home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Lennons and Ashtons
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Lennons and Ashtons  (Læst 30508 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #15: 17 Sep 2015, 18:17 »



Det er ser meget spændende ud, Sarl. Og en meget pæn regen-høst du fik dig!

Føler du, truppen er klar til en eventuel oprykning?

Det kan den jo så blive nød til at være. Jeg er usikker. Især fordi jeg mister et par gode lejespillere i sommerpausen. Mine talenter har dog udviklet sig glimrende, så jeg tror jeg kan overleve. Det bliver dog meget svært.
Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #16: 17 Sep 2015, 19:19 »



Det kan den jo så blive nød til at være. Jeg er usikker. Især fordi jeg mister et par gode lejespillere i sommerpausen. Mine talenter har dog udviklet sig glimrende, så jeg tror jeg kan overleve. Det bliver dog meget svært.
Det er nu alligevel meget flot at være seedet til at ende sidst, og så rykke op efter svære sejre i playoffs. Så tillykke med det.

Men ja, det bliver vel lidt svært at opruste truppen, medmindre du har spottet dig nogen Lennons allerede?
Det er desuden et utroligt fedt koncept med dit 'Lennons and Ashtons'.

Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #17: 17 Sep 2015, 20:25 »



Ashtons - Et overblik


Ben Garratt er stadig sikkert førstevalg og stadig et stort talent. Han har dog udviklet sig fint siden da, og jeg er sikker på at han har endnu mere at byde på fremover. Premier League potentiale siger min stab nu.
2014 - 2015

George Ray har også udviklet sig glimrende siden i så ham sidst. Udviklingen er ikke vanvittig, men dog til at se. Desværre ser han ud til at have været en kæmpe bums der intet har lavet henover ferien, hvilket jeg ikke sætter pris på.
2014 - 2015

Sidst i så ham beskrev jeg ham som en glimrende højreback, der dog endnu har en del mangler. Dette gør sig egentlig stadig gældende for James Billie, der dog arbejder fint på træningsbanen.
2014 - 2015

James Jones havde en fin sidste sæson og har udviklet sig til en fremragende central midtbanespiller. Han er fast mand og burde kunne udvikle sig endnu mere. Jeg håber især, at hans afleveringer bliver bedre. Spørgsmålet er dog om han bliver. Burnley bød, jeg afviste, og Jones gik amok. Jeg håber, han kommer til fornuft.
2014 - 2015

På venstrekant havde vi mit måske største talent. Et år denere er det nok stadig sandt. George Cooper har udviklet sig fremragende, men jeg håber stadig, at han bliver en smule hurtigere. Han bør dog have Championshipniveau allerede.
2014 - 2015

På den modsatte kant har jeg været meget imponeret over Billy Waters' udvikling. Jeg var ikke stor fan af ham oprindeligt, men han gør det godt og udvikler sig i et fint tempo. Mine forventninger er stigende.
2014 - 2015
 
Fraser Murdoch er stadig et fint talent, men fast mand ser jeg ham ikke længere som. Han har egentlig udviklet sig fint, men ikke med helt den hast jeg havde håbet. Solid indskifter og targetman, der nok skal få kampe.
2014 - 2015

Callum Saunders blev efter en sløv start topscorer i sidste sæson. Noget der ligger fint i tråd med hans udvikling, som har imponeret mig. Der er interesse fra både Burnley og Aston Villa, men jeg regner med at holde på ham. Netop udtaget til Wales' landshold.
2014 - 2015

Sidste mand var Andre Brown, der kom nummer to på den interne topscorerliste sidste sæson. Derfor er han indtil videre førstevalg som Saunders' partner oppe foran. Han har udviklet sig fint, men jeg tvivler på at han bliver rigtig god. Så længe han scorer vigtige mål, er jeg dog tilfreds.
2014 - 2015
« Seneste Redigering: 19 Sep 2015, 17:36 af Sarl » Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #18: 19 Sep 2015, 17:54 »

Transferstatus
Sommerens transfervindue er overstået og der har ikke været voldsomt gang i den. Et par spillere blev vejet, fundet for lette og fik en fri transfer. Derudover solgte jeg Lauri Dalla Valle, som jeg aldrig blev fan af og en ung spiller ved navn Charlie Kirk, som jeg ikke så det store lys i. Begge salg er med klausuler i tilfælde af videresalg.

På vinduets sidste dag tikkede så et bud ind på et af mine angrebstalenter. Celtic smed et rigtig pænt bud på Fraser Murdoch, og jeg takkede ja. De 28 mio. kr. som buddet kan løbe op i er mange penge for min klub, og Murdoch selv ville også gerne videre. Nu håber jeg bare han udvikler sig godt i Celtic, så videresalgsklausule n på 30 % af han næste skifte kan blive så indbringende som muligt.



Mine regler for indkøb gør at transferaktiviteten den anden vej blev begrænset. Et par "Lennons" blev det dog til. Helt præcis en til hver backposition. Darnell Fisher er en solid, men ikke prangende højreback, som blev løst fra sin kontrakt med Celtic. Fint niveau til Championship, og med den rette udvikling et ok salgsobjekt. Raheem Hanley er venstreback og sådan en manglede jeg virkelig. Dårlig teknisk, stærk fysisk og med et efter sigende stort potentiale. Jeg er ikke helt sikker på ham, men chancen er værd at tage.

Udvalget af kasserede talenter var dog lidt skuffende denne sæson, og jeg håber mulighederne er større næste sæson.

Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #19: 20 Sep 2015, 00:19 »



Transfernyt
Jeg spiller derudaf og glemmer at opdatere. Som i kan se på screenshotet nedenfor går det ok. Vi er som forventet en del af bundkampen, men har lidt luft til stregen. Ender vi sæsonen sådan er jeg overordentlig tilfreds. Fordi jeg har spillet så meget, har jeg også hastet igennem Januars transfervindue. Her var der bud efter et par af mine spillere, men det blev kun til et enkelt salg.

Den unge keeper Jude Johnston, der var en del af sidste års kuld af regens, er draget afsted til Aston Villa og Premier League. Jeg fik en fin pris og selvfølgelig den vigtige videresalgsklausul på 30 % af næste salg.

Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #20: 20 Sep 2015, 00:55 »

Du kommer hurtigt derudaf, men det ser jo meget fint ud, og så ser det meget fint ud med udviklingen af dine spillere.

Hvordan ser faciliteterne ud?
Har du fået dem til at udbygge lidt?
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #21: 20 Sep 2015, 00:59 »

Du kommer hurtigt derudaf, men det ser jo meget fint ud, og så ser det meget fint ud med udviklingen af dine spillere.

Hvordan ser faciliteterne ud?
Har du fået dem til at udbygge lidt?

Ja. Jeg får sgu spillet lidt i de her dage. Er også selv meget tilfreds med de fleste spilleres udvikling. Der er sgu noget potentiale i den trup.

Har fået dem til at poste flere penge i ungdomstræningen, men faciliteterne er endnu uændrede.

- Fremragende træningsfaciliteter
- Fremragende ungdomsfaciliteter
- God ungdomstræning
- Veletableret ungdomsrekruttering snetværk
Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #22: 20 Sep 2015, 01:57 »

Ja. Jeg får sgu spillet lidt i de her dage. Er også selv meget tilfreds med de fleste spilleres udvikling. Der er sgu noget potentiale i den trup.

Har fået dem til at poste flere penge i ungdomstræningen, men faciliteterne er endnu uændrede.

- Fremragende træningsfaciliteter
- Fremragende ungdomsfaciliteter
- God ungdomstræning
- Veletableret ungdomsrekruttering snetværk
Det må man sige der er, det var da også voldsomt mange talenter du havde fra start af med et potentiale på 4 stjerner eller mere.

Det er også nogle meget fornemme faciliteter og ungdomsafdelingen er da også godt på vej. Næste 'juleaften' kunne nok godt kaste noget godt af sig.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #23: 20 Sep 2015, 14:46 »



Nye "Ashtons"
Det er blevet marts igen og det betyder FM's svar på juleaften. Nye regens fra akademiet. Igen i år ser det helt fint ud. Især de to backs John L'Estrange (jeg elsker det navn) og Nathan Johnson ser spændende ud, men der er en del spillere jeg vil holde øje med. Der er ikke det helt store supertalent som Michael Harper var sidste år, men mindre kan også gøre det. Vi ræser videre.
Logged

Isolation

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #24: 20 Sep 2015, 15:42 »

Super fed blog og gode "regler" kunne godt være man skulle prøve kræfter med dem i 16
Logged

Tidligere: Baloo38

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #25: 20 Sep 2015, 18:28 »



Sæsonstatus
Sæsoner i de lavere engelske rækker bliver ved og ved i en uendelighed. Dette betød nogle ret kedelige runder mod slutningen af sæsonen, da vi hverken var i nærheden af at rykke ned eller spille med i den sjove halvdel af tabellen. Det blev til en godkendt 19. plads med hele 11 point ned til stregen. Bedste spiller var nok Callum Saunders, som med 23 mål endte på en delt tredjeplads på topscorerlisten.

Talentstatus
Ben Garratt har efterhånden udviklet sig til en ganske solid keeper. Især den sidste sæson, synes jeg at han har taget stormskridt. Sikker sidste skanse, men tiltrækker sig også opmærksomhed udefra. Ham vil jeg meget gerne holde på, da erstatningen ikke umiddelbart er i sigte. Desuden, tror jeg stadig der er mere i ham rent udviklingsmæssigt - 22 år er ingen alder for en målmand.
2014 - 2015 - 2016

George Ray har efterhånden nået sit maksimale niveau, tror jeg. Solid spiller og fine præstationer, men Premier League klasse får han aldrig.
2014 - 2015 - 2016

James Baillie har jeg næsten givet op på. Udviklingen er ikke mærkbar, alternativerne er bedre og præstationerne, når han får chancen, er middelmådige. Det bliver nok enten til en lejeaftale eller et salg inden længe.
2014 - 2015 - 2016

James Jones er stadig den ubestridte styrmand på midtbanen. En vaskeægte allrounder, der fylder godt og er bundsolid, men som ikke skaber eller scorer ret mange mål. Stadig blot 20 år gammel og kan ifølge min stab forbedre sig markant i fremtiden.
2014 - 2015 - 2016

George Cooper er stadig kongen blandt mine talenter. Han brillerer med mål og assists og er altid farlig. En sværm af klubber viser interesse, men ingen af dem byder. Han skal dog måske snart videre? Gerne for mange millioner.
2014 - 2015 - 2016

Billy Waters fik landholdsdebut for Wales i løbet af sæsonen, men i Crewe var det lidt skuffende. Han falder ikke igennem, men er for lidt kampafgørende med tanke på hans position på kanten. Fin spiller, men Championship må være det højeste niveau, han kan være med på. Et salg kunne være en mulighed, hvis det rette bud kommer.
2014 - 2015 - 2016
 
Michael Harper var det helt store håb i 2015's indtag af regens. Han fik masser af spilletid i den seneste sæson og gjorde det fint med et par mål og assists. Han må dog gerne udvikle sig endnu mere og hurtigere. Jeg tror han har en stor fremtid og han skal nok få masser af minutter i benene.
2015 - 2016

Callum Saunders er den helt store profil. Udvikler sig flot, blev topscorer for anden sæson i træk og debuterede på Wales' landshold med et hattrick mod Cypern. En klasseangriber på dette niveau og stadig med masser uforløst potentiale. Kun 20 år gammel.
2014 - 2015 - 2016

Andre Brown blev med salget af Murdoch sikker starter ved siden af Saunders. Han kvitterede med 17 mål og 11 oplæg. Det er helt igennem fremragende. Han udvikler sig også fint, og fortsætter han i det tempo et par år endnu, bliver han pludselig rigtig interessant. Han kan dog se frem til mere konkurrence i angrebet fremover, hvis det står til mig. Vi er nemlig lidt tyndt besatte på bredden her.
2014 - 2015 - 2016
Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #26: 20 Sep 2015, 21:27 »

Hvis potentialet holder på de regens, så er det noget af en omgang. Du er jo sikret mange år frem på de to backs ihf. og to CMs med helt fint potentiale ligeledes. Det er imponerende flot, såfremt potentialet rækker.

Det ser jo også stadigvæk meget fint ud med udviklingen af de øvrige talenter i klubben. Lidt ærgerligt med Baillie, men Saunders og Cooper ser det virkelig godt ud med, og Harper er godt på vej. Det er fedt med de opdateringer nøgternt på talenterne!
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #27: 21 Sep 2015, 15:58 »



Transferstatus
Det er blevet september og transfervinduet er blevet smækket i. Det har resulteret i seks spillerafgange. De første fire er alle spillere, der af den ene eller anden grund er blevet fristillet. Brad inman ville jeg gerne have beholdt, da han er en fin reserve, men lønnen han krævede, var mere end jeg vil betale. Derudover fik jeg lejet Baillie ud, som planlagt. Han skal nu spille League One for Preston, hvor han er udset til at være fast mand. Jeg ser frem til at finde ud af, hvad det kan gøre ved ham.

Til sidst kommer så denne sæsons helt store salg. Jeg ville egentlig gerne have haft mere for George Cooper og forhandlede længe med både Hull og andre klubber, og afviste flere utilfredsstillende bud. De afvisninger blev Cooper dog mildt sagt meget utilfreds med, og i sidste øjeblik fik jeg forhandlet mig frem til en pris på 15 mio. kr. nu, 7,5 mio. kr. over de næste seks måneder og 30 % af hans næste skifte. Det er ikke helt så meget, som jeg havde håbet, men dog tilfredstillende. Lad os håbe han sætter ild i Premier League for Hull nu.



Sidste år var jeg ked af, hvor lille udvalget af "Lennons" var. I år så det bedre ud, men stadig med visse mangler. Jeg prøvede længe at hente den fortabte søn hjem, i form af Nick Powell, der var blevet fristillet af Manchester United. Han endte dog i Sunderland, og jeg måtte tænke i andre baner.

Til mit lidt tynde midterforsvar hentede jeg den 23-årige Derby-reject Mark O'Brien. En solid spiller, men jeg ser ikke de helt store perspektiver i ham, og indrømmer gerne, at det lidt er i mangel på bedre. Han bliver dog nok fast mand alligevel.

Til midtbanen fik jeg hentet lidt af et evighedstalent. Da han fik debut for Chelsea for efterhånden mange år siden, blev han spået en stor karriere, men sådan skulle det ikke gå. Jeg ser dog stadig både et fint niveau og et spændende potential i Josh McEachran, der går direkte ind på den centrale midtbane. Jeg spår desuden, at han kan indbringe en fin gevinst ved et eventuelt salg.

På kanterne blev det til forstærkning af to tidligere rivaler. I hvert fald bedømt ud fra deres tidligere klubber. Efter et år uden klub, har den tidligere Arsenal-spiller Ryô Miyaichi skrevet under på en tre år lang kontrakt med Crewe. Han vil bidrage med masser af fart på venstrekanten, hvor George Cooper efterlader et hul. Til højrekanten har jeg hentet Alex Pritchard, som blev vejet og fundet for let i Tottenham.

Til slut har jeg for at styrke bredden i mit angreb hentet Adam Campbell i Newcastle. Jeg ved ikke hvor meget potentiale, der er i ham, men han er dog en fin spiller at have som tredjevalg.



Byggerod
Til slut kan det nævnes, at bestyrelsen på mit ønske, gik med til at udbygge ungdomsfacilitetern e. Det glæder mig meget, også selvom det ikke var helt billigt. Nu må vi se, hvad det betyder for kvaliteten af spillere fremadrettet.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #28: 21 Sep 2015, 19:46 »



Halvvejs
Crewe Alexandra har simpelthen gang i en helt igennem vanvittig sæson! Fra at have været et bundhold i seneste sæson, ligger vi nu nummer to efter 23 kampe. Det er nærmest ikke til at tro, selv i en så tæt og jævnbyrdig liga som The Championship. Det er da også især en fantastisk periode på fem sejre i træk, der har ført os helt op i disse luftlag. Det er i øvrigt også værd at bemærke, at det er offensiven, der bærer os frem. Vores 46 scoringer gør os til ligaens mest målfarlige hold, men de 37 der er lukket ind er ligaens næsthøjeste antal. Det er lidt vanvittigt.

Realistisk set burde holdet slet ikke kunne spille med om oprykning, men det gør vi altså indtil videre. Jeg ved dog ikke om en oprykning er at forestrække. Vi ryger højest sandsynligt ned med et kæmpe brag. De økonomiske gevinster vil være vanvittige, men spørgsmålet er om jeg får lov at beholde mit job, hvis vi får klask uge efter uge?


Logged

Isolation

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #29: 21 Sep 2015, 20:21 »

Det er fandme flot klaret.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010