home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Barcelona-Newcastle-???
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bloggen lukker!!!
Godt
- 13 (100%)
Skidt
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Barcelona-Newcastle-???  (Læst 17029 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #90: 21 Nov 2006, 17:26 »

Du mener vel shay given ?  Shockeret

nåh ja undskyld  Grin Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #91: 23 Nov 2006, 17:40 »

Februar!

Der var kun 4 kampe i denne måned. 3 af dem er liga kampe og den sidste er en Cup kamp.

2 Februar 25Ligakamp
Watford 2-1 Newcastle
Den her kamp var en lorte kamp vi havde ikk vores kampform og tabte til et hold der spillede bedre end os. Jeg synes det var en fortjent. Det var os der kom foran. jeg snakkede med holdet efter kampen og spurgte hvad der gik galt. de fleste sagde at de ikk kunne komme ordenligt i gang.

13 Februar 26 ligakamp
Newcastle 1-0 Reading
i denne her kamp skaber vi rigtig mange chancer men for dem ikke i nettet. i det 4 min. scorer vi det enelige mål. vi kunne nemt have vundet langt større. men aligevel en usikker kamp da Reading også havde 1 eller 2 Store chancer. jeg ville lige snakke med holdet igen. efter denne kamp sagde de, at de synes at denne kamp var bedre ind den mod Watford. de sagde også at denne kamp kamp ikke var god men bedre ind mod Watford.

17 Februar 5.runde FA Cup
Luton 0-1 Newcastle
En rigtig dårlig kamp for vores side. en kamp jeg forventede vi vandt større. skud forsøgene lød på en 3-8 til os. også denne kamp kunne vi ikk få bolden ind i målet. Titus Bramble spillede fantastisk i denne kamp. vidste stort mod. Som jeg havde gjort i de sidste to kampe ville jeg lige havde en samtale med holdet. og spurgte dem hvad de synes om kampen. Det mest brugte svar var at de ikk spillede optimalt og de ville vise mig i næste kamp at de godt kunne spille god forbold. de ville også spille god fodbold over for deres fans.

23 Februar 27 ligakamp
Tottenham 1-2 Newcastle
I denne kamp vidste holdet at de godt kunne spille optimalt og super god fodbold. vi spillede mod et hold der lå i top 5 og det var sådan et hold vi skulle vinde over. jeg var meget stolt efter kampen og sagde til holdet som det var. De blev glade for den ros jeg gav dem. Darren Bent sagde til mig under 4 øjne at han var ked af at han ikk havde scoret i 2 kampe i træk nu. jeg sagde til ham at han ikk skulle være ked af det og til sidst sagde jeg til ham at jeg ville blive ved med at tro på ham lige meget hvad.

Måneds Spiller!
I denne måned bliver det Titus Bramble der bliver Newcastle Måneds spiller. Han har spillet meget sikkert nede i forsvaret og været meget vigtig. jeg snakkede med ham Efter træningen og Spurgte ham hvad han sys om at spille for Newcastle. han svarede at han var rigtig glad for at spille i klubben og at spille under min kontrol.


Transfers!
Det er nu aftalt at Gianluca Comotto har skrevet kontrakt med Newcastle skriver BT. Danni sagde at han glædede sig til at han kom til klubben. Comotto kommer fra Roma.



vi skal også lige kigge på Ligaen:   

jeg er godt tilfreds som det ser ud nu
« Seneste Redigering: 24 Nov 2006, 14:35 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #92: 23 Nov 2006, 17:46 »

nogen der har nogen kommentar
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #93: 24 Nov 2006, 14:20 »

ingen der har nogen kommentar
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Tor1991
Gæst
 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #94: 24 Nov 2006, 14:21 »

Bare rolig, folk skal nok kommentere den Wink
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #95: 24 Nov 2006, 14:31 »

Bare rolig, folk skal nok kommentere den Wink

Ja men det er bare lidt trist
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #96: 24 Nov 2006, 14:56 »

Ja men det er bare lidt trist

Det ved jeg godt det er men mn skal bare give det lidt tid. Hvis jeg har skreet et inlæg i min blog og der så ikke er nogen af dem der læser den på får jeg heller ikke nogen kommentare. Der kan nogen gange gå flere dage før det sker. Men alle kan jo ikke være meed computeren samtidig. Smiley
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #97: 24 Nov 2006, 15:02 »

Jeg synes det går lidt halvdårligt. Og jeg er ikke en af dem der bryder sig aller mest af den her blog.. Og jeg har skrevet hvorfor
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #98: 24 Nov 2006, 16:47 »

Jeg syntes den er blevet rigtig god. Men resultaterne er vist ikke for gode. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #99: 24 Nov 2006, 19:49 »

Marts!

3.Marts 28 ligakamp
Newcastle 2-1 Everton
En kamp jeg var rigtig glad for.
En vi bare skulle vinde for at hente de vigtige point, for at nå UEFA cup pladsen.               
Inden kampen sagde jeg til holdet at denne kom var vigtig og sagde det ville fedt hvis de kunne vinde denne kamp. Guy Demel fik 2 gule kort kort inde i 1.halvleg.
Vi sikrer sejren til sidst på mål af Farfán.Efter dene sejr har vi nu vundet 4 Kampe i træk.
Efter kampen gik jeg ned til holdet og sagde de spillede rigtig flot fodbold og de gjorde det fantastisk.

9.Marts 6.Runde FA Cup
Newcastle 2-0 Watford
Denne kamp var jeg rigtig glad for, fordi at vi tabte sidst vi mødte dem og vi så vandt denne kamp. 2-0 er et godt resultat mod et hold der spiller okay. jeg sagde til holdet bagefter at det var godt vi slog Watford. Vi kom foran på et straffe. men vi vandt kampen og gik videre til semifinalen hvor vi skal møde Arsenal. 5 sejre i træk.

15.Marts 29 ligakamp.
Wigan 0-3 Newcastle
Vi kom igen foran på et straffe, men det betød ikk noget da vi godt kunne scorer uden hjælp. Vi vandt en meget vigtig kamp. Denne her kamp var meget vigtig da Wigan lå en plads over os. Vi vandt en meget flot 3-0 sejre og synes det var fantastisk. jeg ville sige noget til drengene efter kampen. Det jeg sagde var at de viste kanon fodbold og alle kunne se at vi var en klasse bedre ind Wigan. Det var også vores 6 kamp i træk vi vandt.

22. Marts 30 ligakamp
Newcastle 0-0 West Ham
Denne kamp var noget særligt. Det var min kamp nr. 100 som Manager og jeg var meget stolt af den begivenhed. Hvis jeg skal sige noget til kampen vil jeg sige at det var en kedelig uafgjort. Jeg snakkede med spillerne efter kampen og de fleste sagde at de ikk var i kampform og de nok ville lave om på det til næste kamp.

24. Marts 31 ligakamp
Charlton 1-2 Newcastle
Vi kommer bagud mod et hold der spiller rigtig godt. Vi har ikk noget at byde på i 1. halvleg. I pausen sagde jeg til holdet at de godt kunne vinde denne kamp hvis de lige gav den en tand mere. Det viste sig efter 77 minnuttes spil at vi kom med det første mål og så styrere vi resten af kampen. Der vi var inde i det første tillægs min. lavet vi så sejres målet.

29. Marts 32. ligakamp
Newcastle 2-1 Ipswich
En kamp vi ikke rigtig fik styr på men vandt aligevel på et heldigt mål. Ipswich spillede kanon god forbold men de kunne ikke for bolden ind. Vi scorer på de få Chancer vi fik og jeg synes det var lidt ufortjent vi vandt. jeg gik ned i omklædnings rummet og snakkede med holdet. Det første jeg sagde var at jeg var selfølgelig glad for sejren men at vi ikk spillede helt optimalt.

Måneds Spiller!
Denne måneds spiller bliver Shay Given som har stået fantastisk i denne måned. Han har været rigtig vigtig i de rigtig vigtige kampe, hvor vi bare skulle have de 3 point. Jeg ønsker ham tillykke. Jeg har fået et godt forhold til Given og han var glad for at blive Newcastle Måneds spiller.   



Så skal vi lige kigge på stillingen:   


Det går rigtig godt. Vi ligger på den 7. plads som giver UEFA cup og det er det vi går efter. Vi kan også godt nå 6 pladsen.
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #100: 25 Nov 2006, 15:32 »

April og Maj!
Nu er vi nået til de sidste kampe og det har været rigtig spænende.

5.April 33. ligakamp
Southampton 1-0 Newcastle
Denne kamp spiller vi lige op med Southamton og de scorer så til sidst.
en kamp jeg ikke var tilfreds med. Alle de chancer vi fik på mål kunne vi bare ikke få i målet.
Jeg gik ned og snakket med holdet efter kampen og spurgte hvad der gik galt. Shay Given sagde at han følte at  holdet ikke kunne spille bolden ordenligt rundt på banen. Resten af holdet blev enige med det Given havde sagt.

13.April FA Cup Semifinale
Newcastle 2-3 Arsenal

Vi kæmpede rigtig godt. denne her kamp skulle vi vinde hvis vi skulle i finalen og forsvare vores FA Cup pokal. Det skulle vise sig at det var meningen at vi ikke skulle forsvare vores Title. Vi kommer foran efter kun 10 min. men vi var stadig under pres. Det var en rigtig åben kamp da vi begge kom frem til vores chancer. Vi fik Scott Parker udvist efter 45 min. Arsenal de for også deres chancer og for scoret på 3 af dem. Arsenal scorere til 2-3 i 95. min. og vinder kampen. Jeg var meget skuffet efter kampen, men jeg er ikk slået ud i nu. Jeg fik ikke finalen som jeg gik efter.

16.April 34. ligakamp
Portsmouth 4-2 Newcastle
Vi kommer bagud efter kun 2 min. og kan bare ikke spile fodbold. Vi er under pres under hele kampen og det synes jeg ikke om. Vi er rigtige uheldige i denne kamp men det er fuldt ud fortjent at de vinder. De har hele spillet i kampen og jeg sysnes de spillede rigtig god fodbold. Håber mine drenge lærte noget af denne kamp.

20.April 35 ligakamp.
Newcastle 1-0 Man. U 

Vi vinder på et selvmål af R. Ferdinand efter kun 15. min. Efter vi kom foran styrere vi kampen resten af tiden. En spiller jeg godt vil rose er T. Bramble som spillede mere sikkert nede i forsvaret ind nogen andre i Ligaen. Jeg var stolt af holdet og ville lige nedog snakke med dem. I spiller godt defensiv fodbold idag drenge. De blev glade for min ros og lovede spille lige så godt mod Arsenal. 

26.April 36ligakamp
Arsenal 1-1 Newcastle En kamp jeg er rigtig godt tilfreds med. Vi kommer foran efter kun 17 min. spil. Det er vores defensive midt. der scorer nemlig Emre. Vi var under pres i hele 1 halvleg og i 2 halvleg kommer vi dog bedre med. Arsenal udligner 3 min. før tid. jeg blev lidt mærkelig inden i mig selv, men var stadig glad for at vi fik point med hjem.

3.Maj 37 ligakamp.
Newcastle 1-1 Liverpool
Endnu en 1-1 på kontoen er ikk det bedste men nå det er mod to stor hold. Vi kommer foran lige før pausen. Det var D.Bent scorer endnu et mål og er News. topscorer. Vi er under pres i hele kampen men fik stadig lavet vores endelig mål. Bramble spillede endnu en kanon kamp.

11.Maj 38.ligakamp
Bolton 0-2 Newcastle
Vi skulle vinde denne kamp hvis vi skulle beholde vores 7. plads som vi lå på, da Middlesbrough havde lige så mange point som os. Robert bragte os foran efter kun 10 min. spil. Vi styrer resten af kampen. Denne sejr var sikker, vi spillede rigtig kanon fodbold og viste at det var os der skulle i UEFA Cupen. Jeg mener selv at vi har det hold der skal til at spille UEFA cup fodbold.


BT kontaktede mig efter kampen og spurgte om jeg havde tid til et interwiew. Jeg sagde med glæde og vi Aftalte en tid dagen efter.

Danni Mickelborg Hvordan synes du sæsonen gik?
Jeg er meget tilfreds, da jeg kom i vinters og over tog Newcastle lå de i den dårlige halvdel af ligaen og nu har jeg fået dem i den rigtige halvdel!
Okay. Newcastle Supporteres årest spiller er blevet udnævnt idag og det blev D. Bent. Er det fortjent?
Ja, jeg synes det er fuldt ud fortjent at han for den pris. Han blev klubbens topscorer og har givet de andre selvtillid
Okay tak for interviewet!

vi skal lige se ligaen og Økonimien:
Ligaen:

Økonomien:
« Seneste Redigering: 25 Nov 2006, 15:37 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #101: 25 Nov 2006, 20:16 »

hva sys i om blogen
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #102: 25 Nov 2006, 20:48 »

hva sys i om blogen

Jeg syntes den er fin af at det er din første blog.
Men jeg syntes også du spørger alt for tit om hvad folk syntes om den, hvis folk har noget på hjerte skriver de det nok Thumbs Up
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #103: 25 Nov 2006, 20:50 »

okay
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #104: 25 Nov 2006, 21:57 »

August!

16.August 1. ligakamp
Newcastle 2-2 Charlton  

En kamp jeg forventer vi vandt så vi starede godt på ligaen, men det skulle vise sig noget andet. Modstanden hed Charlton og vi havde 3 debutanter med. Farfán bragte os hurtigt foran, men Charlton kom så på 1-1. Midt i 2. halvleg lavede Duff så det mål der bragte os  foran. Men ligesom i 1. halvleg så udlignere Charlton til sidst i 2. halvleg. En underholdene uafgjort som tilskurerne kunne være godt tilfreds med, bare ikke resultatet.

19.August 2 ligakamp
Chelsea 1-1 Newcastle
Vi kommer bagud inden for de første 10 min. Vi kommer på 1-1 efter kun 22 min. Vi følger godt med resten af kampen. Vi brandte en kæmpe chance 15 min før tid, Det var noget lort. jeg er tilfreds nok med kampen mere er der ikke at sige til det. Jeg gik ned til holdet i omklædnings og roste dem. De blev glade og fik lidt ekstra selvtillid.

23 august 3 ligakamp
Newcastle 3-0 Blackburn
Vi er allerede foran 2-0 efter 15 min. spil. Robert scorere til 3-0 inde midt i 2. halvleg og vi vandt en sikker 3-0 sejr. Vores Bedste spiller i denne kamp var vores stærke forsvarspiller T. Bramble. Jeg snakkede med holdet efter kampen og sagde de spillede rigtig godt.

Måneds spiller!
     

Måneds spiller prisen falder til D.Duff. Han har spillet kanon og lavet 2 mål i 3 kampe. Jeg synes det er rigtig flot nå han er midtbane. Han er lige nu Klubbens topscorer. Jeg er meget glad for at have Duff i klubben, han gør det kanont. Jeg snakkede med ham efter træningen og sagde til at han var blevet kåret til Newcastle's måneds spiller. Han blev rigtig glad for det.
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010