Så fik jeg også startet med mit Liverpool hold. jeg er overstået 1 sæson uden ret stor held, RIGTIG mange skader, og mange mål der bliver lukket ind. jeg fik en 7 plads, og tror kun lige jeg fik lov til at blive som manager for holdet.
Transfers 1 sæson:
Ind:
Balanta 35 mio (plejer at kunne lide ham fra fm 15)
Sisto 70 mio (skulle prøves, og han har faktisk gjort det ok i hvertfald i starten)
Insigne 235 mio (har ikke gjort det så godt som jeg forventede med prisskiltet)
Amartay 42 mio (lejede ham direkte tilbage til FCK, så har ikke prøvet ham endnu)
I alt: 381 mio
Ud:
Lallana 220 mio (kan ikke lide den mand, så han skulle bare væk)
Enrique 35 mio (ville ikke få ham brugt, og så vil jeg ikke have ham til at trække penge fra banken)
I alt: 249 mio
Da det gik så skidt for mig har jeg besluttet at lave en større udrensning i truppen, så må det bære eller briste. (Alle spillere er købt kontant uden afdrag over mdr da jeg synes det trækker for meget i fremtidige budgetter)
Ud:
Sturridge 295 mio (ville gerne beholde ham, men når han er skadet konstant gavner han ikke holdet)
Benteke 275 mio (gjorde det ok med 16 mål i 37 kampe, men vil prøve mig med noget nyt da han ikke kan få mig frem som jeg ønsker det)
Milner 87,5 mio (kan godt lide ham i virkeligheden, men han har underpræsteret for mig)
Skrtl 60 mio (ved at være for gammel, og forsvaret bygges om Sakho)
Ings 117 mio (9 kampe 0 mål, det siger vist alt)
Balotelli 150 mio (Tror faktisk han er god, men med kun 1 plads i mit angreb er der ikke plads til ham)
Joe Allan 115 mio (han er elendig)
Lovren 85 mio (elendig)
Ward 17 mio (ikke godt nok potientiale, og så kan han ikke få lov til at trække hans løn ved mig)
Llori 100 mio (et tilbud jeg ikke kunne afslå for en spiller jeg ikke tror på)
Wisdom 48 mio (ikke godt nok potientiale, og så kan han ikke få lov til at trække hans løn ved mig)
Alberto 67,5 mio (ikke godt nok potientiale, og så kan han ikke få lov til at trække hans løn ved mig)
Mignolet 90 mio (lukker for mange mål ind så satser på en ny)
Markovic 425 mio (en spiller som jeg rigtig gerne vil have haft beholdt, men monaco bød 425 kontant, og beløbet kan løbe op i 600 mio, så han sælges KUN fordi alle har en pris)
I alt 1.930 mio
Ind:
Duglas costa 170 mio (var sat til salg, og har brug for en på offensiv højre)
Pastore 210 mio (jeg håber ham, coutinho og firmino kan gøre det godt på de offensive pladser)
Barbosa 117 mio (forhåbentlig min nye angriber, hvis ikke han slår til kan origi og firmino prøve sig af)
Sven Van Beek 115 (kender ham ikke men han har god potientiale)
Tielemans 145 (kender ham kun fra Fifa
men han ser god ud)
Timo Horn 65 mio (forhåbentlig god nok til at stå fast i målet, da jeg ellers er f***ed)
Ada Turan 125 mio (havde nok ikke så meget brug for ham, da jeg har rimelig mange på de offensive pladser, men han var til salg, og tror lidt rutine kan hjælpe frem af banen)
i alt: 956 mio
Jeg ved godt at det kan se meget markabert ud det jeg har gjort, men først og fremmest har jeg solgt spiller fordi de ikke kunne bruges i fremtiden, eller ikke slog til i sidste sæson.
Jeg har pt. 1.150 mio at kunne købe flere spillere for, men er nok lidt nærig, så de bliver indtil jeg lige finder ud af hvad jeg mangler. (måske en klasse angriber, men nægter at give for meget for spillere, medmindre jeg har udset dem på forhånd, og de er verdensklasse som pogba osv.)
Min opstilling vil blive som følger:
------------Barbosa-------------
---Coutinho--Firmino--Costa---
---------Can--Henderson---------
Moreno--Sakho--Balanta--Clyne
---------------Horn--------------
Turan kan komme ind hvor firmino står
Pastore kan komme ind hvor coutinho eller firmino står
Så der bliver lidt rotation i toppen.
Ibe skal også ind hvor costa står i ny og næ.
Sisto er lejet ud, da jeg er bange for at der ikke er nok plads til ham.
Amartay og Tielemans kan slås med can og hendo.
Jeg prøver at melde tilbage når jeg har et bedre overblik over mit Nye hold, og hvordan de klare sig.