home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 59294 gange)
lundo88
Ynglingespiller

Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #60: 21 Dec 2015, 13:04 »

Hvordan får jeg lagt et screenshot  op på siden af mit hold ?

lundo88
Ynglingespiller

« Svar #61: 21 Dec 2015, 14:01 »

Så Sluttet min 2.sæson

Mesterskabet kom i hus med 3 kampe igen Smiley.       88 point 6 tabte kampe endte det med i sæsonen og det værste blev 5-2 nederlag til Arsenal. 
Arsenal blev nr 2. 81 point.   City 3    Liverpool 4.  United  5.    og Chelsea nr 7 haha Opstemt
Min målscore  84 mål og 30 indkasseret.  Stærkt defensiv arbejde! men det skal blive bedre, da jeg har brugt en ungdomspiller( Cameron carter-vickers) 19år som fast mand næsten hele sæson. Han har ellers har gjort et rigtig godt indtryk. steg fra 2 millioner til værdi på 147 på 1 sæson Opstemt. Men skal have en mere stabil type til næste sæson.

-Årets spiller i England blev Harry Kane 22 mål  30(4) kampe 7,59 Snit
-Årets spiller kåret af spillerne i England blev Eriksen  7.53 snit  26(6) kampe 4 mål  12 assist. forventer flere mål og assist fra ham. men ellers spiller han bolden virkelig godt rundt Smiley
-Årets unge spiller i England blev Dele Alli  7.37 snit 26(7) kampe 10 mål 7 assist  6 af målene blev scoret på straffe xD helt klart min favorit spiller!!

Det blev til flot 4 trofæer i 2.sæson!
Super Cup   2-0 over Bayern
Premier league   
Champions League - som jeg skrev tidligere oplæg røg jeg ud af gruppen med et BRAG til Leverkusen og dynamo Kiev.
Euro cup -   undervejs  Paris 3-2 samlet - Monaco 5-2  og så i finalen Zenit 2-1.  Vandt den i øvrigt andet år i træk!   Champions League u next! Opstemt
Capital one cup - røg jeg ud til City 1-0 forlænget i kvartfinalen

Mine indkøb til 2.sæson Har været fremragende  men selvfølgelig også dyrt Opstemt 
Paul Pogba  950 mio    7.43 snit og  og han bliver jo kun bedre Smiley
Richairo Zivkovic 80 mio.   7.18 snit 28(16)kampe 19 mål 6 assist
Willian  165 mio. 7.36 snit  19 (16) kampe 10 mål 12 Assist
Laporte  370 mio. 7.33 snit  46(3) kampe  Han spillet rigtig godt i starten af sæson men faldt lidt ud i slutning. Håber Han kan ramme sit gode Niveau i næste sæson.
Rulli har været Reserve, han må vente til Loris ikke er god nok længere Smiley

Til sæson 3.  skal der handels ind.  Har fået 847 mio. Smiley    ( så håber jeg kan til-trække en af dem (  David Alaba/Ricardo Rodriguez. Sterling/Neymar Opstemt  til klubben)
Kan i Ellers Anbefale en god  MV-OMV Huh Fløjspiller

Og sælges skal der også så jeg kan få noget nyt blod ind på holdet Smiley
Overvejer  om  Son Heung-Min skal sælges til City som er interesseret. Men self kun til den rigtige pris Smiley
Så der Kevin Zimmer..? han har været utilfreds hele sæson og har sat sig selv til salg Peace men desværre kunne jeg ikke få i nærheden af 100 mio for ham i vinters..   Hvordan har han spillet for jer andre??? Han betegnes som en kvalitet spiller for mig.

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #62: 21 Dec 2015, 16:44 »

Så Sluttet min 2.sæson

Mesterskabet kom i hus med 3 kampe igen Smiley.       88 point 6 tabte kampe endte det med i sæsonen og det værste blev 5-2 nederlag til Arsenal. 
Arsenal blev nr 2. 81 point.   City 3    Liverpool 4.  United  5.    og Chelsea nr 7 haha Opstemt
Min målscore  84 mål og 30 indkasseret.  Stærkt defensiv arbejde! men det skal blive bedre, da jeg har brugt en ungdomspiller( Cameron carter-vickers) 19år som fast mand næsten hele sæson. Han har ellers har gjort et rigtig godt indtryk. steg fra 2 millioner til værdi på 147 på 1 sæson Opstemt. Men skal have en mere stabil type til næste sæson.

-Årets spiller i England blev Harry Kane 22 mål  30(4) kampe 7,59 Snit
-Årets spiller kåret af spillerne i England blev Eriksen  7.53 snit  26(6) kampe 4 mål  12 assist. forventer flere mål og assist fra ham. men ellers spiller han bolden virkelig godt rundt Smiley
-Årets unge spiller i England blev Dele Alli  7.37 snit 26(7) kampe 10 mål 7 assist  6 af målene blev scoret på straffe xD helt klart min favorit spiller!!

Det blev til flot 4 trofæer i 2.sæson!
Super Cup   2-0 over Bayern
Premier league   
Champions League - som jeg skrev tidligere oplæg røg jeg ud af gruppen med et BRAG til Leverkusen og dynamo Kiev.
Euro cup -   undervejs  Paris 3-2 samlet - Monaco 5-2  og så i finalen Zenit 2-1.  Vandt den i øvrigt andet år i træk!   Champions League u next! Opstemt
Capital one cup - røg jeg ud til City 1-0 forlænget i kvartfinalen

Mine indkøb til 2.sæson Har været fremragende  men selvfølgelig også dyrt Opstemt 
Paul Pogba  950 mio    7.43 snit og  og han bliver jo kun bedre Smiley
Richairo Zivkovic 80 mio.   7.18 snit 28(16)kampe 19 mål 6 assist
Willian  165 mio. 7.36 snit  19 (16) kampe 10 mål 12 Assist
Laporte  370 mio. 7.33 snit  46(3) kampe  Han spillet rigtig godt i starten af sæson men faldt lidt ud i slutning. Håber Han kan ramme sit gode Niveau i næste sæson.
Rulli har været Reserve, han må vente til Loris ikke er god nok længere Smiley

Til sæson 3.  skal der handels ind.  Har fået 847 mio. Smiley    ( så håber jeg kan til-trække en af dem (  David Alaba/Ricardo Rodriguez. Sterling/Neymar Opstemt  til klubben)
Kan i Ellers Anbefale en god  MV-OMV Huh Fløjspiller

Og sælges skal der også så jeg kan få noget nyt blod ind på holdet Smiley
Overvejer  om  Son Heung-Min skal sælges til City som er interesseret. Men self kun til den rigtige pris Smiley
Så der Kevin Zimmer..? han har været utilfreds hele sæson og har sat sig selv til salg Peace men desværre kunne jeg ikke få i nærheden af 100 mio for ham i vinters..   Hvordan har han spillet for jer andre??? Han betegnes som en kvalitet spiller for mig.

Kan du ikke iigge billeder op af din taktik - og instrukster  Thumbs Up

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #63: 21 Dec 2015, 16:51 »

Imponerende! Kan du huske hvor meget du fik til 2. sæson?

lundo88
Ynglingespiller

« Svar #64: 21 Dec 2015, 18:10 »

tidligere oplæg: Mine indkøb i Sæson 2. køb totalt = 1,3 milliard :p
Rulli GK   Fri
Larpote Fc 370 mio. frikøbsklausul
Paul pogba :p  950 mio en dråbe i havet Opstemt   da jeg havde pengene og han gerne vil skifte bliver jeg bare nød til at prøve ham af !
Richairo Zivkovic Ac 80 mio.

Solgte: 945 mio ialt
Pione Sisto  300 mio  =  Monaco
Jan vertonghen 235 mio = Real Madrid
Toby Alderweireld 180 mio = Fc Barcelona
Andros Townsend 75 mio = sampdoria
Clinton nJie 60mio = Torino
Ben Davies 41mio = West brom
Vorm 32 mio = Frosinone
Og så har jeg solgt 4 unge spiller for 20 mio tilsammen.

1 sæson vinter transfer vindue  fik jeg 650 millioner.  og fik ikke købt nogle.   Så havde 650 til sæson 2.  + det jeg solgte Smiley

lundo88
Ynglingespiller

« Svar #65: 21 Dec 2015, 23:29 »

Så skal jeg til og igang med sæson 3.

Købt:
Ricardo Rodriguez  430 mio.     prøvet ham 1 sæson i fm15 og han var ''formidabel'' xD  glæder mig til at se om han laver ligeså mange assist og mål i fm16
Lewis Cook 180 mio  Dyrt! men tror det den bedste engelske DM/MC jeg ku finde og som stadig er et stor-talent.
Philippe Coutinho 440 mio   
Alessio Romagnoli 430 mio     John Stones var umuligt at få, Everton vil have 1.1 millard for ham Skuffet

Solgt:
Joshua Onomah 235 mio      Monaco     En rigtig god pris efter min mening, så afsted måtte han   (desværre engelsk)
Kevin Wimmer 300 mio    Real Madrid          han har været utilfreds hele 2.sæson      En rigtig god handel Smiley
Alex Pritchard 65 mio Stoke
Kieran Trippier 40mio  Fulham        Endelig fik jeg ham solgt!
Ryan Mason  50 mio Q.P.R    Endelig væk med ham også!
Sven Bender 41 mio Olympiakos   han havde en værdi på 230 mio. Men ingen klubber var interreseret. Jeg var blevet træt af ALLE hans røde kort!
væk væk væk væk med ham Smiley

Ellers ser min trup således ud:

GK: Hugo Lloris -  Rulli
Fc: Eric Dier - Balanta - Romagnoli - Laporte - Cameron Carter-Vickers
FH: Kyle walker (dier)
FV: Danny Rose - Rodriguez
MC: Pogba - Dele alli - Lewis Cook -Dembele
MH/OMH: Andrija Zivkovic - Willian
OMC: Eriksen - Coutinho
MV/OMV: Son heung  -      ( eriksen/coutinho/Zivkovic)
AC: Harry Kane - Barbosa - Richairo Zivkovic

Hvor skal jeg ellers forstærke mig? stadig 600 mio. tilgode

« Seneste Redigering: 21 Dec 2015, 23:33 af lundo88 » Logged

lundo88
Ynglingespiller

« Svar #66: 21 Dec 2015, 23:30 »

Hvordan får jeg lagt et screenshot  ?

Nogle der kan hjælpe?
« Seneste Redigering: 21 Dec 2015, 23:32 af lundo88 » Logged

lundo88
Ynglingespiller

« Svar #67: 21 Dec 2015, 23:49 »

Hov fik jeg sagt at mit nye Stadion er     WEMBLY Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt   slå den!

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 22 Dec 2015, 00:01 »

Har du ikke bare Wembley som stadion indtil New White Hart Lane er færdigt? Smiley

mvinding
Ynglingespiller

« Svar #69: 22 Dec 2015, 07:25 »

Så skal jeg til og igang med sæson 3.

Købt:
Ricardo Rodriguez  430 mio.     prøvet ham 1 sæson i fm15 og han var ''formidabel'' xD  glæder mig til at se om han laver ligeså mange assist og mål i fm16
Lewis Cook 180 mio  Dyrt! men tror det den bedste engelske DM/MC jeg ku finde og som stadig er et stor-talent.
Philippe Coutinho 440 mio   
Alessio Romagnoli 430 mio     John Stones var umuligt at få, Everton vil have 1.1 millard for ham Skuffet

Solgt:
Joshua Onomah 235 mio      Monaco     En rigtig god pris efter min mening, så afsted måtte han   (desværre engelsk)
Kevin Wimmer 300 mio    Real Madrid          han har været utilfreds hele 2.sæson      En rigtig god handel Smiley
Alex Pritchard 65 mio Stoke
Kieran Trippier 40mio  Fulham        Endelig fik jeg ham solgt!
Ryan Mason  50 mio Q.P.R    Endelig væk med ham også!
Sven Bender 41 mio Olympiakos   han havde en værdi på 230 mio. Men ingen klubber var interreseret. Jeg var blevet træt af ALLE hans røde kort!
væk væk væk væk med ham Smiley

Ellers ser min trup således ud:

GK: Hugo Lloris -  Rulli
Fc: Eric Dier - Balanta - Romagnoli - Laporte - Cameron Carter-Vickers
FH: Kyle walker (dier)
FV: Danny Rose - Rodriguez
MC: Pogba - Dele alli - Lewis Cook -Dembele
MH/OMH: Andrija Zivkovic - Willian
OMC: Eriksen - Coutinho
MV/OMV: Son heung  -      ( eriksen/coutinho/Zivkovic)
AC: Harry Kane - Barbosa - Richairo Zivkovic

Hvor skal jeg ellers forstærke mig? stadig 600 mio. tilgode

En ny højreback måske carvaral fra Real eller brug dier fast der..

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #70: 22 Dec 2015, 11:05 »

Har du ikke bare Wembley som stadion indtil New White Hart Lane er færdigt? Smiley
Lige præcis Smiley

lundo88
Ynglingespiller

« Svar #71: 22 Dec 2015, 11:13 »

Lige præcis Smiley

Nej ?  Der står intet om jeg i gang med at bygge nyt stadion.. 

Det bedset hold får self det bedste stadion   Grin

lundo88
Ynglingespiller

« Svar #72: 22 Dec 2015, 11:23 »

Strandby ang. Taktik

https://gyazo.com/65e0e9398c78ec8a84f14081807cc4ab             4-4-1-1   Helt klart min favorit. også fordi Harry Kane kun er god Alene på toppen.. ligeså snart jeg spiller med 2 angribere så det enten Barbosa eller Zivkovic som banker dem ind og Harry kane ser man intet til Smiley

https://gyazo.com/09cb828bdc72751a50c68ea0062a89e9            Instruktioner

https://gyazo.com/9583b8c3396135de92cef1505cb0a868              4-1-4-1     Kontra, Var rigtig god i sæson 1 og 2. banket Chelsea  Easy! og var heldig over city med kontra.  i Sæson 3 vil jeg nok ik bruge denne taktik andet end i Champions league mod ( barce/Bayern/Real)  nu hvor jeg har et stærkere hold.

https://gyazo.com/2a65b31f20dd9e3b2b417e2f42bd57ab              Instruktioner

https://gyazo.com/10c5a2363e3869c0c3570e6cc47fadec     Boldbesiddelse.  En jeg har leget lidt med i sæson 2. der skal stadig rettes lidt. men mod de dårligere hold er den rigtig god på hjemmebane Smiley   

https://gyazo.com/ff2842786863ef695c9b684e346fbda1     Instruktioner

« Seneste Redigering: 22 Dec 2015, 11:30 af lundo88 » Logged

lundo88
Ynglingespiller

« Svar #73: 22 Dec 2015, 11:36 »

Mvinding:   Jeg vil helst have en Engelsk hvis det kan lade sig gøre Smiley   og tror ikke jeg kan finde en bedre end walker som Backup for Dier som FH Smiley
Clyne er kun meget lidt bedre.

Har kun 7 engelske lige nu ..     Dier Walker Rose Alli  Cook Kane Cameron-Vickers           og 3 af dem er fast.  Dier Alli Kane

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #74: 22 Dec 2015, 11:39 »

Nej ?  Der står intet om jeg i gang med at bygge nyt stadion.. 

Det bedset hold får self det bedste stadion   Grin

Altså der står fra start af i alle spil med Tottenham at de flytter in på New White Hart Lane i 2018 så det skulle være mærkeligt hvis det ændrer sig lige pludslig

Edit: Jeg kan se at folk spiller på wembley i en sæsons tid og så rykker over på new white hart lane
« Seneste Redigering: 22 Dec 2015, 11:43 af whispers » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010