home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AFC Ajax Asterdam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: AFC Ajax Asterdam  (Læst 34905 gange)
sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #30: 18 Apr 2016, 15:49 »

Lyder godt sebbews. Er desværre ikke kommet videre da min pc har problemer efter Update til win10.

Hvilken el gruppe kom du i og hvem tabte du til i cl kval?
Hvem skal du møde i næste runde af el?

Har du mulighed for at smide din bedste holdopstilling op, er lidt nysgerrig Smiley frækt at købe ærkerivalens angriber Wink

jeg tabte noget uheldigt samlet til Fenerbahce 4-5, havde ellers vundet første kamp hjemme 2-1 og den stod da også 2-2 i returopgøret indtil vi ramte det 90 minut, hvor Robin Van Persie så formåede at score 2 gange. Så der blev jeg jævnt bitter crazy

I EL kom jeg i gruppe med: Lokomotiv Moskva, Steaua Bukarest og Rapid Wien.
Jeg har netop nu her i første kvalifikations slået Panathinaikos smalet ud 4-2  Thumbs Up og nu venter Tottenham i anden runde.

Jeg ved ikke lige rigtig noget om screenshots og sådan noget, så prøver så godt jeg kan Opstemt

spiller en 4-2-3-1 med 2 def midt og kører den med offensiv mentalitet.
jeg kører med højt pres og massere af afslutninger på mål

Det her er klart min favorit lineup til de store kampe:

--------------Cillessen----------------
Tete----Veltman----Riedewald----Dijks
---------Gudelj - Bazoer--------------
---------------------------------------
El Ghazi----Klaassen----Fischer/sinkgraven
------------Zivkovic----------------------

Jeg spiller dem således:

Tete: back
Veltman: forsvar
Riedewald: boldspillende forsvar
Dijks: back
---
Gudelj: flydende playmaker
Bazoer: regista
---
El Ghazi: fløjspiller
Klaassen: skyggeangriber
Fischer: fløjspiller
---
Zivkovic: defensiv angriber

håber det er noglelunde overskueligt Smiley
Logged

No Totti No Party

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #31: 18 Apr 2016, 16:31 »

jeg tabte noget uheldigt samlet til Fenerbahce 4-5, havde ellers vundet første kamp hjemme 2-1 og den stod da også 2-2 i returopgøret indtil vi ramte det 90 minut, hvor Robin Van Persie så formåede at score 2 gange. Så der blev jeg jævnt bitter crazy

I EL kom jeg i gruppe med: Lokomotiv Moskva, Steaua Bukarest og Rapid Wien.
Jeg har netop nu her i første kvalifikations slået Panathinaikos smalet ud 4-2  Thumbs Up og nu venter Tottenham i anden runde.

Jeg ved ikke lige rigtig noget om screenshots og sådan noget, så prøver så godt jeg kan Opstemt

spiller en 4-2-3-1 med 2 def midt og kører den med offensiv mentalitet.
jeg kører med højt pres og massere af afslutninger på mål

Det her er klart min favorit lineup til de store kampe:

--------------Cillessen----------------
Tete----Veltman----Riedewald----Dijks
---------Gudelj - Bazoer--------------
---------------------------------------
El Ghazi----Klaassen----Fischer/sinkgraven
------------Zivkovic----------------------

Jeg spiller dem således:

Tete: back
Veltman: forsvar
Riedewald: boldspillende forsvar
Dijks: back
---
Gudelj: flydende playmaker
Bazoer: regista
---
El Ghazi: fløjspiller
Klaassen: skyggeangriber
Fischer: fløjspiller
---
Zivkovic: defensiv angriber

håber det er noglelunde overskueligt Smiley


Hvordan gør Dijks det for dig? og har du fundet andre talenter til pladsen? solgte Dijks i 1. sæson og satsede på Viergrever, han gør det rigtig fint med har lidt offensive mangler.
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #32: 18 Apr 2016, 17:56 »

Hvordan gør Dijks det for dig? og har du fundet andre talenter til pladsen? solgte Dijks i 1. sæson og satsede på Viergrever, han gør det rigtig fint med har lidt offensive mangler.


hehe jeg har gjort det præcis omvendt af dig og satset på Dijks og solgt Viergever  Grin
men Dijks har overrasket mig ved at gøre det rigtig godt og beholder ham helt sikkert. Hans gennemsnits vurdering efter 25 kampe er 7,40 hvilket jeg synes er ret pænt, men alligevel leder jeg nok ligesom dig efter et stort back talent, da jeg ikke tror Dijks på sigt er god nok til CL. Jeg har kigget meget på Lassana  Faye fra PSV, som jeg regner med at hente, hvis ikke han vælger at skifte til Arsenal eller Chelsea Smiley
Logged

No Totti No Party

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #33: 18 Apr 2016, 18:02 »


hehe jeg har gjort det præcis omvendt af dig og satset på Dijks og solgt Viergever  Grin
men Dijks har overrasket mig ved at gøre det rigtig godt og beholder ham helt sikkert. Hans gennemsnits vurdering efter 25 kampe er 7,40 hvilket jeg synes er ret pænt, men alligevel leder jeg nok ligesom dig efter et stort back talent, da jeg ikke tror Dijks på sigt er god nok til CL. Jeg har kigget meget på Lassana  Faye fra PSV, som jeg regner med at hente, hvis ikke han vælger at skifte til Arsenal eller Chelsea Smiley

Ham vil jeg da lige prøve at tage et kig på, mit umiddelbare bud var Jetro Willems, men han bliver nok jævnt dyr og ikke sikkert han vil skifte fra PSV.
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #34: 18 Apr 2016, 22:38 »

Ham vil jeg da lige prøve at tage et kig på, mit umiddelbare bud var Jetro Willems, men han bliver nok jævnt dyr og ikke sikkert han vil skifte fra PSV.

Jetro Willems har jeg også kigget lidt på, men ud fra mine spejder rapporter bliver han alt for dyr i transfer i forhold til hvad jeg vil give, men han er da helt sikkert et godt og sikkert valg til venstre backen Smiley
Logged

No Totti No Party

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #35: 19 Apr 2016, 11:38 »

Jeg kan desværre først begynde mit spil torsdag, men har i gjort noget ved jeres trænere? Inden min pc fuckede op, fik jeg lige set lidt på dem og synesbder var nogen mangler. Stam var god til forsvar og bergkamp til offensiv.

Jeg nåede også at se ham zivkovic, som er angriber på ungdoms holdet, det ligner han har meget potentielle, men vælger at satse på polakken milik tror jeg han hedder til at starte med.

Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #36: 19 Apr 2016, 14:46 »

Jeg kan desværre først begynde mit spil torsdag, men har i gjort noget ved jeres trænere? Inden min pc fuckede op, fik jeg lige set lidt på dem og synesbder var nogen mangler. Stam var god til forsvar og bergkamp til offensiv.

Jeg nåede også at se ham zivkovic, som er angriber på ungdoms holdet, det ligner han har meget potentielle, men vælger at satse på polakken milik tror jeg han hedder til at starte med.



jeg har ændret lidt i staben, men ikke meget. Jeg overtalte dem til at udvide trænerstaben, så jeg har hentet 2 nye trænere og 1 målmandstræner Smiley samt har jeg også overtalt bestyrelsen om at opgradere ungdomsfacilitetern e  så der kan blive satset på de nye talenter Thumbs Up

Jeg gik all in på Zivkovic hvilket gav pote. Han blev topscorer i ligaen med 20 mål i 25 kampe, så ham har jeg været rigtig tilfreds med. Men skal så siges at jeg næsten aldrig nåede at bruge Milik da ham blev skadet lige i starten og var ude i næsten hele sæsonen.
Logged

No Totti No Party

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #37: 19 Apr 2016, 14:51 »

øvrige hollandske talenter til venstre backen kunne selvfølgelig også være Nathan Ake eller Terence Kongolo Smiley
Logged

No Totti No Party

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #38: 19 Apr 2016, 16:16 »

Overtalte du dem i starten af spillet eller efter noget tid for at udvide trænerstaben?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #39: 19 Apr 2016, 16:52 »

det var først i slutningen af sæsonen jeg snakkede bestyrelsen
Logged

No Totti No Party

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #40: 19 Apr 2016, 18:12 »

øvrige hollandske talenter til venstre backen kunne selvfølgelig også være Nathan Ake eller Terence Kongolo Smiley

Kongolo minder for meget om Viergrever, altså mht manglende offensive kvaliteter, men Ake skal jeg lige have kigget på, Willems er nemlig lige røget til Monaco for 260mill.
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #41: 19 Apr 2016, 18:13 »

Overtalte du dem i starten af spillet eller efter noget tid for at udvide trænerstaben?

Er i 3. sæson nu og fik udvidet trænerstaben i både 1. og 2. sæson. - 1. sæson bad jeg selv om det, i 2. sæson foreslog klubben at udvide.
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #42: 19 Apr 2016, 22:33 »

Jeg er nu på vej ind i anden sæson med mit Ajax hold, så vil lige give en update på hvordan sidste halvår af 1 sæson gik.

jeg vandt ret klart ligaen med 9 point ned til nr.2 som blev PSV. Smiley
vandt også pokaltuneringen hvor jeg hele vejen igennem stillede med reserver og unge også i finalen, som blev vundet 2-1 over AZ.
Tottenham blev min endestation i EL, da jeg ikke kunne formå ar få lukket ned for Kane og Son Skuffet

lidt ligesom forudsagt tidligere er mit problem her i sommerenstransfervi ndue at kunne holde på mine gode spillere uden de bliver utilfredse. Så der er desvære røget nogle ud truppen, som jeg ellers gerne ville have beholdt, men stort set alle mine spillere ville gerne videre til en større klub. Af den grund har jeg solgt nogle af de hollandske spillere, da jeg ikke ville have et helt hold af utilfredse spillere. Jeg har prøvet at erstatte nogle af dem, men ellers bare købt talenter 

markante afgange:

Anwar El Ghazi
Joel Veltman
Davy Klaassen
Nicolai Boilesen
Amin Younes
Lasse Schøne
Van Rhjin
har også lavet en masse udlejninger.

Indkøb:
Hidde Ter Avest
Sven Van Beek
Jonathan De Guzman (kortsigtet løsning)
Ricardo Kishna
Nathan Ake
derudover nogle hollandske talenter.

Til min store skuffelse ryger Kasper Dolberg desværre nok også, efter at han havde en decideret fremragende 1. sæson for Ajax, hvilket har skabt interesse fra de store som Barca, Man Utd, Arsenal osv. Desværre.
Logged

No Totti No Party

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #43: 19 Apr 2016, 22:38 »

hvor meget fik du for El Ghazi? fik selv solgt ham for 330 + klausuler der kan få den op på 420.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #44: 19 Apr 2016, 22:49 »

Øv øv. Det var det jeg frygtede lidt, at de gerne ville videre hurtigt til større klubber inden man for alvor fik bygget et hold op. Men selvfølgelig vil de da også videre og prøve lykken andre steder, men tror så bare det er svært kun at kører det hollandsk.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010