home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 55291 gange)
fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #165: 10 Apr 2016, 11:01 »

Hej
Er igen begyndt at spille FM, har ellers holdt et par måneders pauser pga for mange frustrationer over at jeg ikke kunne få taktikken til at fungere.

Men tænkte jeg vil give det en chance igen og det skulle jeg så ikke have gjort. Har fået en elendig start på sæsonen og er blevet hook på spillet igen. Jeg vil have det til at fungere!!!
Har vundet over Bayern, Schalke og 2 gange Shartar D. Men i PL kører det slet ikke, 1 sejr i 4 kampe og ligge nr 19. Det er underligt, for jeg har altid mest boldbesidelse, dog ikke meget og skaber over 25 chancer per kamp, så jeg ved simpelthen ikke hvad problemet er.

Håber i kan hjælpe?
]

]

Bruger altid standard under kampen, for hvis jeg skrifter til kontrollere synes jeg slet ikke det kører.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2016, 11:03 af fc-andeby » Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #166: 10 Apr 2016, 16:08 »

Hej
Er igen begyndt at spille FM, har ellers holdt et par måneders pauser pga for mange frustrationer over at jeg ikke kunne få taktikken til at fungere.

Men tænkte jeg vil give det en chance igen og det skulle jeg så ikke have gjort. Har fået en elendig start på sæsonen og er blevet hook på spillet igen. Jeg vil have det til at fungere!!!
Har vundet over Bayern, Schalke og 2 gange Shartar D. Men i PL kører det slet ikke, 1 sejr i 4 kampe og ligge nr 19. Det er underligt, for jeg har altid mest boldbesidelse, dog ikke meget og skaber over 25 chancer per kamp, så jeg ved simpelthen ikke hvad problemet er.

Håber i kan hjælpe?
]

]

Bruger altid standard under kampen, for hvis jeg skrifter til kontrollere synes jeg slet ikke det kører.

Kan se du gerne vil have bolden, men jeg ville prøve at skifte de bold spillende forsvarsspiller til normal Central forsvars / defensiv, og så sætte dine backs til fullbacks support eller wingbacks support.

du har sat den til at spille meget bredt men med korte afleveringer, det er meget risikabelt og kræver meget af dine spiller, prøv evt blande afleveringer eller ballanceret brede.

ellers hvordan scorer modstanderne mod dig ? kommer de igennem midten eller over fløjene?
 
Logged


fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #167: 10 Apr 2016, 20:07 »

Kan se du gerne vil have bolden, men jeg ville prøve at skifte de bold spillende forsvarsspiller til normal Central forsvars / defensiv, og så sætte dine backs til fullbacks support eller wingbacks support.

du har sat den til at spille meget bredt men med korte afleveringer, det er meget risikabelt og kræver meget af dine spiller, prøv evt blande afleveringer eller ballanceret brede.

ellers hvordan scorer modstanderne mod dig ? kommer de igennem midten eller over fløjene?
 

Jeg prøver at kigge på, tak for hjælpen.

Hvordan modstanderen scorer på mig, har jeg ikke gjort meget ud af må jeg indrømme, godt være at jeg blive bedre til det.
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #168: 11 Apr 2016, 17:43 »

Det hjalp desværre ikke det store. 1 sejr i 5 kampe, selvfølgelig mødte jeg også alle topholdene. Underligt at det mit hold er blevet så ustabil.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #169: 11 Apr 2016, 21:58 »

Det hjalp desværre ikke det store. 1 sejr i 5 kampe, selvfølgelig mødte jeg også alle topholdene. Underligt at det mit hold er blevet så ustabil.

mærkeligt, hvordan ser det ud med kendskab til din taktik ? det kan godt have en lille indflydelse på det, og en ting som muligvis kan hjælpe er træning, står din assistent for den eller ? hvis ikke så prøv at lade ham står for det i en måneds tid og se :-)
Logged


lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #170: 14 Apr 2016, 16:24 »

Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #171: 14 Apr 2016, 16:27 »

Har også holdt nogle måneders pause, 

Er i år 2018   og budget 2,1 milliard..

Hvem skal jeg købe???    Neymar gider ikke til min klub Skuffet
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #172: 15 Apr 2016, 13:59 »

Har også holdt nogle måneders pause, 

Er i år 2018   og budget 2,1 milliard..

Hvem skal jeg købe???    Neymar gider ikke til min klub Skuffet

Silva fra Monaco eller lincoln (kan ikke lige huske hvilken klub han spiller i, men det er en brasiliansk klub)
Logged


fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #173: 18 Apr 2016, 09:51 »

Det blev en vildt sæson med Tottenham.

Efter 8 runder i PL ligger jeg sidst og på et tidspunkt får jeg 5 kampe til at rette op på det. Beslutter at nulstille mine holdindstillinger og lave det helt om.

Det ender med at jeg kommer på 4 pladsen i PL, vinder FA cuppen og CL, hvor jeg var bagud 4-1 i finalen. Virkelig en sindssyg sæson.

Her et billede af min opstigning i PL:
]
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #174: 22 Apr 2016, 10:12 »

Så lykkes det at blive mestre og det blev spændende til det sidste...

]
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #175: 22 Apr 2016, 12:09 »

Så lykkes det at blive mestre og det blev spændende til det sidste...

]

Nice, hvordan fik du din taktik til at virke ??
Logged


fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #176: 22 Apr 2016, 13:20 »

Nice, hvordan fik du din taktik til at virke ??

Brugte samme opstilling, men nulstillet alle holdindstillinger. Prøvede så på at huske nogle alle de tips jeg har fået på FM freks til 16 udgaven og så har holdet spillet stabilt :-)

Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #177: 18 Maj 2016, 13:50 »

Nogle der spiller med Spurs, der kan give en "rapport" om hvordan Toby Alderweireld spiller?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #178: 18 Maj 2016, 13:54 »

han er yderst habil, fik et pænt stat boost i januar updaten.
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010