home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 19336 gange)
Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #30: 20 Nov 2015, 18:43 »

Hvordan stiller i andre i øvrigt op, tænker på jeres taktik.
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #31: 20 Nov 2015, 20:43 »

4-2-3-1 bred.

Barbosa neymar coutinho embolo laver mål oppe foran
Joe Allen Henderson / Tielemans Bazoer rydder op på midten
Moreno Rugani Laporte Clyne Mingolet tager sig af defensiven

Sådan ca  Grin
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #32: 21 Nov 2015, 19:18 »

4-2-3-1 bred.

Barbosa neymar coutinho embolo laver mål oppe foran
Joe Allen Henderson / Tielemans Bazoer rydder op på midten
Moreno Rugani Laporte Clyne Mingolet tager sig af defensiven

Sådan ca  Grin

Hvor langt henne er du? For der er der i hvert fald sket nogle ændringer
Logged

kaae
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #33: 22 Nov 2015, 18:10 »

Jeg er lige gået igang med min anden sæson.

Tranfers i første vindue blev
Ind:
Demarai Gray  70 mil
Barbosa 150mil
Zivkovic 14 mil
Folivi 16 mil
Ud:
Lallana til Arsenal for 400mil
også en masse udlejninger.
Ender som nr 3 efter City og Chelsea, Arsenal napper 4 pladsen.
Ryger i kvartfinalen af EL mod Villareal.
Op til den nye sæson er der blevet solgt en hel del.
Ind:
Pogba 920mil
Ødegaard 67.5 mil
Rulli fri transfer.
Ud:
Can 460 mil
Ings 210 mil
Balotelli 200 mil
Mignolet 120 mil
llori 28 mil
Alberto 25 mil

Taktikken har været noget forskelligt, har stadigvæk ikke en jeg syntes fungere virkelig godt, men spiller oftest 4-3-2-1, og ellers 4-3-3
bedste spillere for mig har helt sikkert været Henderson, Moreno, og Benteke. Kan ikke finde ud af om jeg skal ha skudt Milner afsted med den store løn han får.
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #34: 22 Nov 2015, 19:56 »

Hvor langt henne er du? For der er der i hvert fald sket nogle ændringer

Lige afsluttet 3 sæson. Med CL,  FA Cup og liga  Smiley
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #35: 23 Nov 2015, 19:07 »

Så fik jeg lige hentet alaba. 620 mio kan stige til 700. Start på 4 sæson
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #36: 24 Nov 2015, 22:52 »

Så fik jeg endelig startet mit årlige LFC spil.. og er små 10 kampe inde i sæsonen og har for engangs skyld ikke handlet ret meget, ind er kommet James Ward-Prowse, Ajer og Lucas Romero.

Mens Lovren, Enrique og toure alle er smuttet.
9 kampe er spillet og det har budt på 6 sejre og 3 nederlag og en 3. Plads i ligaen.

Jeg forventer stærkt en top 4 placering men håber på en top 3. Placering så jeg er fri for CHL kval kampe.

Jeg forventer ikke det store i pokal turneringerne men håber på minimum en kvart-finale i EL. Af spillere der indtil nu har top præsteret kan nævnes Coutinho og Lallana. Og til dels kan Ings nævnes som dog er blevet erstattet af Sturridge nu han er tilbage.

Derudover vil spillere som Benteke, Illori, Milner og Lucas nok blive solgt når vi kommer nærmere 2. Transfervindue. Benteke passer ikke ind og har fået 2 indskiftninger. Illori ser jeg som de fleste andre ikke meget lys i. Milner får simpelthen ikke noget spilletid og passer ikke rigtig ind, man har Henderson, Can, Rossiter, Ajer og Romero. Og til de 5 pladser jeg har er det rigeligt, det eneste der kunne tale for, er han kan spille så mange pladser, men manden vil spille fast og det sker ikke i Liverpool og selvom jeg rigtig godt kan lide Lucas så kan man altså finde nogle rigtig gode alternativer til den pris man kan få for ham.

Jeg håber samtidig med at hente Carillo, zivkovic og Rulli på fri transfer. De 2 kanter passer rigtig godt ind i taktikken og carillo vil ikke forlænge med sporting og vil være godt alternativ til Lallana, coutinho og Ibe.
Målmandsposten var jeg enten i mellem at hente dragowski fra polen på 17. Eller rulli med en del erfaring og her ender jeg nok med begge 2 og sælger bogdan og måske Mignolet. Jeg satser på at få en rigtig stærk defensiv til 2. Sæson da det vil være mit hoved fokus med en solid Defensiv
« Seneste Redigering: 25 Nov 2015, 10:19 af pati924 » Logged

Peter1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #37: 03 Dec 2015, 11:09 »

Jeg har efter et længere tilløb med forskellige klubber kastet mig over Liverpool, som indtil videre virker som et positivt spil med stor udvikling i.
Har netop overstået vinterens transfervindue og ligger på en tredjeplads, 2 point efter City på 1. Pladsen og med 5 point til nr. 5. Jeg er derover videre til knock-out runderne i EL, i 5.runde i FA Cuppen hvor jeg skal møde Chelsea. Røg hurtigt ud i Carling Cuppen, hvor det var ren reserver. Spiller desuden udelukkende med reserver i EL, da jeg vægter FA og liga højere.
Jeg vil gerne spille med en taktik som er fokuseret på dybdeløb, højt pres og høj boldbesiddelse som de tre vigtigste fokuspunkter, derudover var det vigtigt både at have plads til Firmino og Coutinho som skal komme med kreativiteten. Især Clyne, Moreno, Firmino og Sturridge har virkelig båret holdet frem. Sturridge har indtil videre scoret 22 mål, men er først nu røget ind i hans første længere varende skade på 6 uger. Her er Embolo dog klar til at overtage, han har gjort det rigtig godt som indskifter og har scoret 14 mål.
Jeg stiller op i en 4-3-1-2.

Mignolet

Clyne - Joe Gomez - Sakho - Moreno

Coutinho -  Emre Can/Lucas Romero - J.Henderson

Firmino

Benteke - Sturridge

Indkøb:
Timo Horn
Radkovic
Leje af Douglas - FC Barcelona
Eder Balanta
Lucas Romero
Yuri Tielemans
Zivkovic
Embolo

Afgange:
Bogdan
Kolo Touré
José Enrique
Adam Lallana
Joe Allen
Udleje Origi

Jeg vil meget gerne sælge Ings, Lucas og Milner da jeg ikke ser dem som gode nok til truppen, samt de hiver en høj løn. Skrtel ligger også til at blive solgt da han ikke får så meget spilletid.
Jeg er på udkig efter en midterforsvar som kan gå direkte ind i start 11'eren, en ung højre eller venstreback, samt en felt til felt midtbane spiller eller midtbane central forsvar. Er der evt nogle med gode anbefalinger til disse pladser?
Har pt. 500 mio til køb, men regner med det stiger når jeg når til sommerens transfervindue.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #38: 03 Dec 2015, 11:20 »

Jeg har efter et længere tilløb med forskellige klubber kastet mig over Liverpool, som indtil videre virker som et positivt spil med stor udvikling i.
Har netop overstået vinterens transfervindue og ligger på en tredjeplads, 2 point efter City på 1. Pladsen og med 5 point til nr. 5. Jeg er derover videre til knock-out runderne i EL, i 5.runde i FA Cuppen hvor jeg skal møde Chelsea. Røg hurtigt ud i Carling Cuppen, hvor det var ren reserver. Spiller desuden udelukkende med reserver i EL, da jeg vægter FA og liga højere.
Jeg vil gerne spille med en taktik som er fokuseret på dybdeløb, højt pres og høj boldbesiddelse som de tre vigtigste fokuspunkter, derudover var det vigtigt både at have plads til Firmino og Coutinho som skal komme med kreativiteten. Især Clyne, Moreno, Firmino og Sturridge har virkelig båret holdet frem. Sturridge har indtil videre scoret 22 mål, men er først nu røget ind i hans første længere varende skade på 6 uger. Her er Embolo dog klar til at overtage, han har gjort det rigtig godt som indskifter og har scoret 14 mål.
Jeg stiller op i en 4-3-1-2.

Mignolet

Clyne - Joe Gomez - Sakho - Moreno

Coutinho -  Emre Can/Lucas Romero - J.Henderson

Firmino

Benteke - Sturridge

Indkøb:
Timo Horn
Radkovic
Leje af Douglas - FC Barcelona
Eder Balanta
Lucas Romero
Yuri Tielemans
Zivkovic
Embolo

Afgange:
Bogdan
Kolo Touré
José Enrique
Adam Lallana
Joe Allen
Udleje Origi

Jeg vil meget gerne sælge Ings, Lucas og Milner da jeg ikke ser dem som gode nok til truppen, samt de hiver en høj løn. Skrtel ligger også til at blive solgt da han ikke får så meget spilletid.
Jeg er på udkig efter en midterforsvar som kan gå direkte ind i start 11'eren, en ung højre eller venstreback, samt en felt til felt midtbane spiller eller midtbane central forsvar. Er der evt nogle med gode anbefalinger til disse pladser?
Har pt. 500 mio til køb, men regner med det stiger når jeg når til sommerens transfervindue.


Til din højreback kan jeg klart anbefale Joao Cancelo fra Valencia. Han er helt fantastisk god og samtidig med godt potentiale. Hans frikøbsklausul er på omkring 300 mio. DKK., men mon ikke det kan forhandles ned ;-)
Logged

Peter1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #39: 04 Dec 2015, 19:24 »

Så er første sæson færdig, og hvilken en af slagsen. Fantastiske præstationer af flere spillere og et engelsk mesterskab samt en Europa League titel efter en 1 - 0 sejr mod Valencia i finalen blev det til. Røg desværre ud til Chelsea i 5. Runde af FA Cuppen, Vandt i sidste runde med et point til Arsenal og tre til Manchester City. Flere gode sejre undervejs i sæsonen, bl.a. 3 - 0 mod Everton og 4 - 0 mod Manchester United.
Af særlige præstationer kan nævnes Clyne som har lavet 19 assist og spillet til 7.84 i snit. Sturridge har scoret 31 mål i 34 kampe og spillet til 7.55 i snit.
Moreno har spillet til 7.45 i snit.
I sidste opdatering nævnte jeg at sælge Skrtel, han har i den grad svaret igen og overtaget pladsen i midterforsvaret og spillet til 7.37 i snit.
Nu er planen at sælge Ings, Milner, Lucas og Sakho for at få plads til Gaya fra Valencia, Romagnoli og en central midtbane spiller Smiley
Har indtil videre hentet 10 unge engelske spillere, men med et budget på 850 mio bør det været muligt at hente mine ønske spillere
Logged

rasll2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #40: 08 Dec 2015, 02:42 »

Første sæson med Liverpool vandt Ligaen med 10 points UEFA cuppen og Liga cuppen røg ud a FA cuppen i min første knockout runde ved ikke rigtig syntes næsten det har været for nemt
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #41: 09 Dec 2015, 11:57 »

Andre der oplever latterlige tætte kampprogrammer? Jeg har 6 kampe i træk med kun én dags hvile i mellem..  Skuffet
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #42: 09 Dec 2015, 12:38 »

Er jeg virkelig den eneste, der spiller fast med Ibe? Han er muligvis en af de spillere, der gør det allerbedst for mig med omkring 15 mål og 15 assists i første sæson (mangler stadig 5-10 kampe). Han er ikke topscorer, men er involveret i mange mål og har en bedømmelse på ca. 7.60 over en hel sæson. Jeg er ganske imponeret af, at han præsterer så godt.

Er der evt. nogen som har et SS af ham 3-4 år ude i fremtiden?  Smiley
Bruger ham godt nok ikke fast, men han gør det rigtig godt i de kampe han får. 27 kampe, 15 mål og 8 assists
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #43: 26 Dec 2015, 12:15 »

Så fik jeg endelig os FM16 og jeg skal selvfølgelig spille med Liverpool som det første! Og som noget helt nyt vil jeg denne gang sætte mig ind i det taktiske, jeg plejer bare at hente en taktik og bruge den. Jeg vil være den der vækker Liverpool til live igen og bringer dem tilbage til fortidens stormagt! Mere følger når transfervinduet lukker i!
Logged

Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #44: 14 Jan 2016, 19:30 »

hvordan stiller i op, synes jeg har mere end svært ved at finde en opstilling jeg kan få til at fungere.
Overvejer seriøst om jeg skal begynde fra skratch, og så tage en 4-4-2 opstilling og tage den derfra.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010