home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Barcelona-Newcastle-???
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bloggen lukker!!!
Godt
- 13 (100%)
Skidt
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Barcelona-Newcastle-???  (Læst 17042 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #75: 21 Nov 2006, 16:43 »

Resten af Januar 2008!

så er det tid til de første 4 kampe hos newcastle.


16 Januar 22 Ligakamp.
Newcastle 1-1 Chelsea
vi kom foran mod et form stærkt Chelsea hold og jeg fik en dejlig følelse da vi kom foran. Chelsea havde hele spillet og spillede sig frem til alle chancerne. men vi havde da også nogen få chancer. men jeg sys vi kæmpede rigtig hårdt og er rigtig tilfreds med resultatet. jeg sys også det ville være fuldt ud fortjent hvir Chelsea vandt. 1 point er fint nok.

19 januar 23 Ligakamp.
Blackburn 2-4 Newcastle
Endelig en sejr. Newcastle havde ikk fået en sejr i 6 kampe ind til nu, og så for vi en flot sejr idag. darren Bent var den helt store spiller idag han lavede alle 4 mål for os. det var fuldt ud fortjent vi vandt. Blackburn fik også vidst en mand med 10 min igen til pausen. jeg er super glad for at vi fik en sejr idag. er glad for holdtets indsats idag. også Darren Bent er jeg vildt glad og stolt af ham i denne kamp. vi spillede kanon fodbold idag.

27 januar 4 runde FA cup
Newcatle 2-0 Blackpool
Fortjent sejr til drengene 2 sejre i træk. blackpool havde intet at byde på. det blev også til den forventet sejr. nu er vi så videre til 5. Runde hvor vi skal møde luton. vi spillede Blackpool ud af kampen. der er ikk så meget af sige til denne kamp.

30 januar 24 Ligakamp
Newcastle 3-0 Leeds
Vi kom hurtigt foran med to kasser af Forfán. Leeds havde endte at byde på så vi kørte den sikkert hjem. vi fik en fortjent sejr. den 3 sejr i træk nu. det er ved at blive en god stime. Vi fik Kieron Dyer skadet i 3 uger. det var den eneste leeds kunne finde ud af i denne kamp. en rigtig flot sejr som jeg blev rigtig glad for. vi skabte mange chancer, der kunne godt havde været 2 mål mere til os.

Måneds Spiller!
Jeg vil indrømme at jeg har to til at blive den bedste i denne måned. de har været lige vigtige. så de to deler prisen i denne måned. Dem jeg snakker om er Shay Given vores Målmand og Daren Bent. jeg vil starte med Given som har holdt os inde i chelsea kampen og har og stået kanont i de andre 3 kampe. Darren Bent har lavet Mål på samlebånd i disse 4 kampe vi har spillet. han har også lagt op til nogen mål.




Økonomi!
Økonomien i klubben er nede i det røde. vi har et underskud på 14 mio. ikk det værste men slemt nok.


Transfer!
Jeg  har fået en Underskrift af Daisuke Matsui. Han kommer godt nok først til sommer. en spiller som jeg sys så spænende ud. han kommer fra Le mans. hans hontrakt var ved at udløbe og så hopede jeg på.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2006, 17:26 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #76: 21 Nov 2006, 16:45 »

jeg savner kommentar for min  blog... er der nogen der følger med
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #77: 21 Nov 2006, 16:54 »

Godt nok.. Tilpas med tekst og med billeder. Men der er lidt skrivefejl, det er lidt ærgeligt. Men selve opdaten er god.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #78: 21 Nov 2006, 16:55 »

Ja jeg følger med og jeg syntes det bliver bedre fra hver update.
Logged

Hala Madrid!

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #79: 21 Nov 2006, 16:56 »

Ja jeg følger med og jeg syntes det bliver bedre fra hver update.

ja sys jeg også.... har du fulgt med siden starten
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #80: 21 Nov 2006, 17:00 »

Jeg har fulgt med fra starten..
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #81: 21 Nov 2006, 17:01 »

Jeg har fulgt med fra starten..

 okay hva sys du om bloggen
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #82: 21 Nov 2006, 17:01 »

nogen der har nogen kommentar
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #83: 21 Nov 2006, 17:12 »

okay hva sys du om bloggen
Jeg synes da den er fin nok.. Du kunne da godt gøre lidt mer ud af updatene
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #84: 21 Nov 2006, 17:13 »

Jeg synes da den er fin nok.. Du kunne da godt gøre lidt mer ud af updatene

hvordan??? svar  svar
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #85: 21 Nov 2006, 17:17 »

hvordan??? svar  svar
Du skriver på en lidt underlig måde.. Uden stort nogen gange og med mange ! og sys og oz osv  Ubeslutsom
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #86: 21 Nov 2006, 17:18 »

Og altid ''!!!'' efter en overskrift.. Fint nok for mig med '' ! ''
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #87: 21 Nov 2006, 17:18 »

tålmodighed min ven heh. Og ja jeg har fulgt med fra starten. Men som mange siger så gør lidt mere ud af dine updater.
Logged

Hala Madrid!

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #88: 21 Nov 2006, 17:19 »

Og altid ''!!!'' efter en overskrift.. Fint nok for mig med '' ! ''

okay
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Barcelona-Newcastle-???
« Svar #89: 21 Nov 2006, 17:24 »

Resten af Januar 2008!

så er det tid til de første 4 kampe hos newcastle.


16 Januar 22 Ligakamp.
Newcastle 1-1 Chelsea
vi kom foran mod et form stærkt Chelsea hold og jeg fik en dejlig følelse da vi kom foran. Chelsea havde hele spillet og spillede sig frem til alle chancerne. men vi havde da også nogen få chancer. men jeg sys vi kæmpede rigtig hårdt og er rigtig tilfreds med resultatet. jeg sys også det ville være fuldt ud fortjent hvir Chelsea vandt. 1 point er fint nok.

19 januar 23 Ligakamp.
Blackburn 2-4 Newcastle
Endelig en sejr. Newcastle havde ikk fået en sejr i 6 kampe ind til nu, og så for vi en flot sejr idag. darren Bent var den helt store spiller idag han lavede alle 4 mål for os. det var fuldt ud fortjent vi vandt. Blackburn fik også vidst en mand med 10 min igen til pausen. jeg er super glad for at vi fik en sejr idag. er glad for holdtets indsats idag. også Darren Bent er jeg vildt glad og stolt af ham i denne kamp. vi spillede kanon fodbold idag.

27 januar 4 runde FA cup
Newcatle 2-0 Blackpool
Fortjent sejr til drengene 2 sejre i træk. blackpool havde intet at byde på. det blev også til den forventet sejr. nu er vi så videre til 5. Runde hvor vi skal møde luton. vi spillede Blackpool ud af kampen. der er ikk så meget af sige til denne kamp.

30 januar 24 Ligakamp
Newcastle 3-0 Leeds
Vi kom hurtigt foran med to kasser af Forfán. Leeds havde endte at byde på så vi kørte den sikkert hjem. vi fik en fortjent sejr. den 3 sejr i træk nu. det er ved at blive en god stime. Vi fik Kieron Dyer skadet i 3 uger. det var den eneste leeds kunne finde ud af i denne kamp. en rigtig flot sejr som jeg blev rigtig glad for. vi skabte mange chancer, der kunne godt havde været 2 mål mere til os.

Måneds Spiller!
Jeg vil indrømme at jeg har to til at blive den bedste i denne måned. de har været lige vigtige. så de to deler prisen i denne måned. Dem jeg snakker om er StayGiven vores Målmand og Daren Bent. jeg vil starte med Given som har holdt os inde i chelsea kampen og har og stået kanont i de andre 3 kampe. Darren Bent har lavet Mål på samlebånd i disse 4 kampe vi har spillet. han har også lagt op til nogen mål.




Økonomi!
Økonomien i klubben er nede i det røde. vi har et underskud på 14 mio. ikk det værste men slemt nok.


Transfer!
Jeg  har fået en Underskrift af Daisuke Matsui. Han kommer godt nok først til sommer. en spiller som jeg sys så spænende ud. han kommer fra Le mans. hans hontrakt var ved at udløbe og så hopede jeg på.

Du mener vel shay given ?  Shockeret
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010