home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge - FM 16  (Læst 78169 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #165: 15 Jun 2016, 23:18 »

Første mesterskab i hus:


Tillykke med første mesterskab  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #166: 15 Jun 2016, 23:20 »

1. periode i Hearts er nu gennemført og holdet fik spillet sig op på en smuk 2. plads og derved skal vi ud og leje i EL næste sæson  Smiley

Det bliver spændende hvad Acair kan gøre i sin første fulde sæson i klubben!

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #167: 16 Jun 2016, 01:17 »

Mesterskab nummer to er i hus, nu er der også bygget en solid pengekasse op. Hvilket betyder at jeg kan satse lidt mere på europa, så det bliver en spændende sommer. Desuden er jeg ved at skyde 1-2 spillere af til de store engelske klubber, regner med en ekstra indtjening på over 150 mio.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #168: 16 Jun 2016, 01:51 »

Det blev kun til et stort salg, men det var også fordi United kom med et tilbud der ikke kunne afvises. Jeg havde hentet ham på fri transfer og kan efter to sæsoner sælger ham videre, for hvad der kan blive et beløb langt over 200 mio.


Efter Skotland floppede til EM, blev træneren fyret. Gæt hvem der søgte? Alexander Chapman Ferguson.
Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #169: 16 Jun 2016, 10:58 »

Mesterskab nummer to er i hus, nu er der også bygget en solid pengekasse op. Hvilket betyder at jeg kan satse lidt mere på europa, så det bliver en spændende sommer. Desuden er jeg ved at skyde 1-2 spillere af til de store engelske klubber, regner med en ekstra indtjening på over 150 mio.

Du har godt nok fart på  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #170: 16 Jun 2016, 13:10 »

Det er sådan det skal være, hvis jeg nogensinde skal nå og blive færdig med denne challenge. I morgen tager jeg ud til min mor og så spiller jeg nok ikke de næste par uger, satser stærkt på en double i år og så finde en PL klub.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #171: 16 Jun 2016, 15:23 »

3 kampe tilbage af sæsonen...
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #172: 16 Jun 2016, 15:28 »

Blev nødt til at stille med reserverne mod Celtic, da vi skal møde Dortmund tre dage senere. Meeeeeeen heldigvis havde vi faktisk allerede vundet mesterskabet, men det gik nu fint alligevel.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #173: 16 Jun 2016, 15:36 »

Sådan!

I forlængede spilletid lykkedes det at slå Dortmund 2-1, efter vi har domineret kampen hele vejen igennem.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #174: 16 Jun 2016, 15:47 »

3 mesterskaber og 5 cups, dermed er fase 3 gennemført. Nu siger jeg op i Aberdeen og går på jagt efter min PL klub, samtidig med jeg skal forsøge at få Skotland til VM.

Min helt store profil gennem sæsonen, Junior slutter sæsonen af med 4 mål i pokalfinalen. Mens min trofaste captain Ryan Jack der også kroner en flot sæson af med en kasse, han er den med næstfleste kampe for Aberdeen.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #175: 16 Jun 2016, 17:05 »

Skotland skal til VM:
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #176: 16 Jun 2016, 17:27 »

Så har jeg fundet min PL klub, hvor jeg skal vinde en masse titler. Det er heldigvis også en klub der hader Liverpool, så det er jo perfekt.
Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #177: 18 Jun 2016, 21:34 »

Så er Acair kommet igennem første fulde sæson i Hearts.

Det startede skidt med et exit fra EL til Schalke inden eventyret overhovedet begyndte.

Cupturneringerne var der lodtrækningsuheld med udekampe mod Celtic og Rangers. Det blev til exit i begge i 5 runde, men reserverne spillede dog med det meste af kampen.

Succesen var gemt til ligaen hvor Hearts kunne løfte mesterskabstrofæet efter en sæson hvor Celtic havde, som vaneligt, været i førersædet det meste af tiden.


« Seneste Redigering: 19 Jun 2016, 14:28 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #178: 21 Jun 2016, 00:20 »

Woooow en sæson det har været her i Hearts  Cool

Et stensikkert mesterskab blev sikret uden det store besvær, da Celtic og Rangers valgte at have en knap så god sæson  Smiley



CL

Vi kom i gruppe med Tottenham, Valencia og Zenit. Det kastede 3 point af sig i de seks kampe. Alle hentet på hjemmebane hvor vi formået at ligge et enormt pres på mostanderne. Desværre var det ikke nok til at gå videre fra gruppen, men det gav os dog 3. pladsen og EL til foråret  Smiley

EL

Club Brugge, Chelsea, Celta Vigo og Schalke blev ekspederet ud i nogle vanvittige kampe. I finalen ventede Monaco og den forløb således:



Når ja, vi snuppede da også lige begge hjemlige cupturneringer  Opstemt



Nu skal det sidste mesterskab bare sikres, så står PL og venter  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #179: 23 Jun 2016, 23:25 »

Så kom det 3. mesterskab i hus og derved fase 3 fuldført.



Nu bliver det spændende hvilken klub der bliver den næste  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010