|
lundo88
|
|
så du vil ikke sig god for Lewis Cook ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
så du vil ikke sig god for Lewis Cook ?  Det lyder dyrt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
Har 1.3 milliard at handle for og et lønbudget til 29 mio bruger kun 20 mio. Så har en rigtig god økonomi  og jeg skal jo have de bedste af de bedste xD John Stones kan jeg bare ikke få  De vil ik sælge ham for mindre end 1,1 Millard det så sindsygt! Andre gode Engelske forsvar talenter ?? skal vinde champions league eller i semi-finalen denne gang sæson 3 nu.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
GK: Hugo Lloris - Rulli Fc: Balanta - Romagnoli - Laporte - Cameron Carter Vickers FH: Kyle walker Dier FV: Danny Rose - Rodriguez MC: Pogba - Dele alli - Lewis Cook -Dembele MH/OMH: Andrija Zivkovic - Willian ( barbosa ) OMC: Eriksen - Coutinho MV/OMV: Son heung - ( eriksen/coutinho/Zivkovic) AC: Harry Kane - Barbosa - Richairo Zivkovic
Sådan ser min trup ud. har 500 mio tilbage at handle for. nogle steder jeg skulle forstærk mig ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Nogen der har prøvet Dybala? Mine spejdere siger jeg skal købe ham for en hver pris, men er i tvivl om han er de 800 mio værd Juventus vil have hæhæ. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mvinding
|
|
Nogen der har prøvet Dybala? Mine spejdere siger jeg skal købe ham for en hver pris, men er i tvivl om han er de 800 mio værd Juventus vil have hæhæ.  Spillet en halv sæson for mig som komplet angriber support og lavet et mål pr kamp i snit.. Gav 550 for ham i alt.. Svirer både med hoved og begge ben.. Er United..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasA
|
|
Hmm, spørgsmålet er så om han Det 400 mio mere værd end Lukaku eller en anden angriber jeg kan få til de penge...?  Er der nogen der har prøvet Pogba som angriber? 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Dec 2015, 13:28 af TobiasA »
|
|
|
|
|
|
|
RasmusB95
|
|
Nogle som har haft erfaringer med Riza Durmisi i nogle udenlandske ligaer? Overvejer at hente ham til Sassuolo fra Italien i min anden sæson. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
Nogen der har prøvet Dybala? Mine spejdere siger jeg skal købe ham for en hver pris, men er i tvivl om han er de 800 mio værd Juventus vil have hæhæ.  han er alle 800 værd  verdensmand i spillet, uden tvivl!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gilly
|
|
Tidligere har jeg stolet blindt på, hvad mine spejdere har fortalt mig, men nu er jeg begyndt at blive lidt mistroisk - eller i hvert fald tvivlende på deres rapporter. Jeg er Bologna - Sommertransfervindu et i 2. sæson, og jeg er på jagt efter en højre wing, som skal erstatte min lejesvend Emanuele Giaccherini (Og det er store sko at erstatte). Her falder mit blik på Luciano Narsingh. En billig herrer (hvilket er et must) og som har evnerne til at være kantspiller i en klub hvis forventning er at undgå nedrykning. Men spejder sætter ham til 3 stjerner, men sammenligner jeg ham med Giaccherini, er han et mulehår bedre - i hvert fald i rollen som wing. Så når min spejder nu kun giver ham 3 stjerner, er det så hans "overall" evne til at spille højrekant (Dvs. alle roller), og dermed falder vurderingen lidt fordi han ikke er så god i andre roller? Eller kan jeg stole på statsene, og hente en solid fløjspiller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
Hvad er folks erfaringer med Joe Gomez? Kan købe ham i anden sæson til West Ham for 100mio, men han vil ikke være god nok til at være starter. Men tænker at han på sigt kan blive det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veile
|
|
Nogle der har erfaring med Marlon fra Fluminense?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emiljn
Lilleputspiller
|
|
Nogen der har erfaring med Ricardo Zivkovic fra Ajax?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kemo10
Lilleputspiller
|
|
Hvad er folks erfaringer med Joe Gomez? Kan købe ham i anden sæson til West Ham for 100mio, men han vil ikke være god nok til at være starter. Men tænker at han på sigt kan blive det.
Ham skal du helt sikkert købe. Han har ikke de helt vilde stats, men han spiller rigtig godt. Efter første sæson ligger han på 7.88.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lundo88
|
|
Nogen der har erfaring med Ricardo Zivkovic fra Ajax?
Købte ham i fm15 der var han rigtig god. Har købt ham igen i fm16. 2sæson 80 mio. Han er min topscore i 3 sæson nu med tottenham og dortmund har lige lagt 435 mio!!! på bordet som jeg "desværre"  sagde pænt nej tak til. Da hans trænings stats stiger enormt og han banker mål ind! 21 år. Og han laver GODE mål hehe 100% en diamant klumb  . Nåå ja. Han bliver brugt som fremskudt alene på toppen
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Jan 2016, 20:49 af lundo88 »
|
|
|
|
|
|