Marts!3.Marts 28 ligakampNewcastle 2-1 Everton
En kamp jeg var rigtig glad for.
En vi bare skulle vinde for at hente de vigtige point, for at nå UEFA cup pladsen.
Inden kampen sagde jeg til holdet at denne kom var vigtig og sagde det ville fedt hvis de kunne vinde denne kamp. Guy Demel fik 2 gule kort kort inde i 1.halvleg.
Vi sikrer sejren til sidst på mål af Farfán.Efter dene sejr har vi nu vundet 4 Kampe i træk.
Efter kampen gik jeg ned til holdet og sagde de spillede rigtig flot fodbold og de gjorde det fantastisk.
9.Marts 6.Runde FA CupNewcastle 2-0 Watford
Denne kamp var jeg rigtig glad for, fordi at vi tabte sidst vi mødte dem og vi så vandt denne kamp. 2-0 er et godt resultat mod et hold der spiller okay. jeg sagde til holdet bagefter at det var godt vi slog Watford. Vi kom foran på et straffe. men vi vandt kampen og gik videre til semifinalen hvor vi skal møde Arsenal. 5 sejre i træk.
15.Marts 29 ligakamp.Wigan 0-3 Newcastle
Vi kom igen foran på et straffe, men det betød ikk noget da vi godt kunne scorer uden hjælp. Vi vandt en meget vigtig kamp. Denne her kamp var meget vigtig da Wigan lå en plads over os. Vi vandt en meget flot 3-0 sejre og synes det var fantastisk. jeg ville sige noget til drengene efter kampen. Det jeg sagde var at de viste kanon fodbold og alle kunne se at vi var en klasse bedre ind Wigan. Det var også vores 6 kamp i træk vi vandt.
22. Marts 30 ligakampNewcastle 0-0 West Ham
Denne kamp var noget særligt. Det var min kamp nr. 100 som Manager og jeg var meget stolt af den begivenhed. Hvis jeg skal sige noget til kampen vil jeg sige at det var en kedelig uafgjort. Jeg snakkede med spillerne efter kampen og de fleste sagde at de ikk var i kampform og de nok ville lave om på det til næste kamp.
24. Marts 31 ligakampCharlton 1-2 Newcastle
Vi kommer bagud mod et hold der spiller rigtig godt. Vi har ikk noget at byde på i 1. halvleg. I pausen sagde jeg til holdet at de godt kunne vinde denne kamp hvis de lige gav den en tand mere. Det viste sig efter 77 minnuttes spil at vi kom med det første mål og så styrere vi resten af kampen. Der vi var inde i det første tillægs min. lavet vi så sejres målet.
29. Marts 32. ligakampNewcastle 2-1 Ipswich
En kamp vi ikke rigtig fik styr på men vandt aligevel på et heldigt mål. Ipswich spillede kanon god forbold men de kunne ikke for bolden ind. Vi scorer på de få Chancer vi fik og jeg synes det var lidt ufortjent vi vandt. jeg gik ned i omklædnings rummet og snakkede med holdet. Det første jeg sagde var at jeg var selfølgelig glad for sejren men at vi ikk spillede helt optimalt.
Måneds Spiller!Denne måneds spiller bliver Shay Given som har stået fantastisk i denne måned. Han har været rigtig vigtig i de rigtig vigtige kampe, hvor vi bare skulle have de 3 point. Jeg ønsker ham tillykke. Jeg har fået et godt forhold til Given og han var glad for at blive Newcastle Måneds spiller.
Så skal vi lige kigge på stillingen:
Det går rigtig godt. Vi ligger på den 7. plads som giver UEFA cup og det er det vi går efter. Vi kan også godt nå 6 pladsen.