home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AFC Ajax Asterdam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: AFC Ajax Asterdam  (Læst 34986 gange)
Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #45: 19 Apr 2016, 22:51 »

Syntes faktisk ikke det har været så svært at holde på dem jeg gerne vil beholde. Deres utilfredshed forsvinder altid så snart vinduet lukker - sådan har det i hvert fald været indtil videre. 

Men jeg vil da også lige smide en status på mit Ajax spil.  Er nået til november 2017, og det går rigtig godt.
I ligaen har jeg spillet 10 kampe som alle er vundet med en målscore på +29.
I CHL har jeg for første gang fået spillet til at køre okay, er i gruppe med Valencia, Zenith og Porto, en hård pulje syntes jeg men indtil videre ligger vi efter 3 kampe alle med 4 point.
I pokalen spiller reserverne, og vi er med endnu.

Min stærkeste opstilling er:
MM - Rajkovic
VB - Viergever
HB - Tete
CB - Mammana og Riedewald
CM - Bazoer og Tielemanns
MH - Ødegaard
MV - Sinkgraven
OMC - Lincoln
ANC - Zivkovic

Der roteres rigtig meget i ligaen, så de unge talenter kan få en masse spilletid.
Lincoln har virkelig imponeret mig, og kan ikke anbefale ham nok, han er pt. 18 år og vurderet til 4,5 stjerne med potentiale til 5. han har lavet 7 mål og 8 oplæg i 11 kampe og spiller med et snit på 8,25.
To andre der imponerer mig er Che Nunnely som jeg her til 3 sæson har hevet op som backup for Ødegaard,  han har fået 6 starter og lavet 4 mål og 4 oplæg derudover gør Cerny det også rigtig godt når han får chancen.

Transfers op til 3 sæson:
ind:  Van Ginkel på en lejeaftale og Luis Henrique på fri transfer.
Ud: Veltman 20mill, Gudelj 180mill, Fischer 100mill, Oderland 60mill og Dragisa Gudelj 33mill.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2016, 23:33 af Hr.frank » Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #46: 20 Apr 2016, 03:03 »

Fik 205 mill for El Ghazi.

ja'e altså det er klart den største udfordring at holde på de gode spillere, hvilket jo så også gør det svære at få et hollandsk hold. jeg er nu stadig godt tilfreds med holdet selvom jeg mistede Klaassen og El Ghazi. På mit Ajax hold må der max være 4 udlandske spillere og i fremtiden kommer det potentielt til at være på pladser hvor jeg ikke har en god nok hollænder eller fordi jeg udvikler et talent som er hentet ind fra udlandet.
Jeg fik nogle okay bud på henholdsvis Fischer og Milik så dem endte jeg med at sælge, da de ikke var tiltænkt nogen stor rolle i sæsonen.

så mine udlændinge på holdet hedder pt:
Gudelj
Serero
Dolberg
Cerny

Her regner jeg med Gudelj ryger på et tidspunkt når det rigtige bud kommer også bliver han erstattet af Donny Van De Beek, på trods af Gudelj nok har været min bedste spiller.
Serero ryger muligvis også hvis jeg kan finde en hollandsk backup der ligeså god som ham eller hvis jeg har et talent der kan overtage hans rolle.

har lokket Dolberg til at blive og givet ham en ny kontrakt, så ham kommer jeg til at satse stort på, på højre kanten.
Cerny har jeg også tænkt mig at satse på, på venstre kanten, men præstere han ikke bliver han enten lejet ud eller solgt, da jeg både har Kishna og Sinkgraven som spiller godt på venstre kanten.

De første jeg hentede, da jeg startede karrieren var faktisk Lincoln og Jhon Arango, men Lincoln kommer jo så først til truppen 1/7 2017 og ham har jeg helt sikkert tiltænkt en nøglerolle på OMC pladsen i fremtiden. Smiley
« Seneste Redigering: 20 Apr 2016, 03:06 af sebbews » Logged

No Totti No Party

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #47: 20 Apr 2016, 07:10 »

Her inden arbejde fik jeg lige startet spillet. Mine trænererfaring mm skal være så realistiske som overhoved muligt:
Trænerlicens: Ingen - Tidligere spillererfaring: Serie 6. Jeg har valgt stilen: Et hak til højre til Taktisk manager

Ligaer jeg har med: Danmark, Belgien, England, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Portugal, Spanien, Schweiz, Tyrkiet, Argentina og Brasilien.

Spillet starter i Holland den 1/7-2015 - og jeg spiller IKKE med vinter transfer update.
Spillet starter uden transfer vindue i sommeren 2015 så jeg må nøjes med nuværende trup.

Fokus områder på længere sigt:
- Have så mange hollandske spillere som muligt.
- Fokus på udvikling af egne talenter.

Indkøb:
- Helst hollandsk!
- Alle unge spillere købt under 18 år går under mine egne talenter, selvom de er købt udefra.
- Jeg vil prøve at handle unge spillere til U-holdet og udvikle dem, disse spillere må gerne komme fra hele verden.

Taktik:
- Vil gerne prøve at spille offensivt fodbold med presspil når modstanderen har bolden.
- Vil arbejde med 2-3 taktikker, som udgangspunkt i form af 4-2-3-1.

Mål i første sæson:
- Vinde mesterskabet
- Håber at komme i Champions League


Der bliver ikke spillet mere i dag, i morgen står den dog på mere FM Smiley
« Seneste Redigering: 20 Apr 2016, 07:18 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #48: 20 Apr 2016, 18:22 »

Så er jeg nået til vinter pausen i 3. sæson, er stadig ubesejret i ligaen og har et forspring på 15 point til nr. 2, er dog løbet ind i 2 uafgjorte. kom videre fra chl gruppen som 1'er efter jeg endte á point med Sevilla, som jeg slog i begge indbyrdes opgør. Fik den bedst tænkelig lodtrækning til knockout runden, så nu venter Olympiakos.

Har handlet lidt med Dortmund som købte Ødegaard for 430 mill, for derefter at sætte El Ghazi til salg, så ham hentede jeg hjem for 100mill.
Derudover har jeg brugt 90 mill på at gøre aftalen med Van Ginkel permanent, og solgt Tete til Liverpool, grundet en FM fejl. Han blev utilfreds med at jeg afviste et bud fra Liverpool, fordi det ville være en god chance for at komme til at spille europa league - hos mig har han så spillet fast CHL 3 år i træk, men Europa League er åbenbart attraktivt mere ham.
« Seneste Redigering: 20 Apr 2016, 20:02 af Hr.frank » Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #49: 20 Apr 2016, 20:07 »

Her inden arbejde fik jeg lige startet spillet. Mine trænererfaring mm skal være så realistiske som overhoved muligt:
Trænerlicens: Ingen - Tidligere spillererfaring: Serie 6. Jeg har valgt stilen: Et hak til højre til Taktisk manager

Ligaer jeg har med: Danmark, Belgien, England, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Portugal, Spanien, Schweiz, Tyrkiet, Argentina og Brasilien.

Spillet starter i Holland den 1/7-2015 - og jeg spiller IKKE med vinter transfer update.
Spillet starter uden transfer vindue i sommeren 2015 så jeg må nøjes med nuværende trup.

Fokus områder på længere sigt:
- Have så mange hollandske spillere som muligt.
- Fokus på udvikling af egne talenter.

Indkøb:
- Helst hollandsk!
- Alle unge spillere købt under 18 år går under mine egne talenter, selvom de er købt udefra.
- Jeg vil prøve at handle unge spillere til U-holdet og udvikle dem, disse spillere må gerne komme fra hele verden.

Taktik:
- Vil gerne prøve at spille offensivt fodbold med presspil når modstanderen har bolden.
- Vil arbejde med 2-3 taktikker, som udgangspunkt i form af 4-2-3-1.

Mål i første sæson:
- Vinde mesterskabet
- Håber at komme i Champions League


Der bliver ikke spillet mere i dag, i morgen står den dog på mere FM Smiley


Gode retningslinjer du har sat op for det syntes jeg, minder meget om det jeg selv forsøger.
Eneste udenlandske spillere jeg indtil videre har købt som ikke kan kaldes talenter er Batshuayi og Mahrez, og de var begge lidt nødløsninger, Millik blev utilfreds fra første fløjt og blev sendt afsted og kunne ikke finde en hollænder der var god nok, så der kom Batshuayi ind. Mahrez var sat til salg efter Leichester rykkede ned, og blev hentet som erstatning for El Ghazi som jeg fik et stort bud på, på transfervinduets sidste dag.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #50: 20 Apr 2016, 20:57 »

Så er jeg nået til vinter pausen i 3. sæson, er stadig ubesejret i ligaen og har et forspring på 15 point til nr. 2, er dog løbet ind i 2 uafgjorte. kom videre fra chl gruppen som 1'er efter jeg endte á point med Sevilla, som jeg slog i begge indbyrdes opgør. Fik den bedst tænkelig lodtrækning til knockout runden, så nu venter Olympiakos.

Har handlet lidt med Dortmund som købte Ødegaard for 430 mill, for derefter at sætte El Ghazi til salg, så ham hentede jeg hjem for 100mill.
Derudover har jeg brugt 90 mill på at gøre aftalen med Van Ginkel permanent, og solgt Tete til Liverpool, grundet en FM fejl. Han blev utilfreds med at jeg afviste et bud fra Liverpool, fordi det ville være en god chance for at komme til at spille europa league - hos mig har han så spillet fast CHL 3 år i træk, men Europa League er åbenbart attraktivt mere ham.

Tror du ikke fejlen mere ligger i der skal stå Premier League måske, det vil nemlig give mening 😊

Ellers lyder det som et godt game du er igang med.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #51: 20 Apr 2016, 22:29 »

Tror du ikke fejlen mere ligger i der skal stå Premier League måske, det vil nemlig give mening 😊

Ellers lyder det som et godt game du er igang med.
Det ville give meget mere mening, og tror også det er det der skal menes, men de skriver noget i retning af, at spilleren ønsker at prøve sig af på internationalt niveau, hvilket han kan få opfyldt via Liverpools deltagelse i Europa League.

Jo tak det er et rigtig lækkert game jeg har fået, mig, ha ellers haft bøvl med at blive fanget af et save på det seneste, men det er sket med Ajax.
« Seneste Redigering: 20 Apr 2016, 22:31 af Hr.frank » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #52: 20 Apr 2016, 22:45 »

Ja det er helt sort det der står, meget irriterende.

Jeg tror heller ikke jeg kan få et spil i gang hvor jeg kun har Hollandske spillere, målet er bare at have største delen som Hollændere, men kvaliteten skal selvfølgelig også være der, så man kan skabe lidt resultater. Jeg er bare ikke så godt til det med priser og realismen, 430 mill for Ødegaard, det ville jeg have svært ved at betale, men jeg bliver nødt til at tænke anderledes, det er jo kun et spil Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #53: 20 Apr 2016, 23:03 »

Ja det er helt sort det der står, meget irriterende.

Jeg tror heller ikke jeg kan få et spil i gang hvor jeg kun har Hollandske spillere, målet er bare at have største delen som Hollændere, men kvaliteten skal selvfølgelig også være der, så man kan skabe lidt resultater. Jeg er bare ikke så godt til det med priser og realismen, 430 mill for Ødegaard, det ville jeg have svært ved at betale, men jeg bliver nødt til at tænke anderledes, det er jo kun et spil Smiley

Det var skam heller ikke mig der gav 430 for ham, købte ham for 100 i real Madrid, og solgte ham videre til Dortmund for 430, men er helt enig, priserne bliver virkelig høje.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #54: 20 Apr 2016, 23:12 »

Min fejl, fik læst lidt for hurtigt Smiley

Jeg elsker spil der er så realistisk som muligt, men jeg må prøve at se lidt bort for det, for det er jo bare en del af spillet.

Jeg håber at komme for alvor i gang i morgen, der står den på at lave 2-4 taktikker som skal bruges!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #55: 21 Apr 2016, 00:50 »

Så blev mesterskabet sikret efter 25 spillerunder!!! Det har jeg sgu aldrig prøvet før.
23 sejre og 2 uafgjorte = 71 point og AZ ligger som 2'er med 43 point.

Så med 9 runder igen er der masser af spilletid til talenterne i ligaen, så kan de etablerede satse på pokalen og chl.
« Seneste Redigering: 21 Apr 2016, 00:52 af Hr.frank » Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #56: 21 Apr 2016, 06:20 »

Så blev mesterskabet sikret efter 25 spillerunder!!! Det har jeg sgu aldrig prøvet før.
23 sejre og 2 uafgjorte = 71 point og AZ ligger som 2'er med 43 point.

Så med 9 runder igen er der masser af spilletid til talenterne i ligaen, så kan de etablerede satse på pokalen og chl.

Held og lykke med Chl - hvor mange spillere har du i truppen nu?
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #57: 21 Apr 2016, 15:22 »

Held og lykke med Chl - hvor mange spillere har du i truppen nu?

Mange tak, Olympiakos blev sendt ud samlet 5-0, men trak Manchester United runden efter, og 1 kamp blev til et 3-0 nederlag på oldemor trafford.
Kører normalt med en 1. Holds truppen på 22 spillere men efter vi sikrede mesterskabet har jeg hentet yderligere 4 spillere op i truppen for at give dem kampe.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #58: 21 Apr 2016, 15:33 »

Mange tak, Olympiakos blev sendt ud samlet 5-0, men trak Manchester United runden efter, og 1 kamp blev til et 3-0 nederlag på oldemor trafford.
Kører normalt med en 1. Holds truppen på 22 spillere men efter vi sikrede mesterskabet har jeg hentet yderligere 4 spillere op i truppen for at give dem kampe.
Lyder spændende - Kan du godt finde gode nok hollandske talenter? Synes normalt der findes rigtig gode hollandske regens, men de kan være svære at spotte.
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax Asterdam
« Svar #59: 21 Apr 2016, 17:16 »

Indtil videre har jeg ikke ledt så meget efter regens. Har primært brugt klubbens egen talentmasse og købt "kendte" talenter.
Men skal nok snart til at have mere gang i talentspejder arbejdet.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010