Så Sluttet min 2.sæson
Mesterskabet kom i hus med 3 kampe igen
. 88 point 6 tabte kampe endte det med i sæsonen og det værste blev 5-2 nederlag til Arsenal.
Arsenal blev nr 2. 81 point. City 3 Liverpool 4. United 5. og Chelsea nr 7 haha
Min målscore 84 mål og 30 indkasseret. Stærkt defensiv arbejde! men det skal blive bedre, da jeg har brugt en ungdomspiller( Cameron carter-vickers) 19år som fast mand næsten hele sæson. Han har ellers har gjort et rigtig godt indtryk. steg fra 2 millioner til værdi på 147 på 1 sæson
. Men skal have en mere stabil type til næste sæson.
-Årets spiller i England blev Harry Kane 22 mål 30(4) kampe 7,59 Snit
-Årets spiller kåret af spillerne i England blev Eriksen 7.53 snit 26(6) kampe 4 mål 12 assist. forventer flere mål og assist fra ham. men ellers spiller han bolden virkelig godt rundt
-Årets unge spiller i England blev Dele Alli 7.37 snit 26(7) kampe 10 mål 7 assist 6 af målene blev scoret på straffe xD helt klart min favorit spiller!!
Det blev til flot 4 trofæer i 2.sæson!
Super Cup 2-0 over Bayern
Premier league
Champions League - som jeg skrev tidligere oplæg røg jeg ud af gruppen med et BRAG til Leverkusen og dynamo Kiev.
Euro cup - undervejs Paris 3-2 samlet - Monaco 5-2 og så i finalen Zenit 2-1. Vandt den i øvrigt andet år i træk! Champions League u next!
Capital one cup - røg jeg ud til City 1-0 forlænget i kvartfinalen
Mine indkøb til 2.sæson Har været fremragende men selvfølgelig også dyrt
Paul Pogba 950 mio 7.43 snit og og han bliver jo kun bedre
Richairo Zivkovic 80 mio. 7.18 snit 28(16)kampe 19 mål 6 assist
Willian 165 mio. 7.36 snit 19 (16) kampe 10 mål 12 Assist
Laporte 370 mio. 7.33 snit 46(3) kampe Han spillet rigtig godt i starten af sæson men faldt lidt ud i slutning. Håber Han kan ramme sit gode Niveau i næste sæson.
Rulli har været Reserve, han må vente til Loris ikke er god nok længere
Til sæson 3. skal der handels ind. Har fået 847 mio.
( så håber jeg kan til-trække en af dem ( David Alaba/Ricardo Rodriguez. Sterling/Neymar
til klubben)
Kan i Ellers Anbefale en god MV-OMV
Fløjspiller
Og sælges skal der også så jeg kan få noget nyt blod ind på holdet
Overvejer om Son Heung-Min skal sælges til City som er interesseret. Men self kun til den rigtige pris
Så der Kevin Zimmer..? han har været utilfreds hele sæson og har sat sig selv til salg
men desværre kunne jeg ikke få i nærheden af 100 mio for ham i vinters.. Hvordan har han spillet for jer andre??? Han betegnes som en kvalitet spiller for mig.
Kan du ikke iigge billeder op af din taktik - og instrukster