2015, 00:41 »

Så er endnu en sæson afsluttet og mine mål er blevet indfriet, Manager of the Year, dog ikke af Journalisterne, men stadig overraskende, det blev til en tabt finale i League Cuppen til Celtic, en tabt Kvartfinale til Cuppen til Celtic og i ligaen blev det til en flot 3. plads med 2p op til Celtic på 1. pladsen, så det blev desværre ikke til CL bold næste sæson men EL er godkendt og nu håber jeg på at kunne tiltrække nogle lidt tungere drenge  Grin,

Vi ses om en sæsons tid igen

/Scott McCray
Manager i St. Johnstone
Logged

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #139: 05 Jan 2016, 09:17 »

Det blev til en sæson som på mange måde er blevet godkendt, vi nåede gruppespillet i EL og endte på en flot 3. plads efter Wolfsburg og CSKA. I November måned blev jobbet som Skotsk landstræner så ledig og tilbudt mig som jeg så har overtaget, første udfordring bliver VM 2022, derudover blev det til en 2. plads i ligaen igen efter Celtic, men med CL på programmet, så det bliver spændende og derudover vandt jeg den skotske cup.

Målet for den nye sæson er en 3. plads i gruppespillet og dermed videre deltagelse i EL, og så går vi efter klubbens 1. mesterskab.

GODT NYTÅR til alle, vi ses om en sæsons tid Wink

/Scott McCray
Manager i St. Johnstone
Logged

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #140: 15 Jan 2016, 08:05 »

Så er sæsonen 22/23 afsluttet og det blev til the Double for St. Johnstone, nu skal vi så igang med sommerpausen og prøve at holde på mine bedste spillere samt forbedre for at kunne gøre en lidt bedre figur i CL og EL.

Humøret er stadig højt og jeg er stadig glad for denne challenge (som den eneste ser det ud til :-))

/Scott McCray
Manager i St. Johnstone
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #141: 15 Jan 2016, 09:31 »

Fedt du holder dampen oppe  Smiley

Jeg har mit på pause, så helt død er den nu ikke fra min side  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #142: 15 Jan 2016, 12:33 »

Jeg hygger med spillet og når lige at spille ½ -1 time om aftenen, når ungerne og konen er puttet, så det går langsomt men sikker fremad, især når man kører landshold samtidigt,

PS, godt at hører at du stadig har spillet i baghånden,

/Joykilr
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #143: 18 Jan 2016, 10:23 »

Altid godt med en opdatering i ny og næ - jeg har ikke mit spil længere, men forventer helt sikkert at starte op igen i 2016! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

papi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #144: 18 Jan 2016, 15:54 »

Jeg prøver... dette ser spændende ud - så jeg starter fra nu af... Fase 1!

Fase 2 var med ny nedrykkede Ross County - rykkede op via play off og sagde herefter mit job op (håbede på Hearts ville tage mig, men det gjorde de ikke).... Nu er jeg hos Partick Thistle i LPL Fase 3
« Seneste Redigering: 18 Jan 2016, 22:51 af papi » Logged

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #145: 01 Feb 2016, 19:34 »

Så har jeg endelig afsluttet sæson 23/24 det har været en lang sæson, og det endte med "The Double" igen så nu mangler jeg "bare" et mesterskab samt et EL/CL trofæ, udover disse trofæer blev det til semi finale pladser i både league cup og i CL hvor jeg tabte til SLB i begge opgør  Forlegen, derudover kvalificerede jeg mig til EM med Skotland og er endt i gruppe med Italien, Danmark og Ukraine, og det skal jeg så igang med nu :-), samt at handle nye forstærkninger til den nye sæson, så dette kan blive den sidste i skotske :-)

MVH
Scott McCray
St. Johnstone
Logged

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #146: 14 Feb 2016, 00:06 »

Så er sæson 24/25 afsluttet med endnu et mesterskab, tredje på stribe denne gang med 90p, jeg røg ud af CL gruppespillet på en forventet/ønsket 3. plads så jeg kunne fortsætte i EL, dette og lykkedes og jeg denne gang gik jeg hele vejen og kunne løfte pokalen efter en 2-0 sejr over Leverkusen i finalen, Liga cuppen røg jeg ud af i kvart-finalen, og Cuppen vandt jeg på straffe over Celtic 3 dage efter EL sejren, så det blev til the TREBLE, nu er målene for fase 3 nået og jeg og har sagt mit job op og vil nu læne mig tilbage og vente på at det rette job i Premier League, I mellemtiden vil jeg bruge min tid på det Skotske landshold og få dem kvalificeret til VM.[img][/img]

Hilsen

Scott McCray
Manager i St. Johnstone (sæsonen ud)
Manager for Skotland

* Sæson 2024-25.jpg (63,82 KB - hentet 84 gange.)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #147: 14 Feb 2016, 12:31 »

Ser sgu godt ud! Smiley Fedt du er kommet videre i challengen! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #148: 18 Feb 2016, 09:28 »

Efter at jeg stoppede i St. Johnstone har det ikke lige frem væltet ind med interessante jobs som også overholdte kriteriet med at ligge til nedrykning i Premier League, jeg var dog tæt på at få Liverpool i 2025 men de lå på en 16-17 plads under forhandlingerne :-(, Mit personlige favorit hold Newcastle har alle de år jeg var i Johnstone som i virkeligheden med i kampen om nedrykning så jeg havde håbet, men de har nu valgt at kæmpe med om CL pladser istedet,

Når men jeg endte på den forventede 2. plads i VM-Kvalen efter Bosnien, desværre var jeg ikke i TOP 3 på 2.plads listen og må tage 4 sæsoner til før jeg forhåbentlig kvalificerer mig til VM med Skotland,

Når alt dette er skrevet så har jeg nu fået mig et nyt hold, WEST HAM har valgt at give mig muligheden se vedhæftede billed som dokumentation.

[img][/img]
 
Scott McCray
Manager for Skotland
Manager for West Ham i Premier League

* WestHam.jpg (82,08 KB - hentet 62 gange.)
Logged

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #149: 01 Mar 2016, 10:15 »

Så kom jeg igennem 1. sæson (2026/2027) med West Ham og fik taget dem fra 20. pladsen til 7. pladsen i ligaen samt triumf i FA Cuppen, og dermed Europæisk fodbold til næste sæson.

Med venlig hilsen


Scott McCray
Manager for Skotland (igang med EM kval)
Manager for West Ham
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010