home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 19378 gange)
FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #15: 29 Okt 2015, 22:57 »

Jeg hentede real-fix, og valgte at starte nyt save. Så nu er vi i gang igen.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2015, 22:58 af FredrikLeander » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #16: 30 Okt 2015, 13:12 »

Usandsynlig lækker sejr over utd https://gyazo.com/069bb7ca50ec522dbba1c45741c7a549
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #17: 30 Okt 2015, 21:12 »

Usandsynlig lækker sejr over utd https://gyazo.com/069bb7ca50ec522dbba1c45741c7a549

Jeg måtte "nøjes" med en 2-1 sejr samme sted, altså på OT  Thumbs Up

Men jeg undrede mig lidt over du ikke havde en reservemålmand med, var det en fejl eller har du aldrig en med?
Det er og kan vel være lidt risikabelt Wink
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #18: 30 Okt 2015, 21:31 »

Jeg måtte "nøjes" med en 2-1 sejr samme sted, altså på OT  Thumbs Up

Men jeg undrede mig lidt over du ikke havde en reservemålmand med, var det en fejl eller har du aldrig en med?
Det er og kan vel være lidt risikabelt Wink
Tja Bogdán var ude med en mindre skade, så tog bare chancen og satsede på at Mignolet ikke blev skadet hehe Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #19: 02 Nov 2015, 18:25 »

Første sæson var ikke den store suscess.  Skuffet Holdet var alt for ustabile. Jeg fik en 6 plads i PL. Og gik til semifinalen i Europa Cup, hvilket enlig er ok.

Mine transfer første sæson .
Ind:
Gabriel Barbosa 60mio
Sven Bender 107mio
Christian Pavon 36mio (udlejet til Lille)

Pre Season2 :

Ind:
Emanuel Mammana 36mio
Malcom 70mio
Riechedly Bazoer 70mio
Breel Embolo 130mio
Borja San Emeterito 50mio
Youri Tielemans 165mio
Ialt: 521mio.

Ud:
Tiago llori 80mio
Emre Can 365mio
Divock Origi 100mio
ialt: 545mio.

Jeg overvejer at skille mig af med Sakho. Monaco og Psg er ude efter ham. Jeg går lidt med tanken om at smide en masse penge efter rugani og Sule. Rugani kan jeg få for 300 mio, ved ikke om det er i overkanten. Sule koster nok det samme hvis ikke mere.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #20: 02 Nov 2015, 22:09 »

Så er jeg startet med LFC..
Her som en start vil jeg se om jeg ikke kan få ryddet lidt op i truppen, det vil betyde et muligt farvel til spillere som, Kolo, Enrique og Lallana.
Jeg vil samtidig forsøge at hente Balanta, Ajer og william carvalho, har dog ikke set deres stats endnu, men det er udgangspunktet.

Jeg vil stille op i en 4-1-2-2-1 altså med en DM, 2 CM, 2 kanter og en angriber

jeg har dog overvejet at droppe den ene kant og smide ham ind centralt som en OMC så man kan få mest muligt ud af Coutinho.
Logged

mts
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #21: 04 Nov 2015, 18:24 »

Så fik jeg også startet med mit Liverpool hold. jeg er overstået 1 sæson uden ret stor held, RIGTIG mange skader, og mange mål der bliver lukket ind. jeg fik en 7 plads, og tror kun lige jeg fik lov til at blive som manager for holdet.

Transfers 1 sæson:
Ind:
Balanta 35 mio (plejer at kunne lide ham fra fm 15)
Sisto 70 mio (skulle prøves, og han har faktisk gjort det ok i hvertfald i starten)
Insigne 235 mio (har ikke gjort det så godt som jeg forventede med prisskiltet)
Amartay 42 mio (lejede ham direkte tilbage til FCK, så har ikke prøvet ham endnu)
I alt: 381 mio

Ud:
Lallana 220 mio (kan ikke lide den mand, så han skulle bare væk)
Enrique 35 mio (ville ikke få ham brugt, og så vil jeg ikke have ham til at trække penge fra banken)
I alt: 249 mio

Da det gik så skidt for mig har jeg besluttet at lave en større udrensning i truppen, så må det bære eller briste. (Alle spillere er købt kontant uden afdrag over mdr da jeg synes det trækker for meget i fremtidige budgetter)

Ud:
Sturridge 295 mio (ville gerne beholde ham, men når han er skadet konstant gavner han ikke holdet)
Benteke 275 mio (gjorde det ok med 16 mål i 37 kampe, men vil prøve mig med noget nyt da han ikke kan få mig frem som jeg ønsker det)
Milner 87,5 mio (kan godt lide ham i virkeligheden, men han har underpræsteret for mig)
Skrtl 60 mio (ved at være for gammel, og forsvaret bygges om Sakho)
Ings 117 mio (9 kampe 0 mål, det siger vist alt)
Balotelli 150 mio (Tror faktisk han er god, men med kun 1 plads i mit angreb er der ikke plads til ham)
Joe Allan 115 mio (han er elendig)
Lovren 85 mio (elendig)
Ward 17 mio (ikke godt nok potientiale, og så kan han ikke få lov til at trække hans løn ved mig)
Llori 100 mio (et tilbud jeg ikke kunne afslå for en spiller jeg ikke tror på)
Wisdom 48 mio (ikke godt nok potientiale, og så kan han ikke få lov til at trække hans løn ved mig)
Alberto 67,5 mio (ikke godt nok potientiale, og så kan han ikke få lov til at trække hans løn ved mig)
Mignolet 90 mio (lukker for mange mål ind så satser på en ny)
Markovic 425 mio (en spiller som jeg rigtig gerne vil have haft beholdt, men monaco bød 425 kontant, og beløbet kan løbe op i 600 mio, så han sælges KUN fordi alle har en pris)

I alt 1.930 mio

Ind:
Duglas costa 170 mio (var sat til salg, og har brug for en på offensiv højre)
Pastore 210 mio (jeg håber ham, coutinho og firmino kan gøre det godt på de offensive pladser)
Barbosa 117 mio (forhåbentlig min nye angriber, hvis ikke han slår til kan origi og firmino prøve sig af)
Sven Van Beek 115 (kender ham ikke men han har god potientiale)
Tielemans 145 (kender ham kun fra Fifa Smiley men han ser god ud)
Timo Horn 65 mio (forhåbentlig god nok til at stå fast i målet, da jeg ellers er f***ed)
Ada Turan 125 mio (havde nok ikke så meget brug for ham, da jeg har rimelig mange på de offensive pladser, men han var til salg, og tror lidt rutine kan hjælpe frem af banen)

i alt: 956 mio

Jeg ved godt at det kan se meget markabert ud det jeg har gjort, men først og fremmest har jeg solgt spiller fordi de ikke kunne bruges i fremtiden, eller ikke slog til i sidste sæson.

Jeg har pt. 1.150 mio at kunne købe flere spillere for, men er nok lidt nærig, så de bliver indtil jeg lige finder ud af hvad jeg mangler. (måske en klasse angriber, men nægter at give for meget for spillere, medmindre jeg har udset dem på forhånd, og de er verdensklasse som pogba osv.)

Min opstilling vil blive som følger:

------------Barbosa-------------
---Coutinho--Firmino--Costa---
---------Can--Henderson---------
Moreno--Sakho--Balanta--Clyne
---------------Horn--------------

Turan kan komme ind hvor firmino står
Pastore kan komme ind hvor coutinho eller firmino står

Så der bliver lidt rotation i toppen.
Ibe skal også ind hvor costa står i ny og næ.
Sisto er lejet ud, da jeg er bange for at der ikke er nok plads til ham.
Amartay og Tielemans kan slås med can og hendo.

Jeg prøver at melde tilbage når jeg har et bedre overblik over mit Nye hold, og hvordan de klare sig.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2015, 18:49 af mts » Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #22: 04 Nov 2015, 22:20 »

Første sæson er vel overstået.
Det blev til en fornuftig 3 plads i ligaen hvilket giver plads i Chl! City er simpelthen for velspillende, så de tog suverænt 1 pladsen.  Røg tidligt ud af FA Cuppen da jeg roterede for meget.
Benteke blev klubbens topscorer med 35 mål i alle turneringer. Coutinho skuffede fælt, og blev henvist til bænken af firmino!
I Europa league blev det til en plads i semifinalen som blev slutdestination mod et velspillende Marseille hold.
Aktivitet i første transfervindue:

Ind:
Barbosa 70 mill
Balanta 30 mill
Sven bender 140 mill
zivkovic 12 mill
I alt: 250 mill

Ud gik:
Origi 80 mill
Allen 200 mill
Lucas 170 mill
Kolo 6.5 mill
Danny INGS 75 mill
I alt: 531 mill

Til næste sæson kom der gang i Svingddøren!
Jeg har lagt fokus på at stabilisere forsvaret, finde en offensiv kant da lallana ikke præsterer hver kamp, og anskaffe en kreativ midt.
Ind er kommet:
Geronimo rulli på fri
Candreva 122 mill
Mussachio 225
Mateo kovacic 330 mill
Harry kane! 400 - fremtidens mand
I alt: 1077 mill

Ud er gået, hold nu fast:
Bogdan 50 mill
Llori 50 mill
Enrique 10 mill
Flanagan 20 mill
Skrtel 107 mill
Emre Can 330 mill
Markovic 150 mill
Luis Alberto 48 mill
Balo 150 mill
balanta 40 mill
Sturridge hoppede til tottenham for 300, han er skadet konstant og har ikke fået meget ud af ham.
I alt: 1267 mill

Målsætningen for 2. Sæson bliver at nå kvartfinalen i Chl, og forsøge at slå City af pinden i toppen af EPL.
Min opstilling til den kommende sæson bliver: 4-2-3-1 med offensive kanter og offensiv central midt.
                                             Mignolet
                       Clyne---Sakho---Mussachio---Moreno
                        Henderson/milner---Kovacic/bender
Candreva/Lallana/zivkovic---Firmino/coutinho---Coutinho/Sturridge/barbosa
                                 Benteke/Kane/barbosa
« Seneste Redigering: 05 Nov 2015, 10:31 af Fnogz » Logged

NicholaiJensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #23: 07 Nov 2015, 01:56 »

Satme en dårlig start jeg har fået. Allesammen minimum skadet i 6 uger.
Lige inden sæsonstart! Super.

https://gyazo.com/a51ac11f204f137e104e07228ab32e03
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #24: 07 Nov 2015, 04:57 »

Efter en elendig start på sidste spil med Liverpool, hvor jeg efter at have vundet de første par gange tabte flere kampe i streg både ude og hjemme, og var ved at blive fyret, droppede jeg det spil. Jeg er så startet på ny, og har forsøgt med den klassiske 4-2-3-1 taktik, og selvom jeg ikke er kommet alt for godt i gang, så går det bedre og bedre. Startede med at tabe hjemme mod City 2-1, hvorefter jeg spillede 1-1 mod Palace hjemme og tabte så 4-1 ude mod Arsenal, hvor jeg blev fuldstændig splittet ad i første halvleg - efter den kamp ændrede jeg en hel del indstillinger, og fik noget inspiration fra nettet til at lave en bedre taktik. Så efter Arsenal kampen er jeg ubesejret - 3 sejre og 2 uafgjorte i de efterfølgende 5 PrL kampe, en sejr i CoC mod Swansea og en uafgjort ude mod Panathinaikos i EL samt en 7-1 sejr hjemme mod Elfsborg. I de fem PrL kampe hvor jeg er ubesejret, har jeg en målscore på 8-1.

Jeg har hentet nogle unge spillere, som jeg har gjort en del af førsteholds truppen.

Solgt er:
Lovren - 67,5m
Lucas - 75m
Lallana - 355m

I alt: 497m

Købt er:
Kristoffer Ajer - 15m
Nolito - 132m
Thiago Maia - 80m, han er erstatning for Lucas, og er et kæmpe talent. Kun 18 år og allerede 2,5 stjerne med 4-5 stjerner i potentiale.
Ruben Vezo - 80m, erstatning for Lovren og spiller fast i forsvaret.
Nathan Redmond - 230m, efter jeg solgte Lallana på sidste dag af transfervinduet, manglede jeg en kant, og ville helst have en engelsk, hvorfor det blev Redmond. Han er allerede god nok til holdet nu, og har et stort potentiale.
Reece Oxford - 65, købt til fremtiden. Ham og Gomez er fremtiden i det centrale forsvar.

I alt: 602m

Min opstilling er følgende:

Mignolet

Clyne - Vezo - Sakho - Moreno

Can - Milner/Maia/Ajer - når Henderson kommer tilbage, så tager han pladsen

Redmond/Ibe - Coutinho - Firmino/Nolito

Benteke/Ings/Sturridge


Skrtel og Gomez er de defensive reserver, og Can bliver også brugt på backen, hvis der er brug for det. Når jeg når vinter vil jeg forsøge at hente Rulli, hvis han ikke har forlænget sin kontrakt. Så planen er, at Mignolet skal sælges. Derudover vil jeg gerne tage Ojo, Harry Wilson, Jordan Williams, Reece Oxford og Jordan Rossiter op i førsteholdstruppen til næste sæson. Der ser alle spændende ud, og har en god udvikling indtil videre.

Målet er top-4, hvilket jeg efter de første 8 kampe er 3 point fra. Målet er også at vinde Europa League - og så spiller reserverne i FA cuppen og CoC.
Logged

Liverpool F.C

Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #25: 15 Nov 2015, 14:57 »

Har lige overstået første sæson som endte med en 4. plads, og kan se jeg har omkring 900 millioner i trasnferbudget til anden sæson!! Opstemt
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #26: 19 Nov 2015, 11:49 »

Er jeg virkelig den eneste, der spiller fast med Ibe? Han er muligvis en af de spillere, der gør det allerbedst for mig med omkring 15 mål og 15 assists i første sæson (mangler stadig 5-10 kampe). Han er ikke topscorer, men er involveret i mange mål og har en bedømmelse på ca. 7.60 over en hel sæson. Jeg er ganske imponeret af, at han præsterer så godt.

Er der evt. nogen som har et SS af ham 3-4 år ude i fremtiden?  Smiley
Logged

Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #27: 19 Nov 2015, 11:59 »

Hvordan bruger du Ibe, kan nemlig ikke rigtig finde plads i mit system til ham.
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #28: 20 Nov 2015, 11:19 »

Jeg er på arbejde lige nu, så kan ikke huske det helt nøjagtigt. Jeg bruger ham som højrekant, og så tror jeg hans rolle er kantspiller med "support". Det er vigtigt, at du har en god central angriber, som kan fungerer som "komplet angriber" - såsom Sturridge.

Det er mærkeligt, at han præsterer så godt nu når hans stats ikke er helt sindssyge. Han værdi er dog steget til omkring 300mio, så jeg overvejer at sælge ham, da jeg ikke er sikker på, hvor meget han kan udvikle sig :-)
Logged

Repsej
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #29: 20 Nov 2015, 16:35 »

Spiller pt uden kanter så har lidt svært ved at få det optimale ud af ham.
Har overvejet at spille med fløje men så plejer jeg kun at have en angriber. Og pt bomber Sturridge, Benteke, Ings og Oirigi altså bare løs, de ligger alle på mellem 14 - 19 mål, så dem kan jeg jo ikke lige sætte af   Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010