|
Cesc
|
|
En tråd vi har haft de sidste mange år. Kort fortalt: Her kan du spørge om andres erfaringer med en bestemt spiller, hvis du er i tvivl om du skal hente ham, eller om han er god nok til dit hold. Det kunne eksempelvis være, om Pione Sisto er god nok til at hente til Leverkusen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederikrr
Lilleputspiller
|
|
Nogle, der har fundet spændende talenter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nzio
|
|
Sisto ser insane ud o.O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Tjek 18-årige Ramadan Sobhy og 16-årige Lincoln fra Gremio.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Nov 2015, 04:12 af Caviezel »
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
|
Husted6950
|
|
Sisto ser insane ud o.O
indtil videre synes jeg ikke han er lige så insane som han var i 15 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jens-lyn88
|
|
Jeg købte Gabriel Barbose fra Santos for £6.5 mio og han scorede begge mål i første sæsonkamp mod Arsenal  Har også købt Sisto for £6 mio og han har scoret 3 mål i opvarmningskampene bla mod Real 
|
|
|
|
|
|
Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever
Love United - Hate Glazer!!
|
|
|
|
|
Fidjof
|
|
Jeg købte Gabriel Barbose fra Santos for £6.5 mio og han scorede begge mål i første sæsonkamp mod Arsenal  Har også købt Sisto for £6 mio og han har scoret 3 mål i opvarmningskampene bla mod Real  Jeg har også købt barbose til mit Liverpool hold. 4 mål i 3 kampe. Ganske fin start
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Immersen_FM
|
|
Nogle der ved hvordan man skal bruge Lukaku som alene angriber?
|
|
|
|
|
|
Always behind you we will stand ‘Cause we love FC Midtjylland We love you so, we fear no foe We’ll keep the black flag flying high
Oh, flying high up in the sky We’ll keep the black flag flying high We love you so, we fear no foe We’ll keep the black flag flying high
|
|
|
|
|
magn0984
|
|
Har haft succes med at bruge ham som Targetman 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
digeo costa, score da ingen mål, overhoveder!!! øv! Nogle der har erfaringer med ham...
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Nov 2015, 17:02 af probst »
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Nogen der har erfaring med Mikkel Duelund? Jeg kan hente ham for 4,5 mio. - hvilket er cirka halvdelen af mit budget... Er han det værd? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Han er ikke god nok til førsteholdet, men som talent er han fin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Ville klart benytte ham som fremskudt angriber
|
|
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|
|
22
|
|
Han er ikke god nok til førsteholdet, men som talent er han fin.
Endte med at købe ham - han er faktisk pænt god, men i flg. min assistent vil han ikke udvikle sig voldsomt meget.. Det går dog nok når han allerede er 3-stjernet og jeg ikke gav mere. Han skal blive en fin rotationsspiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mvinding
|
|
Nogle erfaringerne med højrebacken gino peruzzi? Overvejer som backup for Damian i United.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|