home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Lennons and Ashtons
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Lennons and Ashtons  (Læst 30576 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #45: 23 Sep 2015, 01:06 »

Liverpool er åbenbart gode i det her save. Forsvarende PL mestre og har taget CL de seneste to sæsoner. Vandt seks trofæer i sidste sæson.

Kampene op til Chelsea kampen er i øvrigt med den gamle taktik. Chelsea og fremefter er med en ny og mere defensiv 4-4-2.
Seks trofæer på én sæson er godt nok voldsomt. De tæsker derudaf åbenbart. Men stadigvæk forståeligt du ændrer taktikken efter en 2-5 til West Brom. Det ser tilgengæld ud til have givet meget fin pote et eller andet sted. Sejre hjemme over Chelsea og City er sgu meget flot klaret, nu mangler sejrene på udebane mod hold som Leicester bare lige. Jeg tror i hvert fald du overlever.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #46: 24 Sep 2015, 01:16 »



... Det kan blive både fugl og fisk.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #47: 25 Sep 2015, 14:40 »



We've hit the motherload!
Der er kommet nye ungdomsspillere igen, og jeg er helt oppe at ringe. Generelt er det et fint YI, men der er især én spiller der skiller sig ud fra mængden. Jeg vil i den grad vurdere ham til at være noget helt specielt.

Mine damer og herrer! Jeg giver jer... Ashley Watson! Supertalent og kommende verdensklassespille r. Jeg er vild med ham. Han er lynhurtig, kan aflevere, drible og slå nogle fine indlæg. Det eneste der måske halter er afslutningerne. Desuden har han en fremragende personlighed i form af "professionel".
Logged

Isolation

Ravn888
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #48: 25 Sep 2015, 15:56 »

Damn, han kan blive fantastisk!
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #49: 25 Sep 2015, 22:21 »

Status
Vi overlevede. Med nød og næppe. Et enkelt point over stregen. Jeg tror dog, at det var gået bedre, hvis Callum Saunders ikke havde været skadet i store dele af sæsonen. Han scorede 11 mål i sine 21 kampe, og var i den grad holdets talisman. Det hele flød bare lidt bedre med ham på holdkortet.

Derudover har vi tjent styrtende på Premier Leagues TV penge, og en del af de penge er nu blevet postet i vores nye stadion Gradi Park og endnu en opgradering af ungdoms- og træningsfaciliteter. Det er lækkert.
Logged

Isolation

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #50: 29 Sep 2015, 11:59 »

Status
Vi overlevede. Med nød og næppe. Et enkelt point over stregen. Jeg tror dog, at det var gået bedre, hvis Callum Saunders ikke havde været skadet i store dele af sæsonen. Han scorede 11 mål i sine 21 kampe, og var i den grad holdets talisman. Det hele flød bare lidt bedre med ham på holdkortet.

Derudover har vi tjent styrtende på Premier Leagues TV penge, og en del af de penge er nu blevet postet i vores nye stadion Gradi Park og endnu en opgradering af ungdoms- og træningsfaciliteter. Det er lækkert.

Kunne du, hvis det fortsætter med at der er intet du kan hente, begynde at købe spillere fra de andre klubber?

Tænker at de muligvis kan være sat af første holdet eller noget i den stil?

Men en super dejlig tråd du har lavet, og en fed indgangsvinkel og tillykke med overlevelse.

Men husk d. anden sæson er den sværeste.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #51: 29 Sep 2015, 14:10 »

Kunne du, hvis det fortsætter med at der er intet du kan hente, begynde at købe spillere fra de andre klubber?

Tænker at de muligvis kan være sat af første holdet eller noget i den stil?

Men en super dejlig tråd du har lavet, og en fed indgangsvinkel og tillykke med overlevelse.

Men husk d. anden sæson er den sværeste.

Jeg overvejer at lade mig selv købe spillere på under 20, så længe de ikke koster mere end 25 mio. kr.
Hvad siger folk til det?
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #52: 29 Sep 2015, 14:20 »

I øvrigt har jeg spillet en del, men ikke haft tid til at opdatere. Så endnu en sæson er gået, og den gik fremragende.



Økonomien er glimrende. TV-pengene betyder kæmpe overskud, og en række store salg af spillere som Brandon Barker for 75 mio. kr. og Ryô Miyaichi for 50. mio. kr. har bidraget til dette.

Sesnest solgte jeg så Andreas Pereira, som jeg hentede gratis inden sæsonen, til City for hele 200 mio. kr.

Logged

Isolation

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #53: 29 Sep 2015, 14:21 »

Jeg overvejer at lade mig selv købe spillere på under 20, så længe de ikke koster mere end 25 mio. kr.
Hvad siger folk til det?
Jeg siger gør det! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #54: 29 Sep 2015, 14:33 »

Jeg overvejer at lade mig selv købe spillere på under 20, så længe de ikke koster mere end 25 mio. kr.
Hvad siger folk til det?
Jeg synes der er noget meget mere interessant, ved den vinkel du har valgt indtil videre. Det med Lennons og Ashtons, som er rammen for hele konceptet. Men, med det sagt, så synes jeg dog, at det passer sådan okay ind i konceptet, når du så laver de begrænsninger du overvejer. Alt i alt, så må min mening vel være, at jeg bedst kan de nuværende begrænsninger, men at den anden mulighed ikke er langt efter.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #55: 29 Sep 2015, 14:35 »

Desuden virkelig en flot sæson du har haft dig!
Og din økonomi boomer da godt nok.

En gennemsnitsløn på 31k p/u er fandme også godt klaret, når du får en 7. plads.

Er faciliteterne og stadion på vej derop af?
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #56: 29 Sep 2015, 14:43 »

Desuden virkelig en flot sæson du har haft dig!
Og din økonomi boomer da godt nok.

En gennemsnitsløn på 31k p/u er fandme også godt klaret, når du får en 7. plads.

Er faciliteterne og stadion på vej derop af?

Jeg tror at ungdomsfacilitetern e er i top nu. Træningsfaciliteter ne er i gang med endnu en opgradering. Med hensyn til Stadion er der et år til vi flytter ind på Gradi Park, der har plads til ca. 22.000 tilskuere.

Talentmæssigt er Michael Harper i øvrigt blevet wonderkid, og har desuden fået to landskampe for England. Desuden er jeg begejstret for Ashley Watson, der udvikler sig med stor hast. Det er to verdensklassefløje jeg har i dem. På sigt i hvert fald.

Men hensyn til reglerne har jeg lavet følgende nye regl:

Maks 18 år
Maks 25 mio. kr.
Maks en spiller om året
... Og kun i mangel af gratis alternativer og på baggrund af en specifik svaghed i truppen.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #57: 01 Okt 2015, 15:12 »

Jeg er dårlig til at opdatere, og det beklager jeg. Men har haft travlt, og når jeg har det er jeg mere på at spille end at opdatere. I får dog en lynrunde her. På transferfronten måtte jeg sælge en utilfreds Callum Saunders, og manglen på "Lennons" betød at jeg måtte på transfermarkedet. Her hentede jeg en 18-årig angriber i Rangers i form af Adam Morrice for 25 mio. kr. Han er nyt tredjevalg i front.




I ligaen går det dog strålende, og jeg ligger til min store overraskelse nummer fem i Premier League efter 21 kampe - især på grund af mine to skarpe angribere. Det er dog ikke en placering, jeg forventer at vi kan holde. Kan jeg komme i top seks og i Europa, ville det være STORT!




Jeg lover desuden, at der kommer en gennemgang af truppen og klubben efter denne sæson. Det er vidst på tide.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #58: 01 Okt 2015, 16:10 »

Pis. Så røg topscorer Andre Brown i januarvinduet. Han havde en frikøbsklausul på 57,5 mio. kr. i sin kontrakt, men skulle jeg forlænge, krævede han en ugeløn på 550k kr. om ugen. Det nægter jeg at betale mine spiller, når min højest betalte får 290k.

Derfor kunne jeg ikke forlænge, og det udnyttede West Bromwich. Her kan han så spille på et dårligere placeret hold, men hæve 610k kr. om ugen. Pis.
Logged

Isolation

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lennons and Ashtons
« Svar #59: 03 Okt 2015, 17:10 »

Det er sgu synd at miste din topscorer, når det gik så flot, men du har jo trods alt hentet en pæn erstatning i ham Morrice. Han ser også ganske spændende ud. Flotte beløber du sælger for, og så må man håbe I kan komme i Europa.

Er truppen klar, hvis I kvalificerer jer?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010