home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 19334 gange)
Repsej
Gæst
 
Liverpool FC
« : 27 Okt 2015, 12:44 »

Her kan vi så diskutere LFC, og der er bestemt en del emner at tage fat på da man vist roligt kan sige at det er en klub der er i seriøs krise.
Logged

Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1: 27 Okt 2015, 20:23 »

Ved ikke helt hvad min plan med holdet er endnu. Dvs at jeg virkelig er i tvivl om taktikken, hvem skal ud og hvem skal hentes.
Jeg tror jeg mest hælder til en 4-3-2-1/4-3-1-2 opstilling. Men så lang tid jeg ikke ved hvordan de enkeltes spilleres stats og tal ser ud er jeg virkelig i tvivl.
De spillere jeg regner med holdet skal bygges op om er Sakho, Clyne, Moreno, Hendo, Coutinho og Firmino. Dvs jeg har kun et halvt hold jeg er 100% på.
Mignolet har altid gjort det fint for mig, så med mindre han falder helt igennem så bliver han.
Forsvaret er næsten på plads og mangler kun en plads siden af Sakho. Her har jeg en eller anden fidus for unge Gomez og ellers måske Skrtel.
På midten tror jeg Hendo får selvskab af Milner og Lucas eller Can.
Helt i front er nok der jeg er mest i tvivl, Sturridge har jeg aldrig fået til at fungere  og har han store skades problemer som irl?
Benteke og Ings har jeg lidt mere fidus til, mens Origi nok ikke skal forvente så meget spilletid før jeg ved hvor jeg har Sturridge.

Det korte af det lange er at jeg overvejer ikke at være aktiv på transfer markedet i hvert fald det første vindue for at få så mange spillere prøvet af for at se hvor de står. Der er altid nogen der overrasker positivt og negativt.
Desuden vil jeg kigge på reserverne, synes der er flere spændene spillere end der har været længe.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2015, 13:38 af Repsej » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #2: 28 Okt 2015, 13:30 »

Spændende, jeg vil helt sikkert følge med og bidrage aktivt til denne tråd så snart vi nærmer os og får set det første til de faktiskte stats.
Umiddelbart tror jeg Sturridge og Benteke vil udgøre et helt vanvittigt angrebspar, især med tanke på den sæson som Benteke havde sidste sæson (Hvis man ellers antager de har rated ham derefter) Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #3: 28 Okt 2015, 18:14 »

Jeg starter også om lidt med LFC Wink
Logged


anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #4: 29 Okt 2015, 14:32 »

Wuhu! Lige startet med Liverpool - og hold kæft et skadeshelvede! Sturridge, Henderson og Flanagan er alle ude fra start i flere måneder. Siden er Ings, Benteke, Moreno, Lallana og Barbosa blevet skadet. Så lige nu er jeg uden 8 førsteholdsspillere og 4-5 startere.

Jeg har solgt Allen, Lovren, Enrique og Kolo Toure til en samlet pris på 248 millioner. Desuden har jeg lejet Origi ud, da jeg hentede Barbosa. Nu er mine 4 angribere så alle skadet, og spiller med 2 helt i front. Det betyder nok, at Firmino vil blive rykket frem helt i front, mens den anden angriber vil blive en ekstra midtbanespiller i stedet.

Jeg spiller en lidt alternativ opstilling, som er to centerbacks - to wingbacks og to defensive midtbanespillere - to offensive centrale midtbanespillere og to angribere.

Mignolet
Skrtel - Sakho
Clyne - Can - Lucas - Moreno

Coutinho - Firmino
Benteke - Sturridge

Så uden nogen reel central midtbane - og i stedet to på den defensive og to på den offensive. Mine backer er også dem, som skaber bredden.
Jeg har hentet følgende:
Sven Bender, 140m
Lewis Cook, 95m - er udlejet igen
Gabriel Barbosa, 65m
Ludwig Augustinsson, 26m
Lasse Vigen, 115m - okay nok lidt overpris, men han er allerede rated 2,5 stjerne af min spejder, og potentialet er 3-4 stjerner.

Jeg har netop overstået sæsonens første kamp, hvor jeg slog Stoke 2-1 på udebane med Ings som dobbelt målscore inden han blev skadet. Næste kamp er City hjemme.

edit: 2-1 sejr mod City! Firmino og Can med målene.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2015, 14:48 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #5: 29 Okt 2015, 14:51 »

Jeg kan anbefale at hente Balanta til en sølle pris på 27 millioner, så har du en solid forsvarer til 8+ år!
Logged


anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #6: 29 Okt 2015, 15:40 »

Arsenal bød 210m på Lallana, som jeg så forhandlede til 270 millioner, hvorefter jeg bød 400 millioner på Eriksen. Så har købt Eriksen og solgt Lallana. Transfervinduet er lige lukket, og det er blevet til sejr mod Villa og uafgjort mod Arsenal siden City kampen. Ligger 2'er i ligaen a point med Chelsea men med en dårligere målscorer.
Logged

Liverpool F.C

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #7: 29 Okt 2015, 15:52 »

Hvordan stiller i op? synes Liverpool har en trup der kan ligge meget op til forskellige taktiker  :-)
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #8: 29 Okt 2015, 16:00 »

4-2-3-1
Logged


oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #9: 29 Okt 2015, 16:11 »

Bred eller smal?
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #10: 29 Okt 2015, 16:31 »

bred
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #11: 29 Okt 2015, 17:57 »

her er mine indkøb til første sæson Smiley https://gyazo.com/7392dadebf19a51b811858d3cc264fee

Det er ikke meget, men synes jeg har et fint hold til at nå top 5 Smiley
Logged


FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #12: 29 Okt 2015, 18:53 »

Jeg synes også, at modstanderne scorer på alt, der rører sig.
Logged

Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #13: 29 Okt 2015, 19:00 »

Er ikke kommet længere end til at træningskampene nu er overstået og om kort tid gælder det Watford i den første kamp i PL.
Jeg har prøvet lidt forskelligt med taktikken og opstillingen, og er endt med en 4-3-1-2
Mignolet
Clyne- Gomez-Sakho-Moreno
Milner-Can-Coutinho
Firmino
Ings-Benteke

Kunne ikke rigtig få plads til de to brassere på andre måder, men i træningskampene har det fungeret stort set efter bogen, Milner og Can har så mere defensive pligter.
Gomez har virkelig overrasket mig positivt og han har ganske enkelt bare været bedre end Skrtel og Lovren.
Origi kunne også have været en mulighed i front, men en af de tre skulle jo på bænken og det blev så ham i første omgang, men de andre skal ikke floppe ret meget før han så er fast mand.

Den helt store taber indtil nu har været Allen, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skal bruge ham og han er nok første mand ude af svingdøren når jeg kommer til januar. Jeg forholder mig i ro her i det første vindue for netop at få alle mand prøvet af.

Nu skal ungerne ligges i seng og så skal det blive spændene at se hvad der sker når de gældende kampe skal spilles.
Logged

Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #14: 29 Okt 2015, 19:02 »

Jeg synes også, at modstanderne scorer på alt, der rører sig.

Nu er jeg ikke kommet til de gældende kampe endnu, men i syv træningskampe har jeg kun fået et mål imod mig, og  har ikke spillet mod hold der burde være en walk-over.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010