home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Spiller-erfarings Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spiller-erfarings Tråden  (Læst 54825 gange)
Emiljn
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #60: 14 Jan 2016, 23:30 »

Købte ham i fm15 der var han rigtig god.

Har købt ham igen i fm16. 2sæson 80 mio.
Han er min topscore i 3 sæson nu med tottenham og dortmund har lige lagt 435 mio!!! på bordet som jeg "desværre" crazy sagde pænt nej tak til. Da hans trænings stats stiger enormt og han banker mål ind! 21 år.   Og han laver GODE mål hehe

100% en diamant klumb  Thumbs Up.      Nåå ja. Han bliver brugt som fremskudt alene på toppen


Tak, købte ham også i starten af min 3 sæson i AS Saint Etienne. Dog har været skadet og kun fået 11 kamp og lavet 7 mål. Men bestemt en spiller jeg forventer mig meget mere af. Grunden til jeg spurgte var også, at jeg vidste fra FM15 at han ville blive vild. Dog sagde mine scouts, at han ikke ville blive helt så hjernedød, som i FM15
Logged

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #61: 21 Jan 2016, 14:58 »

Nogen som har erfaringer med Benteke? Jeg har købt ham til west ham, men kan ikke rigtig få ham igang. Umiddelbart er han nok bedst som targetman - support, men han spiller alene på toppen, så han mister tit bolden fordi han ikke har en angrebspartner. Jeg spiller med to inside forwards, men offensive backs, så kommer til rimeligt med indlæg, men han har svært ved at komme frem til dem. De tre alternativer jeg overvejer er targetman -attack; complete -support og complete-attack. Jeg vil meget gerne høre om Jeres erfaringer.

Mvh
FCL
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #62: 21 Jan 2016, 15:34 »

Nogen som har erfaringer med Benteke? Jeg har købt ham til west ham, men kan ikke rigtig få ham igang. Umiddelbart er han nok bedst som targetman - support, men han spiller alene på toppen, så han mister tit bolden fordi han ikke har en angrebspartner. Jeg spiller med to inside forwards, men offensive backs, så kommer til rimeligt med indlæg, men han har svært ved at komme frem til dem. De tre alternativer jeg overvejer er targetman -attack; complete -support og complete-attack. Jeg vil meget gerne høre om Jeres erfaringer.

Mvh
FCL
Jeg er enig i din betragtning om, at target support (evt. Complete)burde virke bedst. Husker du at spille med høje indlæg?
Logged

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #63: 22 Jan 2016, 15:23 »

Jeg er enig i din betragtning om, at target support (evt. Complete)burde virke bedst. Husker du at spille med høje indlæg?

Nej, det er en god pointe. Det prøver jeg, mange tak
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #64: 22 Jan 2016, 16:46 »

Nej, det er en god pointe. Det prøver jeg, mange tak
Ingen årsag. God weekend.
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #65: 28 Jan 2016, 09:18 »

hvem ville i bruge i et to mands angreb og hvordan... (2018)

morata
calleri
barbosa
ayoze perez
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #66: 28 Jan 2016, 11:46 »

hvem ville i bruge i et to mands angreb og hvordan... (2018)

morata
calleri
barbosa
ayoze perez

Nu ved jeg ikke hvordan de har udviklet sig, men Morata er garant for mål!

Jeg ville nok spille med Morata - Barbosa som komplet(s) - Dybliggende (s)

Disse roller har jeg personligt haft stor glæde af Smiley Barbosa bliver bedst i Dybliggende.
Logged

H A L A   M A D R I D!

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #67: 31 Jan 2016, 01:21 »

Nu ved jeg ikke hvordan de har udviklet sig, men Morata er garant for mål!

Jeg ville nok spille med Morata - Barbosa som komplet(s) - Dybliggende (s)

Disse roller har jeg personligt haft stor glæde af Smiley Barbosa bliver bedst i Dybliggende.

det vil jeg prøve med det samme!! jeg har pt. købt aboubakar fra porto.. så må han kæmpe med de to til en fast plads i start 11ern Wink tænker også aboubakar er komplet? eller nogle erfaringer med ham!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #68: 31 Jan 2016, 19:18 »

Nogen der har erfaringer med Kuki fra Malaga ?

Min leder af ungdomsafdelingen valgte ud af den blå luft at byde 37 mio for ham, og synes ikke at rapporterne og tallene giver mig et tydeligt prej om hvilken vej jeg bør gå.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #69: 31 Jan 2016, 20:09 »

Nogen der har erfaringer med Kuki fra Malaga ?

Min leder af ungdomsafdelingen valgte ud af den blå luft at byde 37 mio for ham, og synes ikke at rapporterne og tallene giver mig et tydeligt prej om hvilken vej jeg bør gå.

Han bliver rigtig, rigtig god! Meget alsidig og kan spille både 10'er og alle angrebsroller :-)
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #70: 31 Jan 2016, 21:27 »

Han bliver rigtig, rigtig god! Meget alsidig og kan spille både 10'er og alle angrebsroller :-)

Det er helt rigtigt at sige, at Kuki bliver meget alsidig. Rigtig stærk mentalt, teknisk og fysisk. Et lille minus er nok Kukis afleveringsevne som ikke vokser til det store. Derfor er Kuki bedst på kanten eller i angrebet. Thumbs Up
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #71: 05 Feb 2016, 11:13 »

Hvad har folk af erfaringer med Partrick Carlgren.

Er BIF og Rønnow skabte sig efter første sæson, så har udset Carlgren til at være en habil afløser for ham. Andre der har erfaringer med ham og klubber af samme størrelse eller større?
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #72: 05 Feb 2016, 11:15 »

Hvad har folk af erfaringer med Partrick Carlgren.

Er BIF og Rønnow skabte sig efter første sæson, så har udset Carlgren til at være en habil afløser for ham. Andre der har erfaringer med ham og klubber af samme størrelse eller større?

Gjorde han også i mit - jeg ved ikke med Carlgren - jeg købte Sayouba Mandé i norsk bold - han var voldsomt god, og længder bedre end Rønnow.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #73: 05 Feb 2016, 12:54 »

Gjorde han også i mit - jeg ved ikke med Carlgren - jeg købte Sayouba Mandé i norsk bold - han var voldsomt god, og længder bedre end Rønnow.

Har et anstrengt forhold til afrikanske målmænd, både i FM og irl. Synes ikke de er super pålidelige, på trods af de er dygtige til prisen. :/
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #74: 05 Feb 2016, 14:00 »

Har et anstrengt forhold til afrikanske målmænd, både i FM og irl. Synes ikke de er super pålidelige, på trods af de er dygtige til prisen. :/

Synes målmænd som Kameni og Vincent Enyeama har vist sig at være pålidelige. I FM har de også været gode køb.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2016, 14:07 af Esmark11 » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010