home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AFC Ajax Asterdam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: AFC Ajax Asterdam  (Læst 34893 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #15: 05 Apr 2016, 12:05 »

Første år






Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #16: 05 Apr 2016, 13:03 »

Statistik


Hjemmekamp




Udekampe




Resten


Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #17: 05 Apr 2016, 18:00 »

Transfermarkedet


UD


Mange ikke hollænder røg samt nogle tilbud der var for svære at afslå



Ind





Opsummering


Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #18: 11 Apr 2016, 20:51 »

Så fik jeg startet et save op med Ajax !

har spillet 3 kampe i liga'en og det er blevet til 3 sikker sejre, samt jeg skal ud og spille Champions League

Gruppe A

Man Utd
Paris Saint-Germain
Ajax
VfL Wolfsburg

Skal hvis være rigtig glad hvis vi smutter gennem denne gruppe, der vil komme en update senere!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #19: 11 Apr 2016, 22:01 »

Jeg har længe ville prøve at finde et spil der ville kunne fange mig. Og nu tænkte jeg at jeg ville prøve Ajax af. Mit mål er at jeg vil inden for 3 sæsoner at have et helt hollandsk hold på alle pladser. Samtidig med at jeg altid skal spille med om mesterskabet. Der ud over skal jeg hele tiden føre nogen ungdomsspiller op og få dem etableret i førsteholds truppen.

Min taktik vil blive baseret på en 4-3-3  uden nogen wings.

Jeg skal vært år udbygge mine faciliteter indtil jeg ikke kan få bedre. Så jeg har den bedste mulighed for at udvikle mine spiller.

Samtidig vil der blive lagt stor vægt på at have den bedste træner stab som ville kunne være med til st udvikle mine spiller.

Så vist der er nogen der ude der mener der er nogen must buy af hollandsk spiller så skriv lige  Wink

Update angående transfer og træningskampe kommer lige op til sæson start Wink
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #20: 14 Apr 2016, 00:57 »

jeg prøver også at starte med Ajax nu!

Mine mål for spillet bliver:

- vinde ligaen hvert år
- udvikle og købe talenter, som senere vil kunne gøre sig på førsteholdet (gerne Hollandske)
- købe primært hollandske spillere (hvis muligt)
- Vinde CL indenfor en overskuelig tid
- Spille angrebslysten fodbold

Jeg er til mit save meget inspireret Ajax Champions League vindene hold fra 95 og prøver lidt at skabe holdet derefter, så vidt som jeg nu synes muligt Smiley
Logged

No Totti No Party

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #21: 14 Apr 2016, 01:48 »

jeg prøver også at starte med Ajax nu!

Mine mål for spillet bliver:

- vinde ligaen hvert år
- udvikle og købe talenter, som senere vil kunne gøre sig på førsteholdet (gerne Hollandske)
- købe primært hollandske spillere (hvis muligt)
- Vinde CL indenfor en overskuelig tid
- Spille angrebslysten fodbold

Jeg er til mit save meget inspireret Ajax Champions League vindene hold fra 95 og prøver lidt at skabe holdet derefter, så vidt som jeg nu synes muligt Smiley

Det lyder spændende, da sejren i 1995 var vidnesbyrde om frugten af Ajax-talentarbejdet med opblomstringen af unge talenter (senere legender) som Kluivert, Seedorf, Overmars og Edgar Davids. God ide at fortsætte denne tradition med satsning på hollandske talenter Thumbs Up
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #22: 14 Apr 2016, 17:40 »

Det lyder spændende, da sejren i 1995 var vidnesbyrde om frugten af Ajax-talentarbejdet med opblomstringen af unge talenter (senere legender) som Kluivert, Seedorf, Overmars og Edgar Davids. God ide at fortsætte denne tradition med satsning på hollandske talenter Thumbs Up

Præcis! Smiley jeg har tænkt mig at bygge holdet op omkring Jasper Cillessen, Jairo Riedewald, Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Davy Klaassen, Richairo Zivkovic samt Nemanja Gudelj som så godt nok hverken er hollænder eller egen avl. Derudover supplere med de andre talenter som gerne skulle komme undervejs.

Forventer min største udfordring i forhold til CL, nok bliver at kunne holde på holdet og de store talenter i takt med vi gerne skulle skabe store resultater.
Logged

No Totti No Party

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #23: 14 Apr 2016, 20:44 »

Præcis! Smiley jeg har tænkt mig at bygge holdet op omkring Jasper Cillessen, Jairo Riedewald, Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Davy Klaassen, Richairo Zivkovic samt Nemanja Gudelj som så godt nok hverken er hollænder eller egen avl. Derudover supplere med de andre talenter som gerne skulle komme undervejs.

Forventer min største udfordring i forhold til CL, nok bliver at kunne holde på holdet og de store talenter i takt med vi gerne skulle skabe store resultater.


Det gælder om hurtigt at få skrevet en ny lang kontrakt med Bazoer - også med Zivkovic (hvis han er lige så god som i den første database af FM16)
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #24: 16 Apr 2016, 23:30 »

Hold da op en sæson  Smiley Smiley det har virkelig været en god sæson for Ajax både for klubben men også for spillerne i klubben Grin  sæsonen startede desværre med at vi røg ud af Champions league kval til Lazio men røg så i euro league hvor vi kom til kvart finalen som desværre blev vores exit til Liverpool men det var fortjent nok de var et bedre hold. Men den hjemmelige liga blev vundet i sidste runde så jeg kunne kalde mig for vinder af ligaen. I pokalen blev finalen hevet hjem overbevisende mod PSV med en 4-2 sejere. Det skal siges at jeg ellers havde tabt alle kampe til dem så det var dejligt at jeg kunne hive den hjem. Så det blev til the double i første sæson.


På spiller fronten kan jeg virkelig fremhæve rigtigt mange spillere men vil nok starte med ham der har været den største overraskelse som er Kenny tete som blevet årets wonderkid og blev den spiller med det højeste snit på 8,18 ellers kan jeg nævne arkadiusz milik som lavede 46 mål i 44 kampe ellers har jeg også flere på holdet der har fået debut på det hollandske landshold der har vi igen Kenny tete, jairo riedewald, riechedly bazoer og til sidst anwar el ghazi. Hele den her sæson har også gjort at der er mange eftertragtet spiller i truppen så håber virkelig jeg kan holde på dem alle.

I kan også få de indkøb jeg har lavet

Ind:
Jürgen locadia 30 mil
Erick Torres 44 mil
Fede 18 mil
Nicolaj Thomsen 14 mil
Sherel floranus 1,5 mil
Jorge mere 3,75 mil

Ud: (det skal siges at jeg prøvede at rydde lidt ud op til sæson start så jeg havde så mange hollandske spiller som overhovedet muligt)
Lasse schöne 24 mil
Nicolai boilesen 2,75 mil
Thulani serero 21 mil
Viktor Fischer 28 mil
Che nunnely 41 mil
Jeffrey de lange 7,25 mil
Václav cerny 36 mil

Op til den nye sæson har jeg nogle transfer mål jeg vil prøve at hive til klubben den første er luuk de jong, leroy fer og Stefano denswil håber det vil lykkes. 

Det var en Update fra mit spil god vind der ude med dem der spiller med ajax Opstemt Opstemt Opstemt

Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #25: 17 Apr 2016, 08:52 »

Jeg er netop også lige startet med Ajax, og jeg spiller uden transfervindue i sommeren 2015, så jeg har ikke fokus på spillerindkøb fra start, men taktikken.
Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal kaste mig ud i, som udgangspunkt kan jeg se mine trænere har 4-1-2-3 bred som favorit opstilling, men synes ikke rigtig jeg tænker Ajax har en rigtig kantspiller udover El Ghazi. I den nuværende trup synes jeg der er flere som kan blive bedre som AMC end AMR eller AML. Jeg kunne dog godt samtidig tænke mig at bruge El Ghazi, da jeg gerne vil bruge klubbens unge spillere, da det også er planen med spillet at det skal være så meget Hollands som overhoved muligt.

Har i et forslag hvordan El Ghazi kan bruges hvis man ikke spiller med kanter ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #26: 17 Apr 2016, 09:24 »

Jeg har brugt ham som falsk9 hvor han gjorde det rigtigt godt blev 2 på topscorer listen og røg desværre til man City efter første sæson da de valgte at aktivere hans frikøbsklausul på 200 mil total øvv
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #27: 17 Apr 2016, 23:05 »

mit første halvår i Ajax er nu gået og det har gået rigtigt godt, den eneste skuffelse var at vi ikke formåede at kvalificere os til CL og vi måtte derfor tage os til takke med EL. EL puljen var en semi svag en af slagsen, så vi gik stensikkert videre med 5 sejre og 1 uafgjort.
I ligaen startede vi lidt sløjt ud, men vi er kommet efter det og ligger nu nr.1 efter 17 kampe. Samtidig er vi også med pokaltuneringen hvor vi pt er i kvartfinalen på trods jeg her har stillet udelukkende med reserver og unge spillere i pokalen. I det hele taget har jeg roteret meget på holdet og sørget for at bringe nogle unge spillere i spil, jeg har bl.a. haft stor succes med at bringe danske Kasper Dolberg på førsteholdet Opstemt

min eneste transfer pt er Jurgen Locadia fra PSV til angrebet og han blev kun hentet fordi Milik startede med at være ude i 7 - 8 måneder Skuffet

Af afgange har jeg kun solgt Nick Viergever også udlånt en masse af de unge spillere.
Når jeg kommer frem til sommerens transfervindue er det min plan at komme af med de fleste udlandske spillere og erstatte dem med nogle hollandske talenter i stedet, da jeg højest vil have en 3-4 udlændinge på mit fremtidige Ajax hold Smiley

« Seneste Redigering: 17 Apr 2016, 23:08 af sebbews » Logged

No Totti No Party

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #28: 18 Apr 2016, 08:06 »

Lyder godt sebbews. Er desværre ikke kommet videre da min pc har problemer efter Update til win10.

Hvilken el gruppe kom du i og hvem tabte du til i cl kval?
Hvem skal du møde i næste runde af el?

Har du mulighed for at smide din bedste holdopstilling op, er lidt nysgerrig Smiley frækt at købe ærkerivalens angriber Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #29: 18 Apr 2016, 08:47 »

Jeg er også igang med Ajax.
Nærmer mig slutningen på 2. sæson.
1. sæson bød på et mesterskab, 3 runder før tid, pokalen røg jeg hurtigt ud af. Kom i en svær chl gruppe, som skuffende endte med en 4 plads.

Her i 2 sæson ligger jeg nr. 1 efter 31 runder med 7 point ned til nr. 2. I chl fik jeg en 3 plads i gruppen, røg videre til EL, her slog jeg galatasaray ud i første knockout runde, og røg så ud på udebanemål mod Milan efter samlet 3-3.

Satser på at udvikle unge spillere, men er ligeglad med nationaliteter i øjeblikket.

af store handler kan følgende nævnes:
Ind: Ødegaard 100mill, Batshyai 100mill, lincoln 40mill, Rajkovic 15mill, Mammana 45mill og Tielemans 110mill.
Ud: Klaasen 170 mill, El Ghazi 330 mill, Cillesen 180 mill, Millik 95mill.

Transfer målet til 3. sæson må være en ny venstre back - Nogen der har et godt bud på et talent til den plads? gerne hollandsk men ikke et krav.

spiller en 4-4-1-1 og størkeste opstilling ser således ud:
-------------------Rajkovic-----------------------
Tete/van Rijn - Mammana--- Riedewald --- Viergrever
Ødegaard - Tielemans/Gudelj - Serero/Bazoer - Sinkgraven/Fischer
----------------------Lincoln-----------------------
---------------------Batshyai/Zivkovic----------------------

Roterer en del så det bliver givet spilletid til mange af talenterne såsom Cerny, Nunnely, Van Beek mfl.

Talentmassen i klubben er enorm og har pt. 10 spillere i 1. holds truppen med et 5 stjernet potentiale og yderligere 6 på B-holdet, så fremtiden ser lys ud.

« Seneste Redigering: 18 Apr 2016, 16:11 af Hr.frank » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010