home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Lennons and Ashtons
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Lennons and Ashtons  (Læst 30505 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #30: 21 Sep 2015, 20:28 »

Det er fandme flot klaret.

Tak. Og på samme tid går andre klubber andre veje.

Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #31: 21 Sep 2015, 23:29 »


LOL.

De rykker ned, og straks går de amok med pengene?

Men fantastisk, du holder dig til i toppen. Målforskellen er lidt mere presset end de øvrige topholds, men det ser ellers meget fint ud.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #32: 21 Sep 2015, 23:51 »



Nye "Ashtons"
Endnu engang ser det ganske fint ud på regenfronten. Der er ingen supertalenter, men fire ganske solide unge herrer. Så er defensiven for fremtiden muligvis også på plads. Bedst er den centrale forsvarspiller Conor Spencer, der dog er en anelse klejn efter min smag. Der skal bygges muskler og fysik på ham, før han virkelig kan gøre sig gældende. Talentet er dog helt bestemt til stede!

Vi brager derudaf!
Det går stadig formidabelt i ligasammenhæng. Der er ti kampe tilbage og en playoffplads virker mere og mere sandsynlig. Direkte oprykning er måske endda også en reel mulighed, selvom ligaen er ekstremt tæt i toppen.

Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #33: 22 Sep 2015, 00:34 »



... Og med den stilling går jeg i seng!
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #34: 22 Sep 2015, 00:49 »



... Og med den stilling går jeg i seng!

Nej da. Selvfølgelig kunne jeg ikke lægge mig til at sove nu!

Logged

Isolation

Ravn888
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #35: 22 Sep 2015, 06:52 »

Den eneste blog jeg følger, fordi jeg kommer igennem dine updates på 2 min. Og så er det ret spændende med din talentudvikling. Føler du at det er talenterne, eller at det er taktikken, der bærer dit hold? Nu har der tidligere været snak om forskellige super-taktikker, hvor man næsten kun kunne vinde.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #36: 22 Sep 2015, 08:51 »

Den eneste blog jeg følger, fordi jeg kommer igennem dine updates på 2 min. Og så er det ret spændende med din talentudvikling. Føler du at det er talenterne, eller at det er taktikken, der bærer dit hold? Nu har der tidligere været snak om forskellige super-taktikker, hvor man næsten kun kunne vinde.

Godt at have dig med om bord.

Med hensyn til dit spørgsmål, så føler jeg at jeg har ramt en god trupsammensætning, men der er ingen tvivl om, at holdet har overpræsteret vanvittigt ved at rykke op. Jeg tror min taktik er meget enten eller. Når det kører og holdet har selvtillid, er vi ustoppelige, men det manglende fokus på defensiven koster tilsvarende i dårlige perioder.



Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #37: 22 Sep 2015, 11:55 »

Det er satanedme et flot resultat, rykke op med 1. pladsen. Det er virkelig flot, og også imponerende det kan ske, med en forholdsvis offensiv formation, med ret aggressive shouts (offside-fælden især).
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #38: 22 Sep 2015, 12:02 »

Det er satanedme et flot resultat, rykke op med 1. pladsen. Det er virkelig flot, og også imponerende det kan ske, med en forholdsvis offensiv formation, med ret aggressive shouts (offside-fælden især).

Det er virkelig en alt eller intet taktik. Det har fungeret indtil nu, men det kan godt være, at der skal justeres nu hvor den står på Premier League.
Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #39: 22 Sep 2015, 12:07 »

Det er virkelig en alt eller intet taktik. Det har fungeret indtil nu, men det kan godt være, at der skal justeres nu hvor den står på Premier League.
Det tror jeg du bliver nødt til - om ikke andet så i starten. Ellers tror jeg godt, du kan risikere et par røvfulde. Men den kan nok godt tromle nogle af de mindre hold og være effektiv på hjemmebane.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #40: 22 Sep 2015, 14:58 »



Talentstatus
Ben Garratt har ikke udvillet sig voldsomt siden sidst. Han er dog stadig et stensikkert førstevalg og han er stadig meget ung af en målmand at være. Jeg har ikke de store komentarer at knytte til ham, udover at jeg meget nødigt vil af med ham.
2014 - 2015 - 2016 - 2017

George Ray udvikler sig næppe mere og dette vil derfor være sidste gang han figurerer i en oversigt som denne. Han er dog blevet en fin spiller og er fortsat fast mand i midterforsvaret.
2014 - 2015 - 2016 - 2017

John L'Estrange har udviklet sig lovende, og jeg regner med at han kommer til at spille en del i Premier League i denne sæson. Det er et sats, men alternativet i form af Hanley er ikke meget bedre. Og John L'Estrange har både potentialet og navnet til at blive en stjerne.
2016 - 2017

Nathan Johnson er netop blevet hevet på førsteholdet, og vil agere backup på højreback i denne sæson. Ser ham dog ikke helt så langt i udviklingen som L'Estrange på modsatte back.
2016 - 2017

James Jones er ikke længere i truppen. Han havde en frikøbsklausul på 22 mio. kr. og den matchede Hull, inden jeg fik tilbudt ham en ny aftale. Det er skuffende, men sådan er livet.

Billy Waters er stadig en fin spiller. Konkurrencen på kanten er dog blevet skærpet, og han vil nok mest være rotationsspiller i den kommende sæson.
2014 - 2015 - 2016  - 2017
 
Michael Harper er jeg helt vild med. Ryö Miyaichi er en hård konkurrent på venstrekanten, hvor jeg helst bruger ham. Harper er dog så alsidig, at han nok skal få spilletid. Både på begge kanter og til nøds som CM. Han kan desuden stadig udvikle sig en masse. Mit vel nok største talent.
2015 - 2016  - 2017

Callum Saunders spillede samtlige 46 kampe sidste sæson og scorede 16 mål. Ikke helt så stærk en præstation som sæsonen før, men stadig fint. Han udvikler sig næppe mere og jeg dropper derfor at lave flere opdateringer på ham. Han er i øvrigt jagtet vildt, men der skal meget til for at jeg giver slip på en af mine angribere i dette vindue. Alternativerne er nemlig ikke-eksisterende.
2014 - 2015 - 2016 - 2017

Andre Brown led under at Adam Campbell overraskede og blev sæsonens spiller. Han har dog præsteret fint og udviklet sig en smule. En god angriber at have, og trods hans stats, præsterer han altid godt med både mål og assists.
2014 - 2015 - 2016 - 2017
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #41: 22 Sep 2015, 22:18 »



Transferstatus
Hvordan gør man sig klar til Premier League, når man kun må hente spillere, der er blevet kasseret i sin gamle klub? Det er svært. Endnu sværere bliver det, når der samtidig er massivt bud efter ens profiler. Det var situatione, jeg stod i denne sommer og her får i overblikket over, hvad der skete.

Starter vi med salg, så er der igen en række spillere der er smuttet på fri transfer, men Baillie igen er blevet udlejet. Som tidligere nævnt røg James Jones til Hull for sølle 22 mio. kr., men det var ikke det eneste salg af en profil. Jeg solgte nemlig også klublegenden Oliver Turton til Q.P.R. for hele 50 mio. kr. Han var en fin spiller, men 50 mio. kr. var meget! Det samme gælder Mark O'Brien, der efter en sæson i klubben blev sendt videre til West Bromwich for 52,5 mio. kr.

Alt i alt en solid indtægt på 124 mio. kr.



Ind den anden vej er kommet en del lovende spillere. Endnu en gang var mulighederne begrænsede, men jeg synes jeg klarede mig gennem vinduet i fin form. Værd at bemærke er det i øvrigt, at foreløbig ingen i truppen tjener over 100k om ugen. Det er bemærkelsesværdigt i Premier League.

Første nye mand i Crewes røde trøje er målmanden Luke McGee. Han er intet specielt, men en fin backupkeeper, og dem er der også brug for. Lad os se hvordan han udvikler sig, før han dømmes.

Næste forstærkning er den tidligere Southampton-mand Jack Stephens. En solid midterforsvarer og en dygtig boldspiller. Synes han er en glimrende erstatning for Mark O'Brien, og så er der tilmed udviklingspotential e. En anden spiller der kan gøre sig i forsvaret er Patrick McNair, som ikke kunne bruges i Manchester United. Hos mig går han dog direkte ind på den centrale midtbane og som backup i forsvaret.

Som en mere offensiv midtbanetype, har jeg hentet Dan Crowley i Arsenal. Niveauet er der slet ikke endnu, og han kan knap sætte en tackling. Alligevel er der dog noget ved ham, som jeg finder interessant. Potentialet virker stort, og han får en chance for at udvikle sig og imponere.

Til sidst har jeg hentet kantspilleren Brandon Barker i Chelsea. Han skaber øget konkurrence på begge kanter og kan også agere backup i angrebet. Han kan lidt af det hele og ser ganske solid ud. Med denne rette udvikling, kan han sagtens blive en profil.



Økonomisk boost
De gode salg og de 822 mio. kr. man får i TV-penge i Premier League, har betydet et enormt økonomisk boost. Pengene vælter ind, og det sikrer grundet vores lave omkostninger et solidt overskud hver måned. Klubben ser kort sagt ud til, at blive stinkende rig som sæsonen skrider frem.

Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #42: 23 Sep 2015, 00:29 »

Jeg ved virkelig ikke, hvad det er der sker. Jeg ved virkelig ikke, hvorfor vi slår de modstandere vi gør, og taber stort i de resterende kampe. Men det rækker indtil videre til en plads over stregen.



Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #43: 23 Sep 2015, 00:38 »

Det er næsten imponerende at kunne vinde 4-2 over Tottenham og så tage til Anfield og få en 7-0 lussing i næste kamp.

Hvis du ikke allerede har ændret på taktikken, så kunne det vel næsten ikke skade at tage en væsentligt mere defensiv approach til kampene fremover?
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #44: 23 Sep 2015, 00:55 »

Det er næsten imponerende at kunne vinde 4-2 over Tottenham og så tage til Anfield og få en 7-0 lussing i næste kamp.

Hvis du ikke allerede har ændret på taktikken, så kunne det vel næsten ikke skade at tage en væsentligt mere defensiv approach til kampene fremover?

Liverpool er åbenbart gode i det her save. Forsvarende PL mestre og har taget CL de seneste to sæsoner. Vandt seks trofæer i sidste sæson.

Kampene op til Chelsea kampen er i øvrigt med den gamle taktik. Chelsea og fremefter er med en ny og mere defensiv 4-4-2.
Logged

Isolation

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010