home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Barcelona-Newcastle-???
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bloggen lukker!!!
Godt
- 13 (100%)
Skidt
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Barcelona-Newcastle-???  (Læst 17039 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #60: 19 Nov 2006, 09:40 »

Det er en okay blog. Du skal nok bare skrive lidt mere. Samt gøre dig lidt mere umage med dine updates.

Forresten hvad er din opstilling Smiley?

hvilke opstilling???
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #61: 19 Nov 2006, 16:16 »

ja jeg har lavet en afstemning som jeg sys i skal stemme i og i kan også lige svare på det her.. spørgsmålet er: Skal jeg forsætte denne blog???
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #62: 19 Nov 2006, 16:43 »

Jeg må indrømme at jeg har stemt "nej". Det kan dog ændres (stemmen kan ikke, men holdningen kan). Du skal bare skrive noget mere om hvad der sker i klubben generelt. Hvordan er økonomien, hvordan går det dine talenter, hvad sker der i ligaen, hvad er dine taktiske overvejlser, skader osv. Bare nogle forslag. Selvfølgelig skal den ikke være som alle andre blogs, men ellers synes jeg det bliver en "fyldeblog", der bare bliver en del af mængden. Håber du kan bruge kritikken..

Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #63: 19 Nov 2006, 16:45 »

Jeg må indrømme at jeg har stemt "nej". Det kan dog ændres (stemmen kan ikke, men holdningen kan). Du skal bare skrive noget mere om hvad der sker i klubben generelt. Hvordan er økonomien, hvordan går det dine talenter, hvad sker der i ligaen, hvad er dine taktiske overvejlser, skader osv. Bare nogle forslag. Selvfølgelig skal den ikke være som alle andre blogs, men ellers synes jeg det bliver en "fyldeblog", der bare bliver en del af mængden. Håber du kan bruge kritikken..



det er jo også min første blog og prøver virkelig at gøre det godt...
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #64: 19 Nov 2006, 16:48 »

synes ikke der behøver at være billeder af hver mom, også skal der skrives lidt mere om kampene. Var det fortjent at I vandt/tabte, spillede i godt, skabte i chancer osv!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #65: 19 Nov 2006, 16:49 »

Det er også derfor jeg prøver at hjælpe dig... Har selv lige gået i gang med min anden, og kan også selv se at man lige skal have noget erfaring før man bliver rigtig god. Men hvis viljen er der, er det da også ligemeget hvad vi stemmer. Hvis diu gider bruge tiden på det, skal den nok blive god.

Syntes bare ikke jeg kunne stemme nej til noget så vigtigt uden at begrunde det.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #66: 19 Nov 2006, 16:50 »

synes ikke der behøver at være billeder af hver mom, også skal der skrives lidt mere om kampene. Var det fortjent at I vandt/tabte, spillede i godt, skabte i chancer osv!

okay skal prøve til næste update. hvis jeg får lysten tilbage
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #67: 19 Nov 2006, 16:51 »

Det er også derfor jeg prøver at hjælpe dig... Har selv lige gået i gang med min anden, og kan også selv se at man lige skal have noget erfaring før man bliver rigtig god. Men hvis viljen er der, er det da også ligemeget hvad vi stemmer. Hvis diu gider bruge tiden på det, skal den nok blive god.

Syntes bare ikke jeg kunne stemme nej til noget så vigtigt uden at begrunde det.

hva hedder dine to blogs
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #68: 19 Nov 2006, 17:23 »

hvem har stemt ja
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona skal vinde igen!!!!
« Svar #69: 19 Nov 2006, 17:28 »

Jeg har ikke stemt, for jeg synes det er op til dig selv om du har lyst til at fortsætte den.. Hvis du ikke har lysten, og ikke synes du gider, så kan du jo lige så godt lade være.. For hvis du ikke ligger noget i det, men bare skriver for at skrive så bliver det heller ikke lige så interesant at læse for os. Det er mere spændende at læse noget med vilje i..!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #70: 20 Nov 2006, 19:55 »

ja nu er det et stykke tid siden jeg har lavet en update og der er sket meget i mellem tiden!!!

Forviring???

Danni mickelborg er fyret i Barca. BT som har snakket med Danni og har fået fortalt at han ville havde stadion udbygget. så havde Klubben sagt nej og han havde sendt et Ultimatum skrev BT 23 Dec. Danni blev fyret 22 Dec. En måned efter kom der et tilbud til Danni som han sagde ja til. det var den 15 Januar 2008, hvor han sagde ja til Newcastle. han har fået en kontrakt til juni 2008 skrev BT 16 Januar.   

jeg er meget glad for at komme til Kriseramte Newcastle. jeg sys det er en god udfordring for mig. jeg vil havde newcastle i CL inden for nogen år. Newcastle er nr. 14 lige nu med 21 kampe og efter 38 regner jeg med at vi lægger på en 8-10 plads.

her er så det mandskab jeg regner med kan nåh top 10 helst en top 7. der ser så ledes ud efter jeg har pillede nogen fra og til. darren Bent er nok den bedste af dem.   
« Seneste Redigering: 23 Nov 2006, 15:37 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #71: 20 Nov 2006, 20:01 »

Skal du ikke ha' ændret din
sign. ?
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #72: 20 Nov 2006, 20:01 »

Skal du ikke ha' ændret din
sign. ?

hva er sign???
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #73: 20 Nov 2006, 20:08 »

Signatur Smiley Der står stadig: hey tjek min føste blog der hedder Barcelona skal vinde igen!!! Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #74: 20 Nov 2006, 20:40 »

Okay, så må vi se hvordan det kommer til at gå dig i Newcastle..! Det bliver jo nok spændende..
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010